XT660Z Tenere

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
Tη βοηθεια σας παλικαριααα...θελω να βαλω χουφτες στο Tenere αλλα δε θελω με τιποτα να βγαλω τα μαμα αντιβαρα για τους κραδασμους. Μονο χουφτες της Yamaha κανουν γι'αυτη τη δουλεια η κανουν κ απο αλλες εταιριες ? Εχω διαβασει εδω μεσα ο,τι εχει σχεση με το μηχανακι,οπως επισης κ απο αλλα μοτοφορουμς κ η αληθεια ειναι πως εχω μπερδευτει. Ευχαριστω προκαταβολικα.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Έχεις επιλογές, πχ σε πλαστικές από Polisport, Ktm, απλά ίσως να χρειαστεί να κόψεις λίγο το σημείο της χούφτας που είναι κοντά στην τρόμπα του φρένου και στις άκρες τους τις ξετρυπάς/ανοίγεις λίγο την διάμετρο τους και σε συνδιασμό με καμιά ροδέλα βάζεις τα μαμά αντίβαρα.
Λίγο παιχνίδι με τις μανέτες σίγουρα.
Αυτά με το τιμόνι της μάνας του.

Παρακαλώ προσθέστε πληροφορίες και οι άλλοι!!!
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
Tην πατεντα δηλαδη δεν τη γλιτωνω ? Ποιες χουφτες μπαινουν κατευθειαν επανω,χωρις να χρειαστουν κοπτοραπτικη ?
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
Smias κ Mητσαρας,σας ευχαριστω πολυ ρε παιδες ! Ευπροσδεκτες οποιεσδηποτε αλλες πληροφοριες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Tην πατεντα δηλαδη δεν τη γλιτωνω ? Ποιες χουφτες μπαινουν κατευθειαν επανω,χωρις να χρειαστουν κοπτοραπτικη ?
Χωρίς κοπτοραπτική ,μόνον αυτές που δίνει η Γιαμάπα (οι οποίες είναι της SWMotech ,αν δεν κάνω λάθος)
Τις είχε βάλει ο @STF ,ας επιβεβαιώσει ,αν θυμάμαι σωστά ή όχι.

Από universal ,δύσκολα θα βρείς κάποια που δεν θα χρειαστεί πατέντα.
Υπαρχει χωροταξικό θέμα ,ώστε να μην βρίσκει στην ζελατίνα ,όταν το τιμόνι φτάνει στο στόπ του
κ θέλει να μεγαλώσεις λίγω τις τρύπες τους στα άκρα του τιμονιού ,για να βάλεις κ τα αντίβαρα.

Οι καΤούρατεκ ,καΤεμέ ,είναι πολύ χαμηλής ποιότητας-προστασίας ,για τον ένα σκασμό ευρά που έχουνε.
(τις είχα κ το λέω από την εμπειρία μου αυτό)
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
@el-Gatto σ'ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου,ειναι πολυ διαφωτιστικη. Εχω βρει απο γνωστο μοτομαγαζο χουφτες της SW Motech Kobra κ μαλλον παω γι'αυτες. Της Yamaha ειναι κανα 120αρι ευρα παραπανω,προτιμω να τις πιω σε:crs:...Με την ευκαιρια να σου πω οτι πριν προβω στην αγορα του Tenere,διαβασα την παρουσα διατριβη σου που αφορα το μηχανακι. Πιο πληρη ''ερευνα'' δεν βρηκα σε κανενα αλλο μοτοφορουμ που διαβασα ! Εννοειται πως κ αλλοι εχουν δωσει τα φωτα τους στο νημα αλλα εσυ το παρακανες...:friendship::friendship:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Πολύ καλή επιλογή η SW/Barkbusters, οι χούφτες της Yamaha κοστίζουν κάτι εξωπραγματικό για τα σημερινά δεδομένα..
"Τετοιες" /σαν κι αυτές έβαλα, τις κινεζες όμως..
Δεν στις προτείνω γιατί είναι λύση ότι δίνεις παίρνεις.
Είχα θέματα με την τοποθέτηση τους αρχικά στο μαμά τιμόνι(τα mount που πιάνουν πάνω στο τιμόνι ΔΕΝ κάνουν για το μηχανάκι μας, βρίσκει η ζελατίνα φουλ..Είναι για 22χιλ και όχι 28χιλ οπως λέει ο Κινέζος) και μετά καλύτερα με το fatbar άλλα ευτυχώς είχα mount Acerbis για 28χιλ και έγινε σωστή δουλειά.

Δεν είχα θέμα με κραδασμούς πάντως όταν τις είχα στο μαμά τιμόνι, τα αντιβαράκια τους ήταν οκ, όποτε φαντάζομαι το ίδιο και(ίσως και καλύτερα) οι original!






Άσχετο, ο Κινεζος εβγαλε ζελατινα για το xt660z Tenere..
Άντε να βγάλει και ένα 6άρι σασμάν, να χαρούμε που θα έχει 50ευρω και να κλαίμε όταν θα κάνει το μπάμ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
Ισχυει οτι ενα fatbar μπορει να μειωσει τους κραδασμους ? Σιγουρα σε μια πτωση πιστευω πως θα'ναι καλυτερο απ'το μαμισιο,οτι ισως δεν παρει κ στραβωσει απο πτωση οσο το μαμισιο,οτι προστατευει καλυτερα το μηχανακι. Κανω λαθος ? Μου προτειναν ν'αλλαξω το τιμονι με fatbar κ εκει πανω να δω τι χουφτες θα μπουν. Επισης οτι ισως δε χρειαστουν να μπουν αντιβαρα,μιας κ το σιδερο απο τις χουφτες μπορει να κανει την ιδια δουλεια . Ακομα κ ετσι θα'ρθει φθηνοτερα απο τις χουφτες της Yamaha. Τι απο τα παραπανω ισχυει,μιας κ αντι να ξεδιαλυνει το τοπιο,περιπλεκεται περισσοτερο ?
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ισχυει οτι ενα fatbar μπορει να μειωσει τους κραδασμους ? Σιγουρα σε μια πτωση πιστευω πως θα'ναι καλυτερο απ'το μαμισιο,οτι ισως δεν παρει κ στραβωσει απο πτωση οσο το μαμισιο,οτι προστατευει καλυτερα το μηχανακι. Κανω λαθος ? Μου προτειναν ν'αλλαξω το τιμονι με fatbar κ εκει πανω να δω τι χουφτες θα μπουν. Επισης οτι ισως δε χρειαστουν να μπουν αντιβαρα,μιας κ το σιδερο απο τις χουφτες μπορει να κανει την ιδια δουλεια . Ακομα κ ετσι θα'ρθει φθηνοτερα απο τις χουφτες της Yamaha. Τι απο τα παραπανω ισχυει,μιας κ αντι να ξεδιαλυνει το τοπιο,περιπλεκεται περισσοτερο ?
ισχυει Σταυρο...
κατεμε ναι , προχωρα σε ενα φατμπαρ!!!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Απ'οσο ξερω τα fatbar αυξανουν τους κραδασμους...
Τωρα αν ειναι αμεσα αντιληπτο η οχι ειναι αλλο θεμα...
Εγω θα εβαζα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το Tenere δεν έχει και τίποτα σπουδαίους κραδασμούς, παρ' όλα αυτά σίγουρα ένα fatbar τιμόνι βοηθάει επιπλέον. Αν επισκέπτεστε χωμάτινες διαδρομές από τις πιο χρήσιμες βελτιώσεις ήταν η αντικατάσταση των καβαλέτων με ψηλότερα αλλά θέλει ψάξιμο γιατί έχει να κάνει με το σωματότυπο του καθενός μας (ενδεχομένως και το εργοστασιακό σετ να είναι μια χαρά για κάποιους). Για εμένα η αντικατάσταση τους ήταν μια τεράστια αλλαγή στην όρθια οδήγηση προσφέροντας μου πολύ μεγαλύτερη αντοχή στη κόπωση και σωστότερη τοποθέτηση των γονάτων στο τεπόζιτο σε ανηφορικά και κατηφορικά κομμάτια. Ήταν μια αποκάλυψη!
Σε ότι αφορά τος χούφτες για εμένα από άποψη εργονομίας και ασφάλειας δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τις γνήσιες της Yamaha (επειδή αναφέρθηκε από τον @el-Gatto να πω πως δεν είναι της SW-Motech) και μάλιστα τις προκρίνω έναντι οποιασδήποτε εταιρείας ακόμη και μοτοσυκλετιστικής. Με την τοποθέτηση τους καταργείς το εξωτερικό βαράκι γιατί έχουν ενσωματωμένο βαράκι στο εσωτερικό τους. Οι συγκεκριμένες χούφτες είναι τεράστιας αντοχής σε πτώσεις και χτυπήματα (δοκιμασμένες σε άσφαλτο και χώμα). Νομίζω πως τα υπάρχοντα βαράκια -σε όποια μορφή- είναι απαραίτητα και η απουσία τους θα φανεί έντονα στα πολύωρα ασφάλτινα ταξίδια και τις υψηλότερες ταχύτητες. Τα μειονεκτήματα στις εργοστασιακές χούφτες είναι δυο: ακριβή τιμή και μικρή προστασία από τον κρύο άνεμο, παρ' όλα αυτά είναι μακράν ότι καλύτερο έχω δει σε χούφτες γενικώς. Άποψη μου.

Οι επόμενες χούφτες που τοποθετούνται χωρίς πατέντες είναι αυτές τις Touratech. Το 2012 που το είχα ψάξει έδινε ως έξτρα κάποια ψευδοβαράκια, σήμερα στις φωτό βλέπω κάποια άλλα: https://www.makan.gr/προϊον/χούφτες-τouratech-yamaha-xt660z-tenere-χωρίς-abs/

Αν είχα ποτέ ξανά το Tenere χωρίς συζήτηση θα έβαζα μόνο τις εργοστασιακές παρά το υψηλό κόστος, αν ταίριαζαν θα τις έβαζα σε οποιαδήποτε μηχανή μου αλλά είναι πολύ εξειδικευμένες ως προς τη τοποθέτηση (αγκαλιάζουν τη βάση του καθρέπτη), δείτε εδώ τις φωτογραφίες στη παράγραφο που αναφέρομαι στο Τιμόνι - Κονσόλα: http://www.advride.gr/threads/xt660z-tenere.4517/page-4
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
@STF Σ'ευχαριστω πολυ κ σενα για τη βοηθεια σου. Η αληθεια ειναι πως στην ορθια θεση οδηγησης σκυβω περισσοτερο απ'οσο θα ηθελα,σαν να καμπουριαζω καπως κ αυτο κ με κουραζει περισσοτερο αλλα κ στην οδηγηση οι κινησεις δεν γινονται οπως θελω να οδηγω,δυσχεραινοντας καπως την κατασταση. Βλεπω λοιπον το φατμπαρ να γινεται μονοδρομος στην περιπτωση μου κ πανω σ'αυτο να ψαχτω κ για χουφτες. Λογικα κιολας θα μπορω να ψαξω κ περισσοτερες χουφτες απ'οτι με το μαμα τιμονι που ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF Σ'ευχαριστω πολυ κ σενα για τη βοηθεια σου. Η αληθεια ειναι πως στην ορθια θεση οδηγησης σκυβω περισσοτερο απ'οσο θα ηθελα,σαν να καμπουριαζω καπως κ αυτο κ με κουραζει περισσοτερο αλλα κ στην οδηγηση οι κινησεις δεν γινονται οπως θελω να οδηγω,δυσχεραινοντας καπως την κατασταση. Βλεπω λοιπον το φατμπαρ να γινεται μονοδρομος στην περιπτωση μου κ πανω σ'αυτο να ψαχτω κ για χουφτες. Λογικα κιολας θα μπορω να ψαξω κ περισσοτερες χουφτες απ'οτι με το μαμα τιμονι που ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες.
Τα FatBar της Protaper δουλεύουν ωραία με τις χούφτες τις SW-Motech και τις Barkbusters (είναι από την ίδια εταιρεία στην ουσία) όμως να προτιμήσεις τιμόνι χωρίς μπαράκι για να προσαρμόσεις ευκολότερα τις πιάστρες από τις χούφτες. Επίσης τα πλαστικά της Barkbusters είναι πιο μαλακά (κατάλληλα και για χώμα), είχα της SW-Motech στο WRR και στη πρώτη πτώση έσπασε το πλαστικό και είναι επικίνδυνο γιατί γίνεται σαν ξυράφι (δεν κάνουν για χώμα). Τώρα αντικατέστησα τα πλαστικά (μόνο) με Barkbuasters.

Tip: Στο Tenere μπορούν να τοποθετηθούν καβαλέτα μέχρι και 7 εκατοστά ύψος (από τη τιμονόπλακα μέχρι το κάτω σημείο που εφάπτεται το τιμόνι στο καβαλέτο). Παραπάνω δεν γίνεται γιατί τραβάνε οι ντίζες. Τα μαμά καβαλέτα σηκώνουν το τιμόνι στα 3 εκατοστά, έχεις δηλαδή 4 εκατοστά να παίξεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Να το ποστάρω και δω να υπάρχει για κάθε ενδιαφερόμενο...

Απο mt07 το ανταλλακτικό...
Δεν είναι και πολυ ...1cm ....αλλά αλάφρινε αισθητά !
18 γιούρα που πήγε


Μπορείς να ξαναβάλεις τις φωτό ή τον κωδικό του εάν είναι εύκολο;
 
Top Bottom