XT660Z Tenere

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Κάτι ηλεκτρικό ειναι, αλλά χωρίς χώρο για μοτο-εργασίες τώρα πια δεν μπορώ να κάνω και πολλά στο πεζοδρόμιο..
Endo_με_taxi, (που λέει ο @el-Gatto μας!) το μπο*τσέλο δεν με προειδοποίησε καθόλου ρε γαμώτο..
Έφαγα και μια φλασιά μήπως δεν είχε λάδι (δεν ξέρω τι σκεφτόμουνα..) και του έριξα κάνα 700άρι μέσα, φυσικά είχε λάδι οπότε το έκανα πουτ*να..:hungover:

Τεσπά, το παράτησα έξω από το συνεργείο με την οδική, που την Παρασκευή είχα πει στα παιδιά εκεί να το πήγαινα την ερχόμενη Πέμπτη για διάφορα τσεκαρίσματα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάτι ηλεκτρικό ειναι, αλλά χωρίς χώρο για μοτο-εργασίες τώρα πια δεν μπορώ να κάνω και πολλά στο πεζοδρόμιο..
Endo_με_taxi, (που λέει ο @el-Gatto μας!) το μπο*τσέλο δεν με προειδοποίησε καθόλου ρε γαμώτο..
Έφαγα και μια φλασιά μήπως δεν είχε λάδι (δεν ξέρω τι σκεφτόμουνα..) και του έριξα κάνα 700άρι μέσα, φυσικά είχε λάδι οπότε το έκανα πουτ*να..:hungover:

Τεσπά, το παράτησα έξω από το συνεργείο με την οδική, που την Παρασκευή είχα πει στα παιδιά εκεί να το πήγαινα την ερχόμενη Πέμπτη για διάφορα τσεκαρίσματα.
Το πιθανότερο είναι το πρόβλημα σου να είναι οι επαφές των καλωδίων στον ανορθωτή. Είσαι σίγουρος πως είναι μοντέλο '09; Τι χρώμα είναι, μαύρο; Γιατί άσχετα αν το πήρες το '09 μπορεί να είναι μοντέλο '08 που είχαν ένα θέμα εκεί.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Σίγουρα του 2009, μπορντό είναι Στεφ.
2009 μοντέλο με πρώτη άδεια Ιούνιο του 2009.
Το είχα διαβάσει αυτό για τις επαφές στον ανορθωτή για τα πρώτα κι έλεγα οκ δεν ασχολούμαι-το έλυσε το θέμα η Γιαμάπα..


Ρουφιάνο-ρουφιάνο, Ιταλιάνο :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σίγουρα του 2009, μπορντό είναι Στεφ.
2009 μοντέλο με πρώτη άδεια Ιούνιο του 2009.
Το είχα διαβάσει αυτό για τις επαφές στον ανορθωτή για τα πρώτα κι έλεγα οκ δεν ασχολούμαι-το έλυσε το θέμα η Γιαμάπα..


Ρουφιάνο-ρουφιάνο, Ιταλιάνο :p
Τότε μπορεί και απλώς να τα έχει παίξει ο ανορθωτής, τα συμπτώματα θυμίζουν την υπόθεση με τη κακή επαφή των καλωδίων. Μικρό το κακό θέλω να πιστεύω.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
παιζει ρολο το πως αναβοσβηνει το λαμπακι.
κατι σημαινει.
δλδ πχ 5 φορες αργα και 5 γρηγορα δλδ = error 55
ή 4 αργα και 6 γρήγορα=error 46 κοκ..
απο το βιντεο δε μπορω να καταλαβω αν το εχεις πιασει απο την αρχη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
παιζει ρολο το πως αναβοσβηνει το λαμπακι.
κατι σημαινει.
δλδ πχ 5 φορες αργα και 5 γρηγορα δλδ = error 55
ή 4 αργα και 6 γρήγορα=error 46 κοκ..
απο το βιντεο δε μπορω να καταλαβω αν το εχεις πιασει απο την αρχη.
Ωχ, δεν το 'ξερα αυτό!!
 

ilikeyourbike

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Monster 620
Νομιζω οτι αν καταφερεις να το βαλεις μπροστα μετα χανεται απο τον εγκεφαλο η βλαβη και ενδεχομενως να δυσκολευτουν περισσοτερο να βρουν τι φταιει. Οποτε καλυτερα να δει το συνεργειο πρωτα την ενδειξη της βλαβης..
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
[quote="Sevax, post: 234817,
Να αναφέρω για την ιστορία πως το Terere μου έχει DNA stage 1 , καταργημένο τον Λ και το AIS...
[/quote]
Ερώτηση, τον 'λ με ποιον τρόπο τον κατήργησες;
Με αυτόν ;


Το ίδιο θα ήθελα να ρωτήσω και για το AIS, με αυτόν τον τρόπο ή με τον απλό-βίδα/τάπα στο φίλτροκουτί;
Έχω και το πλακάκι για το βγάλω τελείως από το μηχανάκι αλλά θααααα το κάνω καααααααποια στιγμή (βαριέμαι να βγάλω το ρεζερβουάρ..:rolleyes:)
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
για το ais μ ενδιαφερει κ εμενα μιας και θελω να βαλω προσεχως τις leovince που τσιμπησα,μπας και γλιτωσω τα σκασιματα και το βρισιμο.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ο απλός τρόπος για το AIS είναι αυτός.
Του βάζεις μια βίδα από εκεί που παίρνει αέρα μέσα δεξιά στο φίλτροκουτί και τέλος.

99% έτσι θα το καταργήσω γιατί για να το ξηλώσεις όλο πρέπει να βγάλεις ρεζερβουάρ και να του βάλεις ένα πλακάκι στην κεφαλή του μοτέρ και αν έχεις την μαμά εξάτμιση θα πρέπει να βάλεις και ένα βύσμα με μια αντίσταση όπως στο λίνκ που έβαλα πιο πάνω γιατι αλλιώς χαλάει ο καταλύτης, κάπου το είχα διαβάσει στο xt660.com, δεν μπορώ/ξέρω να το εξηγήσω πιο αναλυτικά..

Εάν τις έχεις και χωρίς τάπες σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού θα κάνουν σαν τετράδυμα 0.50άρια και θα σε κουράζει..
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Τι είναι αυτό ρε παιδια και θέλει κλείσιμο; o_O
Τώρα που θυμάμαι κατι με είχε πει ο @Sevax ο θαλασσινός αλλά δεν το συγκράτησα..
Δηλαδή απλά το κλείνεις και δεν έχει πρόβλημα τίποτα άλλο; Δεν χαλάει κάτι; Γιατί απο το εργοστάσιο το έχουν έτσι;

Για αυτό εμένα όταν κλείνω το γκάζι κάνει σαν δίκανο;;
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Είναι μια βλακεία που ρίχνει αέρα στα καυσαέρια ώστε να παίρνει έγκριση τύπου στην Ε.Ε, έτσι απλά το εξηγούσαν οι Αμερικάνοι στο ThumperTalk όταν τους ρώταγα για το drz.

Μπορείς να το κλείσεις με τον τρόπο που λέει στο xt660.com, μια βίδα άλεν νομίζω M10 βάζεις εκεί και τέλος.
Εάν θέλεις όμως να αφαιρέσεις όλο τον μηχανισμό βγάζεις σέλες ρεζερβουάρ κοκ για να έχεις πρόσβαση στην κεφαλή και να βάλεις ένα τέτοιο πλακάκι.
Εάν ψήνεσαι να μετρήσω διαστάσεις σε αυτό που έχω να στις στείλω εσύ που τα κάνεις όλα!
Θέμα με καταλύτη δεν θα έχεις αφού έχεις άλλες οπότε νομίζω δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με φισάκι με πυκνοτή.
Αλλά δεν αυτό δεν μπορώ να στο πω 100%.

Στο drz400 το αφαίρεσα ένα μήνα μετά που το πήρα, αλλά ήταν πολύ πιο εύκολο λόγο εύκολης πρόσβασης και γιατί ήξερα 100% ότι δεν θα διαβάζει κάτι ως λάθος η απλή και ταπεινή χωρίς διάφορους αισθητήρες κτλ ηλεκτρονική του, καρμπυρατέρ, απλά πράγματα :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Δεν τα κάνω όλα...:)
Κανω ότι μπορω απο σίδερα...;)
Ρεζερβουαρ, μηχανισμους κτλ δεν θέλω να τα πειράξω...
Τώρα μια βίδα την βάζω, νοου πλόμπλεμ..

Αν το κάνεις βγάλε αναλυτικες φώτο να δούμε που θα την βάλουμε...:ok:
Την βίδα ετσι....:inlove:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Αχχ.. ούτε εγώ έχω αξιωθεί ακόμα να βγάλω το ρεζερβουάρ του, έχω την εντύπωση ότι κάτι θα ξεχάσω - δεν θα βάλω καλά και θα ταλαιπωριεμαι μια μέρα ολόκληρη..
Στο drzάκι σε '10-'15 έβγαζα ρεζερβουάρ και fcr για πλάκα!

Θα βγάλω ναι, απλά τώρα που δεν δουλεύω εκεί που ήμουν δεν έχω χώρο για "πειράματα" & μαστόρεμα οπότε ιδωμεν.. Και θέλω να ανοίξω και το μούτρο μπας και δω τι παίζει με τον προβολέα γιατί πολύ κουνάει..

Έχει εδώ μια φωτογραφία πάντως.



Με τον 'λ τελικά πως το κάνουμε;

Άκυρο, βρήκα το ποστ του Γάτου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Αυτό είναι μέσα στο φιλτροκούτι;
Εγω δεν ξερω κανέναν 'λ.....:p


Αν βάλουμε την βίδα τελειώσαμε ή θέλει και τίποτα άλλο;
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Ερώτηση, τον 'λ με ποιον τρόπο τον κατήργησες;
Με αυτόν ;


Το ίδιο θα ήθελα να ρωτήσω και για το AIS, με αυτόν τον τρόπο ή με τον απλό-βίδα/τάπα στο φίλτροκουτί;
Έχω και το πλακάκι για το βγάλω τελείως από το μηχανάκι αλλά θααααα το κάνω καααααααποια στιγμή (βαριέμαι να βγάλω το ρεζερβουάρ..:rolleyes:)

Ναι Βασίλη... με τους τρόπους που αναφέρεις...

Το kit για τον Ais πιστέυω οτι δέν αξίζει ,γιατί οι τάπες που δείνει ξεράθηκαν σε 4-5 μήνες και μου τρύπησαν.
Επικοινώνησα με τον προμηθευτή και μου έστειλε ξανά τάπες ,οι οποίες ξανατρύπησαν μετα απο 4-5 μηνες...
Πηγα Σπυρου Πάτση και πήρα τάπες με 50 λεπτά , πιο χοντρές για υψηλή θερμοκρασία και ολα κομπλε...
Παντως και η λύση με την αλενόβιδα ειναι οκ.

Ο καταργητής του Λ οκ... αλλά παίζει και η λύση το @Carooly που εχει φτιάξει ενα κυκλωματάκι το οποίο το παρεμβάλεις στον Λ, και βελτιώνει την συμπεριφορά του Tenere στα χαμηλά.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τελικά την βίδα που να την βάλω;;;
Μα θέλω να την βάλω κάπου ..

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην δεξια πλευρα της μοτοσυκλέτας και παράλληλα με την πεταλούδα γκαζιού συνδέεται στο φίλτροκουτί ένας ελαστικός σωλήνας βγάλε τον βάλτου μέσα μια βίδα και ξαναβαλτον στην θέση του.
 
Top Bottom