το καπάκι από τις βαλβίδες είναι. πρέπει να βάλεις βίδαΚαλησπέρα παιδιά. Σήμερα κάνοντας ένα τσεκ διαπίστωσα πως μάλλον μου λείπει αυτή η βίδα... νομίζω σωστά?
Είναι απο ένα καπάκι πάνω από την εξαγωγή της εξάτμισης.
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τι χρήση ενδιαφέρεσαι (χωμάτινη, ασφάλτινη); Πλαφόν χρημάτων;ΠΑιδια καλημέρα! Για ριχτε καμια προταση για μαρσπιε.
Για λογικα χρηματα αλλα τρελη ποιοτητα και οσο ψηλα/χαμηλα/μπρος/πισω/φαρδια/στενα θες, μιλας με αυτον: Bosley's PegsΠΑιδια καλημέρα! Για ριχτε καμια προταση για μαρσπιε.
Για αυτό ρώτησα, αυτά είχα βάλει εγώ...Εγώ παρήγγειλα τα της SW-Motech, αυτά που έχουν ρύθμιση ως προς το ύψος, αλλά τα περιμένω οπότε δεν έχω εικόνα.
Σωστα, και στο ΧΤΖ και στο 1090 εχω κανει πατεντες για να χαμηλωσει αρκετα περα απο το ευρος της μαμα ρυθμισης το ποδοφρενο, αλλα ηταν αναγκαιο καθως ηταν επιτακτικο να χαμηλωσω τα μαρσπιε.Για αυτό ρώτησα, αυτά είχα βάλει εγώ...
Είναι πολύ ποιοτικά, πολύ φαρδιά αλλά παραμένουν χαμηλά και στο χώμα είχα πρόβλημα. Το ποδόφρενο έμενε πιο ψηλά (έχει ελάχιστο περιθώριο ρύθμισης) με αποτέλεσμα με χάδι το πίσω φρένο να μπλοκάρει εύκολα. Πρέπει να γίνει πατέντα. Μαζί με τα λάστιχα τοποθετημένα (που σηκώνουν λίγο το ύψος) για την άσφαλτο είναι τέλεια!
Η καλύτερη πρόταση για χωμάτινες βόλτες με το Tenere είναι αυτή που έβαλε ο Κώστας k0k0s δηλαδή τα χειροποίητα πατητά του Bosley και να ζητηθεί μεγαλύτερο ύψος που όμως αναλόγως σωματότυπου θα δημιουργήσει ένα νέο θέμα (ενδεχομένως ανάγκη για ψηλότερα καβαλέτα).
Αυτά του ΕΒΑΥ, τι διατομή οπής έχουν? Τα περισσότερα που βρίσκω είναι 8mm, ενώ η τρύπα του ΤΕΝΕΡΕ είναι 10 mm. Θα χρειαστούν δηλαδή πατέντα..Για λογικα χρηματα αλλα τρελη ποιοτητα και οσο ψηλα/χαμηλα/μπρος/πισω/φαρδια/στενα θες, μιλας με αυτον: Bosley's Pegs
Για ελαχιστα χρηματα αλλα μια χαρα μαρσπιε, : Dirt Bike Grey FOOT PEGS Pedals Footrest For Suzuki DR250 DR350 DR350SE DR650 DR | eBay
Tα φοραω στο ΧΤΖ750 που φοραει τα ιδια με το ΧΤ660Ζ.
Έχω Leo Vince, οκ ο ήχος είναι ωραίος, σαν απόδοση δεν έχω δει κάποια φοβερή διαφορά, δεν έχω ασχοληθεί βέβαια να περάσω ένα χάρτη στο Power Commander μπας και δω κάτι καλύτερο..Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν βιώσει το ΤΕΝΕΡΕ του με την εργοστασιακή αλλά και aftermarket εξάτμιση.
Αν ξανα-αγοράζατε το ΤΕΝΕΡΕ, θα προχωρούσατε σε αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης; Σας άρεσε η αλλαγή στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας;
Κατανοώ ότι το βάρος θα είναι το πιο θετικό κερδός (όπως έχει πει και ο STF), αλλα η συμπεριφορά του κινητήρα, αξίζει την αναβάθμισης;;
Σας ευχαριστώ!
Σορρυ για την καθυστερηση.Για τι χρήση ενδιαφέρεσαι (χωμάτινη, ασφάλτινη); Πλαφόν χρημάτων;
Εγω το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.. Μου αρεσει η βαβουρα και η καγκουρια, αλλα οχι ολη την ωρα αχχαχαΑν βρείτε ποτέ χρόνο και διάθεση κάντε μια δοκιμή να ξαναβάλετε πάνω τις μαμά. Θα εκπλαγείτε μάλλον ευχάριστα.
Φαντάζομαι ότι λίγο-πολύ από τις μέχρι τώρα απαντήσεις έχεις καταλάβει τι γίνεται με δαύτα.Σορρυ για την καθυστερηση.
Με ενδιαφερει μεση λυση. Δεν ειμαι ουτε Ντακαρισιος ουτε και χιλιομετροφαγος. Στο χωμα κυριως ομως, επειδη ειμαστε ορθιοι τις περισσοτερες ωρες πρεπει να ειμαστε και ανετοι.
Τωρα το πλαφον, κατι οικονομικο.