XT660Z Tenere

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα κάνοντας ένα τσεκ διαπίστωσα πως μάλλον μου λείπει αυτή η βίδα... νομίζω σωστά?
Είναι απο ένα καπάκι πάνω από την εξαγωγή της εξάτμισης.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα κάνοντας ένα τσεκ διαπίστωσα πως μάλλον μου λείπει αυτή η βίδα... νομίζω σωστά?
Είναι απο ένα καπάκι πάνω από την εξαγωγή της εξάτμισης.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το καπάκι από τις βαλβίδες είναι. πρέπει να βάλεις βίδα
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Ευχαριστώ παιδιά την αντικαταστησα και με αφορμή έβγαλα και το τεποζιτο για να ελέγξω και να καθαρίσω ότι δεν μπορούσα.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ΠΑιδια καλημέρα! Για ριχτε καμια προταση για μαρσπιε. :D
Για λογικα χρηματα αλλα τρελη ποιοτητα και οσο ψηλα/χαμηλα/μπρος/πισω/φαρδια/στενα θες, μιλας με αυτον: Bosley's Pegs

Για ελαχιστα χρηματα αλλα μια χαρα μαρσπιε, : Dirt Bike Grey FOOT PEGS Pedals Footrest For Suzuki DR250 DR350 DR350SE DR650 DR | eBay

Tα φοραω στο ΧΤΖ750 που φοραει τα ιδια με το ΧΤ660Ζ.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εγώ παρήγγειλα τα της SW-Motech, αυτά που έχουν ρύθμιση ως προς το ύψος, αλλά τα περιμένω οπότε δεν έχω εικόνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ παρήγγειλα τα της SW-Motech, αυτά που έχουν ρύθμιση ως προς το ύψος, αλλά τα περιμένω οπότε δεν έχω εικόνα.
Για αυτό ρώτησα, αυτά είχα βάλει εγώ...
Είναι πολύ ποιοτικά, πολύ φαρδιά αλλά παραμένουν χαμηλά και στο χώμα είχα πρόβλημα. Το ποδόφρενο έμενε πιο ψηλά (έχει ελάχιστο περιθώριο ρύθμισης) με αποτέλεσμα με χάδι το πίσω φρένο να μπλοκάρει εύκολα. Πρέπει να γίνει πατέντα. Μαζί με τα λάστιχα τοποθετημένα (που σηκώνουν λίγο το ύψος) για την άσφαλτο είναι τέλεια!

Η καλύτερη πρόταση για χωμάτινες βόλτες με το Tenere είναι αυτή που έβαλε ο Κώστας k0k0s δηλαδή τα χειροποίητα πατητά του Bosley και να ζητηθεί μεγαλύτερο ύψος που όμως αναλόγως σωματότυπου θα δημιουργήσει ένα νέο θέμα (ενδεχομένως ανάγκη για ψηλότερα καβαλέτα).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για αυτό ρώτησα, αυτά είχα βάλει εγώ...
Είναι πολύ ποιοτικά, πολύ φαρδιά αλλά παραμένουν χαμηλά και στο χώμα είχα πρόβλημα. Το ποδόφρενο έμενε πιο ψηλά (έχει ελάχιστο περιθώριο ρύθμισης) με αποτέλεσμα με χάδι το πίσω φρένο να μπλοκάρει εύκολα. Πρέπει να γίνει πατέντα. Μαζί με τα λάστιχα τοποθετημένα (που σηκώνουν λίγο το ύψος) για την άσφαλτο είναι τέλεια!

Η καλύτερη πρόταση για χωμάτινες βόλτες με το Tenere είναι αυτή που έβαλε ο Κώστας k0k0s δηλαδή τα χειροποίητα πατητά του Bosley και να ζητηθεί μεγαλύτερο ύψος που όμως αναλόγως σωματότυπου θα δημιουργήσει ένα νέο θέμα (ενδεχομένως ανάγκη για ψηλότερα καβαλέτα).
Σωστα, και στο ΧΤΖ και στο 1090 εχω κανει πατεντες για να χαμηλωσει αρκετα περα απο το ευρος της μαμα ρυθμισης το ποδοφρενο, αλλα ηταν αναγκαιο καθως ηταν επιτακτικο να χαμηλωσω τα μαρσπιε.
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Αν επιλέξεις τα οικονομικά χαμηλά δες και τα αλουμινίου CNC επίσης από ebay/aliexpress. Έχουν καλύτερο γκριπ.
CNC Foot Pegs Rest Pedal For Yamaha PW50 PW80 Y-ZINGER 1985-2001 TW200 1987-2019 - έχω τα αντίστοιχα για το xrv
CNC Footpeg Footrests For Yamaha PW50 PW80 ALL YEARS TW200 1987-2009 01 03 05 07 - αυτά τα βρήκα τυχαία τώρα:p

Και αυτά που πρότεινε ο k0k0s από eBay, υπάρχουν επίσης σε αλουμίνιο. Τα είχα για το δίχρονο αλλά δεν μ'αρεσε το χαμήλωμα...

Ίσως χρειαστεί να διευρύνεις λίγο τις τρύπες των πίρων στα παραπάνω, εκτός αν τα πάρεις με τους πίρους τους.
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν βιώσει το ΤΕΝΕΡΕ του με την εργοστασιακή αλλά και aftermarket εξάτμιση.

Αν ξανα-αγοράζατε το ΤΕΝΕΡΕ, θα προχωρούσατε σε αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης; Σας άρεσε η αλλαγή στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας;
Κατανοώ ότι το βάρος θα είναι το πιο θετικό κερδός (όπως έχει πει και ο STF), αλλα η συμπεριφορά του κινητήρα, αξίζει την αναβάθμισης;;

Σας ευχαριστώ!
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Για λογικα χρηματα αλλα τρελη ποιοτητα και οσο ψηλα/χαμηλα/μπρος/πισω/φαρδια/στενα θες, μιλας με αυτον: Bosley's Pegs

Για ελαχιστα χρηματα αλλα μια χαρα μαρσπιε, : Dirt Bike Grey FOOT PEGS Pedals Footrest For Suzuki DR250 DR350 DR350SE DR650 DR | eBay

Tα φοραω στο ΧΤΖ750 που φοραει τα ιδια με το ΧΤ660Ζ.
Αυτά του ΕΒΑΥ, τι διατομή οπής έχουν? Τα περισσότερα που βρίσκω είναι 8mm, ενώ η τρύπα του ΤΕΝΕΡΕ είναι 10 mm. Θα χρειαστούν δηλαδή πατέντα..
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν βιώσει το ΤΕΝΕΡΕ του με την εργοστασιακή αλλά και aftermarket εξάτμιση.

Αν ξανα-αγοράζατε το ΤΕΝΕΡΕ, θα προχωρούσατε σε αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης; Σας άρεσε η αλλαγή στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας;
Κατανοώ ότι το βάρος θα είναι το πιο θετικό κερδός (όπως έχει πει και ο STF), αλλα η συμπεριφορά του κινητήρα, αξίζει την αναβάθμισης;;

Σας ευχαριστώ!
Έχω Leo Vince, οκ ο ήχος είναι ωραίος, σαν απόδοση δεν έχω δει κάποια φοβερή διαφορά, δεν έχω ασχοληθεί βέβαια να περάσω ένα χάρτη στο Power Commander μπας και δω κάτι καλύτερο..
Δεν είχα σκοπό να αλλάξω εξάτμιση είναι η αλήθεια, απλά τις βρήκα μεταχειρισμένες σε οκ τιμή και ξύπνησε ο 20χρονος πάλι μέσα μου :yew:


Από βάρος τώρα, μια μονή θα έχει διαφορά, της μάνας του το τελικό είναι 5κάτι κιλά..

Είχα σκοπό, να πάω της μάνας του την εξάτμιση να μου την ανοίξουν και να βγάλουν τον καταλύτη, κάτι που το έχουν κάνει κάμποσοι στα εξωτερικά.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μονο στο ματι και στον ηχο.
κατα τ αλλα δεν καταλαβαινεις διαφορα.
οι λεοβινς ζυγιζουν σχεδον οσο η εργοστασιακη,αντε κανα μισο κιλο λιγοτερο.
ο ηχος ειναι υποκειμενικο θεμα.
στη λειτουργεια εγω δεν ειδα διαφορα και φοραω και dna
πιο πολυ ειναι η αισθηση που σου δινει.
κ εγω τις βρηκα σε καλη τιμη γι αυτο και τις τσιμπησα.

και καινουριο να το επερνα θα εψαχνα παλι να του βρω εξατμισεις γιατι δε μου αρεσε καθολου οπτικα και αισθητικα αυτο το ψευτικο πλαστικο που ειχε γυρω απο το καζανακι.
και το ψεμα οτι και καλα να φαινονται διπλες στο ματι ενω ειναι ενα καζανακι με δυο τρυπες.
κολλημα μου αυτο ξεκαθαρα,
αν ειχε απο μαμα δυο κανονικες εξατμισεις παραδοσιακες θα το αφηνα ετσι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν βρείτε ποτέ χρόνο και διάθεση κάντε μια δοκιμή να ξαναβάλετε πάνω τις μαμά. Θα εκπλαγείτε μάλλον ευχάριστα.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Για τι χρήση ενδιαφέρεσαι (χωμάτινη, ασφάλτινη); Πλαφόν χρημάτων;
Σορρυ για την καθυστερηση.

Με ενδιαφερει μεση λυση. Δεν ειμαι ουτε Ντακαρισιος ουτε και χιλιομετροφαγος. Στο χωμα κυριως ομως, επειδη ειμαστε ορθιοι τις περισσοτερες ωρες πρεπει να ειμαστε και ανετοι.


Τωρα το πλαφον, κατι οικονομικο.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Αν βρείτε ποτέ χρόνο και διάθεση κάντε μια δοκιμή να ξαναβάλετε πάνω τις μαμά. Θα εκπλαγείτε μάλλον ευχάριστα.
Εγω το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.. Μου αρεσει η βαβουρα και η καγκουρια, αλλα οχι ολη την ωρα αχχαχα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σορρυ για την καθυστερηση.

Με ενδιαφερει μεση λυση. Δεν ειμαι ουτε Ντακαρισιος ουτε και χιλιομετροφαγος. Στο χωμα κυριως ομως, επειδη ειμαστε ορθιοι τις περισσοτερες ωρες πρεπει να ειμαστε και ανετοι.


Τωρα το πλαφον, κατι οικονομικο.
Φαντάζομαι ότι λίγο-πολύ από τις μέχρι τώρα απαντήσεις έχεις καταλάβει τι γίνεται με δαύτα.
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Μετα λύπης μου, θα ήθελα να ενημερώσω την ομάδα, ότι οι παρακάτω μανέτες ΔΕΝ είναι συμβατές με το XT660ZA.....
https://www.ebay.com/itm/254164135332

Ο συμπλέκτης δεν έχει σωστά κέντρα, και το τράβηγμα είναι τρομερά δύσκολο.
Το φρένο δεν έχει πρόβολο για "στοπ" και ενεργοποίηση του διακόπτη των φωτών του φρένου.

Και τα δύο λύνονται με μηχανουργείο, αλλά όπως ήρθαν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΑ:(
 
Top Bottom