Μια μικρη διορθωσηΌταν ελευθερώσεις το μοχλικό και πρίν ασχοληθείς να βγάλεις το ψαλίδι, τσέκαρε αν είναι οκ : οριζόντιος τζόγος από την άκρη του ψαλιδιού < 1mm και κάθετη κίνηση χωρίς κολλήματα ή περίεργες τριβές.
Αν είναι όλα οκ απλά τσέκαρε με το δυναμόμετρο ότι είναι σωστά σφιγμένο στα 92Nm όπως έγραψε ο SunFizz.
Aν δεν είναι οκ, αγόρασε πρώτα τα ρουλεμάν και τους αποστάτες και τις τσιμούχες και λύσε το άλλη φορά.
Πιο πολύ για να το γρασαρω θέλω να το κάνω και να έχω και μια εικόνα τι γίνεται εκεί κάτω.
Μιας και ξέρω την τσιγκουνιά της γιαμαχας σε θέμα γρασου
Καλημέρα. ΣΚ έχω ευκαιρία για βοήθεια αν δεν το έφτιαξες ακόμα...
Καλημέρα. ΣΚ έχω ευκαιρία για βοήθεια αν δεν το έχεις φτιάξει ακόμα...Πιο πολύ για να το γρασαρω θέλω να το κάνω και να έχω και μια εικόνα τι γίνεται εκεί κάτω.
Μιας και ξέρω την τσιγκουνιά της γιαμαχας σε θέμα γρασου
Άσχετο με το συγκεκριμένο ελαστικό, πάνω στην ερώτηση όμως. Διαβάζω μεταξύ άλλων (σε άλλο χώρο) ποστ για τα λάστιχα που φοράω. Οι περισσότεροι τα τελειώνουν στις 5000 χιλιόμετρα, έχω κάνει τόσα και είναι "σαν καινούρια". Είναι στο χέρι προφανώς.Τα anakee wild οπότε, παρότι δηλώνουν παραπάνω χιλιομετρική απόδοση, αυτό δεν ισχύει;
Η χαμηλη ταχυτητα και η ομαλη οδηγηση ¨σωζουν¨ ζωες (πρωτο και κυριο) και..... τσεπες!!!!Άσχετο με το συγκεκριμένο ελαστικό, πάνω στην ερώτηση όμως. Διαβάζω μεταξύ άλλων (σε άλλο χώρο) ποστ για τα λάστιχα που φοράω. Οι περισσότεροι τα τελειώνουν στις 5000 χιλιόμετρα, έχω κάνει τόσα και είναι "σαν καινούρια". Είναι στο χέρι προφανώς.
Το κυριοτερο και πολυ σημαντικο ατου των Wild σε σχεση με τα TKC80 ειναι η τιμη τους, το μειονεκτημα οτι το μπροστινο ειδικα κανει περισοτερο θορυβο και επισης το οτι βγαζουν λιγοτερα χιλιομετρα (παρα τα λεγομενα της Michelin για αυξημενη χιλιομετρικη αποδοση μπλα..)Για τα TKc80 ακούω επίσης καλές κριτικές αλλά πανάκριβα.
Τα anakee wild οπότε, παρότι δηλώνουν παραπάνω χιλιομετρική απόδοση, αυτό δεν ισχύει;
Ναι, η σκληροτηρα πλαϊνων για αλλαγη σαμπρελας ισχυει και στα Mitas, τα απλα γιατι τα Dakar ειναι ετσι κι'αλλιως "πετρα", σ'αυτα δεν παιζει αλλαγη σαμπρελας στο δρομο με την καμια.Και τα Mitas είναι σκληρά από ότι έχω δει.
Το ότι είναι πιο σκληρά τα wild δεν συμβάλει στο να σκίζονται ή να τρυπάνε πιο δύσκολα;
Η κουβεντα για τα στεφανια σ'εκεινο το θεμα εχει να κανει κυριως με τα ΚΤΜ, δε νομιζω οτι το XTZ660 εχει το ιδιο ευαισθητες ζαντες, αν ειναι DID που φορανε συνηθως τα γιαπωνεζικα δε θαχεις θεμα.Υ. Γ. Διάβασα λίγο από το θέμα που πρότεινες XLGeorge και απογοητεύτικα κάπως με την αντοχή των στεφανιών....
Σκέφτομαι τί έχω να τραβήξω σε κακοτράχαλο ή σε χαζοάλματα με 210kg μηχανάκι και κινεζικές αναρτήσεις.