XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Πάντως να σημειώσω ότι ως ώρας δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο στη λειτουργία του,ούτε έχω ακούσει τριξοματα η περίεργους ήχους.
Η αυτοψία θα δείξει βέβαια...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το μανουάλι λέει έλεγχο κάθε 10k χλμ. Δεν χάνεις τίποτε να τσεκάρεις. Απλά είναι τσάμπα χρόνος να αποσυναρμολογήσεις το ψαλίδι άν δεν έχει πρόβλημα και δεν έχεις τα ανταλλακτικά.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Πιο πολύ για να το γρασαρω θέλω να το κάνω και να έχω και μια εικόνα τι γίνεται εκεί κάτω.
Μιας και ξέρω την τσιγκουνιά της γιαμαχας σε θέμα γρασου
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν δεν έχουν σπάσει τα ρουλεμάν (πχ στον Πήγασο ήταν σκουριά και κομμάτια μέσα) τότε δεν έχεις θέμα, καθάρισε και βάλε καινούριο γράσο. Στο fazer ας πούμε δεν είχε σκουριές αλλά ήταν εντελώς στεγνό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Όταν ελευθερώσεις το μοχλικό και πρίν ασχοληθείς να βγάλεις το ψαλίδι, τσέκαρε αν είναι οκ : οριζόντιος τζόγος από την άκρη του ψαλιδιού < 1mm και κάθετη κίνηση χωρίς κολλήματα ή περίεργες τριβές.
Αν είναι όλα οκ απλά τσέκαρε με το δυναμόμετρο ότι είναι σωστά σφιγμένο στα 92Nm όπως έγραψε ο SunFizz.
Aν δεν είναι οκ, αγόρασε πρώτα τα ρουλεμάν και τους αποστάτες και τις τσιμούχες και λύσε το άλλη φορά.
Μια μικρη διορθωση
Ειναι αδυνατον να τσεκαρουμε με το δυναμοκλειδο αν μια βιδα ειναι με την πρεπουσα ροπη σφιγμενη και αυτο γιατι οταν ειναι σφιγμενη τοτε το δυναμοκλειδο θα κανει λαθος προς τα κατω Πολυ ή λιγο λαθος εξαρταται απο πολλα πραγματα Απο το ποσο ειναι σφιγμενη, απο το υλικο της βιδας και του εξαρτηματος και την πιθανη οξειδωση τους, απο το αν παρεμβαλεται καποια ροδελα ή καποιο ασφαλιστικο, κλπ
Ο μονος τροπος για να σιγουρευτουμε οτι ειναι σφιγμενη μια βιδα με τη σωστη ροπη ειναι πρωτα να την λασκαρουμε και μετα να την ξαναβιδωσουμε χρησιμοποιωντας ενα αξιοπιστο δυναμοκλειδο

Τωρα βεβαια τα 92Nm μαλλον καμια σημασια δεν εχει καν η χργση δυναμοκλειδου, αλλα να ετσι για την κουβεντα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πιο πολύ για να το γρασαρω θέλω να το κάνω και να έχω και μια εικόνα τι γίνεται εκεί κάτω.
Μιας και ξέρω την τσιγκουνιά της γιαμαχας σε θέμα γρασου
Καλημέρα. ΣΚ έχω ευκαιρία για βοήθεια αν δεν το έφτιαξες ακόμα...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πιο πολύ για να το γρασαρω θέλω να το κάνω και να έχω και μια εικόνα τι γίνεται εκεί κάτω.
Μιας και ξέρω την τσιγκουνιά της γιαμαχας σε θέμα γρασου
Καλημέρα. ΣΚ έχω ευκαιρία για βοήθεια αν δεν το έχεις φτιάξει ακόμα...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Μόλις είδα το μνμ.
Δε.το έχω κάνει ακόμα.
Που να προλαβω...
Ευχαριστώ για την προσφορά.
Το εκτιμώ.
Αλλά δυστυχώς με στρίμωξαν και αυτό το σκ στη δουλειά και δεν έχω πάρει ανάσα.
Έχω ένα μήνα να το κινησω το μηχανάκι.
Με την πρώτη ευκαιρία θα μιλησουμε
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Μιας και έχετε πείρα χρόνων, τί ελαστικό να επιλέξω για χρήση:
-50% στο δρόμο ( 85% δικάβαλα ταξιδάκια - - 15% solo)
-50% off road Solo (χώματα - πέτρες - λάσπες)

Προσανατολίζομαι στα Anakee Wild, από ότι έχω διαβάσει αλλά και λόγω τιμής, μιας και δεν παίζει να δώσω πάνω από 200€ για ελαστικα σε τέτοιο μηχανάκι.
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Τα έχω από πέρυσι τα anakee wild με αλλαγή απο τα continental tkc 80. Η διαφορά στην άσφαλτο είναι εμφανή στα Michelin νιώθοντας ότι δεν φοράς τακούνια, στο χώμα εξίσου σούπερ και τα δύο. Αρνητικό για μένα είναι ότι τρώγονται πολύ γρήγορα ειδικά αν τα δουλεύεις σε υψηλές θερμοκρασίες. 6000Κ και πάω για αλλαγή.
Αλλά εσύ μήπως εννοείς τα anakee adventure?

Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Anakee Wild ή TKC80 μπροστα/mitas E09 πίσω.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Όλα τα τακουνατα θα υποφέρουνε σε δικαβαλα ασφάλτινα ταξιδακια.
Εγώ έχω βάλει το 3η φορά σετ tkc 80 (3 μπροστινά και 7 πίσω) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος για τέτοιου είδους χρήση.
Καθημερινή μετακίνηση αλλά να ναι και ετοιμοπόλεμο το μηχανάκι για εξερεύνηση όποτε χρειαστεί.
Έφτασα πολλές φορές κοντά στο να δοκιμάσω κάτι άλλο,αλλά ειλικρινά,δε βρήκα λόγο να το κάνω.
Τα έχω βολευτει αφάνταστα και μου έχουν ταιριάξει.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Anakee Wild εννοώ.
Για τα TKc80 ακούω επίσης καλές κριτικές αλλά πανάκριβα.
Τα anakee wild οπότε, παρότι δηλώνουν παραπάνω χιλιομετρική απόδοση, αυτό δεν ισχύει;

Το mitas E09 ή εταιρεία το δίνει σαν 80 χώμα και 20 άσφαλτο. Πολύ σκληροπυρηνικό δλδ.

Άσφαλτο να πω ότι δεν θα κυνηγάω επιδόσεις Naked ή Superbike σε στρίψιμο με το Tenere. Χαλαρά, 2καβαλα ταξιδάκια και καμιά mini έξαρση σε επαρχιακές στροφές.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα anakee wild οπότε, παρότι δηλώνουν παραπάνω χιλιομετρική απόδοση, αυτό δεν ισχύει;
Άσχετο με το συγκεκριμένο ελαστικό, πάνω στην ερώτηση όμως. Διαβάζω μεταξύ άλλων (σε άλλο χώρο) ποστ για τα λάστιχα που φοράω. Οι περισσότεροι τα τελειώνουν στις 5000 χιλιόμετρα, έχω κάνει τόσα και είναι "σαν καινούρια". Είναι στο χέρι προφανώς.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άσχετο με το συγκεκριμένο ελαστικό, πάνω στην ερώτηση όμως. Διαβάζω μεταξύ άλλων (σε άλλο χώρο) ποστ για τα λάστιχα που φοράω. Οι περισσότεροι τα τελειώνουν στις 5000 χιλιόμετρα, έχω κάνει τόσα και είναι "σαν καινούρια". Είναι στο χέρι προφανώς.
Η χαμηλη ταχυτητα και η ομαλη οδηγηση ¨σωζουν¨ ζωες (πρωτο και κυριο) και..... τσεπες!!!! ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για τα TKc80 ακούω επίσης καλές κριτικές αλλά πανάκριβα.
Τα anakee wild οπότε, παρότι δηλώνουν παραπάνω χιλιομετρική απόδοση, αυτό δεν ισχύει;
Το κυριοτερο και πολυ σημαντικο ατου των Wild σε σχεση με τα TKC80 ειναι η τιμη τους, το μειονεκτημα οτι το μπροστινο ειδικα κανει περισοτερο θορυβο και επισης το οτι βγαζουν λιγοτερα χιλιομετρα (παρα τα λεγομενα της Michelin για αυξημενη χιλιομετρικη αποδοση μπλα..)

Κατι αλλο: τα Wild απευθυνονται κυριως σε μεγαλα on-off με tubeless τροχους και ειναι radial και αρκετα σκληρα, οποτε ειναι πολυ δυσκολο ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου, δες επισης και ΕΔΩ.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Και τα Mitas είναι σκληρά από ότι έχω δει.
Το ότι είναι πιο σκληρά τα wild δεν συμβάλει στο να σκίζονται ή να τρυπάνε πιο δύσκολα;

Υ. Γ. Διάβασα λίγο από το θέμα που πρότεινες XLGeorge και απογοητεύτικα κάπως με την αντοχή των στεφανιών....
Σκέφτομαι τί έχω να τραβήξω σε κακοτράχαλο ή σε χαζοάλματα με 210kg μηχανάκι και κινεζικές αναρτήσεις.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και τα Mitas είναι σκληρά από ότι έχω δει.
Το ότι είναι πιο σκληρά τα wild δεν συμβάλει στο να σκίζονται ή να τρυπάνε πιο δύσκολα;
Ναι, η σκληροτηρα πλαϊνων για αλλαγη σαμπρελας ισχυει και στα Mitas, τα απλα γιατι τα Dakar ειναι ετσι κι'αλλιως "πετρα", σ'αυτα δεν παιζει αλλαγη σαμπρελας στο δρομο με την καμια.

Σχετικα με σχισιμο πλαϊνων απο καμια κοφτερη πετρα, ναι τα σκληρα ειναι πιο ανθεκτικα. Αλλα το πελμα τους με τα τακουνια ειναι το ιδιο αν πατησει καποιος καρφι, που ειναι και η πιο συνηθης αιτια σκασιματος.

Υ. Γ. Διάβασα λίγο από το θέμα που πρότεινες XLGeorge και απογοητεύτικα κάπως με την αντοχή των στεφανιών....
Σκέφτομαι τί έχω να τραβήξω σε κακοτράχαλο ή σε χαζοάλματα με 210kg μηχανάκι και κινεζικές αναρτήσεις.
Η κουβεντα για τα στεφανια σ'εκεινο το θεμα εχει να κανει κυριως με τα ΚΤΜ, δε νομιζω οτι το XTZ660 εχει το ιδιο ευαισθητες ζαντες, αν ειναι DID που φορανε συνηθως τα γιαπωνεζικα δε θαχεις θεμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Μακάρι. Τώρα για ελαστικα ίδωμεν. Έχω μπερδευτεί. Θεωρητικά όταν έρθω η ώρα θα πάω λόγω τιμής στα Wild και αναλόγως την απόδοση θα δω τί θα κάνω στα επόμενα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Οι ζάντες του είναι sanremo και είναι made in Italy,όπως όλο το μηχανάκι εξ άλλου.
Δεν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες.
Τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει εγώ.
Νταξει αμα το καρφώσεις σε κανα αγκωναρι φυτευτο θα την ακούσουν.
Με τη σχετική προσοχή και έχοντας κατά νου ότι δεν οδηγείς ένα καθαρόαιμο offroad η Motocross 120 κιλών δεν θα έχεις κανένα θέμα.
Επίσης λογικό είναι να θέλει και πρσοχη στο χαμήλωμα της πίεσης για κίνηση εκτός δρόμου.
Στις δικές μου με φουλ off road χρηση,είναι ακόμα ολοστρογγυλες εκτός από ένα στραβωματακι μπροστά.
Λογικοτατο με τόσα χμ χώμα.

Υγ:πόσο τα βρίσκεις τα wild για το teneke?
 
Top Bottom