snpl
Μέλος
Τελικα χωράει χωρις να κάθετε οκ αλλά σαν λύση ανάγκης. Κάθετε λοξά με τους πόλους να γερνουν προς τα μπρος. Προφανώς χωρίς την λάμα που συγκρατεί την μπαταρία. Το κάθισμα όμως με λίγη πίεση κλείνει κανονικα.
Αν έχει τον ανορθωτή εκεί δίπλα να προσέχεις μην ανεβάζει θερμοκρασία αν τελικά ζορίζεται χωροταξικά.Τελικα χωράει χωρις να κάθετε οκ αλλά σαν λύση ανάγκης. Κάθετε λοξά με τους πόλους να γερνουν προς τα μπρος. Προφανώς χωρίς την λάμα που συγκρατεί την μπαταρία. Το κάθισμα όμως με λίγη πίεση κλείνει κανονικα.
Ο ανορθωτης είναι αρκετά μακρυά μπροστά κοντα στην κόρνα. Ειναι προσωρινή τοποθέτηση η μπαταρία ισα ισα για 5 χλμ μέχρι το "συνεργείο". Παρήγγειλα την σωστή αυτή τη φορα. Ελπίζω να έρθει σύντομα αλλιώς τα 5 χλμ θα γίνουν αναγκαστικά 1030Αν έχει τον ανορθωτή εκεί δίπλα να προσέχεις μην ανεβάζει θερμοκρασία αν τελικά ζορίζεται χωροταξικά.
Θα σου πρότεινα να μην το κάνειςΥπάρχουν μεταλλικές βίδες που αντικαθιστούν τις πλαστικές γιατί αυτές χαλαρώνουν;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
είχες βάλει andreani στο tenere?Στο έχω πει ότι έχω κρατήσει τα πάντα οπότε άμα θες κάνεις και δοκιμή!
κράτα μας ενήμερους!!Ναι το παρήγγειλα.
Για το χτ δινει ο οφ δε ροαντ τελεια ντε. Αλλα η τιμη τους δεν ειναι δελεαστική...
Μπροστινό από 690 enduro με τιμονόπλακες από τον otr.είχες βάλει andreani στο tenere?
Τι λεει το μονο δισκοφρενο?Μπροστινό από 690 enduro με τιμονόπλακες από τον otr.
Εγω θα σου ελεγα καινουργιο ή μεταχειρισμενο (αν υπαρχει), αλλα το εργοστασιακο. Ουτε αλχημειες ουτε τιποτα!!!Καλησπέρα! Μόλις έσπασα το ψυγείο του τενερέ μου. Οι επιλογές μου απ όσο καταλαβαίνω είναι είτε καινούριο για το συγκεκριμένο μηχανάκι (δεν τρελαθηκα με τις τιμές που είδα), ή για XTX/XTR π για κάποιο λόγο είναι πολύ φθηνότερα. Οστόσο χρειάζονται κάποιες μετατροπές απ όσο ακούω. Έχει κάνει κανείς αυτή την πατέντα; Και γενικά τι θα προτείνατε;
Μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο θέμα. Δεν έχω κάνει πολλά Χλμ όμως.Τι λεει το μονο δισκοφρενο?
Συμφωνώ με το "όχι αλχημείες" απλώς το XTX/XTR έχουν το ίδιο μοτέρ για αυτό και η σκέψηΕγω θα σου ελεγα καινουργιο ή μεταχειρισμενο (αν υπαρχει), αλλα το εργοστασιακο. Ουτε αλχημειες ουτε τιποτα!!!
Τι να σου πω!Συμφωνώ με το "όχι αλχημείες" απλώς το XTX/XTR έχουν το ίδιο μοτέρ για αυτό και η σκέψη
Εχω και εγω ένα πλακακι otr. Αλλά είπα να βγάλω και τα υπόλοιπα μιας και ξήλωσα το μισο μηχανάκι...Δεν ειχα ιδέα για την φύσα. Το μανουαλι λέει ότι η αντίσταση του πηνίου της βαλβιδας ειναι γυρω 22 ohm. Δεν ξερω με ποσα V το οδηγει όμως. Θα υην αφήσω στο αέρα και βλέπουμε.Απ'όσο ξέρω δεν βγάζει, πουλάει ο Κορίνθιος ένα σετ για μερική κατάργηση που σου δίνει μια φίσα με αντιστάσεις για να κουμπώσεις στη θέση αυτού που θα βγάλεις.
Θέλεις διαστάσεις από το πλακάκι που βάζεις στην κεφαλή όταν ξηλώσεις το AIS ;
Έχω εκείνο από το OTR ακόμα στο σακουλάκι του, περιμένει στωικά μαζί με άλλα να μπει και αυτό..
Λαδι/γρασσο αλυσίδας ο κυριως υποπτοςΠαιδες γεια σας. Συγγνώμη που απλά θα ζητήσω μια βοήθεια αλλά και εδώ που είμαι δεν ξέρω ποιον να ρωτήσω τόσο άμεσα . Επίσης η γνώση εδώ ξεχειλίζει. Ταξίδεψα λοιπόν στη Γαλλία. 2η μέρα σήμερα οδήγησης (500χλμ/δικαβαλο φορτωμένο και για,πρώτη φορά από τότε που την έχω (2011} φαίνεται ότι κάτι στάζει λίγο κάτω από τη μηχανή, έχοντας λερώσει την ποδια , το κάτω μέρος του μοχλικου και το δεξί παπούτσι μου. Στη στάση κάνει και 2/3 σταγόνες στο,έδαφος. Αυτό που στάζει είναι χρώματος μαύρου, αν βοηθάει. Ψάχνω ήδη συνεργείο αλλά θα εκτιμούσα μια γνώμη, όσο είναι δυνατόν βέβαια από μακριά. Η μηχανή είναι από καλο σέρβις ( και πλυντήριο ). Ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων.
Εσυ θα το δεις αυτο. Οπως και να εχει αυτο που στάζει είναι λαδι. Αν δεν βλέπεις κάποια σοβαρή διαρροη απο το μοτερ τοτε μάλλον είναι αλυσιδα. Τηλεδιαγνωσεις δεν γινονται, πρέπει να το ψαξεις κι εσυ, αλλα εφοσον η στάθμη λαδιου του κινητήρα δεν πεφτει ακομη και διαρροη να είναι θα σε γυρισει πισω ανετα.Μιλάμε για παράδεισο το φόρουμ. Είσαι ωραίος ρε φίλε . Σε ευχαριστώ πολύ. Τη λάδωσε ο πλυντηριας ακριβώς πριν το ταξίδι είναι η αλήθεια, Άρα λες το αφήνω; Την ξαναλαδωνω; Να ανησυχώ; Ευχαριστώ και πάλι παρα πολύ.