XT660Z Tenere

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Δεν είμαι και πολύ γνωστης για να απαντήσω σε αυτό. Δεν νιώθω κάτι ιδιαίτερο στην ανάρτηση. Πιο πολύ στην μπροστινή που κοσκινίζει λίγο στα χαμηλά, ισως λόγω φορτωματος. Να κοιτάξω κάτι εκεί; Να είναι από ανάρτηση;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είμαι και πολύ γνωστης για να απαντήσω σε αυτό. Δεν νιώθω κάτι ιδιαίτερο στην ανάρτηση. Πιο πολύ στην μπροστινή που κοσκινίζει λίγο στα χαμηλά, ισως λόγω φορτωματος. Να κοιτάξω κάτι εκεί; Να είναι από ανάρτηση;
Ρίξε μια ματιά μήπως έχει καμμια διαρροή από εκεί?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εσυ θα το δεις αυτο. Οπως και να εχει αυτο που στάζει είναι λαδι. Αν δεν βλέπεις κάποια σοβαρή διαρροη απο το μοτερ τοτε μάλλον είναι αλυσιδα. Τηλεδιαγνωσεις δεν γινονται, πρέπει να το ψαξεις κι εσυ, αλλα εφοσον η στάθμη λαδιου του κινητήρα δεν πεφτει ακομη και διαρροη να είναι θα σε γυρισει πισω ανετα.
Δεξί παπούτσι αναφέρει και η αλυσίδα ειναι αριστερά. ;)
Κάποια τάπα λαδιού στο καρτερ ίσως?
Η κάποια σχετική με το φίλτρο λαδιού?
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Ευχαριστώ παρα πολύ όλους παιδιά, που ασχολείστε πρωινιάτικα. Που ακριβώς είναι η τάπα λαδιού στο καρτερ και που το φίλτρο λαδιού; Είμαι τόσο άσχετος, ναι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεξί παπούτσι αναφέρει και η αλυσίδα ειναι αριστερά. ;)
Κάποια τάπα λαδιού στο καρτερ ίσως?
Η κάποια σχετική με το φίλτρο λαδιού?
Και σε εμενα στο 750 το λαδι της αλυσιδας τρεχει πανω στο διπλο στσντ και παει παντου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είμαι και πολύ γνωστης για να απαντήσω σε αυτό. Δεν νιώθω κάτι ιδιαίτερο στην ανάρτηση. Πιο πολύ στην μπροστινή που κοσκινίζει λίγο στα χαμηλά, ισως λόγω φορτωματος. Να κοιτάξω κάτι εκεί; Να είναι από ανάρτηση;
Επειδή ανέφερες το μοχλικο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και σε εμενα στο 750 το λαδι της αλυσιδας τρεχει πανω στο διπλο στσντ και παει παντου
Να γιατί GS...:wacky:
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Από το ευλογημένο σκύψιμο , αυτό που το άσχετο μάτι μου βλέπει ως ίσως πιθανό είναι η κάτω δεξιά αλενοβιδα της τρόμπας λαδιού. Τη βλέπω υγρή σήμερα στο σημείο που μπαίνει το Άλεν. Ταιριάζει ίσως και με το δεξί παπούτσι. Πιο βαθιά μηχανή δε βγάζω ακρη
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ασε με γιατι τελευταια μου εχουν μπει σκεψεις... Το κωλοεμβολιο φταιει!
Α χά...!
Άρα δεν είναι η ιδέα μου ότι κάτι δεν πάει καλά...
Να φανταστείς στη γυναίκα μου αναγκάστικα και της έκανα τρεις-τέσσερις φορές reset γιατί υπήρχε θέμα συνεννόησης... :roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άλλαξα λάδια πριν 9 μέρες μαζί με δίσκους συμπλέκτη
Aπο τη μια αποκλειεται να εχουν μαυρισει τα λαδια μεσα σε 9 ημερες. Απο την αλλη αν ο μαστορας δεν αλλαξε φλαντζα στο καπακι του συμπλεκτη, μπορει να δακρυζει απο εκει λιγο.
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Γεια σας μάστορες. Επανέρχομαι, έτσι για το αρχείο και για να βοηθηθεί κάποιος επόμενος ενδεχομένως. Μετά από 2500χλμ αποταν σας πρωτοεγραψα και μια επίσκεψη σε Γάλλο μάστορα που έσφιξε τις βίδες του καπακιου του συμπλέκτη (τις οποίες βρήκε λασκα είπε) η μηχανή εξακολουθεί από κάπου να χάνει. Θεωρώ από το καπάκι αυτό στο κάτω μέρος ενώ βλέπω υγρή και την κάτω δεξιά βίδα της τρομπας νερού . Ο Έλληνας μάστορας λέει ότι έβαλε καινουρια φλάντζα . Πλέον ο δείκτης του λαδιού έχει φτασει στο μισό της διαγράμμισης. Απλά συμπληρώνω μέχρι να βρω άλλο μάστορα; Υπάρχει κάτι άλλο να κοιτάξω; Ευχαριστώ πολύ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
yamaha 500e
yamaha xt 660 z 08
Καλησπέρα σε όλους
πολυ πρόσφατα απέκτησα ενα xtz tenere του 2008 με κοντα 40000 χλμ.
Τη δευτερη μέρα που το βόλταρα άρχισε να μπερδεύει το γκαζι και να κομπιαζει και μετα απο λιγο έσβηνε μέχρι που δεν έπαιρνε καθόλου.
Το πάω σε ενα μάστορα εκει κοντά του αλλαζει μπουζι το τιγκάρει βενζίνη και σταματαει να εμφανίζει το προβλημα.
Το παίρνω για ταξιδι και μετά απο καμια βδομαδα και 500 χιλίομετρα κανει πάλι τα ίδια. Οπου το φορτώνω σε οδική και το γυρνάω Αθήνα.
Εχει καποιος αντιμετωπισει κάτι αντιστοιχο η έχει καποια ενδειξη για το τι μπορεί να συμβαίνει??
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έτσι όπως τα λες ακούγεται σαν θέμα τροφοδοσίας , καθαρισμός στο σώμα και αλλαγή στο φίλτρο και ξανά δοκιμή.

Γυναικολόγος δεν είναι αλλά μπορώ να ρίξω μια ματιά .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ερωτηξις...
Θα είμαι ειλικρινής, βαριέμαι να ψάξω,..
Μήπως κάποιος καλός άνθρωπος μπορεί να μου πει τι λάμπες φοράει στο φανάρι το εν λόγω μοντέλο, και αν κάποιος έχει βελτιώσει τα φώτα με λεντ ξένον κλπ
Μερσι
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ερωτηξις...
Θα είμαι ειλικρινής, βαριέμαι να ψάξω,..
Μήπως κάποιος καλός άνθρωπος μπορεί να μου πει τι λάμπες φοράει στο φανάρι το εν λόγω μοντέλο, και αν κάποιος έχει βελτιώσει τα φώτα με λεντ ξένον κλπ
Μερσι
H7 12V 55W
Αμα ψαχνεις βελτίωση βρες δυο hella de micro η 2 visionX solstice solo που χωράνε κάτω ακριβως απο το φαναρι.
 
Top Bottom