XT660Z Tenere

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πρώτη φορά ακούω τέτοια παπάντζα εκτός αν υπάρχει περαιτέρω εξήγηση που πολύ θα ήθελα να μάθω. Δε θέλω να γράψω τις πονηρές σκέψεις που κάνω.
Εγώ αυτό που ξέρω ήταν πως με τα Motul 5100 σε KLE500, ΧΤΖ750, TDM850, TDM900 και XT660Z κοπανούσε το κιβώτιο ταχυτήτων μου. Δε σημαίνει κάτι αυτό αλλά αυτή η αίσθηση δε μου άρεσε.
Όπως είπα, από τότε που έμαθα πως κυκλοφορεί πολύ μαϊμού από δαύτα τα αφαίρεσα και από τη σκέψη μου για πάντα. Delete. Αλλά αυτό αφορά εμένα.
Μπορεί να μην αποδίδω εγώ σωστά το νόημα από τα λόγια του. Εγώ το έβαζα σε πολλές μοτο που είχα. Όταν πήρα το 636 του λεω μοτουλ. Μου λέει με τπτ. Αν θυμάμαι μου το είχε πει ``χοντρόλαδο`` και σε μοτερ που έχει λύσει είχαν φθορές από λίπανση. Τωρα θυμάμαι ότι σκλεφτηκα θα θέλει να σπρώξει τα καβασόλαδα. Αλλά ούτε αυτά μου πρότεινε.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπορεί να μην αποδίδω εγώ σωστά το νόημα από τα λόγια του. Εγώ το έβαζα σε πολλές μοτο που είχα. Όταν πήρα το 636 του λεω μοτουλ. Μου λέει με τπτ. Αν θυμάμαι μου το είχε πει ``χοντρόλαδο`` και σε μοτερ που έχει λύσει είχαν φθορές από λίπανση. Τωρα θυμάμαι ότι σκλεφτηκα θα θέλει να σπρώξει τα καβασόλαδα. Αλλά ούτε αυτά μου πρότεινε.
Ναι λάθος σε μετέφρασα, νόμισα πως το σχολίασε ως κάτι θετικό ο μηχανικός σου. Δε ξέρω να πω αν προστατεύουν αποτελεσματικά (πιστεύω πως θα το κάνουν), απλά δε μου άρεσε η συμπεριφορά του κιβωτίου μου. Αυτά.
 

panageor

Μέλος
Όνομα
Panageor
Μοτό
XT660Z
Όταν τελικά διευκρινιστικε ότι δεν έγινε σωστή αλλαγή λαδιού από τον μάστορα (πήγα και γίναμε μαλλιά κουβάρια), αγόρασα το Bel Ray αυτό στη φώτο.
Σάββατο θα γίνει αλλαγή -σωστη- λαδιού και ουράς ;)



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
για φανερωθειτε εσεις που χετε βαλει 46αρι πισω γραναζι να τα πουμε.
μολις σημερα το εβαλα κ εγω μαζι με μια χρυση did.
μαζι με σερβις μπροστινων και μαζι με μπαταρια.
ετοιμοι για τη νεα σεζον.
λασπες δεν εχει ακομα βεβαια,αλλα θα ρθουν κ αυτες,που θα παει..
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Εγώ έβαλα 46αρι sun star πριν κάνανε μήνα. Μπορώ να πω ότι σε αστικό περιβάλλον (κάτοικος Μυτιλήνης) δουλεύει πολύ καλύτερα και έχουν μειωθεί τα σκορτσαριματα. Πλέον δουλεύω και την Πέμπτη στις 4χιλ στροφές πολύ πιο άνετα.
Το μόνο αρνητικό είναι η διαφορά στα χιλιόμετρα δλδ όταν πηγαίνεις με 100 κοντερισια στην πραγματικότητα πας 90 στο gps άρα κάπου στην μέση η πραγματικότητα.
Για μένα μικρό το κακό αυτό αν σκεφτείς ότι στα χαμηλά έχει κερδίσει αρκετά και σε εκτός δρόμου διαδρομές δουλευει καλύτερα.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
λοιπον,επεστρεψα, 19% πηραμε,καλα πηγε.

παμε στο γραναζι τωρα.

το συνδιασα με did χρυση αλυσιδα και RK μπροστινο 15αρι.

σε συνδιασμο με τις εξατμισεις που εβαλα σχετικα προσφατα,γυρισα απο πατρα και εκανα παρτυ στο δρομο.ειδικα στις στροφες τις παλιοβουνας...το καμος..
πολυ καλη φαση.
απεκτισε αυτη τη σπιρταδα και το νευρακι που του ελειπε.
σα να τσαμπουκαλευτικε δλδ λιγο.
τοσο οσο.

απο τη στιγμη που δε με νοιαζουν και οι τελικες πλεον,ολα μπομπα!

Μου φενεται θα ξαναρχισω τις σουζες τωρα στα γεραματα :wacky:

Προσωπικα,προχωρισα στην αλλαγη αυτη γιατι σε κατι βολτες χωματινες,τα 800αρια και πανω ας πουμε,καθαριζανε κατι ανηφορικα κομματια με τριτη,ενω εμενα η δευτερα μου εσκαγε και η τριτη κρεμαγε.
πιστευω το πιασαμε αυτον τον στοχο.
Μενει η δοκιμη στην πραξη.

αισθανομαι οτι ψιλογεμισε παντου,ειδικα σε κατι ανοιγματα με μεσαιες,απο τα 70-80 πχ,μου φενεται γεμιζει αρκετα ορεξατα.

μεσα στην Πατρα,σε ωρα αιχμης,μια χαρα κ εκει.καλυτερα απο πριν.

βεβαια πλεον μου λειπει ακομα πιο πολυ η 6η και θα ξηλωσω κανα λεβιε,αλλα νταξ,το περιμενα.
το αλλο μειονεκτημα ειναι το σφαλμα στο κοντερ και τον ολικο χιλιομετριτη,αλλα υπολογιζεται αυτο.
μικρο το κακο.

επισης το μπροστα γραναζι που βγαλαμε,ηταν το παρακατω...
ειναι αυτο που δεν κανει θορυβο υποτιθεται?
ακομα,απο φθορα πως το βλεπετε?

εγω απλο εβαλα παντως αυτη τη φορα.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κι εγώ 46αρι είχα βάλει πίσω.
Πολύ απλή κ ουσιαστική αναβάθμιση.
Κερδίζεις μόνο ,παντού ,δεν χάνεις πουθενά.
Επιτέλους ,θα μπορείς να κάνεις Power Wheeling με 1η.
Μειώνονται τα σκορτσαρίσματα χαμηλά.
2η ,3η γίνονται ελαστικότερες.
Ακόμα κ τελική θα δεις μεγαλύτερη ,γιατί η 5η θα μπορεί πλέον να ανεβάσει λίγες ακόμα στροφές.
Επίσης ,θα βελτιωθεί η διαρκεια των αλυσ/γραναζων ,γιατί ο λόγος εμπρός/πίσω γρανάζι ,δεν είναι πλέον ακέραιος ,κάτι που μειώνει αρκετά την φθορά των κινούμενων μερών.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Με το 46 αρι μακραίνει λίγο;
Ή γίνεται λίγο πιο κοντό;
Δεν θυμάμαι τι φοράει από μαμά....


Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Με το 46 αρι μακραίνει λίγο;
Ή γίνεται λίγο πιο κοντό;
Δεν θυμάμαι τι φοράει από μαμά....


Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μαμά φοράει 15-45..και εδώ μιλάμε για 15-46 οπότε κοντενει λιγάκι..για εμένα η γιαμαχα έπρεπε να την έβγαζε από το εργοστάσιο έτσι

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Εγώ σκεφτόμουν να το μακρύνω λιγάκι...
Γιατί με 5η και με 130-140 χλμ/ώρα
Έχει 5.000 με 5.500 στροφές/ λεπτό...
(Αν θυμάμαι καλά)
Κατά τα άλλα θα ζοντανέψει στην 1η κτλ...
Στην 5η δεν το βλέπετε ακόμα πιο ζορισμένο;
Ή είναι αμελητέα η διαφορά;;

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ σκεφτόμουν να το μακρύνω λιγάκι...
Γιατί με 5η και με 130-140 χλμ/ώρα
Έχει 5.000 με 5.500 στροφές/ λεπτό...
(Αν θυμάμαι καλά)
Κατά τα άλλα θα ζοντανέψει στην 1η κτλ...
Στην 5η δεν το βλέπετε ακόμα πιο ζορισμένο;
Ή είναι αμελητέα η διαφορά;;

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν σηκώνει να μακρύνει κι άλλο το Tenere, αφού όπως είναι από μαμά δε μπορεί να γεμίσει τη 5η. Το MT-03 φοράει 15/46 και έχει καλύτερη συμπεριφορά σε σπιρτάδα και τελική. Το 15/45 μπήκε για οικονομία στη κατανάλωση.
Εγώ είχα 15/47 και ήταν τέλειο για χώμα με 2η και 3η ταχύτητα αλλά θεωρώ πως η επιλογή 15/46 είναι η ιδανική για άσφαλτο και χώμα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Νγφ
Για πες, είμαι για αλλαγή κι εγώ, καλύτερα το 46άρι πίσω;
Τι αλυσίδα;
Γρανάζια;
Μάρκες, τιμές;
σε ξεχασα εσενα.
λοιπον αλυσιδα χρυση did VX2 και γραναζια RK 15-46 ολα μαζι 130€
μπαταρια μια απλη yuasa gs με 60€
και σερβις στα μπροστινα με γνησια ξυστρες-τσιμουχες-λαδια κανα 60αρι ολα μαζι.

δεν αναφερω καν πως ηταν το λαδι που βγηκε απο μεσα...

και αλλα λιγα για το γραναζι.

ναι κ εγω πιστευω οτι ετσι θα επρεπε να βγαινει απο το εργοστασιο.
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 6η...!!!
ειναι μεγαλο μακρυ και βαρυ μονοκυλινδρο μηχανακι και εχασε πολυ απο το νευρο του και τη σπιρταδα του ο μιναρελης.
θυμαμαι το strada με το ιδιο μοτερ που ειχα,καμια σχεση στην αποδοση με το τεν.(κ σ αυτο παντα εψαχνα 6η)
το τεν ειναι πολυ μακρυ χωρις λογο.

το νιωθω να γεμισε παντου.
και ανοιγει καλυτερα.με τριτες-τεταρτες.

πιστευω για τη χρηση που το θελω ειναι πλεον ιδανικο.
δλδ κυριως χωματινες εξερευνιτικες εξορμισεις σολο και καμια ασφαλτινη δικαβαλη καμια κυριακη με καλο καιρο με το αισθημα.

Παντως εαν δε με ενδιεφερε και το bling της φασης,θα του ειχα βαλει μονο το 46αρι πισω και τα TKC80 και θα απολαμβανα τις βολταρες μου.
 

panageor

Μέλος
Όνομα
Panageor
Μοτό
XT660Z
Εγώ περισσότερα χιλιόμετρα σε άσφαλτο κάνω, κάποτε δικαβαλος, και από την προηγούμενη αλλαγή σκεφτόμουνα να αλλάξω σε 46 πίσω.
Τελικά άλλαξα στο ίδιο (45)... Με βγάζουν ακόμα 2-3 χιλιάδες πιστεύω, αλλά όταν θα χρειαστεί αλλαγή θα μπει 46 πίσω..
Δεν είναι το μηχανάκι που ψάχνεις τελικές...
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ψήθηκα κι εγώ για 15/46, η παραγγελιά έγινε, αναμένω αλυσίδα DID VX2 G&B 112 links που θέλει το 15/46 καθώς και τα γρανάζια.
Και μερικά πραγματάκια ακόμα που θα βελτιώσουν την συμβίωση μου με την Τενερέλα..:cool:
 

Hipi_lolo

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
Xtz tenere 660
Καθώς τις τελευταίες μέρες κάνω αρκετά χλμ εθνική συνειδητοποίησα ότι τρώω όλο τον αέρα στα μάτια!
Προτείνεται κάποια ζελατίνα άλλη δοκιμασμένη ή την επέκταση στην εργοστασιακή;
Φοράω την εργοστασιακή τώρα!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Λογικά τον τρώς από το κενό που υπάρχει ανάμεσα σε ρεζερβουάρ-φέρινγκ.
Είχα και έχω το ίδιο θέμα, έβαλα πέρσι ζελατίνα μεγαλύτερη, πάλι με βαράει ο αέρας από εκείνα τα σημεία.
Λύσεις έχει διάφορες, πχ το πιο απλό ένα μεγάλο τσαντάκι ανάμεσα στο τιμόνι και το ρεζερβουάρ, φύλλα πλαστικού κοκ.










Αισθητικά πιο σοβαρή μου φαίνεται η τελευταία λύση με τα μαύρα/γκρί πλαστικά στο ρεζερβουάρ στις 2 τελευταίες φωτογραφίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom