Αλλά κατά τη γνώμη μου της Yamaha είναι μακράν το πιο στιβαρό (από όσα τουλάχιστον έχω δει εγώ, SW-Motech, Hepco κτλ). Και όσο μπορώ να δω από τη φωτογραφία της Yamaha είναι πιο καλό και από των Ρουμάνων γιατί έχει περισσότερες κολλήσεις με "νεύρα", σχεδόν αδύνατο να στραβώσει από πτώση.Εγώ είχα βάλει της Yamaha με το που το πήρα.
Θέλει πότε πότε να ελέγχονται οι βίδες στήριξης γιατί σ' εμένα στα 10 χρόνια δύο φορές έφυγε το ένα παξιμάδι και στη συνέχεια έφυγε και η βίδα με αποτέλεσμα να μου φύγει η μηχανή από τα χέρια καθώς την κατέβαζα από το διπλό σταντ
Δηλαδή πόσο;κ εγω για της yamaha πηγαινα στην αρχη ρωτωντας,αλλα ειχε τιμη 3 φορες οσο των ρουμανων,οποτε δε μου αφησε κ πολλα περιθωρια.
Αυτό ακριβώς.Καθώς κατέβαζα το μηχανάκι από το διπλό σταντ επειδή είχε φύγει η μία βίδα η μηχανή πήρε πορεία προς την δεξιά πλευρά. Εγά βρισκόμουν από την αριστερή, δεν μπορεσα φυσικά να την κρατήσω και έπεσε.Αλλά κατά τη γνώμη μου της Yamaha είναι μακράν το πιο στιβαρό (από όσα τουλάχιστον έχω δει εγώ, SW-Motech, Hepco κτλ). Και όσο μπορώ να δω από τη φωτογραφία της Yamaha είναι πιο καλό και από των Ρουμάνων γιατί έχει περισσότερες κολλήσεις με "νεύρα", σχεδόν αδύνατο να στραβώσει από πτώση.
180κατι...Δηλαδή πόσο;
Σωστή τιμή και για μένα είναι αρκετά έντιμη. Δε περίμενα όμως ότι των Ρουμάνων είναι τόοοοοοσο χαμηλή, οπότε είναι λογαριασμός.180κατι...
σε επισημο εμπορο που ρωτησα
Σύμφωνοι, αλλά από όσο μπορώ να θυμηθώ πάνω-κάτω όλα στην ίδια κλίμακα τιμής παίζουν (εκτός Ρουμάνων).εγω τα θεωρω παραλογα πολλα για 5 κολλησεις και 5 σιδερα..
ειπαμε νταξ...
ενα διπλο σταντ ειναι...δεν ειναι κοσμημα...
οκ, αλλά έχει εξαντληθεί απότι είδα@Dimitris Sakellaris αν θες να παραγγειλεις παρε ενα και για μενα.
(φυσικα θα σου βαλω τα χρηματα σε λογαριασμο κτλ) (εκτος αν θες να μου το κανεις δωρο!!! )
Ολο λεω να το παραγγειλω και το αφηνω...
Οποτε αν μπεις στον κοπο , κανε και ενα καλο!!
Αν θέλεις κάνε την παραγγελία και θα σου πουν πότε θα είναι έτοιμα ..οκ, αλλά έχει εξαντληθεί απότι είδα
θα το παρακολουθώ όμως
δεν αφήνουν να γίνει ηλεκτρονική παραγγελίαΑν θέλεις κάνε την παραγγελία και θα σου πουν πότε θα είναι έτοιμα ..
Λογικά δεν θα αργήσουν πολύ..
Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μιυ απαντησαν σε 2 μηνες περιπουδεν αφήνουν να γίνει ηλεκτρονική παραγγελία
τους έστειλα email
Εγώ δεν έχω πρόβλημα για τους 2 μήνες..Μιυ απαντησαν σε 2 μηνες περιπου
Οταν εχουν το προιονΕγώ δεν έχω πρόβλημα για τους 2 μήνες..
Αν θες να τους δώσουμε παραγγελία από τώρα...
Ή να κάνουμε παραγγελία σε 2 μήνες;;
Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πού θα βρώ το συγκεκριμένο φτερό?Αναπνοή της μηχανής
Το φίλτρο αέρος αντικαταστάθηκε με μια επιλογή της Ελληνικής αλλά αξιόλογης DNA stage 2. Αφαιρέθηκε η προβοσκίδα της εισαγωγής αέρα κάτω από τη σέλα και με την κατάλληλη προσθήκη έχει επανέλθει σε stage 1 αλλά πλέον ο αέρας είναι περισσότερο φρέσκος καθώς η προβοσκίδα αντλούσε ζεστό αέρα από την άνω περιοχή του κινητήρα. Αν ποτέ βάλω ελεύθερες εξατμίσεις θα κάνω καυσομέτρηση και ίσως αφαιρέσω την προσθήκη και θα έρθω σε κατάσταση stage 2.
Περιφερειακά της μηχανήςΕκτός από τα μπαράκια για τις πλαϊνές βαλίτσες (που εγώ χρησιμοποιώ για τα σαμάρια μου), τοποθέτησα πίσω μια μεταλλική βάση της SW-Motech η οποία μπορεί να δεχθεί απευθείας σακίδιο. Έχει όμως τη δυνατότητα με 3 βίδες μισής στροφής να προσαρμοστεί πάνω της αντάπτορας σε ρόλο σχάρας μπαγκαζιέρας για οποιαδήποτε επώνυμη εταιρεία. Στη περίπτωση μου χρησιμοποιώ περιστασιακά μια GIVI Trekker 46 lt. με επιπλέον σχαράκι εξωτερικά για ελαφριά αντικείμενα, π.χ. μπουφάν.
Η SW-Motech ανέλαβε και την αντικατάσταση των πατητών του οδηγού. Τα ιδιαίτερα ποιοτικής κατασκευής και μεγάλα πατήτα είναι από τις τελευταίες τους προσθήκες. Στο χώμα παρουσιάζουν μια αδυναμία (όπως και τα περισσότερα aftermarket που πωλούνται για το Tenere), είναι χαμηλότερα από όσο πρέπει και ακόμη και σε συνδυασμό με τις μπότες εντούρο δυσκολεύουν πολύ τον χειρισμό του φρένου -κυρίως- αλλά στην άσφαλτο -με το κούμπωμα των ελαστικών τους- είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και δεν μειώνουν καθόλου τον χειρισμό του λεβιέ ταχυτήτων ή του φρένου. Εξαιρετικά ποιοτικά αλλά και ακριβά.
Το εργοστασιακό μπλε χαμηλό φτερό αντικαταστάθηκε με ένα μαύρο ψηλό της Polisport, Exura – UFX* το οποίο είναι ντυμένο με λαστιχένιες γκρι λεπτομέρειες και δένει αρμονικά με τον σχεδιασμό της Tenere.
*Παρακαλώ τον @Λευκάδιος να μην εκφέρει άποψη για το πανέμορφο αυτό φτερό.
Τα μικρά πίσω πλαστικά πλαϊνά βάφτηκαν στο χρώμα της μηχανής, δίνοντας μια επιπλέον πινελιά ομορφιάς.
Στον Καρρέρ! Polisport Exura Μαύρο θα ζητήσεις.Πού θα βρώ το συγκεκριμένο φτερό?
το εβαλα στο κουλουρι...αψογο......τι εγινε πηρες τενερε ;;;Πού θα βρώ το συγκεκριμένο φτερό?