XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ερωτησις.
Βρήκα μπακιρενιες απλές χάλκινες και πήρα χυμα.
Αλλά...
Αυτές που έχει το τενερε είναι οι λεγόμενες φουσκωτές ή κατσαρες μου είπε εκεί ο ταιπς.
Οι απλές οι χάλκινες κάνουν δουλειά στις τάπες του Τεν;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ερωτησις.
Βρήκα μπακιρενιες απλές χάλκινες και πήρα χυμα.
Αλλά...
Αυτές που έχει το τενερε είναι οι λεγόμενες φουσκωτές ή κατσαρες μου είπε εκεί ο ταιπς.
Οι απλές οι χάλκινες κάνουν δουλειά στις τάπες του Τεν;
Στην τάπα σκελετού ,νο προμπλέμο.

Στην τάπα του μοτέρ ,θα χρειαστεί προσοχή στο σφίξιμο ,γιατί δεν ισχύει πλεον ο τρόπος που περιγράφει το μανιουαλ ,αφού δεν θα υπάρξει συμπιεστική παραμόρφωση ανάλογη της φουσκωτής.

Αλλά κ η χάλκινη θα στεγανοποιήσει.
 
Reactions: S.P

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Την φουσκωτή ,εύκολα ,μόνο από Γιαμάπα-Παπρίλια

Μπορεί να την βρείς κ έξω ,με ψάξιμο ,κ αφού μετρήσεις κι έχεις διαστάσεις της μαμά.

Βάλε χάλκινες ,ρε συ ..ή κ αλουμινένιες...δεν θα'χεις πρόβλημα.
Εδώ κάποιοι δεν τις αλλάζουν ποτέ.
Κάποιοι χάνουν τη φουσκωτή στο λάδι κατά την αλλαγή ,κ δεν το παίρνουν χαμπάρι ,κ βιδώνουν σκέτη βίδα.
Μην τρελαίνεσαι αδίκως.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχεις δίκιο.
Με πιάνει ώρες ώρες εμμονή με κάτι τέτοια απλα και κολλάει το κεφάλι μου.
Αν μετά την αλλαγή ,δεις διαρροή από την τάπα του μοτέρ (που ΔΕΝ θα δεις) ,ξάπλωσέ τη χάμου ,ξεβίδωσε την τάπα ,βάλε 2πλή χάλκινη ,κ ξανασφιξε στην τελική ροπή του μάνιουαλ.
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Αν μετά την αλλαγή ,δεις διαρροή από την τάπα του μοτέρ (που ΔΕΝ θα δεις) ,ξάπλωσέ τη χάμου ,ξεβίδωσε την τάπα ,βάλε 2πλή χάλκινη ,κ ξανασφιξε στην τελική ροπή του μάνιουαλ.
Ωχχχ υπήρχε λύση δλδ γιατί εγώ πέταξα φρέσκα λάδια

Κατά την αλλαγή δεν είχα χάλκινη ροδέλα καινούρια οπότε χρησιμοποίησα την παλιά ,πρέπει να έσφιξα και λίγο παραπάνω απ ότι έπρεπε και δυστυχώς είχα διαρροή(μικρή βέβαια).

Με μια βολτούλα βρήκα εύκολα, αντικατάσταση και όλα καλά.
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Καλημέρα στην παρέα, υπάρχει κάποιος που να κάνει ή αν υπάρχουν έτοιμα σωληνάκια υψηλής για τα φρένα?? (Ενδιαφέρομαι για το πίσω μόνο)

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέρα στην παρέα, υπάρχει κάποιος που να κάνει ή αν υπάρχουν έτοιμα σωληνάκια υψηλής για τα φρένα?? (Ενδιαφέρομαι για το πίσω μόνο)

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
HEL PERFORMANCE – Σωληνάκια Φρένων Υψηλής Πίεσης – Ανταλλακτικά αυτοκινήτων Μηναδάκης
Σου το φτιαχνει επιτοπου Το τοποθετεις εσυ
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ενημέρωσε αν θέλεις μετά την τοποθετηση το τι και πως,κοστος,απόδοση κτλ.
Με ενδιαφέρει κ εμένα
Για το πίσω ,που λέει ο φίλος από πάνω ,να υπολογίζεις κανα 50άρικο.

ΚαΤεΜε ,πίσω ,στο Τενερε ,όχι μόνο δεν χρειάζεται ,αλλά θα κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Το ΧΤΖ έχει ήδη πολύ δυνατό κ απότομο πίσω φρένο.
Αν μπεί κ μεταλλικό σωληνάκι υψηλής ,θα μπλοκάρει για πλάκα στο χώμα.
Μόνο για μακρινά 2κάβαλα φορτωμένα ασφάλτινα θα είχε κάποιο νόημα.

Τα εμπρός απ την άλλη ,είναι για μένα πολύ καλή αναβάθμιση ,βελτιώνουν κατά πολύ την αίσθηση αλλά κ το φρενάρισμα ,κ χρειαζονται λόγω βάρους της μοτό.
Αν φτιάξεις 2 (ένα για κάθε δαγκάνα) να υπολογίζεις κανα 70άρι-80άρι έκαστο.

Υπάρχουν κ φτηνότερα σετ (2+1) στον ηΜπέΥ
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να συμφωνήσω και εγώ με τον Ελ γατο για το πίσω.

Για το μπροστά, χωρίς ομως να έχω δοκιμάσει υψηλής, θα έλεγα ότι είναι μια χαρά για το χώμα και την άσφαλτο όπως είναι.

Υψηλής καλή ποιότητα έχει και ο οφ δε ροαντ τέλεια ντε, 40φευγα το πίσω και στα 150φευγα τα μπροστα
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω θα διαφωνησω με τον snpl και τον el-Gatto

Tα πραγματα με τα σωληνακια των φρενων ειναι "απλα":

Τα μαμα σωληνακια οταν ειναι καινουρια ειναι μια χαρα Οταν παλιωσουν ομως τοτε μπορει στιγμιαια και σε μεγαλη πιεση του ποδοφρενου ή της μανετας να "μπαλωνιασουν" ελαφρως Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χανεται μερος της αισθησης ως αποτελεσμα του γεγονοτος οτι στιγμιαια με το φουσκωμα του σωληνακιου χανεται και ελαχιστο μερος της δυναμης του φρενου Και φυσικα αυτη η ελαχιστη δυναμη ευθυς αμεσως και αφου συνεχιζουμε να πιεζουμε την μανετα/ποδοφρενο επανερχεται σχεδον ακαριαια

Αρα ειτε μιλαμε για το μπροστα φρενο ειτε μιλαμε για το πισω η αντικατασταση των μαμα μαρκουτσιων ειναι τοσο περισσοτερο καλη αναβαθμιση οσο πιο πολυκαιρισμενα -αρα επιρρεπη σε "μπαλωνιασμα"- ειναι τα μαμα σωληνακια
Αλλα σε καμια περιπτωση με σωληνακια υψηλης πιεσης δεν γινονται πιο δυνατα τα φρενα μας Το μονο κερδος που μπορει να εχουμε ειναι μονο η καλυτερη αισθηση Αυτο και τιποτα αλλο!

Και αρα οχι, το πισω φρενο του τενερε εν προκειμενω δεν θα γινει πιο δυνατο ή/και πιο αποτομο απο οτι ειναι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνώ απολύτως, έχω αρχίσει να αμφιβάλλω αν αλλάζει και η αίσθηση. Αν βάλουμε ολοκαίνουρια συμβατικά σωληνάκια πάλι θα νιώσουμε ότι αλλάζει η αίσθηση με τα προ-υπάρχοντα, ιδιαίτερα αν τα έχουμε πάνω από 5 χρόνια. Πλεονέκτημα στα μεταλλικά είναι η ανθεκτικότητα και η σταθερή απόδοση τους σε βάθος χρόνου.
Είναι μια αλλαγή που θα την έκανα στα 4 χρόνια αντικαθιστώντας τα με μεταλλικά για λόγους αντοχής, αλλά όχι νωρίτερα. Τα συμβατικά έχουν οδηγία στο service manual να αντικαθίστανται κάθε 4 χρόνια, αν το κάναμε πράξη μια χαρά θα μας φαινόντουσαν τα φρένα (σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις δυνατότητες τους).
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Έτσι για ενημέρωση.
Είχα πάρει την 1'η Δεκεμβρίου 2018 της Hell που τα είχε βγάλει προσφορά εμπρός και πίσω, ακόμα δεν έχουν αξιωθεί να μπουν.
Η, ας πούμε, μ*λακία με αυτά είναι ότι το μπροστινό το δίνει σε 2 μέρη/σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα σε αντίθεση πχ με του OTR που το δίνει όπως η μαμά Γιαμάχα.
 
Reactions: STF

Alekos660z

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Yamaha XT660Z Tenere 2009
Χαιρετίζω όλους! Είναι η πρωτη φορα που γράφω εδώ και σε φόρουμ γενικότερα, αλλά πραγματικα χρειάζομαι τα φώτα σας!!!
Είμαι κάτοχος xt660z Tenere του 2009. Το μηχανάκι το έχω αγοράσει καινουργιο και για 11 χρόνια και σχεδόν 70000χμ δεν παραπονέθηκε ουτε ζήτησε τπτ. Και από τον Μάιο δεν έχω καταφέρει να παω βόλτα.
Πιο αναλυτικά: μια ωραία μέρα ενώ βρισκόμουν εν κινηση το μηχανάκι σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά. Το φορτώνω το παω στο μάστορα και βλέπουμε ότι το μπεκ μένει ανοιχτό και ο κυλινδρος γεμάτος καυσιμο. Αλλάζουμε το μπεκ με ένα μεταχειρισμένο και το προβλημα έστρωσε. Για λίγο όμως γιατί την επόμενη μέρα κάνει παλι το ίδιο. Δοκιμάζουμε tps, καθαρίζουμε αντλία βενζίνης, ξανά το μπεκ, τπτ. Δουλευε για λίγο και παλι τα ίδια
Ο μάστορας μου λέει "ζεστενεται ο εγκέφαλος και αφήνει ανοιχτό το μπεκ". Το μπεκ έμενε ανοιχτό και χωρίς να του ανοίγεις το γκάζι και κάποιες φορές και αφου εκείνες το μηχανάκι απο το κλειδι. Βγάλαμε τον εγκέφαλο από την βάση του, τον χτυπησε λίγο μήπως είχε κολλήσει κάτι και τον ζεστανε με θερμοπιστολο για να δει αν όντως έφταιγε αυτό. Δεν ξανά έβαλε στην θέση του αλλά τον άφησε πανω. Το μηχανάκι δουλεψε κανονικά, μέχρι που κατάφερα να παω και μια βόλτα (την μοναδική του καλοκαιριού). Μέχρι που άρχισε να κάνει άλλο κόλπο τώρα. Δουλευει σαν να είναι μπουκωμενος και σβήνει. Όταν ψεκαζεις με αιθέρα στην εισαγωγή δουλευει κανονικά αμα το αφήσεις "μπουκωμενο" ή σαν να είναι φτωχό το μίγμα.
Παλι ο μάστορας μου λέει ότι φταίει ο εγκέφαλος.
Έχει κάποιος καμια παρομοια εμπειρία ή κάτι έστω, εχω απελπιστεί.
Ευχαριστώ εκ των προτερων και συγνώμη για το μεγάλο post
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαιρετίζω όλους! Είναι η πρωτη φορα που γράφω εδώ και σε φόρουμ γενικότερα, αλλά πραγματικα χρειάζομαι τα φώτα σας!!!
Είμαι κάτοχος xt660z Tenere του 2009. Το μηχανάκι το έχω αγοράσει καινουργιο και για 11 χρόνια και σχεδόν 70000χμ δεν παραπονέθηκε ουτε ζήτησε τπτ. Και από τον Μάιο δεν έχω καταφέρει να παω βόλτα.
Πιο αναλυτικά: μια ωραία μέρα ενώ βρισκόμουν εν κινηση το μηχανάκι σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά. Το φορτώνω το παω στο μάστορα και βλέπουμε ότι το μπεκ μένει ανοιχτό και ο κυλινδρος γεμάτος καυσιμο. Αλλάζουμε το μπεκ με ένα μεταχειρισμένο και το προβλημα έστρωσε. Για λίγο όμως γιατί την επόμενη μέρα κάνει παλι το ίδιο. Δοκιμάζουμε tps, καθαρίζουμε αντλία βενζίνης, ξανά το μπεκ, τπτ. Δουλευε για λίγο και παλι τα ίδια
Ο μάστορας μου λέει "ζεστενεται ο εγκέφαλος και αφήνει ανοιχτό το μπεκ". Το μπεκ έμενε ανοιχτό και χωρίς να του ανοίγεις το γκάζι και κάποιες φορές και αφου εκείνες το μηχανάκι απο το κλειδι. Βγάλαμε τον εγκέφαλο από την βάση του, τον χτυπησε λίγο μήπως είχε κολλήσει κάτι και τον ζεστανε με θερμοπιστολο για να δει αν όντως έφταιγε αυτό. Δεν ξανά έβαλε στην θέση του αλλά τον άφησε πανω. Το μηχανάκι δουλεψε κανονικά, μέχρι που κατάφερα να παω και μια βόλτα (την μοναδική του καλοκαιριού). Μέχρι που άρχισε να κάνει άλλο κόλπο τώρα. Δουλευει σαν να είναι μπουκωμενος και σβήνει. Όταν ψεκαζεις με αιθέρα στην εισαγωγή δουλευει κανονικά αμα το αφήσεις "μπουκωμενο" ή σαν να είναι φτωχό το μίγμα.
Παλι ο μάστορας μου λέει ότι φταίει ο εγκέφαλος.
Έχει κάποιος καμια παρομοια εμπειρία ή κάτι έστω, εχω απελπιστεί.
Ευχαριστώ εκ των προτερων και συγνώμη για το μεγάλο post
Πράγματι μπλέξιμο...
el-Gatto ακούει...?
 
Top Bottom