XT660Z Tenere

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
σπειρωμα it is τοτε..
πολυ πιο απλο.
και κατι αλλο,σε περιπτωση που πρεπει να αλλαχθουν για χ ψ λογους,θα μπαινουν μετα συμβατικες χουφτες με τον κλασσικο τροπο ετσι?το λεω επειδη λογικα λογω σπειρωματος θα αλλαξει η εσωτερικη διαμετρος του τιμονιου
Ναι θα μπαίνουν κ απλές με τις διαστελόμενες βάσεις.
Δεν αλλάζει η εσωτερική διάμετρος.
Στις ακμές του σπειρώματος παραμένει η ίδια.;)
Ασε που μπορείς να σφίξεις κ οποιαδήποτε άλλη χούφτα πάνω στην αλουμινένια βάση στήριξης της Μούρατεκ.;);)
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
σημερα καταλαβα,ποσο για πλακα κοβωνται τα κεφαλια απο τις πλαστικες βιδες που συγκρατουν τη ζελατινα...
ευτυχως μου χε δωσει 5-6 spares απο δαυτες ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ηρεμισα...
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ για την εγκυκλοπαιδεια του Γατου και για την μεγαλη βοηθεια που παρεχει με τισ δημοσιευσεις του! Εισαι τρομερος!
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Αρκετοί είναι αυτοι που ενδιαφέρονται για την εν’λόγω μοτ/τα.

Γι'αυτό , σκέφτηκα να φτιάξω ένα θέμα ,στο οποίο οι κάτοχοι να μαζέψουμε τις γνώμες μας για το Τενερέ ,αυτά που μας αρέσουν ,αλλά κι αυτά που μας χαλάνε ,τα θετικά του ,αλλά κ τα προβλήματα που μας έβγαλε ,τις λύσεις που δώσαμε ,αλλά κ τις μόντες ,βελτιώσεις ,επεμβάσεις ,κτλ.

Με αυτό τον τρόπο ,θα δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων ,η οποία θα δίνει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα κατόχων αλλά κ ενδιαφερόμενων να την αποκτήσουν.

Ξεκινάω το νήμα ,αντιγράφοντας απο το ημερολόγιο που κρατάω για το δικό μου Τενερέ.

Οταν έγραφα τα παρακάτω ,δεν την είχα πολύ καιρο ,αλλά επειδη οι γνώμες γι’αυτήν ήταν διφορούμενες ,κι επειδή επισης ψαχνόμουν κι εγω –σχεδον στα τυφλά- για το ΑΝ? θα την παρω ή όχι ,θα προσπαθησω να περιγράψω οσο πιο απλά κ’ αντικειμενικά μπορώ ,την αποψη μου ,για την πρώτη επαφή κ τους πρώτους μήνες «συμβίωσης» μαζι της.

Κατ’αρχήν να σημειώσω ότι ,αυτα που θα αναφερω:
α)ειναι η δική μου/προσωπική αποψη ,β)θα αφορουν αυτή την συγκεκριμενη μοτοσυκλέτα:




Η οποία ήρθε στα χέρια μου από τον πρωην της ,με τις εξής διαφοροποιήσεις/βελτιώσεις:
1) Πολυ-Οργανο Vector ,με παρα πολλες ενδειξεις ,οπως Θερμ.Νερου-Θερμ.Λαδιου-κμ-ταχυτητα-εξωτ.Θερμοκρασια-μεση ωριαιa-& άλλα
2) Φώτα XENON (ξηλώθηκαν κ μπήκαν philips h7 xtreme vision)
3) Μπριζα 12V στο ταμπλω (βγήκε κ μπήκε νέα marine εσωτερικά του πλαϊνού καπακιού)
4) Θερμαινομενα Grips της TouraTech
5) Xουφτες της TouraTech
6) Αποστατες τιμονιου της TouraTech
7) Ποδια Κινητηρα της TouraTech
8) Προστασια Τρομπας Νερου της TouraTech
9) Κεντρικο Stand ΥΑΜΑΗΑ
10) Αλυσιδο/Γράναζα DID Gold-VXring kit
11) Mασπιέ Off-Road
12) Προεκταση Λεβιε Πισω Φρενου της TouraTech
13) Προστατευτικά Καλαμιων Neopren της ACERBIS
14) Ψηλό -ENDURO- εμπρος φτερο βαμενο λευκο (απο KTM-690/ENDURO)
15) Καγκελα Πισω για Βαλιτσες της TouraTech
16) Επιπεδη Πλακα Φορτωσης Αλουμινιου Πισω
17) SpeedoHealer > Eνα e-gadjet που διορθωνει την ακριβεια των κμετρων που γραφει το κοντερ ,οταν χρησιμοποιουμε γραναζια με διαφορετικα δοντια.
18) 2 X ACRAPOVIC Titanium & U-Connector
19) PowerComander (PCV) + AirFilter DNA + Snorkel DNA stage2 + Custom Map
20) Διαγραμματα Δυναμομετρησης (47,6 hp > τροχό)
21) Προστατευτικο Εμπρος Φωτιστικου Σώματος της YAMAHA
22) WP ΕΛΑΤΉΡΙΑ - Λάδια - Σεττάρισμα Μπροστινου (απο τον Τασούλη)
23) Ανα-Κατασκευή Σέλλας ,ωστε να βολεύει καλυτερα στο χωμα

συνεχίζεται......
το φτερο το πηρες απο την ΚΤΜ ή το βρηκες απο καποιο αλλο καταστημα??? ψαχνω εδω και καιρο για ιδιο σε μαυρο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
το φτερο το πηρες απο την ΚΤΜ ή το βρηκες απο καποιο αλλο καταστημα??? ψαχνω εδω και καιρο για ιδιο σε μαυρο...
Από KTM parts.
Για να πάρει κ κανά αγωνιάρικο γονίδιο μπάς κι αγριέψει λίγο.;)

Υπάρχει σίγουρα σε μαύρο κ φυσικά σε περτικαλί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού λοιπόν ο el-Gatto άνοιξε αυτό το καταπληκτικό και συμπυκνωμένο θέμα για το XT660Z Tenere 2008-, ας γράψω κι εγώ δυο κουβέντες από την δικιά μου πορεία με το αγαπημένο αυτό μηχανάκι....





Η ιστορία
Σήμερα λοιπόν θα σας παρουσιάσω τη μηχανή μου, ένα Yamaha XT660Z Tenere.
Επιτρέψτε μου όμως, πριν ξεκινήσω την ουσιαστική παρουσίαση της μηχανής να σας ανοίξω την καρδιά μου και να σας αφηγηθώ την μικρή πλην όμως πλούσια ιστορία της απόκτησης της...
Άνοιξη του 2011 βρίσκομαι αντιμέτωπος με ένα ισχυρό δίλημμα, έπρεπε να επιλέξω αν θα αποδεχθώ την προοπτική του να μείνω άνεργος διατηρώντας την αξιοπρέπεια μου ή την υποταγή –μετά από 11 χρόνια ως υπεύθυνος προσωπικού στη συγκεκριμένη εταιρία- με ένα μισθό χαμηλωμένο κατά 40% και την διαγραφή 5 οφειλόμενων μισθών.
Βρέθηκε μπροστά μου μία «ευκαιρία» μιας άλλης εργασίας (courier σε διαγνωστικό κέντρο) η οποία μου προσέφερε έναν μισθό 60% χαμηλότερο, μισθός σημαντικά χαμηλότερος από τον μειωμένο μισθό που μου προσφερόταν στην παλιά μου δουλειά. Προτίμησα να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, να μην αποδεχθώ τη πρόταση της εταιρείας που δούλευα μέχρι τότε και να πιάσω δουλειά στο διαγνωστικό κέντρο ξεκινώντας στα 41 μου πάλι από τα χαμηλά. Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή είπα μέσα μου. Διεκδίκησα ότι καλύτερο μπορούσα να πάρω κατά την αποχώρηση μου κι έφυγα. Τότε είχα ένα σκούτερ, ένα X-max της Yamaha που ήταν μια εξαιρετικά καλόβολη μηχανή. Πριν από το σκούτερ είχαν περάσει αρκετές αξιόλογες μηχανές από τα χέρια μου, αλλά τα τελευταία 3 χρόνια είχα βολευτεί μια χαρά με το X-max...
Για τις ανάγκες της νέας δουλειάς μετά από ένα συνεχή πειραματισμό με Inova & Crypton-X επέλεξα τελικά ένα άλλο μικρό σκούτερ, το όνομα του PCX-125. Τα παπιά με 10 ώρες εργασίας μεταξύ Αλίμου, Αμπελοκήπων, Αγ. Παρασκευής και Μενιδίου ήταν μια αφόρητη κατάσταση για τη μέση και τα οπίσθια μου. Το μικρό σκούτερ της Honda ήταν η λύση.
Στο μεταξύ η ψυχολογία μου ήταν στα πατώματα. Είχα βρεθεί από τα πολύ ψηλά, ξαφνικά στα πολύ χαμηλά... Ο μόνος λόγος που μου επέτρεπε να το χειριστώ ψυχολογικά ήταν οι άνεργοι φίλοι μου και οι δυσκολίες που υπήρχαν στο περιβάλλον τριγύρω μου. Σκάσε μ@λ@κα τουλάχιστον εσύ έχεις μια δουλειά...
Είναι Ιούνιος του 2011 και στο φανάρι στη συμβολή της Πατησίων και της Λ. Αλεξάνδρας έρχεται ένα μπλε Tenere δίπλα μου. Μέχρι τότε το είχα δει μόνο σε μαύρο και σπανιότερα σε άσπρο, το μπλε όμως ήταν το κάτι άλλο! Το ερωτεύτηκα! Η μηχανή αυτή μου επέτρεψε να ονειρεύομαι πάλι τη ζωή, το δικαίωμα να ζεις φυσιολογικά μικρές ευτυχισμένες στιγμές.
Την επόμενη μέρα ένας κολλητός μου φίλος -που ξέρει πόσο "ψύρας" είμαι με τις μηχανές μου- αγοράζει το X-max σε αρκετά καλή τιμή. Βλέπετε η οικονομική αβεβαιότητα, ο εξαιρετικά χαμηλός μισθός δεν κατάφεραν να σταθούν εμπόδιο στην απόφαση μου!
Κοιμόμουν και ξύπναγα με τη σκέψη στο μπλε Tenere και ήταν και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εποχής, καλή κατανάλωση, εύκολη συντήρηση και αξιόπιστο, Yamaha... πάντα αγαπούσα τη Yamaha!
Παρασκευή 1η Ιουλίου 2011 ήμουν στη Yamaha Μεσογείων... H Yamaha Ελλάδος έχει αποφασίσει να σταματήσει τα Tenere και τα MT-3 και να φέρνει με αυτόν το κινητήρα μόνο τα XT660R & XT660X (ευτυχώς το 2012 ή το 2013 «συνήλθε» και άρχισε να φέρνει το Tenere πάλι).
Τελευταία κομμάτια λοιπόν τα Tenere (τότε), στις αποθήκες υπάρχουν μόνο 11 μαύρα και 5 μπλε και η Yamaha τα δίνει σε προσφορά από 7.790,00€ στα 7.390,00€. Από το συγκεκριμένο κατάστημα στη Μεσογείων έχω αγοράσει σχεδόν όλες μου τις Yamaha, παρ’ όλα αυτά το παζάρι είναι σκληρό. Καταφέρνω κάτι λίγο καλύτερο στη τιμή, παίρνω μια καλή έκπτωση και δωρεάν πέρασμα για τις χούφτες, τα μπαράκια για τις πλαϊνές βαλίτσες και το διπλό σταντ και στις 8 Ιουλίου του 2011 (μεγάλη μέρα) η μηχανή είναι στα χεριά μου πινακιδoμένη.

Αισθάνομαι ήδη πως έχω «πλατιάσει» αρκετά, συνοψίζω λοιπόν λέγοντας πως είχα τη τύχη να αγαπήσω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ξανά μια μοτοσυκλέτα μετά από πολλά χρόνια (και δεν έχουν περάσει λίγες από τα χέρια μου).





Επίσης όμως είχα την ατυχία να ζήσω μαζί με τη σύζυγο μου κι ένα μεγάλο τροχαίο ατύχημα, που όμως μου στοίχισε κάποια κατάγματα, αρκετές φυσιοθεραπείες, κάμποσα σε ευρώ, και κάποιες φοβίες –που κουβαλάω ακόμη- αλλά επίσης με έφερε πιο κοντά με μια παρέα ανθρώπων που δε θα ξεχάσω ποτέ τις δύσκολες στιγμές που μοιράστηκαν μαζί μου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η παρουσίαση
Το γνωστό πια μονοκύλινδρο της Yamaha αποδίδει 48 ονομαστικούς ίππους, με λίγο διαφοροποιημένη τη χαρτογράφηση από τα XT. Η κατανάλωση του είναι ικανοποιητική και κινείται στη ζώνη των 5,5 lt/100km. Είναι αρκετά ψηλό και η πρώτη εντύπωση στο καβάλημα της, ξαφνιάζει οποιονδήποτε βρίσκεται κάτω από το ύψος των 175 πόντων. Η λιτή –αλλά σύγχρονη- κονσόλα του μου άρεσε εξ’αρχής, μου θύμιζε τη vintage εποχή των Africa Twin με τα πολλά λαμπάκια και τις «τρύπες» όπου συναντούσες όλες τις καλωδιώσεις των φρένων, φώτων, ηλεκτρικών κ.τ.λ. Με αυτό το ύψος είχες την ψευδαίσθηση πως η μηχανή είναι έτοιμη, σεταρισμένη για χωμάτινες διαδρομές σε λίγο δυσκολότερο επίπεδο από αυτό του περάσματος των απλών δασικών χωματόδρομων. Έχει και ισχυρά φρένα και τα 200+ γεμάτα κιλά της δεν πολυφαίνονται... όταν είσαι στην άσφαλτο!

Αναρτήσεις
Στο χώμα τα πράγματα ήταν αλλιώς, η επώνυμη ανάρτηση της Sachs μετά από λίγο δούλεμα στο χώμα «ζεσταίνεται» και αρχίζει να δείχνει τις αδυναμίες της. Επίσης τα συμβατικά πηρούνια μπροστά κάνουν στο όριο τη δουλειά τους. Η σκέψη για άλλη εξάτμιση εξαφανίζεται, η σημαντικότερη βελτίωση είναι η αντικατάσταση των μπροστινών ελατηρίων και μια κομπλέ πίσω ανάρτη ικανή να διαχειριστεί σωστά τα κιλά του Tenere.
Για το μπροστινό επιλέχθηκαν ελατήρια της Ohlins με μελετημένη προσθήκη της ποιότητας και της ποσότητας του λαδιού. Η αντικατάσταση έγινε σε γνωστό κατάστημα στα σύνορα Χαλανδρίου-Ψυχικού με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Εντάξει δεν είναι και «ανάποδο» WP αλλά είναι σαφώς βελτιώμενη η αίσθηση σε σχέση με την εργοστασιακή επιλογή.









Για το πίσω αμορτεσέρ επιλέχθηκε και πάλι η Ohlins. Η αγορά έγινε από το εξωτερικό από το διαδικτυακό κατάστημα της OTR, καθώς η τιμή ήταν σαφώς χαμηλότερη από αυτή της Ελληνικής αγοράς (κατά κάποιες εκατοντάδες ευρώ). Επιπλέον υπήρχε η δυνατότητα η αντίσταση του ελατηρίου να έρθει ανάλογη για το βάρος μου. Η εξωτερική δεξαμενή, τα 46mm πιστονιού και η δυνατότητα ρύθμισης –σε 30 κλικ- με το χέρι απόσβεσης, επαναφοράς και συμπίεσης ήταν αυτό που χρειαζόμουν κι εγώ και η μηχανή.









Η τοποθέτηση την έκανα μόνος μου και σε συνδυασμό με μια πατέντα στο φιλτροκούτι (για άμεση πρόσβαση στην άνω βίδα της ανάρτησης) έχω τη δυνατότητα να «κατεβάζω» και να ανεβάζω την ανάρτηση –κυριολεκτικά- μέσα σε 10 λεπτά. Η παλιά ανάρτηση κρατήθηκε φυσικά, γιατί αφενός είναι σε πολύ καλή -για τα δεδομένα της- κατάσταση και αφετέρου γιατί θέλω να τη χρησιμοποιώ όταν θα στέλνω για service την Ohlins.



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τιμόνι – Κονσόλα
Το τιμόνι ήταν μια πολύ δύσκολη επιλογή. Ήθελα να είναι τύπου fat bar και να έρθει λίγο πιο κοντά μου σε ύψος καθώς ζοριζόμουν στις κροκάλες στη όρθια θέση, κοβόντουσαν τα χέρια μου νωρίς. Τα χέρια μου δεν ήταν χαλαρά, καθώς όταν σηκωνόμουν στα πατητά ήμουν με τεντωμένα χέρια και καμπουριαστός. Μετά από ατέλειωτες αναζητήσεις στο διαδίκτυο κατέληξα στο Fuzion της Pro Taper. Η εισαγωγή του από Αμερική αποδείχθηκε πολύ δύσκολη καθώς δεν τηρεί προδιαγραφές που θέλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και 2 υποψήφιοι προμηθευτές από την Αμερική αρνήθηκαν να μου το στείλουν καθώς είχαν ρητή απαγόρευση από την εταιρεία για εξαγωγή σε χώρες της ΕΕ. Τελικά ο τρόπος βρέθηκε –με ρίσκο- και το τιμόνι ήρθε στα χέρια μου. Το τιμόνι αυτό έχει στο μικρό του μπαράκι ένα μηχανισμό «κλειδώματος» και σου επιτρέπει να επιλέξεις ή όχι μια flex συμπεριφορά, αναλόγως του εδάφους που κινείσαι (νωπό ή στεγνό χώμα).
Παράλληλα παρήγγειλα από το OTR καβαλέτα δικής τους κατασκευής (σε CNC), που σε συνδυασμό με τις προέκτασεις των 4cm, μου έδωσαν το επιθυμητό αποτέλσμα!







Οι εξαιρετικά πανάκριβες αλλά και ποιοτικές χούφτες είναι της Yamaha. Είναι πολύ κομψές και παρέχουν απόλυτη προστασία σε περίπτωση πτώσης, δεν ισχύει το ίδιο για τον άνεμο και το κρύο. Οι χούφτες της Yamaha κρύβουν τα βαράκια στο εσωτερικό των άκρων τους. Για την τοποθέτηση τους στο τιμόνι της Pro Taper, έπρεπε να φτιάξω σπείρωμα στα δυο άκρα του τιμονιού.





Στην κονσόλα επίσης τοποθετήθηκε μια έξτρα προέκταση για τη χρήση GPS η οποία είχε μπαράκι αντίστοιχο με το εργοστασιακό (22mm) το οποίο όμως με την κατασκευή ενός χιτωνίου, προσάρμοσα στα 25mm. Με τη βοήθεια μιας σιλικόνης από τη Finn έχω μια στιβαρή αλλά και πολύ απλή βάση για το GPS ή το κινητό μου.
Φυσικά δεν λείπει η παροχή ρεύματος 12V μέσω αναπτήρα τύπου marine.






Οι οβάλ καθρέπτες του Tenere είναι οι ίδιοι που φοράει το Crypton-X και κατά τη γνώμη μου δε ταιριάζουν καθόλου σε αυτή τη γεμάτη «γωνίες» μηχανή. Τους αντικατέστησα με τους πεντάγωνους από το γυμνό FZ1. Νομίζω πως το αποτέλεσμα με δικαίωσε, γιατί ταιριάζουν απόλυτα με τη μάσκα και τις χούφτες και τελικά με την εν γένει σύνολική εμφάνιση της μηχανής.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προστασία της μηχανής
Κάγκελα επέλεξα να μην τοποθετήσω. Το ήδη αυξημένο βάρος είναι αποτρεπτικό, αλλά υπάρχουν πλαστικά προστατευτικά που βρίσκονται στο ντεπόζιτο και κάτω από αυτό για αυτόν τον σκοπό. Η αντικατάσταση τους σε περίπτωση ζημιάς στοιχίζει σημαντικά πιο φθηνά από τα κάγκελα και προστατεύουν ικανοποιητικά τη μηχανή.





Πίσω έβαλα εξ’ αρχής τα καγκελάκια που εξυπηρετούν την τοποθέτηση των πλαϊνών βαλιτσών της Yamaha. Αγκαλιάζουν τις εξατμίσεις και τα χρησιμοποιώ με επιτυχία για την προστασία του πλαισίου και των εξατμίσεων στο πίσω μέρος της μηχανής.





Χαμηλά στη κοιλιά της μηχανής, τη προστασία της έχει αναλάβει η στιβαρή μικρή αλουμινένια ποδιά της Touratech. Μια κομψή, στιβαρή αλλά λανθασμένη επιλογή αφού η μεγαλύτερη ποδιά της ίδιας εταιρείας προστατεύει αποτελεσματικά και τη αντλία νερού της μηχανής. Το διπλό σταντ εκτείνεται ομοιογενώς ως προέκταση της ποδιάς όταν είναι μαζεμένο προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια στα «χαμηλά» της μηχανής. Επιπλέον βάρος το οποίο όμως αποδέχομαι ευχαριστώς σε σχέση με τις ευκολίες που μου προσφέρει σε επίπεδο τακτικής συντήρησης, ξεκούρασης της ανάρτησης αλλά και επισκευής ελαστικού αν χρειαστεί.





Έτσι εκκρεμούν τα μικρά προστατευτικά μπαράκια της Touratech που υπάρχουν για αυτό το σκοπό (προστασία αντλίας νερού). Επίσης μια άλλη εκκρεμότητα είναι η τοποθέτηση μεταλλικού πλέγματος (ή κάτι αντίστοιχο που περιμένω από το μέλος του φόρουμ jhon-elias tenere) για την προστασία του εμπρός φαναριού. Το πλαστικό τζάμι του είναι εκτεθειμένο σε περίπτωση πτώσης αλλά και από την εκτόξευση μιρότερων ή μεγαλύτερων πετρών από το προπορευόμενο όχημα (στο βουνό).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λάστιχα και βήμα μηχανής
Δυστυχώς δεν έχω κάποιο δικό μου εσωτερικό χώρο για τη φύλαξη και συντήρηση της μηχανής. Καλώς ή κακώς ήθελα να αποφύγω την αλλαγή ελαστικών ανά χρήση και επέλεξα να βρω κάτι που να πλησιάζει όσο το δυνατό την πραγματική 50/50 χρήση για άσφαλτο και χώμα. Βρήκα τη λύση στις εταιρείες Mitas και Heidenau με νίκη της δεύτερης. K60 Scout λοιπόν και μέχρι σήμερα οι μάλλον κάπως φτωχές εκτός δρόμου οδηγικές μου ικανότητες, καλύπτονται μια χαρά με τα συγκεκριμένα λάστιχα. Όταν ζεσταθούν, έχουν εξαιρετική απόδοση στην άσφαλτο αλλά δεν έχουν κερδίσει ακόμη την εμπιστοσύνη μου στο βρεγμένο, το ψάχνω!








Επίσης αποφεύγω τις επεμβάσεις με παράλληλους εγκεφάλους. Μια σωστή ρύθμιση είναι πραγματικός πονοκέφαλος (και έξοδα) και συνεχίζω να μην έχω εμπιστοσύνη στους επαγγελματίες του μοτοσυκλετιστικού χώρου, πόσο μάλλον για μια τέτοια σημαντική παρέμβαση.
Έπρεπε όμως να δώσω λίγη δύναμη για τις επισκέψεις μου στο χώμα. Επέλεξα λοιπόν να αλλάξω τη τελική σχέση από 15-45 σε 15-47 με ένα γρανάζι της Supersprox. Ικανοποιητική συμπεριφορά στο χώμα αλλά αν συνταξιδεύεις με τον el-Gatto θα πρέπει να έχεις μόνιμα στα κόκκινα τη 5η και τελευταία (δυστυχώς) σχέση του κιβωτίου. Στην επόμενη αλλαγή αλυσιδογράναζου μάλλον θα συμβιβαστώ με το 15-46 όπου μάλλον θα βρω τη χρησή τομή.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αναπνοή της μηχανής
Το φίλτρο αέρος αντικαταστάθηκε με μια επιλογή της Ελληνικής αλλά αξιόλογης DNA stage 2. Αφαιρέθηκε η προβοσκίδα της εισαγωγής αέρα κάτω από τη σέλα και με την κατάλληλη προσθήκη έχει επανέλθει σε stage 1 αλλά πλέον ο αέρας είναι περισσότερο φρέσκος καθώς η προβοσκίδα αντλούσε ζεστό αέρα από την άνω περιοχή του κινητήρα. Αν ποτέ βάλω ελεύθερες εξατμίσεις θα κάνω καυσομέτρηση και ίσως αφαιρέσω την προσθήκη και θα έρθω σε κατάσταση stage 2.



Περιφερειακά της μηχανήςΕκτός από τα μπαράκια για τις πλαϊνές βαλίτσες (που εγώ χρησιμοποιώ για τα σαμάρια μου), τοποθέτησα πίσω μια μεταλλική βάση της SW-Motech η οποία μπορεί να δεχθεί απευθείας σακίδιο. Έχει όμως τη δυνατότητα με 3 βίδες μισής στροφής να προσαρμοστεί πάνω της αντάπτορας σε ρόλο σχάρας μπαγκαζιέρας για οποιαδήποτε επώνυμη εταιρεία. Στη περίπτωση μου χρησιμοποιώ περιστασιακά μια GIVI Trekker 46 lt. με επιπλέον σχαράκι εξωτερικά για ελαφριά αντικείμενα, π.χ. μπουφάν.







Η SW-Motech ανέλαβε και την αντικατάσταση των πατητών του οδηγού. Τα ιδιαίτερα ποιοτικής κατασκευής και μεγάλα πατήτα είναι από τις τελευταίες τους προσθήκες. Στο χώμα παρουσιάζουν μια αδυναμία (όπως και τα περισσότερα aftermarket που πωλούνται για το Tenere), είναι χαμηλότερα από όσο πρέπει και ακόμη και σε συνδυασμό με τις μπότες εντούρο δυσκολεύουν πολύ τον χειρισμό του φρένου -κυρίως- αλλά στην άσφαλτο -με το κούμπωμα των ελαστικών τους- είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και δεν μειώνουν καθόλου τον χειρισμό του λεβιέ ταχυτήτων ή του φρένου. Εξαιρετικά ποιοτικά αλλά και ακριβά.





Το εργοστασιακό μπλε χαμηλό φτερό αντικαταστάθηκε με ένα μαύρο ψηλό της Polisport, Exura – UFX* το οποίο είναι ντυμένο με λαστιχένιες γκρι λεπτομέρειες και δένει αρμονικά με τον σχεδιασμό της Tenere.
*Παρακαλώ τον @Λευκάδιος να μην εκφέρει άποψη για το πανέμορφο αυτό φτερό.











Τα μικρά πίσω πλαστικά πλαϊνά βάφτηκαν στο χρώμα της μηχανής, δίνοντας μια επιπλέον πινελιά ομορφιάς.



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάμε τώρα σε κάτι που αναφέρθηκε ο el-Gatto νωρίτερα...

Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους (2015) με τη βοήθεια του el-Gatto γρασάραμε τα ρουλεμάν της άνω και κάτω τιμονόπλκας. Το τιμόνι μου είχε αρχίσει να τσιμπάει και μέσα σε λίγες μέρες η επιδείνωση ήταν ραγδαία... Ευτυχώς προλάβαμε τη ζημιά και τη βγάλαμε με ένα απλό καθάρισμα και ένα σωστό γρασάρισμα.

Τα σινεμπλόκ έπρεπε να τα έχω αλλάξει από πέρυσι το Σεπτέμβρη του 2014 (τότε είχε αρχίσει να φαίνεται το λαστίχωμα στη συμπεριφορά του πίσω τροχού).
Λόγω ενός ατυχήματος τον Οκτώβρη του 2014 (μέχρι το περασμένο Μάρτη '15 δε μπορούσα να καβαλήσω) ξεκίνησα να "συμμαζεύω" τη μηχανή την Άνοιξη και μέχρι τις αρχές του Καλοκαιριού του 2015.
Μαζί με αυτά (τα σινεμπλόκ) ο Γάτος πρόσεξε πως είχα πρόβλημα και στα ρουλεμάν της γραναζιέρας.
Το ραντεβού ανανεώθηκε...

Λίγες μέρες μετά ήρθε και η σειρά των σινεμπλόκ τα οποία είχαν "πετρώσει" και φθαρεί, μαζί με αυτά αλλάξαμε και το ρουλεμάν με τη τσιμούχα προστασίας του...




Κωδικός aftermarket σινεμπλοκ




Τοποθετημένα τα νέα σινεμπλόκ




Κωδικός ενισχυμένου ρουλεμάν βαρέως τύπου




Τοποθετημένο το νέο ρουλεμάν και η τσιμούχα με κωδικό/διάσταση 30X52X7






Και πάνω που αρχίσαμε να βάζουμε το τροχό... λέει ο Γάτος; "ρε συ, τα τακάκια σου είναι τελειωμένα, κάνεις δε κάνεις άλλα 200 χλμ" πφφφφφφφ.... όλα μαζί!





Νέα τακάκια λοιπόν!



Τέλος καλό, όλα καλά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και η τελευταία προσθήκη...

Αντικτάσταση της πολιτισμένης "ουράς" της μηχανής με νέα αλουμινένια!

Στο μισό βάρος της μαμάς και σαφώς κοντύτερη. Αντέχει τις εκτοξεύσεις πετρών και τις πτώσεις από κροκάλες καθώς είναι σημαντικά πιο μαζεμένη.ebay, 100€, ακριβή το ξέρω.

Αλλά... υπάρχουν και αρνητικά...,το σύστημα προσαρμογής χρειάζεται βελτίωση καθώς το σώμα του φαναριού στηρίζεται σε 2 βίδες και σε αυτοκόλλητο διπλής όψης που όσο ισχυρό και να βάλεις οι 2 βίδες "τραβάνε" και κάποια στιγμή το φανάρι ξεκολλάει. Δεν υπάρχει πρόβλημα στήριξης αλλά πολύ φοβάμαι πως στη χρήση για χώμα οι έντονες αναταράξεις κάποια στηγμή θα του δημιουργήσουν πρόβλημα. Μόλις βρω τον χρόνο και τον τρόπο να το βελτιώσω θα ενημερωθείτε.

[URL='https://postimg.org/image/4gl8tfl7f/'] [/URL]

[URL='https://postimg.org/image/4hv6mun17/']




μέχρι σήμερα η μηχανή είναι σε αυτή την κατάσταση!






Η "επέλαση" μου στη 4η σελίδα του θέματος έλαβε τέλος... :friendship:[/URL]
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κουκλα ειναι και νομιζω οτι ολες οι επεμβασεις ηταν μελετημενες:)
Θελω να μας πεις λιγο για τον θορυβο της εξατμισης, γιατι φιλος που την εχει βαλει, εχει προβλημα:rolleyes:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Πρόσφατα τον Σεπτέμβριο τοποθετήθηκε μονή εξάτμιση από γνωστό εξειδικευμένο κατάστημα στο Πειραιά.


















Το τελικό αποτέλεσμα





ζυγισες αυτα που εβγαλες και αυτο που εβαλες??? ποια ηταν η διαφορα??? :thinking:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κουκλα ειναι και νομιζω οτι ολες οι επεμβασεις ηταν μελετημενες:)
Θελω να μας πεις λιγο για τον θορυβο της εξατμισης, γιατι φιλος που την εχει βαλει, εχει προβλημα:rolleyes:
Εξαρτάται! Όταν την έχω με τον σιγαστήρα τοποθετημένο είναι ήσυχο όσο με την εργοστασιακή εξάτμιση! Όταν βγάζω τον σιγαστήρα χαλάει τον κόσμο αλλά ανεβάζει τις χαμηλομεσαίες στροφές ταχύτερα και σου δίνει αίσθηση μεγαλύτερης ροπής. Το βάλε-βγάλε του σιγαστήρα είναι αστεία υπόθεση.

ζυγισες αυτα που εβγαλες και αυτο που εβαλες??? ποια ηταν η διαφορα???
Όχι αλλά σίγουρα έχω νιώσει τη διαφορά στο πίσω μέρος στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Η αντικατάσταση της ουράς του λασπωτήρα και των εργοστασιακών εξατμίσεων υπολογίζω πως με απάλλαξαν περίπου κατά 4kg. Έχω προσθέσει όμως τις πλαϊνές βάσεις για τις βαλίτσες +1kg οπότε το συνολικό κέρδος είναι περίπου 3kg. Σε μία μηχανή 182kg στεγνή δεν έχει καμία αξία ειδικά όταν η μηχανή είναι έτσι και αλλιώς μπροστόβαρη όπως το Tenere.
 
Top Bottom