Τα περισσοτερα μοντελα μοτοσυκλετων ολων των ειδων (πλην σκουτερ και τσοπεροειδων) ειναι μπροστοβαρα Αυτο ομως δεν σημαινει οτι αν αφαιρεσουμε βαρος απο πισω και ψηλα δεν γινονται πιο ευκολοδηγητα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης Και απο οσο πιο πολυ πισω και ψηλα αφαιρειται αυτο το βαρος τοσο το καλυτερο Και το τενεκε εχει πολυ βαρος πισω και ψηλα που δεν θα επρεπε να εχειΣε μία μηχανή 182kg στεγνή δεν έχει καμία αξία ειδικά όταν η μηχανή είναι έτσι και αλλιώς μπροστόβαρη όπως το Tenere.
Η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο, έγραψα κι εγώ πως είναι αισθητή η διαφορά στον χειρισμό. Εγώ φταίω καθώς δεν διευκρίνησα πως εννοούσα πως το κέρδος στο "συνολικό" βάρος της μηχανής είναι αμελητέο.Τα περισσοτερα μοντελα μοτοσυκλετων ολων των ειδων (πλην σκουτερ και τσοπεροειδων) ειναι μπροστοβαρα Αυτο ομως δεν σημαινει οτι αν αφαιρεσουμε βαρος απο πισω και ψηλα δεν γινονται πιο ευκολοδηγητα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης Και απο οσο πιο πολυ πισω και ψηλα αφαιρειται αυτο το βαρος τοσο το καλυτερο Και το τενεκε εχει πολυ βαρος πισω και ψηλα που δεν θα επρεπε να εχει
...Αλλη μια σχεδιαστικη "απατη" (απατη=σχεδιασμος για το θεαθηναι) της γιαμαπα!
Χοντρικά: Με τον τροχό δεμένο πάνω στο μηχανάκι ,πιάνεις το γρανάζι με τα δυό σου χέρια ,αντιδιαμετρικά ,τραβώντας το με το 1 χέρι κ σπρώχνοντας με το άλλο ταυτόχρονα γρανάζι-γραναζιέρα.Να ρωτησω και εγω κατι! Στο ρουλεμαν γραναζιερας βαλατε γρασσο?Και αν ναι θελει καποιο ειδηκο ή απλα αδιαβροχο καλης ποιοτητας? Και πως καταλαβατε πως θελει αλλαγη το ρουλεμαν εκει!!! Τα φωτα σας παρακαλωωωω!
Στέφ Γάτε και λοιποί τενερίστες και μη καλησπέρα,Κουκλα ειναι και νομιζω οτι ολες οι επεμβασεις ηταν μελετημενες
Θελω να μας πεις λιγο για τον θορυβο της εξατμισης, γιατι φιλος που την εχει βαλει, εχει προβλημα
Χοντρικά: Με τον τροχό δεμένο πάνω στο μηχανάκι ,πιάνεις το γρανάζι με τα δυό σου χέρια ,αντιδιαμετρικά ,τραβώντας το με το 1 χέρι κ σπρώχνοντας με το άλλο ταυτόχρονα γρανάζι-γραναζιέρα.
Αν παίζει έστω και λίγο ,θέλει άλλαγμα άμεσα.
Αν έχεις την γραναζιέρα έξω κ στα χέρια σου ,τοτε το ελέγχεις σε πιό μικρομετρική βάση ,όπως κάθε ρουλμάν.
Και Οχι Γιάννη. Δεν θέλει γρασσο. Ειναι κλειστού τύπου (εχει εσωτερικά γράσσο πρίν πρεσαριστεί)
Όντως η εξάτμιση μου είναι 45 εκατοστά. πράγμα που ζήτησα εγώ γιατί ο Παπαγιάννης συνήθως προτείνει τις κοντύτερες!Φίλε Μορφέα ΜοτοΤαξιδιώτη ,να τις χαίρεσαι τις κούκλες σου.
Κι οσο για το Τενερέ ,προσωπικά μου αρέσει σε μπορντοροδοκόκκινο.
Η ανάρτησή σου ,αν τα έχει παίξει ,θα σου στοιχίσει 200€ για επισκευή + ένα σωστό ελατήριο.
(κ θα συνεχίσεις να μην έχεις καμία ρύθμιση απόσβεσης)
Αν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα ,βάλε έστω κ την hyperpro ,μια χαρά (διαβάζω ότι) είναι ,και θα έχεις επιτέλους κ ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς(κ κάποια εσωτερική αναλογικά της συμπίεσης αν δεν κάνω λάθος)
Μόνο φρόντισε να την παραγγείλεις με το κατάλληλο ελατήριο για τα κιλά σου.
ΑΝ επίσης δεν κάνω λάθος (γιατ΄είμαι γέρος άνθρωπας κ ξεχνάω) αντιπρόσωπος της hyperpro εν Ελλάδι είναι ο KShock ο οποίος επισκευάζει κ την μαμά.
Οπότε ,πάρε κ την γνώμη του ειδικού κ για τις δυό περιπτώσεις.(επισκευή-αλλαγή)
Για την εξάτμιση ,για να λές ότι: ".....πολύ βαβούρα και πολλά σκασίματα ρε γμτ (με σιγαστήρα) και είναι η γνωστή πειραιώτικη...."
μάλλον σου έβαλε το κοντό μπουρί ,ή kοντό σιγαστήρα ,ή κ τα δυό.
Το θέμα του θορύβου πάντως ,σίγουρα διορθώνεται με έναν πιό κατάλληλο σιγαστήρα.
Γι πές ρε ΣΤΦ εσύ που την έχεις βάλει ,πόσα cm είναι το δικό σου;(45 αν θυμάμαι καλά)
Και μέτρα κ το μήκος του εσωτερικού σωλήνα του σιγαστήρα ,γιατί απ'ότι θυμάμαι ,μια χαρά ανεκτό θόρυβο κάνει η δικιά σου με σιγαστήρα.
Τα σκασίματα δεν προέρχονται απο την εξάτμιση αλλά απο το ΑΙS.
Και με την μαμά σκάει.
Απλά με το μαμά "καζάνι" ,λόγω του λαβύρινθου των σωληνώσεων ,σχεδόν δεν ακούγονται.
Με την ελεύθερη όμως ,πυροβολητό κανονικό.
Σκασίματα-ΑΙS-Λόγοι-Αφορμές-Αίτια-&-Λύση. (κλικ)
"The popping in the exhaust is nothing to do with the fuelling. It is the Air Induction System (AIS) operating which bleeds air into the exhaust ports downstream of the exhaust valves to help ignite any unburned fuel. The AIS valve opens and closes according to certain parameters (suddenly closed throttle, cold starting etc.) and is controlled by the ECU. It is purely an emission control device and doesn't affect the fuelling.
Some like it, some don't. The popping and banging can be stopped by either blocking the pipe that feeds the air from the airbox to the AIS valve under the tank, or by completely removing the valve and all it's plumbing along with sealing the hole in the airbox and fitting a blanking plate between the exhaust ports."
Ωραία βόλτα και τα "παράσημα" (βλ.τούμπα) έχουν την αίγλη τους!Βολτα την Κυριακη με χωματακι σε Λαυρεωτικη ! Αγορασα και ενα οικοπεδακι εκει στο τελος ...
Θα χαρώ να βολτάρουμε παρέα Θανάση ,κ να τα ξαναπούμε ,κ να τα ξαναπιούμε ,αλκοολούχα αυτή τη φορά.Εχεις πολυ αγαπη με το τενερε σου gatte(γατε), παντα ορθιος και παντα μερακλης !!! εχουμε ρουφηξει και καφε σε
ΣΕΑ τριπολης με βασιλη !
σε καταλαβα απο το αυτοκολλητο trailraid , θα τα λεμε εδω και σε χωματοβολτα!!!
δωσε φωτα στο λαο