XT660Z Tenere

sliv

Δεν βάζω ασφάλτινα !
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Stratis
Μοτό
GS1200 Adv.
Αυτο το μηχανακι το γουσταρω .... μπηκα στο κοσμο των "Οn - Off " με 660 Μοντ 97 ...εχει κατι αυτο το "Tenere" ..!!!!!!!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βασικά ΑΥΤΟ το Tenere το λατρεύεις ή το αντιπαθείς (από αισθητικής άποψης).
Σε κάθε περίπτωση είναι πιο κοντά στον όρο on-off από πολλές άλλες του ανταγωνισμού.
Στα συν του είναι οτι "σηκώνει" ουσιαστικές παρεμβάσεις που σου δίνουν δυνατότητες να το κάνεις λίγο πιο "off" (που με υπάρχουσες προδιαγραφές από το εργοστάσιο έρχεται σε ικανοποιητικό επίπεδο) ή περισσότερο "on" πλησιάζοντας τις προτάσεις του ανταγωνισμού που κινείται σε πιο ασφάλτινες προδιαγραφές.
Το πλεονέκτημα του είναι η απλότητα της κατασκευής του.

Στάλθηκε από το ADV Mobile Phone μου
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Kατα την δικη μου ταπεινη αποψη συμφωνω με τον STF! Ειναι ενα αυθεντικο on/off και οχι οπως τα υπολοιπα που ειναι σαφως πιο ασφαλτινα. Το Τενερε σου STF ειναι μοναδικης ομορφιας και με πολυ ωραιες βελτιωσεις!:yew:

Η εξατμιση μπορει να ακουγεται αλλα δεν το χαλαει καθολου ισα ισα ταιριαζει στο επιθετικο ταπεραμεντο του! Λιγοι ειναι αυτοι που δεν θα θαυμασουν αυτο το μηχανακι εφοσον ειναι φροντισμενο και προικισμενο με τα απαραιτητα και οχι μονο και μονο για την ιστορικοτητα και αιγλη του ονοματος του! Να ειμαστε καλα να κανουμε χιλιομετρα και ενα μεγαλο μπραβο για την παρουσιαση και την αναλυτικη φωτογραφιση :) :friendship:

Oσο για τον ποθο αποκτισης του στους δυσκολουσ καιρους μας και την αναγκη να το εχεις διπλα σου αυτο το μηχανακι περιττο να πω οτι και εγω "δουλευω γι αυτο",ξεχνιεμαι και αδειαζω απο προβληματισμους οταν βρισκομαι στην ψηλη του σελα και δυο χρονια τωρα δηλωνω αθεραπευτα καψουρης :inlove::inlove::inlove: Τον Ιουνιο με το καλο το ξεχρεωνω :)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε μία μηχανή 182kg στεγνή δεν έχει καμία αξία ειδικά όταν η μηχανή είναι έτσι και αλλιώς μπροστόβαρη όπως το Tenere.
Τα περισσοτερα μοντελα μοτοσυκλετων ολων των ειδων (πλην σκουτερ και τσοπεροειδων) ειναι μπροστοβαρα Αυτο ομως δεν σημαινει οτι αν αφαιρεσουμε βαρος απο πισω και ψηλα δεν γινονται πιο ευκολοδηγητα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης Και απο οσο πιο πολυ πισω και ψηλα αφαιρειται αυτο το βαρος τοσο το καλυτερο Και το τενεκε εχει πολυ βαρος πισω και ψηλα που δεν θα επρεπε να εχει

...Αλλη μια σχεδιαστικη "απατη" :p (απατη=σχεδιασμος για το θεαθηναι) της γιαμαπα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ουστ απ'εδώ Hon-δάκια... ξου ξου! Θα μας μαγαρίσεις το θρεντ... :p


Στάλθηκε από το ADV Mobile Phone μου
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα περισσοτερα μοντελα μοτοσυκλετων ολων των ειδων (πλην σκουτερ και τσοπεροειδων) ειναι μπροστοβαρα Αυτο ομως δεν σημαινει οτι αν αφαιρεσουμε βαρος απο πισω και ψηλα δεν γινονται πιο ευκολοδηγητα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης Και απο οσο πιο πολυ πισω και ψηλα αφαιρειται αυτο το βαρος τοσο το καλυτερο Και το τενεκε εχει πολυ βαρος πισω και ψηλα που δεν θα επρεπε να εχει

...Αλλη μια σχεδιαστικη "απατη" :p (απατη=σχεδιασμος για το θεαθηναι) της γιαμαπα!
Η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο, έγραψα κι εγώ πως είναι αισθητή η διαφορά στον χειρισμό. Εγώ φταίω καθώς δεν διευκρίνησα πως εννοούσα πως το κέρδος στο "συνολικό" βάρος της μηχανής είναι αμελητέο.

Στάλθηκε από το ADV Mobile Phone μου
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ρε ΣΤΦ....ΜΗΝ του δίνεις θάρρος....ακου έχει δίκιο...σιγά που έχει δίκιο....μιλάνε όλοι ,μιλάν κι οι.....:wacky:

Εχε χάρη καπιτάνο ,που βγάνεις ωραίες χωματο-διαδρομές ,κ τσι πληρώνουμε καταπίνοντας τα εγάθετα κ κακκεντρεχή σχόλιά σου για το ανεπανάληπτο-ένα-κ-μοναδικό Τενερόνι.

konkost:friend: Ελα...πες την αλήθεια...ζηλέυεις έτσι δεν είναι....τσώπα-τσώπα...θα στο δώκω βόλτα. :D
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Να ρωτησω και εγω κατι! Στο ρουλεμαν γραναζιερας βαλατε γρασσο?Και αν ναι θελει καποιο ειδηκο ή απλα αδιαβροχο καλης ποιοτητας? Και πως καταλαβατε πως θελει αλλαγη το ρουλεμαν εκει!!! Τα φωτα σας παρακαλωωωω! :)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να ρωτησω και εγω κατι! Στο ρουλεμαν γραναζιερας βαλατε γρασσο?Και αν ναι θελει καποιο ειδηκο ή απλα αδιαβροχο καλης ποιοτητας? Και πως καταλαβατε πως θελει αλλαγη το ρουλεμαν εκει!!! Τα φωτα σας παρακαλωωωω! :)
Χοντρικά: Με τον τροχό δεμένο πάνω στο μηχανάκι ,πιάνεις το γρανάζι με τα δυό σου χέρια ,αντιδιαμετρικά ,τραβώντας το με το 1 χέρι κ σπρώχνοντας με το άλλο ταυτόχρονα γρανάζι-γραναζιέρα.
Αν παίζει έστω και λίγο ,θέλει άλλαγμα άμεσα.
Αν έχεις την γραναζιέρα έξω κ στα χέρια σου ,τοτε το ελέγχεις σε πιό μικρομετρική βάση ,όπως κάθε ρουλμάν.

Και Οχι Γιάννη. Δεν θέλει γρασσο. Ειναι κλειστού τύπου (εχει εσωτερικά γράσσο πρίν πρεσαριστεί)
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Κουκλα ειναι και νομιζω οτι ολες οι επεμβασεις ηταν μελετημενες:)
Θελω να μας πεις λιγο για τον θορυβο της εξατμισης, γιατι φιλος που την εχει βαλει, εχει προβλημα:rolleyes:
Στέφ Γάτε και λοιποί τενερίστες και μη καλησπέρα,

ομολογώ πως το πόστ του Γάτου όταν το πρωτοδιάβασα σε γειτονικό φόρουμ....εκστασιάστικα...εξαιρετικό!
αυτή είναι η δική μου...λάτρης του μπλέ....αλλά σε μπορδοροδοκόκκινο second hand κατέληξα!



έχουν γίνει πολλές αναβαθμίσεις , δυστυχώς η χειρότερη είναι της εξάτμισης.....πολύ βαβούρα και πολλά σκασίματα ρε γμτ (με σιγαστήρα) και είναι η γνωστή πειραιώτικη....τουλάχιστον έκανε δίαιτα...
Σύντομα θα αναβαθμίσω την ανάρτηση με μια aftermarket Μιας και η μαμα....τα έπαιξε....
και εδώ κολλάει τι βάζω? λεφτά πολλά δεν παίζουν και η πιο οικονομική λύση είναι η hyperpro στα 400 ευρώ (απλή ανάρτηση κωδικός SB-YA06-0AH)....
αν γνωρίζετε σχετικά....πλιζ ινφόρμ μι!

Καλές βόλτες και εύχομαι σύντομα να κάνουμε μια ...τενεροσυγκέντρωση!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φίλε Μορφέα ΜοτοΤαξιδιώτη ,να τις χαίρεσαι τις κούκλες σου.
Κι οσο για το Τενερέ ,προσωπικά μου αρέσει σε μπορντοροδοκόκκινο.:)

Η ανάρτησή σου ,αν τα έχει παίξει ,θα σου στοιχίσει 200€ για επισκευή + ένα σωστό ελατήριο.
(κ θα συνεχίσεις να μην έχεις καμία ρύθμιση απόσβεσης)

Αν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα ,βάλε έστω κ την hyperpro ,μια χαρά (διαβάζω ότι) είναι ,και θα έχεις επιτέλους κ ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς(κ κάποια εσωτερική αναλογικά της συμπίεσης αν δεν κάνω λάθος)
Μόνο φρόντισε να την παραγγείλεις με το κατάλληλο ελατήριο για τα κιλά σου.

ΑΝ επίσης δεν κάνω λάθος (γιατ΄είμαι γέρος άνθρωπας κ ξεχνάω) αντιπρόσωπος της hyperpro εν Ελλάδι είναι ο KShock ο οποίος επισκευάζει κ την μαμά.
Οπότε ,πάρε κ την γνώμη του ειδικού κ για τις δυό περιπτώσεις.(επισκευή-αλλαγή)


Για την εξάτμιση ,για να λές ότι: ".....πολύ βαβούρα και πολλά σκασίματα ρε γμτ (με σιγαστήρα) και είναι η γνωστή πειραιώτικη...."
μάλλον σου έβαλε το κοντό μπουρί ,ή kοντό σιγαστήρα ,ή κ τα δυό.


Το θέμα του θορύβου πάντως ,σίγουρα διορθώνεται με έναν πιό κατάλληλο σιγαστήρα.

Γι πές ρε ΣΤΦ εσύ που την έχεις βάλει ,πόσα cm είναι το δικό σου;(45 αν θυμάμαι καλά)
Και μέτρα κ το μήκος του εσωτερικού σωλήνα του σιγαστήρα ,γιατί απ'ότι θυμάμαι ,μια χαρά ανεκτό θόρυβο κάνει η δικιά σου με σιγαστήρα.


Τα σκασίματα δεν προέρχονται απο την εξάτμιση αλλά απο το ΑΙS.
Και με την μαμά σκάει.
Απλά με το μαμά "καζάνι" ,λόγω του λαβύρινθου των σωληνώσεων ,σχεδόν δεν ακούγονται.
Με την ελεύθερη όμως ,πυροβολητό κανονικό.

Σκασίματα-ΑΙS-Λόγοι-Αφορμές-Αίτια-&-Λύση. (κλικ)

"The popping in the exhaust is nothing to do with the fuelling. It is the Air Induction System (AIS) operating which bleeds air into the exhaust ports downstream of the exhaust valves to help ignite any unburned fuel. The AIS valve opens and closes according to certain parameters (suddenly closed throttle, cold starting etc.) and is controlled by the ECU. It is purely an emission control device and doesn't affect the fuelling.

Some like it, some don't. The popping and banging can be stopped by either blocking the pipe that feeds the air from the airbox to the AIS valve under the tank, or by completely removing the valve and all it's plumbing along with sealing the hole in the airbox and fitting a blanking plate between the exhaust ports."
 
Τελευταία επεξεργασία:

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Χοντρικά: Με τον τροχό δεμένο πάνω στο μηχανάκι ,πιάνεις το γρανάζι με τα δυό σου χέρια ,αντιδιαμετρικά ,τραβώντας το με το 1 χέρι κ σπρώχνοντας με το άλλο ταυτόχρονα γρανάζι-γραναζιέρα.
Αν παίζει έστω και λίγο ,θέλει άλλαγμα άμεσα.
Αν έχεις την γραναζιέρα έξω κ στα χέρια σου ,τοτε το ελέγχεις σε πιό μικρομετρική βάση ,όπως κάθε ρουλμάν.

Και Οχι Γιάννη. Δεν θέλει γρασσο. Ειναι κλειστού τύπου (εχει εσωτερικά γράσσο πρίν πρεσαριστεί)

Ωραια!!! Σε ευχαριστω πολυ!!!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Morfeas! Κοιτα και OHLINS απο το OTR...480!Η απλη....εμενα με την ιδια εξατμιση παντως με την δικια σου και φιλτρο dna εφοσον ειναι ταπωμενη κανει λιγο παραπανω βαβουρα απο την μαμα...ειναι σε πολυ καλα επιπεδα ο ηχος!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλε Μορφέα ΜοτοΤαξιδιώτη ,να τις χαίρεσαι τις κούκλες σου.
Κι οσο για το Τενερέ ,προσωπικά μου αρέσει σε μπορντοροδοκόκκινο.:)

Η ανάρτησή σου ,αν τα έχει παίξει ,θα σου στοιχίσει 200€ για επισκευή + ένα σωστό ελατήριο.
(κ θα συνεχίσεις να μην έχεις καμία ρύθμιση απόσβεσης)

Αν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα ,βάλε έστω κ την hyperpro ,μια χαρά (διαβάζω ότι) είναι ,και θα έχεις επιτέλους κ ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς(κ κάποια εσωτερική αναλογικά της συμπίεσης αν δεν κάνω λάθος)
Μόνο φρόντισε να την παραγγείλεις με το κατάλληλο ελατήριο για τα κιλά σου.

ΑΝ επίσης δεν κάνω λάθος (γιατ΄είμαι γέρος άνθρωπας κ ξεχνάω) αντιπρόσωπος της hyperpro εν Ελλάδι είναι ο KShock ο οποίος επισκευάζει κ την μαμά.
Οπότε ,πάρε κ την γνώμη του ειδικού κ για τις δυό περιπτώσεις.(επισκευή-αλλαγή)


Για την εξάτμιση ,για να λές ότι: ".....πολύ βαβούρα και πολλά σκασίματα ρε γμτ (με σιγαστήρα) και είναι η γνωστή πειραιώτικη...."
μάλλον σου έβαλε το κοντό μπουρί ,ή kοντό σιγαστήρα ,ή κ τα δυό.


Το θέμα του θορύβου πάντως ,σίγουρα διορθώνεται με έναν πιό κατάλληλο σιγαστήρα.

Γι πές ρε ΣΤΦ εσύ που την έχεις βάλει ,πόσα cm είναι το δικό σου;(45 αν θυμάμαι καλά)
Και μέτρα κ το μήκος του εσωτερικού σωλήνα του σιγαστήρα ,γιατί απ'ότι θυμάμαι ,μια χαρά ανεκτό θόρυβο κάνει η δικιά σου με σιγαστήρα.


Τα σκασίματα δεν προέρχονται απο την εξάτμιση αλλά απο το ΑΙS.
Και με την μαμά σκάει.
Απλά με το μαμά "καζάνι" ,λόγω του λαβύρινθου των σωληνώσεων ,σχεδόν δεν ακούγονται.
Με την ελεύθερη όμως ,πυροβολητό κανονικό.

Σκασίματα-ΑΙS-Λόγοι-Αφορμές-Αίτια-&-Λύση. (κλικ)

"The popping in the exhaust is nothing to do with the fuelling. It is the Air Induction System (AIS) operating which bleeds air into the exhaust ports downstream of the exhaust valves to help ignite any unburned fuel. The AIS valve opens and closes according to certain parameters (suddenly closed throttle, cold starting etc.) and is controlled by the ECU. It is purely an emission control device and doesn't affect the fuelling.

Some like it, some don't. The popping and banging can be stopped by either blocking the pipe that feeds the air from the airbox to the AIS valve under the tank, or by completely removing the valve and all it's plumbing along with sealing the hole in the airbox and fitting a blanking plate between the exhaust ports."
Όντως η εξάτμιση μου είναι 45 εκατοστά. πράγμα που ζήτησα εγώ γιατί ο Παπαγιάννης συνήθως προτείνει τις κοντύτερες!
Ο σιγαστήρας της εξάτμισης είναι 15 εκατοστά και με αυτόν είναι το ίδιο ήσυχη όσο με την εργοστασιακή!
Το AIS που δημιουργεί τα σκασίματα είναι πάντα ένα δίλλημα, το ταπώνεις και ησυχάζεις και μάλλον έχεις και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα αλλά οικολογικά είσαι κόντρα. Νομίζω πως κάθε αξιοπρεπές Tenere οφείλει να έχει σκασίματα :yew:

Πολύ ωραίο είναι και το μπορντό πάντως!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βολτα την Κυριακη με χωματακι σε Λαυρεωτικη ! Αγορασα και ενα οικοπεδακι εκει στο τελος ...:yew: :wacky:
Ωραία βόλτα και τα "παράσημα" (βλ.τούμπα) έχουν την αίγλη τους!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εχεις πολυ αγαπη με το τενερε σου gatte(γατε), παντα ορθιος και παντα μερακλης !!! εχουμε ρουφηξει και καφε σε
ΣΕΑ τριπολης με βασιλη !

σε καταλαβα απο το αυτοκολλητο trailraid , θα τα λεμε εδω και σε χωματοβολτα!!!
δωσε φωτα στο λαο:friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχεις πολυ αγαπη με το τενερε σου gatte(γατε), παντα ορθιος και παντα μερακλης !!! εχουμε ρουφηξει και καφε σε
ΣΕΑ τριπολης με βασιλη !

σε καταλαβα απο το αυτοκολλητο trailraid , θα τα λεμε εδω και σε χωματοβολτα!!!
δωσε φωτα στο λαο:friendship:
Θα χαρώ να βολτάρουμε παρέα Θανάση ,κ να τα ξαναπούμε ,κ να τα ξαναπιούμε ,αλκοολούχα αυτή τη φορά. :friendship:
 
Top Bottom