Yamaha NiKEN 900 & GT

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To X-300 κανει ακομα κ σημερα πολλους(μαζι κ εμενα)να φυγουν τρεχοντας,επισης αν, αν λεω παρω ενα καφασι , του βαλω ενα μοτερ αλυσοπριονου και δυο ροδιτσες ,θα το πεις μοτοσυκλετα???
Θες ορισμο μοτοσυκλετας? ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ειναι οτι εχω Αναμεσα στα ποδαρια μου και με κανει να νοιωθω οτι καβαλαω μια τετοια , που μου δινει εκεινο το ριγος στην ραχοκοκαλια,εκεινη την ηρεμη απολαυση στις χαλαρες βολτες ,την αδρεναλινη οταν την ανοιγω σε δυσκολα κομματια ,εκεινη που μετα απο μια βολτα της χαιδευω το τεποζιτο με την ιδια στοργη που θα αγκαλιαζα ενα φιλο που μολις περασαμε-βιωσαμε κατι μαζι,εκεινη που που ξεκαβαλωντας και φευγοντας γυριζω να της ριξω μια τελευταια ματια και που -οχι παντα αλλα αρκετες φορες- πηγαινοντας για υπνο περναω απ το γκαραζ και της λεω καληνυχτα. Μπορει καποιοι να τα θεωρουν αυτα δακρυβρεχτα αλλα ετσι ειναι (τουλαχιστον με εμενα).
Οπως καταλαβαινετε την μοτοσυκλετα πρεπει πρωτα απολα να την γουσταρεις ,ασχετα με το αν ειναι φτηνη-ακριβη η καινουρια-παλια.Εχουμε εδω μεσα εναν συντροχο( R.E.H )με Μηχανακι που εμενα δεν με συγκινει (γουστα ειναι αυτα),ομως Ξερω οτι ο τυπος εχει 2 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΡΕΣ;),
οποτε δεν χρειαζεται να πεσουμε σε αντιπαραθεσεις και ισως τσακωμους προσπαθωντας να ορισουμε την Μοτοσυκλετα !

Παρολα αυτα το NIKEN δεν μου αρεσει (ειπαμε,γουστα ειναι αυτα),ολος ο τυπος παγκοσμιως το αποκαλει three wheeler(και τετοιο ειναι),στο θεμα ασφαλειας -δυνατοτητων ενα εχω να πω...45¨lean angle Limit,μετα απο αυτο εχεις δυο τροχους με γεωμετρια τρακαρισμενου.
Διαβάζω ξανά και ξανά το σχόλιο σου. Δεν κατάλαβα καθόλου την αναφορά περί αντιπαράθεσης. Επίσης μου δίνει την εντύπωση απάντησης ενός ενοχλημένου ανθρώπου. Γιατί; Ελπίζω να είναι απλά η παρερμηνεία ενός γραπτού κειμένου από πλευράς μου. Φαντάζομαι ότι θεωρείς φυσιολογικό να συζητάμε σε ένα μοτοσυκλετιστικό forum, ακόμη και για περίεργα οχήματα που παρουσιάζονται από μοτοσυκλετιστικές εταιρείες και που εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να ΜΗΝ θεωρείς μοτοσυκλέτες. Όμως πρόκειται για συζήτηση, όχι αντιπαράθεση. Και για να μην αφήσω αναπάντητο το ερώτημα σου... αν ο ιδιοκτήτης του τροχοφόρου καφασιού με κινητήρα αλυσοπρίονου αισθάνεται μοτοσυκλετιστής με αυτό, ναι για μένα και αυτό είναι μοτοσυκλέτα.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Διαβάζω ξανά και ξανά το σχόλιο σου. Δεν κατάλαβα καθόλου την αναφορά περί αντιπαράθεσης. Επίσης μου δίνει την εντύπωση απάντησης ενός ενοχλημένου ανθρώπου. Γιατί; Ελπίζω να είναι απλά η παρερμηνεία ενός γραπτού κειμένου από πλευράς μου. Φαντάζομαι ότι θεωρείς φυσιολογικό να συζητάμε σε ένα μοτοσυκλετιστικό forum, ακόμη και για περίεργα οχήματα που παρουσιάζονται από μοτοσυκλετιστικές εταιρείες και που εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να ΜΗΝ θεωρείς μοτοσυκλέτες. Όμως πρόκειται για συζήτηση, όχι αντιπαράθεση. Και για να μην αφήσω αναπάντητο το ερώτημα σου... αν ο ιδιοκτήτης του τροχοφόρου καφασιού με κινητήρα αλυσοπρίονου αισθάνεται μοτοσυκλετιστής με αυτό, ναι για μένα και αυτό είναι μοτοσυκλέτα.
Α γεια σου .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή πλανηθηκε λίγο πως άμα δεν αποδέχεσαι το niken αισθητικά δεν συμβαδίζει με την εποχή σου.

Διαφωνώ. Μπορεί να σου αρέσει το σύγχρονο, η τεχνολογία, το design, το καινούργιο και να βρίσκεις το niken κακάσχημο. Το διαφορετικό δεν σημαίνει σώνει και καλά μόδα η όμορφο.

 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Εμένα πάντως στην όψη μου κάνει σαν κάποιος να κόλλησε μαζί δύο μπροστινά μοτοσυκλετών...
Διαφωνω με το παράδειγμα της φλορετας απέναντι σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα, για τον απλούστατο λόγο πως και οι δύο έχουν δύο τροχούς.
Απόλαυσα την ετυμολογία της μοτοσυκλέτας κατά KORAX ,ολα τα λεφτά by the way.
 

Tackleberry

Μέλος
Περιοχή
Αρτέμιδα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Honda Transalp 700 abs
Triumph Speedmaster 900
Ακριβώς έτσι.
Την οδηγησα μέσα στη πόλη,μου έκανε φοβερή εντύπωση με το που ξεκίνησα.
Κινητήρας ίδιος με του tracer και παρά τον όγκο του ήταν αρκετά ευέλικτο.
Το μπροστινό σου δίνει την εντύπωση ότι δεν σου φεύγει με τίποτα,άμα φύγει όμως άντε μάζεψε το.
Είσαι ο πρώτος που απαντάς στην απορία μου, για το πως κινείται μέσα σε κίνηση, διήθηση, ελιγμούς, στην πόλη. Γενικά μπορεί να χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα ή θα κολλήσεις σαν κάτι μεγάλες και ογκώδεις μοτ-τες. Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι, αλλά αν δεν έχει δυνατότητα ελιγμών, τι να την κάνω μόνο για ανοικτό δρόμο. Θέλω να δω αν μπορεί να κυκλοφορεί άνετα κέντρο. Εντάξει, δεν θα είναι και ΤΑ ή ΧΤ που είχα, αλλά τουλάχιστον να μπορεί να χώνεται κάπως. Φυσικά, μια τέτοια μοτοσυκλέτα, πρέπει να συνοδευεται και από το ανάλογο κράνος....
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Είσαι ο πρώτος που απαντάς στην απορία μου, για το πως κινείται μέσα σε κίνηση, διήθηση, ελιγμούς, στην πόλη. Γενικά μπορεί να χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα ή θα κολλήσεις σαν κάτι μεγάλες και ογκώδεις μοτ-τες. Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι, αλλά αν δεν έχει δυνατότητα ελιγμών, τι να την κάνω μόνο για ανοικτό δρόμο. Θέλω να δω αν μπορεί να κυκλοφορεί άνετα κέντρο. Εντάξει, δεν θα είναι και ΤΑ ή ΧΤ που είχα, αλλά τουλάχιστον να μπορεί να χώνεται κάπως. Φυσικά, μια τέτοια μοτοσυκλέτα, πρέπει να συνοδευεται και από το ανάλογο κράνος....
Νομίζω πως μπορείς να το κάνεις test drive στο Μοτοδικτυο
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Είχα παρόμοια συζήτηση πρόσφατα γιαυτό και ήμουν υποψιασμένος σχετικά με την "απόλαυση".
Πως βλέπω εγώ το θέμα "αίσθηση"....

Γεννημένοι τη δεκαετία του 60 και του 70 οι περισσότεροι, αλλά ακόμη και αυτοί που γεννήθηκαν μέσα στη δεκαετία του 80 βιώσαμε τις εξελίξεις από κοντά και με μεγαλύτερη καταναλωτική δυνατότητα. Ας πούμε ότι πέρασαν από τα χέρια του καθενός 3-5 μοτοσυκλέτες. Αυτό δεν συνέβαινε για τους πατεράδες μας, οι οποίοι αν αγόρασαν μια μοτοσυκλέτα το 50 ή το 60 έμειναν ουσιαστικά με αυτήν.
Ανέφερα νωρίτερα την Kreidler Florett... τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου προσφέρει αυτή η ωμή από αναρτήσεις, με φρένα ποδηλάτου και μηδέν κρατήματα;
Έχουν καμία σχέση οι μοτοσυκλέτες αυτής της εποχής με τις σημερινές, πλην των 2 τροχών;
Αλλά είμαι σίγουρος πως ο πατέρας μου αν ζούσε αν και θα θαύμαζε τη νέα GS1250R δε θα άλλαζε για τίποτα την απόλαυση της Florett....

Ναι σίγουρα και εμείς μπορούμε να γοητευτούμε από τον ρετρό χαρακτήρα αυτών των μοτοσυκλετών, και να νοσταλγήσουμε κάποιες "διαφορετικές" απολαύσεις, ειδικά όταν αναλογιστούμε την εποχή τους, την ιστορία τους και τον επαναστατικό χαρακτήρα τους για την εποχή....
Μόλις πάμε μια βόλτα όμως... και κατέβουμε.... και μετά ανέβουμε σε μια σύγχρονη θα θυμηθούμε τι σημαίνει ΟΔΗΓΙΚΗ απόλαυση.



Μπορεί... αυτό να είναι το Niken το 2020, η προσθήκη ενός τροχού δε σημαίνει τίποτε. Ήδη υπάρχει πολιορκία από τα ηλεκτρονικά στις περισσότερες δίκυκλες, τα οποία επίσης ενίοτε κατηγορούμε ή ευγενικά σνομπάρουμε... με κλασικές ατάκες ότι "όλα αυτά μας κάνουν να ξεχνούμε να οδηγούμε" ή ότι "από οδηγοί, γινόμαστε χειριστές". Ας μάθουμε λοιπόν να "οδηγούμε" με τις νέες τεχνολογίες, ας ανακαλύψουμε νέα όρια.

Ετικέτες: #Πλατίνες, #Καρμπυρατέρ, #Μανιβέλα, #Λάμπες πυρακτώσεως, #Ταμπούρα, #Τσοκ... υπάρχουν και άλλα είμαι σίγουρος.
Το έθεσες πάρα πολύ ωραία, πραγματικά.
Το μόνο που ήθελα να συμπληρώσω είναι ότι όταν μια αλλαγή ή καινοτομία αυξάνει την ασφάλεια δεν έχουμε την πολυτέλεια να την κρίνουμε με αισθητικά κριτήρια.
Οι κρισεις για την οδική απόλαυση είναι εντελώς υποκειμενικές. Για παράδειγμα εμένα θα μου προσέφερε απόλαυση η έλλειψη κινδύνου πτώσης από μπροστινό μπλοκάρισμα και θα απολαμβανα τις βροχερές βόλτες. Θα μπορούσα να πάω και στα χιόνια με αυτοπεποίθησή. Να αφεθω να απολαύσω την εμπειρία (την βόλτα) χωρίς άγχος.
Άρα είναι άλλο θέμα αν μας ταιριάζει ή όχι μια μοτοσικλέτα και άλλο θέμα το αν είναι μοτοσικλέτα, συζήτηση που αν μη τι άλλο θα πρέπει να ξεκινήσει από έναν αποδεκτό ορισμό της μοτοσικλέτας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το έθεσες πάρα πολύ ωραία, πραγματικά.
Το μόνο που ήθελα να συμπληρώσω είναι ότι όταν μια αλλαγή ή καινοτομία αυξάνει την ασφάλεια δεν έχουμε την πολυτέλεια να την κρίνουμε με αισθητικά κριτήρια.
Οι κρισεις για την οδική απόλαυση είναι εντελώς υποκειμενικές. Για παράδειγμα εμένα θα μου προσέφερε απόλαυση η έλλειψη κινδύνου πτώσης από μπροστινό μπλοκάρισμα και θα απολαμβανα τις βροχερές βόλτες. Θα μπορούσα να πάω και στα χιόνια με αυτοπεποίθησή. Να αφεθω να απολαύσω την εμπειρία (την βόλτα) χωρίς άγχος.
Άρα είναι άλλο θέμα αν μας ταιριάζει ή όχι μια μοτοσικλέτα και άλλο θέμα το αν είναι μοτοσικλέτα, συζήτηση που αν μη τι άλλο θα πρέπει να ξεκινήσει από έναν αποδεκτό ορισμό της μοτοσικλέτας.
Σε ευχαριστώ. Για τον ίδιο λόγο χρησιμοποίησα προσεκτικά λέξεις σε όλα τα παραπάνω σχόλια μου όπως το "μπορεί", "επί προσωπικού", "μέχρι να το οδηγήσω", και άλλες παρόμοιες που θέλουν να δείξουν την υποκειμενικότητα της άποψης μου η οποία είναι λογικό να αφορά εμένα και μόνο, απλά τη μοιράζομαι. Κατά τα άλλα βρήκα ενδιαφέρουσες και τις αντίθετες απόψεις και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε "πολυχρωμία" στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Αλλιώς όλοι θα είχαμε Dominator

:p
 
Top Bottom