Είχα παρόμοια συζήτηση πρόσφατα γιαυτό και ήμουν υποψιασμένος σχετικά με την "απόλαυση".
Πως βλέπω εγώ το θέμα "αίσθηση"....
Γεννημένοι τη δεκαετία του 60 και του 70 οι περισσότεροι, αλλά ακόμη και αυτοί που γεννήθηκαν μέσα στη δεκαετία του 80 βιώσαμε τις εξελίξεις από κοντά και με μεγαλύτερη καταναλωτική δυνατότητα. Ας πούμε ότι πέρασαν από τα χέρια του καθενός 3-5 μοτοσυκλέτες. Αυτό δεν συνέβαινε για τους πατεράδες μας, οι οποίοι αν αγόρασαν μια μοτοσυκλέτα το 50 ή το 60 έμειναν ουσιαστικά με αυτήν.
Ανέφερα νωρίτερα την Kreidler Florett... τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου προσφέρει αυτή η ωμή από αναρτήσεις, με φρένα ποδηλάτου και μηδέν κρατήματα;
Έχουν καμία σχέση οι μοτοσυκλέτες αυτής της εποχής με τις σημερινές, πλην των 2 τροχών;
Αλλά είμαι σίγουρος πως ο πατέρας μου αν ζούσε αν και θα θαύμαζε τη νέα GS1250R δε θα άλλαζε για τίποτα την απόλαυση της Florett....
Ναι σίγουρα και εμείς μπορούμε να γοητευτούμε από τον ρετρό χαρακτήρα αυτών των μοτοσυκλετών, και να νοσταλγήσουμε κάποιες "διαφορετικές" απολαύσεις, ειδικά όταν αναλογιστούμε την εποχή τους, την ιστορία τους και τον επαναστατικό χαρακτήρα τους για την εποχή....
Μόλις πάμε μια βόλτα όμως... και κατέβουμε.... και μετά ανέβουμε σε μια σύγχρονη θα θυμηθούμε τι σημαίνει ΟΔΗΓΙΚΗ απόλαυση.
Μπορεί... αυτό να είναι το Niken το 2020, η προσθήκη ενός τροχού δε σημαίνει τίποτε. Ήδη υπάρχει πολιορκία από τα ηλεκτρονικά στις περισσότερες δίκυκλες, τα οποία επίσης ενίοτε κατηγορούμε ή ευγενικά σνομπάρουμε... με κλασικές ατάκες ότι "όλα αυτά μας κάνουν να ξεχνούμε να οδηγούμε" ή ότι "από οδηγοί, γινόμαστε χειριστές". Ας μάθουμε λοιπόν να "οδηγούμε" με τις νέες τεχνολογίες, ας ανακαλύψουμε νέα όρια.
Ετικέτες: #Πλατίνες, #Καρμπυρατέρ, #Μανιβέλα, #Λάμπες πυρακτώσεως, #Ταμπούρα, #Τσοκ... υπάρχουν και άλλα είμαι σίγουρος.