Yamaha Serow 250 Touring

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Ένα Serow 250 φορτωμένο με "περιπετειώδη" εξοπλισμό έκανε την εμφάνιση του στους καταλόγους της Yamaha στην Ιαπωνία, ως μια "light" και οικονομική απ΄ όλες τις απόψεις, adventure μοτοσικλέτα.


To "αγριοκάτσικο" της Yamaha, το οποίο είχαμε γνωρίσει στην έκδοση των 225 κ.εκ. στην Ελλάδα, αποτέλεσε την εισαγωγική μοτοσικλέτα πολλών αναβατών, μυώντας τους στην οδήγηση εκτός δρόμου και όχι μόνο. Ελαφρύ, οικονομικό και αξιόπιστο ήταν ένα μοντέλο για χρήση όλη την εβδομάδα, εκτελώντας commuter καθήκοντα τις καθημερινές και διασκεδάζοντας τους ιδιοκτήτες του τα Σαββατοκύριακα στο χώμα, με τις εξερευνητικές του δυνατότητες.
Αυτές τις δυνατότητες φαίνεται πως θέλησε να επεκτείνει η Yamaha, προσθέτοντας εξοπλισμό που προσφέρει την βάση για πιο μακρινές εξορμήσεις. Αρχίζοντας από το πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί η τεράστια σχάρα που είναι έτοιμη να δεχθεί πολύ φορτίο, ενώ κρίνοντας και από τις χειρολαβές της, μάλλον μπορεί να πάρει και εύκολα πλαϊνές βαλίτσες.
Μπροστά, το Serow 250 Touring έχει μια… υπερκατασκευή στο φανάρι του, η οποία πέραν της στήριξης της ζελατίνας, ντουμπλάρει και ως χειρολαβή για να μπορεί κανείς να τραβήξει την μοτοσικλέτα εύκολα αν αυτή κολλήσει σε λάσπες ή δύσκολα σημεία. Το ταξιδιωτικό πακέτο συμπληρώνουν οι μεγάλες χούφτες, που εκτός της προστασίας από κλαδιά και πέτρες, θα κρατήσουν και τα χέρια του αναβάτη ζεστά.
Πέραν τούτων, το Serow 250 Touring δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, όντας ένα συμβατικό ψηλόφτερο μοντέλο, από αυτά που παλιά ονομάζαμε "ψευδοεντούρο". Ο αερόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 18 ίππους στις 7.500, ισχύς που μπορεί να μην ακούγεται εκ πρώτης ικανή για τον γύρο του κόσμου αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διασχίσει Ηπείρους με παπιά, με ποδήλατα ή με τα πόδια, μια χαρά είναι!
Η μοτοσικλέτα θα διατεθεί προς το παρόν αποκλειστικά και μόνο στην Ιαπωνική αγορά, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για την εξαγωγή της σε άλλες χώρες.





Πηγή: Mototriti
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ένα Serow 250 φορτωμένο με "περιπετειώδη" εξοπλισμό έκανε την εμφάνιση του στους καταλόγους της Yamaha στην Ιαπωνία, ως μια "light" και οικονομική απ΄ όλες τις απόψεις, adventure μοτοσικλέτα.


To "αγριοκάτσικο" της Yamaha, το οποίο είχαμε γνωρίσει στην έκδοση των 225 κ.εκ. στην Ελλάδα, αποτέλεσε την εισαγωγική μοτοσικλέτα πολλών αναβατών, μυώντας τους στην οδήγηση εκτός δρόμου και όχι μόνο. Ελαφρύ, οικονομικό και αξιόπιστο ήταν ένα μοντέλο για χρήση όλη την εβδομάδα, εκτελώντας commuter καθήκοντα τις καθημερινές και διασκεδάζοντας τους ιδιοκτήτες του τα Σαββατοκύριακα στο χώμα, με τις εξερευνητικές του δυνατότητες.
Αυτές τις δυνατότητες φαίνεται πως θέλησε να επεκτείνει η Yamaha, προσθέτοντας εξοπλισμό που προσφέρει την βάση για πιο μακρινές εξορμήσεις. Αρχίζοντας από το πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί η τεράστια σχάρα που είναι έτοιμη να δεχθεί πολύ φορτίο, ενώ κρίνοντας και από τις χειρολαβές της, μάλλον μπορεί να πάρει και εύκολα πλαϊνές βαλίτσες.
Μπροστά, το Serow 250 Touring έχει μια… υπερκατασκευή στο φανάρι του, η οποία πέραν της στήριξης της ζελατίνας, ντουμπλάρει και ως χειρολαβή για να μπορεί κανείς να τραβήξει την μοτοσικλέτα εύκολα αν αυτή κολλήσει σε λάσπες ή δύσκολα σημεία. Το ταξιδιωτικό πακέτο συμπληρώνουν οι μεγάλες χούφτες, που εκτός της προστασίας από κλαδιά και πέτρες, θα κρατήσουν και τα χέρια του αναβάτη ζεστά.
Πέραν τούτων, το Serow 250 Touring δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, όντας ένα συμβατικό ψηλόφτερο μοντέλο, από αυτά που παλιά ονομάζαμε "ψευδοεντούρο". Ο αερόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 18 ίππους στις 7.500, ισχύς που μπορεί να μην ακούγεται εκ πρώτης ικανή για τον γύρο του κόσμου αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διασχίσει Ηπείρους με παπιά, με ποδήλατα ή με τα πόδια, μια χαρά είναι!
Η μοτοσικλέτα θα διατεθεί προς το παρόν αποκλειστικά και μόνο στην Ιαπωνική αγορά, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για την εξαγωγή της σε άλλες χώρες.





Πηγή: Mototriti
Ωραιοοοοοοοο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η Γιαμάπα πρώτη ,δείχνει να καταλαβαίνει το κενό που έχει δημιουργηθεί στις ανάγκες της αγοράς ,γι'αυτά τα πάλαι ποτέ πολυχρηστικά εργαλεία ,που γαλούχησαν γεννεές γενναιών.

Βέβαια ,επειδή το βλέπω να'χει βγεί απ'τα σκονισμένα ράφια των στοκ ανταλλακτικών ,δεν νομίζω να καλύπτει προδιαγραφές ρύπων Ευρώπης ,άρα δεν θα το δούμε προς τα δώ.

Ας ελπίσουμε οτι θα αποτελέσει την απαρχή υλοποίησης ανάλογων σύγχρονων προτάσεων ,οι οποίες ,στις δύσκολες οικονομικές εποχές που διανύουμε ,θα επαναφέρουν το fun2ride >>> back to basics. ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πραγματι πανεμορφο και πολυχρηστικο! Και εχω την εντυπωση (απο την φωτο) οτι μπροστα εχει μεγαλυτερη διαδρομη απο το παλιο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πραγματι πανεμορφο και πολυχρηστικο! Και εχω την εντυπωση (απο την φωτο) οτι μπροστα εχει μεγαλυτερη διαδρομη απο το παλιο
Mπά....όπως το βλέπω ,το ίδιο ισχνό κ αναιμικό μπροστινούλι φοράει.
Για νορμάλ κιλά αναβάτη όμως ,και εφόσον είναι σωστά σερβισαρισμένο ,μια χαρά δούλευε κ θα δουλεύει ,προσδίδοντας στο σύνολο μιά ελαφρότητα και ευχρηστία τύπου trial.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ωραίο είναι αλλά δυστυχώς αυτά τα ονοφάκια δεν έρχονται Ευρώπη λόγο ρύπων(είμαστε οικολόγοι εμείς :mooning: και όχι ασυνείδητοι καταστροφείς του περιβάλλοντος όπως οι Αμερικάνοι και οι Ιάπωνες ..).
Ένα πολύ καλό συγκριτικό μεταξύ Serow 225 και 250

Η Γιαμάπα πρώτη ,δείχνει να καταλαβαίνει το κενό που έχει δημιουργηθεί στις ανάγκες της αγοράς ,γι'αυτά τα πάλαι ποτέ πολυχρηστικά εργαλεία ,που γαλούχησαν γεννεές γενναιών.
Σιγά βρε μην ανακάλυψε και τον τροχό :p
Το αντίστοιχο της Kawasaki





Η χόντα είχε το SL230,δεν ξέρω βέβαια αν παράγεται ακόμη όπως τα Serow,Sherpa
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλά βρε Γίγρο....μην με μαλλώνεις....δεν παρακολουθώ κ την παγκόσμια αγορά όπως εσύ...τι είμαι ,εγκυκλοπαίδεια...;
Να μας ενημερώνεις εγκαίρως για να γνωρίζουμε.;)

Δεν πάμε καμιά Αμέρικα να ζήσουμε τα τελευταία μας λεω γώ...χειρότερα απο δώ(όπως κατάντησε το εδώ) δεν πιστεύω να'ναι.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν σε μαλλώνω μπρε συ αλλά γνωρίζεις την ύπαρξη των παραπάνω μοντέλων,με ένα γρήγορο ψάξιμο στον γούγλη βρήκα ότι το sherpa είναι ακόμη εδώ(ή μάλλον εκεί :roflmao:).
Οσο για το Αμέρικα αν έχεις χρόνο τσέκαρε κάποια βίντεο στο κανάλι του τύπου που κάνει το παραπάνω συγκριτικό στα Γιαμαχάκια,μιλάμε για τον παράδεισο του Dualsporting .
 
Top Bottom