Yamaha Super Tenere Worldcrosser

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
πραγματικο θηριο!!!!ειναι και αυτο
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Το καλό ακόμα καλύτερό.μία μηχανή πραγματικά αντοχής και αξιοπιστίας.



Έφυγε το αναλογικό στροφόμετρο από τα όργανα του Super Tenere. Ψηφιακά πλέον όλες οι πληροφορίες.

Για πρώτη φορά, από το 2010 που παρουσιάστηκε και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις το Super Tenere.

Μικρές βελτιώσεις δέχτηκε και ο άξονας της μετάδοσης.



Με μικρές αλλαγές σε κινητήρα και εργονομία θα υποδεχτεί το 2014 το mega on-off της Yamaha το οποίο αποκτά για πρώτη φορά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Με μια ματιά
-Βελτιωμένος κινητήρας
-Βελτιωμένη εργονομία
-Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
-Έκδοση ΖΕ με ηλεκτρονικές αναρτήσεις

Συγκεκριμένα στον τομέα της εργονομίας η Super Tenere παρουσιάζει βελτιώσεις στα σημεία με τον πίνακα οργάνων να είναι ολοκαίνουριος και να αποτελείται από οθόνες υγρών κρυστάλλων στις οποίες περιλαμβάνεται πλέον και ένδειξη για την επιλεγμένη ταχύτητα. Νέα είναι και η ζελατίνα της μοτοσικλέτας η οποία ρυθμίζεται σε 4 θέσεις ενώ φέρει και βάση στήριξης για συσκευή GPS. Αλλαγές έχουμε και στο νέο αλουμινένιο τιμόνι το οποίο φέρει και νέα καβαλέτα που μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα χέρια του αναβάτη. Επίσης η Super Tenere φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό της Cruise Control. Επίσης έχει προστεθεί ένα μικρό προστατευτικό στο τελικό της εξάτμισης ενώ ολοκαίνουριο είναι και το αλουμινένιο σφυρήλατο πλαϊνό σταντ.

Αισθητικά σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα και μικρότερα LED φλας και την επιπλέον προστασία κάτω από τον κεντρικό προβολέα που έχει φυσικά και πρακτικές προεκτάσεις. Ανασχεδιασμένο εμφανίζεται και το κάλυμμα της ουράς και σε συνδυασμό με την ανασχεδιασμένη σέλα προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, μία πιο όρθια και πιο φυσική θέση οδήγησης. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η βασική έκδοση του Super Tenere δεν φέρει πλέον στον εξοπλισμό της κεντρικό σταντ, χειρολαβές συνεπιβάτη αλλά και τη βάση στήριξης του Top Case

Κινητήρας: Με νέα χαρακτηριστικά απόδοσης
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρες δέχτηκε μικρές αλλαγές ώστε να αυξήσει ελαφρώς την ισχύ του (+2 ίπποι) και να βελτιώσει τον τρόπο που αποδίδει. Ειδικότερα, ανασχεδιάστηκαν οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, άλλαξε το προφίλ των εκκεντροφόρων και τα δακτυλίδια των πιστονιών ενώ νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής. Η Yamaha προχώρησε επίσης σε βελτιώσεις τόσο στο συμπλέκτη για πιο ομαλές αλλαγές όσο και στον άξονα μετάδοσης.

Αλλαγές είχαμε και στις χαρτογραφήσεις του ηλεκτρονικού ψεκασμού ώστε να βελτιωθεί «ο χαρακτήρας του κινητήρα», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Yamaha. Ο χάρτης T (Town-Πόλη) έχει «μαλακώσει» ώστε η μοτοσικλέτα να είναι πιο ευκολοδήγητη στο αστικό κέντρο και ο χάρτης (Sport) έχει «αγριέψει» ειδικά στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας του μεγάλου V2.

Για πρώτη φορά η Super Tenere θα διατίθεται και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στην έκδοση ΖΕ οι οποίες ρυθμίζονται και εν κινήσει. Ο αναβάτης έχει συνολικά 84 διαφορετικά set up (!) ώστε να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του, τα οποία προέρχονται από τέσσερις βασικές ρυθμίσεις για την απόσβεση, τρεις για τη συμπίεση και την επιλογή άλλων επτά βασικών επιπέδων λειτουργίας. Η ΖΕ φέρει επίσης θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων, βάση στήριξης Top Case και χειρολαβές συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ, προστατευτικές χούφτες αλλά και πιο πολυτελές κάλυμμα σέλας.

Το Super Tenere θα είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ και μπλε και η έκδοση με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε μπλε και λευκό.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 1199 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 110,5/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,9/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 23
Βάρος (κιλά, πλήρες): 257
Ύψος σέλας (χλστ.): 845/870


http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-Ananewmeno-Yamaha-XT1200Z-Super-Tenere_98792.asp#




...κι ενας αξονας απο παντα ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!


Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Ουτε κανεναν ιππο ειδα να του προσθετουν, ουτε κανενα κιλο να βγαζουν.. :mad::(
Θα ήθελα κι εγώ καμία 10αρια αλόγα παραπάνω.
Για τα κιλά δε με χαλάει.η πιο καλοστημένη μακράν της κατηγορίας.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα ήθελα κι εγώ καμία 10αρια αλόγα παραπάνω.
Για τα κιλά δε με χαλάει.η πιο καλοστημένη μακράν της κατηγορίας.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

"η πιο καλοστημένη"????
τι εννοείς? Συμπεριφέρεται καλύτερα από 1190 και GS?
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Δεν εννοώ γκάζι...
Εννοώ στήσιμο.αν θυμάμαι η κατανομή είναι 50-50

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
"Καλοστιμμένο...":friend:


(χωρίς καμία διάθεση προσβολής - κοροϊδίας... απλά, πειράγματος)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
Κουκλί είναι! Και από ότι μας έχουν δείξει και οι προκάτοχοι του σίγουρα αξιόπιστο!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν εννοώ γκάζι...
Εννοώ στήσιμο.αν θυμάμαι η κατανομή είναι 50-50

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στήσιμο δεν είναι μόνο η κατανομή βάρους. Kαι ασφαλώς δεν είναι το γκάζι!!!!
Είναι η γεωμετρία του πλαισίου, οι αναρτήσεις, το βάρος και η κατανομή του, το κέντρο βάρους και πώς όλα αυτά συνδυαζονται μεταξύ τους.....
Πέραν τούτου, τα περισσότερα μηχανάκια έχουν κατανομή 50/50, ή πολύ κοντά σ' αυτό. Η μέτρηση αυτή δε, δίνεται με τη μηχανή σκέτη. Εκείνο που μετράει όμως, είναι το πώς διαμορφώνεται η κατανανομή αυτή, με τον αναβάτη πάνω. Και πώς μεταβάλλεται με συνεπιβάτη ή/και αποσκευές!!!
Σ' αυτόν τον τομέα, η GS είναι αξεπέραστη! Από ό,τι έχω καβαλήσει, είναι το μοναδικό μηχανάκι που σχεδόν δεν επηρεάζεται από το φορτίο. Το ίδιο εντυπωσιασμένος από αυτό το χαρακτηριστικό του GS, είναι ο αδερφός μου, που είναι κάτοχος Varadero.
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
..η GS είναι αξεπέραστη!.. Από ό,τι έχω καβαλήσει, είναι το μοναδικό μηχανάκι που σχεδόν δεν επηρεάζεται από το φορτίο....
Υπολογισε και τα telelever-paralever, ε? ;) (Με τα καλα τους ΚΑΙ! τα κακα τους..)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Υπολογισε και τα telelever-paralever, ε? ;) (Με τα καλα τους ΚΑΙ! τα κακα τους..)

Μόνο καλά έχω να πώ!
Αυτά που λένε περί ελλειπούς πληροφόρησης από το μπροστινό κλπ... τα ακούω βερεσε! Ουδέποτε με απασχόλησαν. ΤΟ μόνο που ξέρω, είναι ότι το μπροστινό μου, βρίσκει πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει (για τις άλλες μοτο:cool: ).
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Μόνο καλά έχω να πώ!
Αυτά που λένε περί ελλειπούς πληροφόρησης από το μπροστινό κλπ... τα ακούω βερεσε! Ουδέποτε με απασχόλησαν. ΤΟ μόνο που ξέρω, είναι ότι το μπροστινό μου, βρίσκει πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει (για τις άλλες μοτο:cool: ).
Εγκαρσια αυλακια στο δρομο ('η εκτος, ακομα χειροτερα..) εχεις περασει και ειναι οι καρποι σου ΟΚ? (Γιατι εμενα μου διαλυονται καθε φορα και προσπαθω να το προσεχω, χαλαρωνοντας το κρατημα του τιμονιου..)

Θυμαμαι, σε enduro training με το Σπανο, στο Λουτρακι το 2006 αν θυμαμαι καλα, που εκθειαζε το telelever σε off road χρηση και οταν τον ρωτησα "τοτε γιατι στο ΗΡ εχουν συμβατικη αναρτηση", ο Σπανος εγινε "Κινεζος"! (Aka, απλα δεν απαντησε...)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
νομιζω οτι ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Στήσιμο δεν είναι μόνο η κατανομή βάρους. Kαι ασφαλώς δεν είναι το γκάζι!!!!
Είναι η γεωμετρία του πλαισίου, οι αναρτήσεις, το βάρος και η κατανομή του, το κέντρο βάρους και πώς όλα αυτά συνδυαζονται μεταξύ τους.....
Πέραν τούτου, τα περισσότερα μηχανάκια έχουν κατανομή 50/50, ή πολύ κοντά σ' αυτό. Η μέτρηση αυτή δε, δίνεται με τη μηχανή σκέτη. Εκείνο που μετράει όμως, είναι το πώς διαμορφώνεται η κατανανομή αυτή, με τον αναβάτη πάνω. Και πώς μεταβάλλεται με συνεπιβάτη ή/και αποσκευές!!!
Σ' αυτόν τον τομέα, η GS είναι αξεπέραστη! Από ό,τι έχω καβαλήσει, είναι το μοναδικό μηχανάκι που σχεδόν δεν επηρεάζεται από το φορτίο. Το ίδιο εντυπωσιασμένος από αυτό το χαρακτηριστικό του GS, είναι ο αδερφός μου, που είναι κάτοχος Varadero.
Όπως και να λέγεται,όπως και να το μετράνε ναι, το tenere είναι καλύτερό σαν στήσιμο.τα κιλά απλά δεν υπάρχουν.
Οποίος την έχει οδηγήσει κι έχει μία αντικειμενική άποψη άσχετα του τι μηχανή καβαλαει ας γράψει άποψη.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγκαρσια αυλακια στο δρομο ('η εκτος, ακομα χειροτερα..) εχεις περασει και ειναι οι καρποι σου ΟΚ? (Γιατι εμενα μου διαλυονται καθε φορα και προσπαθω να το προσεχω, χαλαρωνοντας το κρατημα του τιμονιου..)

Θυμαμαι, σε enduro training με το Σπανο, στο Λουτρακι το 2006 αν θυμαμαι καλα, που εκθειαζε το telelever σε off road χρηση και οταν τον ρωτησα "τοτε γιατι στο ΗΡ εχουν συμβατικη αναρτηση", ο Σπανος εγινε "Κινεζος"! (Aka, απλα δεν απαντησε...)

Αυτό με τις εγκάρσιες ανωμαλίες, όντως το αντιμετώπισα από την πρώτη στιγμή!
Το έλυσα όμως, γι αυτό και το ξέχασα .... Πριν πέσω στη λακούβα, ή στο σαμάρι, αφήνω το τιμόνι ;) . Μόνο του, χωρίς εμένα πάνω, ή τα χέρια μου έστω, λειτουργεί τέλεια!!! Χωρίς χιούμορ αυτο, σοβαρολογώ. Επίσης πιστεύω ότι ένα πιο ποιοτικό εμπρός αμορτισερ, θα λύσει το θέμα.
Το άλλο με το ΗΡ2, είναι εντελώς άλλη κατάσταση. Εκεί είναι θέμα διαδρομών που είναι απαραίτητες στο εντούρο και θέλεις 30 εκατοστά!!! Με telelever τα ξεχνάς! Αλλά είναι απαραίτητα! Επίσης είναι θέμα αξιοπιστίας. Στα συνεχόμενα "στούμπια" το ψαλίδι και το ball joint, θα τα πάρεις στα χέρια ;)
Όμως, αυτό που έλεγε τότε ο Νίκος ο Σπανός σαφώς και ισχύει, όσον αφορά στην πρόσφυση που σου δίνει το σύστημα συτό, εκεί που τα συμβατικά καλάμια δεν την βρίσκουν. Ιδιαίτερα όταν το μηχανάκι είναι φορτωμένο και πισώβαρο πλέον, φαίνεται η αξία του! Γιατί το GS δε φτιάχθηκε για enduro, αλλά για travell enduro. Μην τα μπερδεύουμε ;)
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Αυτό με τις εγκάρσιες ανωμαλίες, όντως το αντιμετώπισα από την πρώτη στιγμή!
Το έλυσα όμως, γι αυτό και το ξέχασα .... Πριν πέσω στη λακούβα, ή στο σαμάρι, αφήνω το τιμόνι ;) . Μόνο του, χωρίς εμένα πάνω, ή τα χέρια μου έστω, λειτουργεί τέλεια!!! Χωρίς χιούμορ αυτο, σοβαρολογώ. Επίσης πιστεύω ότι ένα πιο ποιοτικό εμπρός αμορτισερ, θα λύσει το θέμα.
Το άλλο με το ΗΡ2, είναι εντελώς άλλη κατάσταση. Εκεί είναι θέμα διαδρομών που είναι απαραίτητες στο εντούρο και θέλεις 30 εκατοστά!!! Με telelever τα ξεχνάς! Αλλά είναι απαραίτητα! Επίσης είναι θέμα αξιοπιστίας. Στα συνεχόμενα "στούμπια" το ψαλίδι και το ball joint, θα τα πάρεις στα χέρια ;)
Όμως, αυτό που έλεγε τότε ο Νίκος ο Σπανός σαφώς και ισχύει, όσον αφορά στην πρόσφυση που σου δίνει το σύστημα συτό, εκεί που τα συμβατικά καλάμια δεν την βρίσκουν. Ιδιαίτερα όταν το μηχανάκι είναι φορτωμένο και πισώβαρο πλέον, φαίνεται η αξία του! Γιατί το GS δε φτιάχθηκε για enduro, αλλά για travell enduro. Μην τα μπερδεύουμε ;)
Μου φαινεται τα ιδια λεμε, με αλλα λογια!! :D

(Καλυτερα "εκ του συνεγγυς", τετοιες λεπτομερειες.. ;) )
 
Top Bottom