Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ραλυ αμορτισέρ 230 διαδρομη με δυνατότητα επιλογής ελατηρίου ανάλογα με το βάρος...τιμή 1000 ευρώ...
Ραλυ μπροστινό κλειστού τύπου με διαδρομή 230 χιλιοστά... με δυνατότητα επιλογής ελατηρίων και φυσικά δυνατότητα ρύθμισης προφορτισης...τιμή 1270 ευρω...
Οπότε διαδρομές μεγαλύτερες έχουμε ήδη...ας δώσει κάτι παραπάνω η Yamaha....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά αυτό που έγραψα περί μεγαλύτερων αναρτήσεων δεν είναι διασταυρωμένο. Είναι υπόθεση εργασίας που όμως κυκλοφορεί πολύ, και αφού λέμε πως με το Τ7 η Yamaha άκουσε το κοινό της.... ελπίζουμε!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μην ετοιμάζεστε, εκδοση Rally θα εχει απλα νεα χρωματα και κανα αξεσουαρ παραπανω..

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μην ετοιμάζεστε, εκδοση Rally θα εχει απλα νεα χρωματα και κανα αξεσουαρ παραπανω..

Μπορεί να έχει και euro 5...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ραλυ αμορτισέρ 230 διαδρομη με δυνατότητα επιλογής ελατηρίου ανάλογα με το βάρος...τιμή 1000 ευρώ...
Ραλυ μπροστινό κλειστού τύπου με διαδρομή 230 χιλιοστά... με δυνατότητα επιλογής ελατηρίων και φυσικά δυνατότητα ρύθμισης προφορτισης...τιμή 1270 ευρω...
Οπότε διαδρομές μεγαλύτερες έχουμε ήδη...ας δώσει κάτι παραπάνω η Yamaha....
Κατά τη γνώμη και ένα παρόμοιο πακέτο να βάλει θα είναι μια μεγάλη αναβάθμιση. Και επειδή είναι η Yamaha θα της στοιχίσει και αρκετά λιγότερο. Με τη προϊστορία των MT-09 & Tracer 1000 με 1250 ευρώ.
Μένει να δούμε τι θα μας φέρει τελικά η Yamaha αλλά κυρίως με πόσα μπικικίνια περισσότερα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το δικό σου ήταν "ακριβό" για 250 όμως.

Δύσκολο αυτό που λες με αυτό το μοτέρ αλλά θα δούμε σύντομα :)
Σωστά, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς αν και η Yamaha έχει τη τύχη σήμερα να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα στο τιμολόγιο του ανταγωνισμού. Είναι όλοι τους σκαρφαλωμένοι πολύ ψηλά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω στα tracer έχει κάτι SP εκδόσεις...που είναι πιο premium; Κάτι τέτοιο περιμένουν οι περισσότεροι...
Αν σκεφτούμε το MT-09SP μιλάμε για διαφορετικές κορυφαίες αναρτησάρες Kayaba-Ohlins (μπρος-πίσω), από το πάνω-πάνω ράφι με μόλις 1200-1300 ευρώ πάνω.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
H Yamaha πάντως την έχει έτοιμη τη Ραλυ εκδοχή...

Αλλά εντάξει με κάτι τέτοιο θα προσελκύσει το σπαρτιατικό κοινό...πιστεύω ο,τι κι αν ανακοινώσουν θα είναι για το καλοκαίρι του 2021 κι αφότου θα έχει κυκλοφορήσει η τωρινή έκδοση στην Αμερική...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H Yamaha πάντως την έχει έτοιμη τη Ραλυ εκδοχή...

Αλλά εντάξει με κάτι τέτοιο θα προσελκύσει το σπαρτιατικό κοινό...πιστεύω ο,τι κι αν ανακοινώσουν θα είναι για το καλοκαίρι του 2021 κι αφότου θα έχει κυκλοφορήσει η τωρινή έκδοση στην Αμερική...
Πόσο πιο σπαρτιάτικο;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
H Yamaha πάντως την έχει έτοιμη τη Ραλυ εκδοχή...

Αλλά εντάξει με κάτι τέτοιο θα προσελκύσει το σπαρτιατικό κοινό...πιστεύω ο,τι κι αν ανακοινώσουν θα είναι για το καλοκαίρι του 2021 κι αφότου θα έχει κυκλοφορήσει η τωρινή έκδοση στην Αμερική...
Αυτο δεν προκειται να το δεις,δεν ειναι το ραλλυ.Ειναι απο το 2017 ,oi πρωτες ιδεες για το Τ7 με διαιρουμενο αλουνινενιο πλαισιο και ονομασια Τ7 .
Η ονομασια ειναι πλεον Τ700 τενερε ,,το πλαισιο χρωμομολυβδαινιουχο ατσαλι μονοκομματο(ουτε χωριστο υποπλαισιο δεν εχει) και με πιο πολιτισμενη θεση οδηγησης-ψαλιδι -αναρτησεις.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το ξέρω ότι είναι το πρωτότυπο του Tenere 700...αλλά το πρωτότυπο Τ7 είναι το πραγματικό Rally...ξέρω ότι αυτό που θα δούμε μάλλον αν δεν είναι αλλαγή χρωμάτων θα είναι απλά κάτι με μεγαλύτερες διαδρομές. Δεν ξέρω όμως επειδή δεν είμαι μηχανικός, αν με το να βάλεις απλά αναρτήσεις ψηλότερες κι επηρεάζοντας το κέντρο βάρους κρατάς το ίδιο καλό αποτέλεσμα που έχει το απλό μοντέλο. Θα το δούμε στην eicma το Νοέμβριο. Είχα επικοινωνήσει μέσω fb με ένα στέλεχος της Yamaha στην Ευρώπη για το Tenere 700...η τελευταία ερώτηση που του είχα κάνει ήταν αν μετά το απλό θα κυκλοφορούσε κάποια πιο εξελιγμένη έκδοση κτλ...ήταν το μόνο που δε μου απάντησε...ούτε ναι ούτε όχι...για να τον ξαναρωτήσω τώρα ένα χρόνο μετά...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα

Ο "πατριωτης" David Lomax τα λεει πολυ καλα για το Τ700 μετα απο μεγαλο ταξιδι Νησι-Μαροκο και πισω, με single tracks και dunes μεσα σ'ολα τ'αλλα. Σαφως μεγαλυτερες δυνατοτητες σε single tracks απο τα αλλα της κατηγοριας λογω βαρους και πιο χωματινου στησιματος αλλα οταν τα πραγματα στραβωνουν ..τα 200+ κιλα δεν κρυβονται. As expected, συμπληρωνω εγω.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Θα τολμησω να εκφράσω την άποψη πως είναι ένα 690 εξ ανατολων... και μου αρέσει απίστευτα όπως είναι.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?

Ο "πατριωτης" David Lomax τα λεει πολυ καλα για το Τ700 μετα απο μεγαλο ταξιδι Νησι-Μαροκο και πισω, με single tracks και dunes μεσα σ'ολα τ'αλλα. Σαφως μεγαλυτερες δυνατοτητες σε single tracks απο τα αλλα της κατηγοριας λογω βαρους και πιο χωματινου στησιματος αλλα οταν τα πραγματα στραβωνουν ..τα 200+ κιλα δεν κρυβονται. As expected, συμπληρωνω εγω.
Και μάλιστα το συγκρίνει με το crf450l επειδή έκανε το ίδιο ταξίδι. Στο τέλος λέει ότι παρότι για κάθε μία πτώση με το 450l είχε 8 με το Tenere 700 αν έκανε την ίδια διαδρομή θα έπαιρνε και πάλι το Τenere...αλλά αν είναι να ξαναπάει Μαρόκο γενικά θα επιλέξει κάτι άλλο...υπονοώντας ότι τα 200+ κιλά που μαζί με τον εξοπλισμό αποσκευές φτάνουν τα 230 είναι μάλλον πολλά για τέτοια ταξίδια...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Θα τολμησω να εκφράσω την άποψη πως είναι ένα 690 εξ ανατολων... και μου αρέσει απίστευτα όπως είναι.
Δεν έχω οδηγήσει το 690 αλλά νομίζω τα 690 εξ ανατολών είναι το wr450f και το crf450l...αν και το 690 είναι κάπου ανάμεσα σε αυτά και το 700...
Το 700 είναι 205κιλα γεμάτο και οι αναρτήσεις του είναι καλές αλλά το 690 έχει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές...
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Επιτέλους βρήκα χρόνο να της αφιερώσω….
Μπήκαν κάγκελα προστασία κινητήρα SW-Motech και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες SW-Motech Pro. Ένα πλεονέκτημα που έχουν οι πλαϊνές είναι ότι κουμπώνουν με βίδες μισής στροφής οπότε αφαιρούνται πανεύκολα για όποιον δεν θέλει μόνιμα ολόκληρη τη σιδεριά. Το δε μαύρο μπαράκι που μένει με το κενό στη μέση βολεύει πολύ στο δέσιμο σάκου.









 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Και μάλιστα το συγκρίνει με το crf450l επειδή έκανε το ίδιο ταξίδι. Στο τέλος λέει ότι παρότι για κάθε μία πτώση με το 450l είχε 8 με το Tenere 700 αν έκανε την ίδια διαδρομή θα έπαιρνε και πάλι το Τenere...αλλά αν είναι να ξαναπάει Μαρόκο γενικά θα επιλέξει κάτι άλλο...υπονοώντας ότι τα 200+ κιλά που μαζί με τον εξοπλισμό αποσκευές φτάνουν τα 230 είναι μάλλον πολλά για τέτοια ταξίδια...
Δεν έχω οδηγήσει το 690 αλλά νομίζω τα 690 εξ ανατολών είναι το wr450f και το crf450l...αν και το 690 είναι κάπου ανάμεσα σε αυτά και το 700...
Το 700 είναι 205κιλα γεμάτο και οι αναρτήσεις του είναι καλές αλλά το 690 έχει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές...
Καλά τα λέει ο Αγγλάρας, συμφωνώ σε όλα και κυρίως στο ότι (σε τέτοιες συνθήκες)... WEIGHT IS KING!
Χωρίς να θέλω σε τίποτα να υποτιμήσω τις ικανότητες του Τ700 (που μου αρέσει πολύ...), 690 εξ ανατολών δεν είναι σε καμία περίπτωση...

Έχοντας κάνει ένα αντίστοιχο ταξίδι πίσω στο 2011, μεταξύ των προαναφερθέντων δύο, θα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το CRF450L για να το (ξανα)κάνω...

 
Top Bottom