Yamaha T7 Tenere

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Ο συμπατριώτης του #XLGoerge τα λέει πάρα πολύ καλά...το Τ700 ωραίο ταξίδι κάνει (τηρουμένων των αναλογιών) και ωραία
χωματοπορεύεται...όμως όταν έρθει η ωραία να σοβαρέψει η κατάσταση το βάρος των 200+κιλών θα δυσκολέψει τη φάση...

Ούτε εγώ θέλω να υποτιμήσω το Τ700 και τα αντίστοιχα μοτο, αλλά έχοντας κάνει μερικά τέτοια ταξίδια με συμμετοχές σε
διοργανώσεις σε τερέν της Β. Αφρικής το σίγουρο είναι ότι για τέτοιο ταξίδι θα διάλεγα CRF450L ή κάποιο αντίστοιχο...γιατί
το βάρος δεν αυτο-κουβαλιέται και κάποια στιγμή είναι σαν το κουβαλάς στη πλάτη σου...

Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλες τις δυνατές χωμάτινες διοργανώσεις/αγώνες τα περισσότερα είναι 450άρια / μονοκύλινδρα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ούτε εγώ θέλω να υποτιμήσω το Τ700 και τα αντίστοιχα μοτο, αλλά έχοντας κάνει μερικά τέτοια ταξίδια με συμμετοχές σε
διοργανώσεις σε τερέν της Β. Αφρικής το σίγουρο είναι ότι για τέτοιο ταξίδι θα διάλεγα CRF450L ή κάποιο αντίστοιχο...γιατί
το βάρος δεν αυτο-κουβαλιέται και κάποια στιγμή είναι σαν το κουβαλάς στη πλάτη σου...
Ετσι :ok: Εγω πηγα στο Μαροκο με το CRF1000 (γυρω στα 240 κιλα γεματο με αλλη ποδιά, καγκελα κλπ) και οταν μπλεχτηκα σε καποια κομματια σε βαθια αμμο και αναγκαστηκα να σταματησω / επεσα, τα ειδα ολα :oops: Και φυσικα δε δοκιμασα να ανεβω στα dunes, οπου οσοι το κανανε ητανε κυριως με ελαφρα μονοκυλινδρα. Ειχα σκεφτει να κανω μια προσπαθεια αλλα οταν ειδα δυο παληκαρια με 990 να ταλαιπωριουνται απιστευτα με πεσε-σηκω-σπρωξε-ξεκινα, αλλαξα γνωμη.

Το θεμα ειναι πως φτανεις εκει με μονοκυλινδρο 450, οι περισοτεροι απ'οτι ειδα τα στελνανε. Ο πατριωτης βεβαια κατεβηκε με το CRF450L και αλλαζε λαδια στο δρομο καθε 1000χμ (!) αλλα τετοιες αποστασεις με τετοιο μηχανακι θελουν αλλες αντοχες.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το θεμα ειναι πως φτανεις εκει με μονοκυλινδρο 450, οι περισοτεροι απ'οτι ειδα τα στελνανε. Ο πατριωτης βεβαια κατεβηκε με το CRF450L και αλλαζε λαδια στο δρομο καθε 1000χμ (!) αλλα τετοιες αποστασεις με τετοιο μηχανακι θελουν αλλες αντοχες.
Όλα θέμα... μυαλού και κυρίως χρόνου είναι...

Το 2011 λοιπόν ξεκινήσαμε από Ελλάδα το 690 της παραπάνω φώτο και ένα 640 adv και φτάσαμε σε ένα μήνα μέχρι το Τιμπουκτού του Μάλι με πολλές "παρακάμψεις" στο ενδιάμεσο...
Βασικά κυρίως λόγω του 640 και των ελαστικών, οι ταχύτητες ακόμα και στους "εύκολους" δρόμους δεν ξεπερνούσαν τα 100 χλμ/ώρα, άρα και ένα 450 άνετα θα την έκανε τη δουλειά.
Και λάδια και λάστιχα αλλάξαμε και αρκετές... βλάβες επισκευάσαμε... Αντβέ ταξίδι δε θέλαμε...;;;
Συνολικά κάναμε σχεδόν 10000 χλμ σε 28 μέρες και αν είχα άλλους 2 μήνες θα γύριζα... από την άλλη πλευρά της Αφρικής!
Δεν είχα όμως άλλη άδεια, κι έτσι κι έτσι κι εμείς και οι μηχανές γυρίσαμε... αεροπορικώς!

Σόρρυ για την πολυλογία και για το spam στο νήμα του Τ700...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Όλα θέμα... μυαλού και κυρίως χρόνου είναι...
Σιγουρα ειναι κυριως θεμα χρονου (και ειδικα οταν μπορει να υπαρξουν αβαρειες) αλλα να προσθεσω επισης και ανεσης, η τελευταια ειδικα απο καποιες ηλικιες και πανω. Ολα γινονται με ολα, πριν καποιες δεκαετιες εκανα γυρο Πηλιου απο Αθηνα με παπι 50αρι (!) και καποτε εκανα κατ'εξακολουθηση 350χμ με τη μια με XR250. Not anymore ;)

Well done παντως για τετοιο ταξιδι στη Αφρικη με 640 και 690! :ok:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
<<<<<<<<<<<<<Eδω εχω κανει εγω αμμολοφους με 450EXF που ειμαι και αρχικουλαδι και που η μονη αμμος που ειχα πατησει ποτε με μηχανακι ηταν η ακρη μιας ντανας χαλαζιακης ενος σοβατζη σε εργοταξιο... Σε αυτο το 450 ημουν στριμωγμένος @@τα , η σελα/χειριστήρια ηταν για ατομο 1.70, βαλε και τη στολη στο παιχνιδι με τις φουλ ακαμπτες μποτες, δεν μπορουσα καν να κουνησω ποδια για αλλαγη ταχυτητας/πατημα πισω φρενου, το μπροστα στην αμμο το ξεχνας, του ματς χεστης του σταντ απ ον δε πεγκς στην αμμο, οποτε ημουν ενα κουλαδι και μισο σε ενα μηχανακι που δεν ηταν για το υψος μου, χωρις φρενα και με σχεδον μονιμη 2α πανω.

Κι ομως, το να ανεβοκατεβω τους αμμολοφους ηταν παιχνιδακι με το 450. Και επεσα, και τουμπα μπλονζον εφερα, και τσακιστηκα, αλλα δεν ειχα κανενα θεμα. Θεωρω τη συγκριση του βιντεο λοιπον ανουσια και "αδικη" προς το Τ700 ή γενικα οποιοδηποτε αντβε ονοφ μηχανακι. Ενα 450αρι κανει θαυματα ακομη και με πληρως ασχετους, τι να συγκριθει με 700αρι δικυλινδρο?
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Κι ομως, το να ανεβοκατεβω τους αμμολοφους ηταν παιχνιδακι με το 450. Και επεσα, και τουμπα μπλονζον εφερα, και τσακιστηκα, αλλα δεν ειχα κανενα θεμα. Θεωρω τη συγκριση του βιντεο λοιπον ανουσια και "αδικη" προς το Τ700 ή γενικα οποιοδηποτε αντβε ονοφ μηχανακι. Ενα 450αρι κανει θαυματα ακομη και με πληρως ασχετους, τι να συγκριθει με 700αρι δικυλινδρο?
Δε νομίζω ότι είναι άδικη η σύγκριση... Άδικη θα ήταν αν έλεγε ότι πήρα τη μία μέρα ένα Τ700 και την επόμενη ένα 450 για να παίξω στους αμμόλοφους της Merzouga...

Αυτό που λέει όμως είναι ότι έκανε το ίδιο ταξίδι, 5000+ χλμ ασφάλτου - χώματος - άμμου, φορτωμένος τη μια φορά με το CRF450L και την άλλη χρονιά με το Τ700, κάπου υπερέχει το ένα κάπου το άλλο... Fair enough! Απλά κατά τη γνώμη μου, αν θες να βιώσεις κατά το δυνατόν περισσότερο αυτά που έχει να σου δώσει ένα ΤΕΤΟΙΟ ταξίδι, θα προτιμούσα το ελαφρύτερο set-up, ακόμα και κάνοντας υπομονή στις ευθείες και παραχωρήσεις στην άνεση...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τσιμπάς ένα αεροπλάνο για Μαρόκο... Νοικιάζεις ένα 450 και φτιάχνεις πυργακια και κάστρα στους αμμόλοφους.
Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Από αυτά που διαβάζω και χωρίς να έχω καμιά εμπειρία από έρημο, θα προτιμούσα να έκανα κάτι τέτοιο
7 Days Ouarzazate Loop Guided Desert Motorcycle Tour in Morocco - BookMotorcycleTours.com

με μόνα μου μπαγκάζια ένα backpack ^^
Ενα τετοιο εκανα εγω , ενοικιασα ενα μηχανακι εκει για μια μερα , μπηκαμε για 3-4 ωρες μεσα , μπορουσες και πιο πολλες , επαιξα και ολα κομπλε .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ειχα βαλει κ λινκ απο τον τυπο που ενοικιαζε , επαιρνε ομαδες και τις εβαζε μεσα , ειχε μονο ktm450 k yamaha ttr250.
Στολες , μποτες κ κρανη , ολα εκει , εσυ άφηνες μονο χρηματα .

Αν χαλαγε καποιο μηχανακι , ειχε ενα αγροτικο και εμπαινε μεσα κ έφερνε αλλο .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
24 ταξινομησεις η Τενεράκλα τον Ιανουάριο.

τρίτη θέση στις πωλήσεις πάνω απο V-strom, Tracer, GS κλπ.

Και αν βγάλεις απο την εξίσωση το πάμφθηνο Κινέζικο Τ310 της Daytona και το Commuter οικονομικό CB500X είναι η πρώτη ΄΄ακριβή΄΄ μοτοσυκλέτα της λίστας.

Και για μένα το αξίζει ειδικά οταν μιλάμε για Ελλάδα. Ε/ιναι φτιαγμένη για αυτή τη χώρα το tenere.

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου: Τα Top ανά κατηγορία
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βασικά τις ταξινομήσεις του Ιανουαρίου δε πρέπει να τις λαμβάνουμε και πολύ υπόψη, ειδικά σε νέα μοντέλα. Τα περισσότερα είναι "κρατήσεις" αγοραστών από τον Οκτώβριο μήνα, που δεν ήθελαν να φορτωθούν το χρόνο. Οι κατατάξεις από Μάρτιο και μετά θα αποδίδουν πιο σωστά την εικόνα της αγοράς. Θα μπει και στο παιχνίδι το νέο V-Strom που επίσης πιστεύω πως θα έχει μια αξιόλογη πορεία.

Συμφωνώ απολύτως για τον "Ελληνικό" χαρακτήρα του Tenere. Παράλληλα όμως, ίσως είναι και το πρώτο μεσαίο On/Off που φέρει -μερικώς- χαρακτήρα μοναχικού καβαλάρη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Όλα τα λεφτά στο 2:48 ! ! ! !

Δεν ήξερα αν έπρεπε να το βάλω στα ΚΤΜ ή στις Γιαπωνέζες.....Μιλάμε δεν έμεινε τίποτα όρθιο....σκατεμ ...καλά λένε....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

Όλα τα λεφτά στο 2:48 ! ! ! !

Δεν ήξερα αν έπρεπε να το βάλω στα ΚΤΜ ή στις Γιαπωνέζες.....Μιλάμε δεν έμεινε τίποτα όρθιο....σκατεμ ...καλά λένε....
Έμεση παραπληροφόρηση!!! Να απομακρυνθεί παρακαλώ και να πάει στον πορτοκαλί κόσμο. Μέχρι κι εγώ ξεγελάστηκα για λίγο!

Τι άλλο θα σκαρφιστείτε βρε....

:friendship:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η πλακα ειναι οτι ο τυπος που εφαγε το καπακι με το 1090 ειναι ο νικητης της κατηγοριας Maxitrail ...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Η πλακα ειναι οτι ο τυπος που εφαγε το καπακι με το 1090 ειναι ο νικητης της κατηγοριας Maxitrail ...
Νικητής ??? ΠΟΥ ??? Στα καπάκια...????..αυτόν ακόμα και το transalp δίπλα του σουβλάκι τον πέρασε....!!!!.. Πολύ show όμως τα έσπασε όλα !!!! Ενταξει κριμα αλλα εχει πολυ πλακα που ξεκινανε ολοι τεζα και ξαφνικα βλέπεις το 1090 στον αέρα....Εννοείται οτι εάν είχε 990 θα τους είχε ρίξει στα αυτιά από σεβασμό και μόνον!!!! Πάντως ο τύπος με το ΤΕΝΕΡΕ δεν κόλλωσε το έβαλε σε μονοπάτια 100%....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom