Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιατί?Εννοείται οτι εάν είχε 990 θα τους είχε ρίξει στα αυτιά από σεβασμό και μόνον!!!!
Αυτό δε σηκώνεται?
Γιατί?Εννοείται οτι εάν είχε 990 θα τους είχε ρίξει στα αυτιά από σεβασμό και μόνον!!!!
Εχει πιο ψηλα ρελαντι.Γιατί?
Αυτό δε σηκώνεται?
αυτός δεν κώλωσε, στο τέλος το TENERE μάλλον κώλωσε ...γιατί ρίχνει κάτι γ@μοσταυρίδιαΠάντως ο τύπος με το ΤΕΝΕΡΕ δεν κόλλωσε το έβαλε σε μονοπάτια 100%.
Άθε μαθ ρε Κώθτα...Εμεινε απο αισθητηρα σταντ απ οτι καταλαβα απο τα συμφραζομενα.
Νον αμπλο εσπανιολ μαναμ αλλα τον βλεπω που κοιταει κατω προς το σταντ 2-3 φορες, και βλεπω οτι του σβηνει με το που βαζει 1η.Άθε μαθ ρε Κώθτα...
(άκου από τα συμφραζόμενα... έμαθε και ισπανικά τώρα).
Χαμηλό ρελαντί λέειΝον αμπλο εσπανιολ μαναμ αλλα τον βλεπω που κοιταει κατω προς το σταντ 2-3 φορες, και βλεπω οτι του σβηνει με το που βαζει 1η.
Αν ήταν 990 στην κόντρα θα παραχωρούσαν προτεραιότητα από σεβασμό και μόνο.......ΚΤΜ ready to race.....Γιατί?
Αυτό δε σηκώνεται?
O τυπος λεγεται Iker Itureggi και μεχρι τωρα επαιρνε μερος σε τετοια event με 990, πριν παρει το 1090.Αν ήταν 990 στην κόντρα θα παραχωρούσαν προτεραιότητα από σεβασμό και μόνο.......ΚΤΜ ready to race.....
Μη χαλάμε τώρα το θέμα για το ΤΕΝΕΡΕ με άσχετα θέματα, αλλά όταν ανοίγει το LC8 ακόμα και τα ελικόπτερα το βουλώνουνε......ΧΑ,ΧΑ !! !!!
Πρώτο βγήκε το TRIUMPH δηλαδή, μετά το 790 και τρίτο το τενερε...Τα ΚΤΜ στην λίστα που παρέθεσες είναι αυτά που τερματίσανε και είναι δυο (2) 790. Υπήρχε και τρίτο ΚΤΜ στην εκκίνηση το 1090 που τερμάτισε με την όπισθεν....O τυπος λεγεται Iker Itureggi και μεχρι τωρα επαιρνε μερος σε τετοια event με 990, πριν παρει το 1090.
Ετσι για την ιστορια, η καταταξη. Πεντε νοματαιοι τρεχανε βεβαια ολοι κι ολοι με μεγαλα ονοφ αλλα κουβεντα να γινεται...
EDIT και το 1090 LC8 εχει και μαλιστα με καμια 15αρια αλογα παραπανω απο το 990.
Iσχυει, και ο τυπος μετραει οντως. Ειναι θεοπαλαβος.Ο καβαλάρης μετράει... Όχι τα άλογα.
Γεννησανε δηλαδη τα ΚΤΜ? Γιατι εγω στο βιντεο σου βλεπω μονο 2.Πρώτο βγήκε το TRIUMPH δηλαδή, μετά το 790 και τρίτο το τενερε...Τα ΚΤΜ στην λίστα που παρέθεσες είναι αυτά που τερματίσανε και είναι δυο (2) 790. Υπήρχε και τρίτο ΚΤΜ στην εκκίνηση το 1090 που τερμάτισε με την όπισθεν....
Το 1090 έχει 15 άλογα παραπάνω αλλά δεν τερμάτισε DAKAR.....
Iσχυει, και ο τυπος μετραει οντως. Ειναι θεοπαλαβος.
Γεννησανε δηλαδη τα ΚΤΜ? Γιατι εγω στο βιντεο σου βλεπω μονο 2.
Η στιγμη του στουκου στο βιντεο ειναι ειτε πριν τον αγωνα ειτε μετα. Στον αγωνα βγηκε πρωτος ο Μουρλος ο Ικερ με το 1090, με χρονο 9'34.453", και δευτερο το Triumph me 9'37.012" .
Και παλι χιλια συγγνωμη απο τους αγαπητους τηλεθεατες που λερωνουμε το θεμα της Γιαμαχα Τ700 αλλα και απο τους λατρευτους κατοχους των υπερκαταπληκτικων 950/990 του Μεονι που μπεστμηχανακιεβα και μετα σπασανε το καλουπι που τολμησαμε να πιασουμε στο πληκτρολογιο μας το Ρεντη του Ρεις...
Το triumph το οδήγαγε πιλότος πρωταθλητής απ'οτι καταλαβαίνω....αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.....το θέμα είναι ότι το transalp τερμάτισε με περίπου 15sec διαφορά από τον πρώτο που είναι και πρωταθλητής.....το TRANSALP το ξαναλέμε......!!!!!!!! Και μετά λέμε εμείς και εδώ και στο καφέ....ότι μας φταίνε οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τα άλογα και τα πλαίσια από ανθρακόνημα......άσε που το GS1200 με τα 90 άλογα η βάρκα που τερμάτισε και αυτή !!!! Αν δείτε πως πήγαινε το τριουμφ τέζα και μετά καταλάβεις ότι αυτό το τέζα τερμάτισε 15sec πιο νωρίς από μια τρανσαλπ καταλαβαίνει ότι όλα τα μηχανάκια πλέον έχουν δυνατότητες που κανένας από εμάς δεν τις πιάνει ποτέ στο δρόμο, γιατί δεν νομίζω ότι εάν στον οποιονδήποτε εδω μέσα δίναμε ένα wr450 θα έπιανε στην πίστα το transalp με αυτό τον οδηγό....Δηλαδή στον αγώνα έτρεξε transalp 700(???????). Transalp 700(??????). Συγνώμη αλλά αυτό δε χωνεύεται...
Τώρα το triumph το Scrambler ευχάριστη έκπληξη ομολογώ! Δε σου γεμίζει το μάτι σαν scrambler αλλά πρέπει να ναι καλοστημμένο με πολύ καλές αναρτήσεις.