Yamaha T7 Tenere

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
C O M P R O M I S E ..... ;)
...συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες -συμβατικού τύπου αναρτήσεων-,
εσχάτως οι "ηλεκτρονικού" τύπου ξεπερνάνε σε μεγάλο βαθμό τους συμβιβασμούς
// Β
 
Reactions: STF

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
...συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες -συμβατικού τύπου αναρτήσεων-,
εσχάτως οι "ηλεκτρονικού" τύπου ξεπερνάνε σε μεγάλο βαθμό τους συμβιβασμούς
// Β

Ολες οι ηλεκτρονικες αναρτησεις ειναι υποδεεστερες των ποιοτικων συμβατικων αναρτησεων.

Κατι που θα επρεπε να κανουν ολοι οι αναβατες ανεξαιρετως ειναι να τοποθετουν τα σωστα ελατηρια στις αναρτησεις τους, ιδανικα πριν ακομα οδηγησουν τη μοτοσυκλετα για πρωτη φορα.
Ειναι πραγματικα η μιση δουλεια στο σεταρισμα των αναρτησεων και θα βελτιωσεις κατευθειαν τη συμπεριφορα της μοτο, και μαλιστα με πολυ χαμηλο κοστος μιας και τα ελατηρια δεν ειναι και τοσο ακριβα. Μετα επιπλεον δουλεια απαιτει και λιγο γνωση απο τον αναβατη ωστε να καταλαβει πιο ειναι το προβλημα.

Ειδικα στις μηχανες με μεγαλες διαδρομες, το σεταρισμα των αναρτησεων ειναι ακομα πιο σημαντικο
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ολες οι ηλεκτρονικες αναρτησεις ειναι υποδεεστερες των ποιοτικων συμβατικων αναρτησεων.
...
Εμπειρία από τις νέες "ηλεκτρονικές" ομολογώ δεν έχω, (αλλά και να είχα, δύσκολο να μπορούσα ν' αξιολογήσω),
θεωρώ όμως αξιόπιστα τα σχόλια του ειδικού τύπου,
ότι δλδ οι ποιοτικές "ηλεκτρονικές" είναι ανώτερες από τις "απλές" ποιοτικές.
Το οποίο είναι και αναμενόμενο αφού μπορούν να "διαβάσουν" την πρόσφυση και να προσαρμόσουν ανάλογα τις αποσβέσεις
και συνάμα ένα σωρό άλλους παράγοντες (απόκριση γκαζιού, ABS κτλ)
Για τα υπόλοιπα, όντως είναι το Α και το Ω η επιλογή του κατάλληλου ελατηρίου για το φερόμενο βάρος.
// Β
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω ο Μποάνος δίνει ohlins πίσω και andreani μπροστινό σε πολύ καλή τιμή...
Οντως σοβαρή αναβάθμιση κ φοβερή τιμή.
Το τιμολογιακό σύνολο ,θα ήταν φυσιολογικό κόστος μόνο για το πίσω.
Αν είχα Τ7 ,θα είχα πατήσει ήδη κλικ αγοράς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω ο Μποάνος δίνει ohlins πίσω και andreani μπροστινό σε πολύ καλή τιμή...
Και μας τις πασάρει με τον καλύτερο τρόπο ο γιος του!




 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εχω την εντύπωση ότι το μπροστινο που φοράει στα βίντεο είναι άλλη πατέντα και όχι τα Andreani αλλά όπως και να χει επιλογές υπάρχουν για όλα τα βαλάντια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχω την εντύπωση ότι το μπροστινο που φοράει στα βίντεο είναι άλλη πατέντα και όχι τα Andreani αλλά όπως και να χει επιλογές υπάρχουν για όλα τα βαλάντια...
Δε ξέρω, αλλά φαντάζομαι στα βίντεο δεν είναι μόνο οι αναρτήσεις είναι και άλλα πράγματα που κάνουν το συγκεκριμένο να περνάει και να βγαίνει από μπερμ λασπούρας με αυτό το τρόπο συν -φυσικά- ότι το άτομο είναι ΚΑΡΑΤΙΜΟΝΑΡΑ!

Πάντως πίνω στη υγειά του!
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Το ότι δεν έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά απάνω, εκτός από το abs, που αφαιρείται εύκολα, καθώς και το ότι δεν έχει χαρτογραφησεις διάφορες, είναι ο λόγος που θα αγόραζα μια σύγχρονη μηχανή. Αυτές βέβαια είναι δικές μου ιδιοτροπίες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα adreani cartridge παντως δεν ειναι
Για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω ο Μποάνος δίνει ohlins πίσω και andreani μπροστινό σε πολύ καλή τιμή...

οπως εγραψα και στο αλλο θρεντ, μια αναρτηση ειναι οσο καλη ειναι το σετινγκ/βαλβινγκ της o_O

ο μποανο απ οτι ξερω εμπορευεται αναρτησεις περα απο το να κανει ολους να νιωθουν κουλαδια, κατι σαν τον δικο μας τασουλη. Τα αντρεανι cartridge δεν εχουν και την καλυτερη φημη, ειχα μετρια εμπειρια στο παρελθον και δε φαινεται να εχει αλλαξει αυτο ακομα οποτε αμα δε το εχει κουραρει ο μποανος δεν εχει νοημα και αγορα του...Το πιρουνι του τ7 ειναι πληρως ρυθμιζομενο οποτε αμα ειχα τ7 θα αλλαζα μονο την πισω αναρτηση, και θα προσπαθουσα να εκμαιεύσω το βαλβινγκ απο τον μποανο για την μπροστινη που εχει δουλεψει αρκετα το μηχανακι και εχει καταληξει σιγουρα εκει που πρεπει
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
O Μποάνος νομίζω έχει κάνει κάποια πατέντα. ΚΑι λέω πατέντα γιατί διαφήμιζε ότι το καλάμι του T700 μπορεί να πάρει μέσα ανάρτηση με διαδρομή 300mm. Πειραματιζόταν δηλαδή σε τετοιο επιπεδο. Αλλοι αναρτησάδες που εβγαλαν κιτ υποστηρίζουν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, και ότι το καλάμι του Τ700 μπορεί να δώσει μέχρι 230mm διαδρομή ωφέλιμη. Επίσης σε αυτούς που ψάχνουν στη σελίδα του το κιτ της αναρτησης της μπροστινης τους που παίζει στα βίντεο λέει να του στείλουν email. Και άντε το μπροστινό το έκανες 300mm, με το πίσω τι κάνεις; το αφηνεις στα 200mm; Σε αυτην την ερώτηση έκανε την πάπια. Ισως θελει να το βγαλει πρώτος αυτός οπότε είναι φειδωλός στην παροχή πληροφοριών.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δε μου φαινεται δυσκολο το πηρουνι να γινεται 300, θεμα εσωτερικων αποστατων ειναι, οποιος θελει να ψαξει στο ιντερνετ πως μακραινουν τα καλαμια θα βρει απειρες πληροφοριες, καθως επισης και για το πως μακραινει το αμορτισερ (εκει ειναι και πιο ευκολα τα πραγματα μαλιστα)...υπαρχει ομως και οριο, δε μπορεις να το κανεις και μισο χιλιομετρο

τωρα 300χιλ διαδρομης για αυτου του τυπου τα μηχανακια ειναι υπερβολη και θα το χρειαστει καποιος που πραγματικα σκοπευει να πηδαει τραπεζια με το μηχανακι....το υψος γενικα ειναι κακο πραγμα, απλα ειναι αναγκαιο κακο
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ξεχασα να διευκρινίσω ότι ο Μποάνος ισχυρίζεται ότι με την 300αρα διαδρομή το ύψος της μηχανής δεν αυξάνεται πάνω από 1-2 εκατοστά...για αυτό εχουν φαγωθεί οι υπόλοιποι και λένε ότι τα 300mm δεν ειναι πραγματικά, ωφέλιμα. Δηλαδή του λένε πώς γίνεται από τα 200mm, 203 για την ακρίβεια να το πας στα 300mm και να μην αυξάνεται το ύψος της μηχανής αντίστοιχα;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
γινεται αν αλλαξεις θεση των καλαμιων στην τιμονοπλακα...προφανως ανεβασε τα πηρουνια πιο πανω...οτι κανουν οι κοντουλιδες δηλαδη για να φτανουν :p
πισω μια απο τα ιδια, με διαφορετικες αντηριδες αλλαζεις υψος (μεχρι ενος σημειου παντα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Στην τελική αντι να αλλάξεις ελατήριο για τα κιλά σου...αλλάζεις τα κιλά σου (ευκαιρεία για δίαιτα) :yew::yew::yew::yew::yew:

Εγω πάντως για την ώρα στο T700 δεν έχω αλλάξει κάτι..θα το αποφασίσω όταν αδυνατίσω εγώ ή το ελατήριο....
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
...καθώς επισης και για το πως μακραινει το αμορτισερ (εκει ειναι και πιο ευκολα τα πραγματα μαλιστα)...υπαρχει ομως και οριο, δε μπορεις να το κανεις και μισο χιλιόμετρο...
Εκτός από το να κόψεις/βάλεις μικρότερο bump stop μέχρι του μέγιστου επιτρεπτού ορίου που επιτρέπει η διαδρομή του εμβόλου, προσωπικά δε γνωρίζω άλλο τρόπο αύξησης της διαδρομής ενός αμορτισέρ! Μπορείς να υποδείξεις τίποτα σχετικό;



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην τελική αντι να αλλάξεις ελατήριο για τα κιλά σου...αλλάζεις τα κιλά σου (ευκαιρεία για δίαιτα) :yew::yew::yew::yew::yew:

Εγω πάντως για την ώρα στο T700 δεν έχω αλλάξει κάτι..θα το αποφασίσω όταν αδυνατίσω εγώ ή το ελατήριο....
Το να «αδυνατίσει» το ελατήριο μου φαίνεται πιο ρεαλιστική λύση :laugh:!
Άκου που σου λέω, κάτι ξέρω.... :brbq::brs:
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το
Εκτός από το να κόψεις/βάλεις μικρότερο bump stop μέχρι του μέγιστου επιτρεπτού ορίου που επιτρέπει η διαδρομή του εμβόλου, προσωπικά δε γνωρίζω άλλο τρόπο αύξησης της διαδρομής ενός αμορτισέρ! Μπορείς να υποδείξεις τίποτα σχετικό;



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Οι αναρτησεις δεν παιρνουν προφανως μηκος σε καμμια περιπτωση με το να συμπιεζονται παραπανω, απλως εκτείνονται περισσοτερο. Το bump στοπ που λες δεν ειναι για να μειωνει τη διαδρομη του αμορτισερ, ειναι εκει ωστε οταν τερματισει το αμορτισερ, να μειωσει την ταχυτητα στα τελευταια κρισιμα χιλιοστα πριν το κοπανημα, ωστε να μη γινει ζημια

Ο εσωτερικος αποστατης του αμορτισερ που καθοριζει το σημειο που θα σταματησει το εμβολο σε πληρη εκταση αλλαζει, και απο εκει κερδιζεις τα επιπλεον χιλιοστα της διαδρομης του τροχου.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Το



Οι αναρτησεις δεν παιρνουν προφανως μηκος σε καμμια περιπτωση με το να συμπιεζονται παραπανω, απλως εκτείνονται περισσοτερο. Το bump στοπ που λες δεν ειναι για να μειωνει τη διαδρομη του αμορτισερ, ειναι εκει ωστε οταν τερματισει το αμορτισερ, να μειωσει την ταχυτητα στα τελευταια κρισιμα χιλιοστα πριν το κοπανημα, ωστε να μη γινει ζημια

Ο εσωτερικος αποστατης του αμορτισερ που καθοριζει το σημειο που θα σταματησει το εμβολο σε πληρη εκταση αλλαζει, και απο εκει κερδιζεις τα επιπλεον χιλιοστα της διαδρομης του τροχου.
Δεν καταλαβαίνω σε ποιον εσωτερικό αποστάτη αναφέρεσαι αλλά στο αμορτισέρ του Dakar και σε όσα άλλα ανοιγμένα είδα, δεν υπήρχε κάτι τέτοιο! Η θέση του εμβόλου σε πλήρη έκταση καθορίζεται από εσωτερικό bump stop (αντίστοιχα με το εξωτερικό bump stop που καθορίζει τη θέση του εμβόλου σε πλήρη συμπίεση). Συνεπώς τα δυο αυτά καθορίζουν τη συνολική διαδρομή του και είναι προφανώς φτιαγμένα από ελαστικό υλικό για να μειώσουν προοδευτικά όπως σωστά επισημαίνεις την ταχύτητα του (αλλά και για να μην υπάρχει καταστροφική επαφή μετάλλου με μέταλλο), μετατρέποντας την μηχανική (κινητική για την ακρίβεια) ενέργεια σε θερμότητα μέσω ελαστικής παραμόρφωσης! Η θέση δε του εσωτερικού bump stop καθορίζεται από τη θέση της κάτω πλάκας, η οποία με τη σειρά της ορίζεται από ασφάλεια που φωλιάζει στην εσωτερική επιφάνεια του κορμού του αμορτισέρ! Άρα για να αυξηθεί η διαδρομή, είτε πρέπει να βάλεις μικρότερα bump stop (υπάρχει προφανής περιορισμός στο εξωτερικό, για να μη τερματίζει στο άνω το τμήμα του θαλάμου το έμβολο), είτε να κατεργαστείς σε μηχανουργείο (τόρνο ειδικότερα) τον κορμό, ώστε να μορφοποιησεις το αυλάκι σε χαμηλότερο σημείο (δύσκολο)! Το τελευταίο, δεν ξέρω αν το έχει κανείς και εδώ μόνο έγκειται και η απορία μου!

ΥΓ: η απόσταση μεταξύ ανώτερου και κατώτερου σημείου θέσης εμβόλου άρα και διαδρομής θα μεγαλώσει ελαφρώς, μειώνοντας και τον αριθμό/πάχος των shim που αφορούν στη λειτουργία της συμπίεσης (αυτών που βρίσκονται από την κάτω μεριά του εμβόλου), με συνέπεια χαλαρότερη απόσβεση συμπίεσης το οποίο ας δεχτούμε ότι δεν είναι το ζητούμενο, άρα το απορρίπτουμε!

ΥΓ2: Δεν είμαι επαγγελματίας "αμορτισεράς", αλλά νομίζω ότι γνωρίζω ικανοποιητικά την ανατομία και τη λειτουργία ενός αμορτισέρ!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom