Yamaha T7 Tenere

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Απορώ τι το ψάχνετε...αυτά που κάνει ο ΜΠΟΑΜΟ και CRF450 να σας δίνανε δεν θα τα κάνατε...τι θα λέγατε τότέ...ότι δεν είναι σωστό το SAG??? Οι Αυστραλοί τα παίρνουνε χοντρα για να πουλάνε ελατήρια...εξάλλου και αυτοί στην αρχή το λένε ότι το μηχανάκι δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά όταν το φορτώσεις με όλο τον εξοπλισμό και πάς και γρηγορα στο χώμα (και τα δυο μαζι) τότε δεν τους φτάνει......εεε...άμα δεν τους φτάνει να πάνε να πάρουνε ενα WR450 που έχει και γαμώ τα ελατήρια....να το φορτώσουνε και να πάνε κατασκήνωση με τους πρόσκοπους....νυσάφι πιά......
Τα έχω ξαναγράψει και αλλου το Τ7 είναι η υπέρβαση των υπερβάσεων να φτάσει να παράγεται από Ιαπωνικό εργοστάσιο....τέτοιες κατασκευές μόνο από Ευρώπη τις περιμέναμε.....και πάλι καλά να λέτε που κατάφερε και παράγεται έτσι και όχι σαν ένα ψηλωμένο CB500X.... γιατί αυτή ήταν η μοίρα του αφού αυτός ήταν κανονικά ο ανταγωνισμός του βάση κυβικών κλπ,κλπ...ότι ήταν το ΧΤ660 ΤΕΝΕΡΕ με την ΤΡΑΝΣΑΛΠ.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Απορώ τι το ψάχνετε...αυτά που κάνει ο ΜΠΟΑΜΟ και CRF450 να σας δίνανε δεν θα τα κάνατε..
Εγώ μπορώ...
στον ύπνο μου...
και αυτό είναι το πρώτο βήμα. Αμα τα κανεις στον ύπνο σου, μπορεί μια μέρα να τα κάνεις και στον ξύπνιο σου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα έχω ξαναγράψει και αλλου το Τ7 είναι η υπέρβαση των υπερβάσεων να φτάσει να παράγεται από Ιαπωνικό εργοστάσιο....τέτοιες κατασκευές μόνο από Ευρώπη τις περιμέναμε.....και πάλι καλά να λέτε που κατάφερε και παράγεται έτσι και όχι σαν ένα ψηλωμένο CB500X.... γιατί αυτή ήταν η μοίρα του αφού αυτός ήταν κανονικά ο ανταγωνισμός του βάση κυβικών κλπ,κλπ...ότι ήταν το ΧΤ660 ΤΕΝΕΡΕ με την ΤΡΑΝΣΑΛΠ.....
Με αυτήν την άποψη έχω ταυτιστεί κι εγώ. Σε 10-15 χρόνια -και αν- θα ξαναβγάλει εταιρεία Ιαπωνικής καταγωγής τέτοια On/Off. Αυτό με κάνει να ανησυχώ πολύ για την εμπορική της επιτυχία από άποψη αριθμού πωλήσεων. Όσοι την έχουν αποκτήσει ή την αποκτήσουν μελλοντικά σε λίγα χρόνια θα θεωρούνται πολύ τυχεροί, καθώς ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι διαμάντια, όλα τα υπόλοιπα επανέρχονται, διορθώνονται, μετατρέπονται, βελτιώνονται εύκολα!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Δεν αλλαζουμε ποτε το συνολικο παχος απο τις ροδελες!

Οι ροδελες που λες πατανε σε μια μεγαλη παχια ροδελα που δε συμμετεχει προφανως στο βαλβινγκ....καποια αμορτισερ εκει εχουν ροδελες που λειτουργουν σαν αποστατες για να μπαινουν σε διαφορα μηχανακια...για το αμορτισερ του 650 που λες δεν εχω ιδεα, αλλα μαλλον κατι θα μπορει να γινει, το ποσο, εξαρταται απο την ανατομια του αμορτισερ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Με αυτήν την άποψη έχω ταυτιστεί κι εγώ. Σε 10-15 χρόνια -και αν- θα ξαναβγάλει εταιρεία Ιαπωνικής καταγωγής τέτοια On/Off. Αυτό με κάνει να ανησυχώ πολύ για την εμπορική της επιτυχία από άποψη αριθμού πωλήσεων. Όσοι την έχουν αποκτήσει ή την αποκτήσουν μελλοντικά σε λίγα χρόνια θα θεωρούνται πολύ τυχεροί, καθώς ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι διαμάντια, όλα τα υπόλοιπα επανέρχονται, διορθώνονται, μετατρέπονται, βελτιώνονται εύκολα!
Εγώ νομίζω πως η μεγάλη επιτυχία της μοτοσυκλετας, έχει να κάνει με την απλότητα της(εκτός της ποιοτικής κατασκευής). Δεν χρειάζεται να διαβάζεις οδηγίες χρήσης πριν ανέβεις πάνω για το τι κουμπάκια θα πατήσεις για να την ρυθμίσεις. Απευθύνεται με πολύ ωραίο τρόπο στην αρχική επιθυμία που έχει κάποιος για οδήγηση. Γυρνάς κλειδί και φεύγεις χωρίς πολλά πολλά. Θυμίζει μοτοσυκλετιστικη κουλτούρα παλαιότερης εποχής, τότε που δεν χρειαζόταν κάποιος αντισπιν, τρακτιον κοντρόλ και φρένα που λειτουργούν μόνα τους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ νομίζω πως η μεγάλη επιτυχία της μοτοσυκλετας, έχει να κάνει με την απλότητα της(εκτός της ποιοτικής κατασκευής). Δεν χρειάζεται να διαβάζεις οδηγίες χρήσης πριν ανέβεις πάνω για το τι κουμπάκια θα πατήσεις για να την ρυθμίσεις. Απευθύνεται με πολύ ωραίο τρόπο στην αρχική επιθυμία που έχει κάποιος για οδήγηση. Γυρνάς κλειδί και φεύγεις χωρίς πολλά πολλά. Θυμίζει μοτοσυκλετιστικη κουλτούρα παλαιότερης εποχής, τότε που δεν χρειαζόταν κάποιος αντισπιν, τρακτιον κοντρόλ και φρένα που λειτουργούν μόνα τους.
Πες τα χρυσόστομε!!!!
Απλά, όμορφα και αξιόπιστα πράγματα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θεωρώ ότι στο μέλλον θα δούμε και άλλες εταιρείες να ακολουθούν αυτό το παράδειγμα.
Προφανώς.... Αλλά λόγω κόστους.
Η τεχνολογία μόνο καλά έχει προσφέρει.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Προφανώς.... Αλλά λόγω κόστους.
Η τεχνολογία μόνο καλά έχει προσφέρει.
Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι θα γίνει μόνο λόγο κόστους. Υπάρχουν οδηγοί(ανήκω και εγώ σε αυτήν την ομάδα) που προτιμούν πιο απλά πράγματα. Αυτό είναι βέβαια μια κουβέντα που δεν έχει να κάνει με το τενερε. Πάντως δεν διαφωνώ στο ότι η τεχνολογία έχει προσφέρει πολλά καλά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προφανώς.... Αλλά λόγω κόστους.
Η τεχνολογία μόνο καλά έχει προσφέρει.
Λόγο κόστους ή οτιδήποτε άλλο, το αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει ;)!

Η τεχνολογια, όταν δεν γίνεται κατάχρηση βεβαίως βεβαίως, έχει να προσφέρει όντως!
Αλλά ως γνωστόν, σε αυτή τη ζωή, «οι ευκολίες πληρώνονται», δεν είναι τζάμπα! Οι τρόποι πληρωμής είναι... χρηματικοι... κούραση.... άγχος.... συχτιριασμα.... ή όλα μαζί :happy:

Γί´αυτο λεω,τα απλά πράγματα είναι τα καλύτερα! :ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορείς να φρενάρεις την εξέλιξη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη ακολουθήσουν όλοι. Ακόμη και το Tenere που θα διαδεχθεί το υπάρχον μοντέλο το 2021 ή το 2022.
Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο στις ηλεκτρονικές τεχνολογίες μοτοσυκλετών, όπου η Yamaha το 2019 -με έναν μόνο βασικό αντίπαλο- εκμεταλεύτηκε το όπλο του χαμηλού κόστους για μια μοτοσυκλέτα που έφτιαξε ΚΑΙ για ένα διαφορετικό κοινό από το δικό της που μπορεί να "πατήσει" αξιοπρεπώς σε χωμάτινα τερέν.

Θα της βγει; Αυτό θα το έδειχνε η φετινή χρονιά, με τον κορωνοϊό όμως ίσως χρειαστεί να περιμένουμε και το 2021 για να δούμε τη πορεία όλων των εταιρειών.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορείς να φρενάρεις την εξέλιξη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη ακολουθήσουν όλοι. Ακόμη και το Tenere που θα διαδεχθεί το υπάρχον μοντέλο το 2021 ή το 2022.
Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο στις ηλεκτρονικές τεχνολογίες μοτοσυκλετών, όπου η Yamaha το 2019 -με έναν μόνο βασικό αντίπαλο- εκμεταλεύτηκε το όπλο του χαμηλού κόστους για μια μοτοσυκλέτα που έφτιαξε ΚΑΙ για ένα διαφορετικό κοινό από το δικό της που μπορεί να "πατήσει" αξιοπρεπώς σε χωμάτινα τερέν.

Θα της βγει; Αυτό θα το έδειχνε η φετινή χρονιά, με τον κορωνοϊό όμως ίσως χρειαστεί να περιμένουμε και το 2021 για να δούμε τη πορεία όλων των εταιρειών.
Νομίζω θα της βγει. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι μιλάνε για το τενερε και εκτός από δυνατότητές του μιλάνε και για την απλότητα του.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εδώ και καιρό, δεν υπάρχει ούτε για δείγμα WR250R στο car!!! :(

(Μιας και μιλάμε για απλότητα ;))
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εδώ και καιρό, δεν υπάρχει ούτε για δείγμα WR250R στο car!!! :(

(Μιας και μιλάμε για απλότητα ;))
Προέρχεται από μια εποχή απλότητας αφού γεννήθηκε το 2008.

Γενικά δεν ταίριαξε στην Ευρωπαϊκή φιλοσοφία που είναι γεμάτη απαγορεύσεις σε ότι αφορά τη διέλευση δασικών περιοχών και χωματόδρομων. Οπότε ούτε στην Ευρώπη πούλησε πολύ, σε αντίθεση με Αυστραλία και Αμερική. Στην Ελλάδα θα μπορούσε κατά τη γνώμη μου -ακόμη και με αυτή τη τιμή- αν είχε επικοινωνηθεί σωστά στο κοινό. Φοράει μοναδικό κινητήρα που δε δανείζει σε κανένα άλλο μοντέλο, ο οποίος ανεβάζει 10.000+ στροφές και έχει πλαίσιο και αναρτήσεις που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί κάθε χομπίστας εντουράς, με το πλεονέκτημα της απολύτως φυσιολογικής συντήρησης -και όχι της απαιτητικής των καθαρόαιμων- ενώ παράλληλα μπορεί να εκπληρώσει χρέη καθημερινής commuting μοτοσυκλέτας. Είναι και από τα ελάχιστα σε αυτή τη κατηγορία κυβισμού που παρέμειναν made in Japan.

Πάντως συμμετέχοντας σε κάποιες ομάδες του Facebook στο παρελθόν (τώρα είμαι μόνο σε μια) έχω παρατηρήσει πως κρατάει τιμή σε όλο το πλανήτη ως μεταχειρισμένο. Στη χώρα μας γενικά βρίσκεις λίγο πιο εύκολα το "X" από το "R".
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προέρχεται από μια εποχή απλότητας αφού γεννήθηκε το 2008.

Γενικά δεν ταίριαξε στην Ευρωπαϊκή φιλοσοφία που είναι γεμάτη απαγορεύσεις σε ότι αφορά τη διέλευση δασικών περιοχών και χωματόδρομων. Οπότε ούτε στην Ευρώπη πούλησε πολύ, σε αντίθεση με Αυστραλία και Αμερική. Στην Ελλάδα θα μπορούσε κατά τη γνώμη μου -ακόμη και με αυτή τη τιμή- αν είχε επικοινωνηθεί σωστά στο κοινό. Φοράει μοναδικό κινητήρα που δε δανείζει σε κανένα άλλο μοντέλο, ο οποίος ανεβάζει 10.000+ στροφές και έχει πλαίσιο και αναρτήσεις που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί κάθε χομπίστας εντουράς, με το πλεονέκτημα της απολύτως φυσιολογικής συντήρησης -και όχι της απαιτητικής των καθαρόαιμων- ενώ παράλληλα μπορεί να εκπληρώσει χρέη καθημερινής commuting μοτοσυκλέτας. Είναι και από τα ελάχιστα σε αυτή τη κατηγορία κυβισμού που παρέμειναν made in Japan.

Πάντως συμμετέχοντας σε κάποιες ομάδες του Facebook στο παρελθόν (τώρα είμαι μόνο σε μια) έχω παρατηρήσει πως κρατάει τιμή σε όλο το πλανήτη ως μεταχειρισμένο. Στη χώρα μας γενικά βρίσκεις λίγο πιο εύκολα το "X" από το "R".
Οτι πληρωσεις παιρνεις σε αυτη τη ζωη. (οχι οτι ειναι απολυτο αυτο, αλλα ΚΑΙ εδω ταιριαζει)!

Αυτες τις μερες, ξεγελαω τον εαυτο μου, οτι λογο της καραντινας, δεν μπορω να αγορασω ενα........... Η πικρα θα ξαναξεκινησει, μολις ληξει........ Το κερατο μου!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπήρχε ένα που πουλιόταν πέρυσι τέτοια εποχή (αρκετά τσιμπημένα αλλά ήταν σαν καινούριο, πήγα και το είδα για λογαριασμό μέλους).
Αν σε ενδιαφέρει να δοκιμάσουμε να τον πάρουμε τηλέφωνο τον άνθρωπο, ίσως το έχει ακόμη. Ήταν παλιά μέλος του forum και αυτός.
Τα υπόλοιπα αν σε ενδιαφέρει με pm.
 
Top Bottom