Απορώ τι το ψάχνετε...αυτά που κάνει ο ΜΠΟΑΜΟ και CRF450 να σας δίνανε δεν θα τα κάνατε...τι θα λέγατε τότέ...ότι δεν είναι σωστό το SAG??? Οι Αυστραλοί τα παίρνουνε χοντρα για να πουλάνε ελατήρια...εξάλλου και αυτοί στην αρχή το λένε ότι το μηχανάκι δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά όταν το φορτώσεις με όλο τον εξοπλισμό και πάς και γρηγορα στο χώμα (και τα δυο μαζι) τότε δεν τους φτάνει......εεε...άμα δεν τους φτάνει να πάνε να πάρουνε ενα WR450 που έχει και γαμώ τα ελατήρια....να το φορτώσουνε και να πάνε κατασκήνωση με τους πρόσκοπους....νυσάφι πιά......
Τα έχω ξαναγράψει και αλλου το Τ7 είναι η υπέρβαση των υπερβάσεων να φτάσει να παράγεται από Ιαπωνικό εργοστάσιο....τέτοιες κατασκευές μόνο από Ευρώπη τις περιμέναμε.....και πάλι καλά να λέτε που κατάφερε και παράγεται έτσι και όχι σαν ένα ψηλωμένο CB500X.... γιατί αυτή ήταν η μοίρα του αφού αυτός ήταν κανονικά ο ανταγωνισμός του βάση κυβικών κλπ,κλπ...ότι ήταν το ΧΤ660 ΤΕΝΕΡΕ με την ΤΡΑΝΣΑΛΠ.....
Τα έχω ξαναγράψει και αλλου το Τ7 είναι η υπέρβαση των υπερβάσεων να φτάσει να παράγεται από Ιαπωνικό εργοστάσιο....τέτοιες κατασκευές μόνο από Ευρώπη τις περιμέναμε.....και πάλι καλά να λέτε που κατάφερε και παράγεται έτσι και όχι σαν ένα ψηλωμένο CB500X.... γιατί αυτή ήταν η μοίρα του αφού αυτός ήταν κανονικά ο ανταγωνισμός του βάση κυβικών κλπ,κλπ...ότι ήταν το ΧΤ660 ΤΕΝΕΡΕ με την ΤΡΑΝΣΑΛΠ.....
Τελευταία επεξεργασία: