Yamaha T7 Tenere

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Η δουλειά έγινε σε 2 ώρες και πληρωσα €40.
ChristosGR για να λες 2 ώρες, το αμορτισέρ στο λύσανε αυτοί σωστά? Ρωτάω, γιατι στο site τους λενε ότι το αμορτισέρ πρέπει να το εχει βγάλει και να το πάει ο πελάτης ή κατοπιν συννενόησης πάνε τη μηχανή σε συνεργείο της μηχανής
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
ChristosGR για να λες 2 ώρες, το αμορτισέρ στο λύσανε αυτοί σωστά? Ρωτάω, γιατι στο site τους λενε ότι το αμορτισέρ πρέπει να το εχει βγάλει και να το πάει ο πελάτης ή κατοπιν συννενόησης πάνε τη μηχανή σε συνεργείο της μηχανής
Όλα τα έκαναν αυτοί με €40.
Τους άφησα την μοτοσυκλέτα για δύο ώρες και όταν γύρισα ήταν όλα έτοιμα.
Δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα άλλο.
Νομιζω ότι και οι ίδιοι μάλλον το πάνε αλλού για λύσιμο, για αυτό χρειάζεται να κλείσεις ραντεβού πρώτα.
Το πατρικό μου είναι 5 λεπτά από εκεί οπότε ούτε που το κατάλαβα.
Βρες κι εσύ που θα σκωτωσεις δύο ώρες στην περιοχή και μην ασχοληθείς καθόλου με λυσιμστα κλπ.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αν επιτρέπεται για πόσα κιλά συνολικού βάρους (αναβάτης + εξοπλισμός) παράγγειλες το ελατήριο στα 95Nm ;
Εγω ειμαι 114 κιλα με τον εξοπλισμο.
Η συνεπιβάτης 65. Ακόμα δεν εχω βαλει πίσω σχαρα αλλα θα βάλω της sw motech που ειναι γύρω στα 4 κιλά συν ενα αδιάβροχο σάκο 60 λίτρων.( Γύρω στα 13-14 κιλα με ρούχα καλοκαιρινά)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω ειμαι 114 κιλα με τον εξοπλισμο.
Η συνεπιβάτης 65. Ακόμα δεν εχω βαλει πίσω σχαρα αλλα θα βάλω της sw motech που ειναι γύρω στα 4 κιλά συν ενα αδιάβροχο σάκο 60 λίτρων.( Γύρω στα 13-14 κιλα με ρούχα καλοκαιρινά)
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Να ρωτήσω πάλι, τη δύναμη του ελατηρίου την υπολόγισες συμπεριλαμβάνοντας τα 65 κιλά του συνεπιβάτη συν το πιθανό επιπλέον βάρος που τις αντιστοιχεί στις αποσκευές;
Νομίζω πως ένα ελατήριο 90 Nm θα ήταν αρκετό, τα επιπλέον κιλά θα τα ρύθμιζες με τη προφόρτιση. Όταν θα είσαι μονοκάβαλος με ελαφρύ εξοπλισμό τι θα κάνεις;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Είμαι 115 κιλά το πρωί στο μπάνιο με το σωβρακο αλλα με το lockdown βρήκα την ευκαιρία για δίαιτα . Υπολογίζω οτι θα βαλω μαλλον καποια κάγκελα για πίσω soft luggage, διπλό σταντ μάλλον, αλλαγή skid plate και καγκελα χαμηλά μπροστά ( περίπου 16 κιλά ακόμα). Καθημερινά κουβαλω και εξοπλισμό για τη δουλειά που ειναι κανενα 5κιλο και την κόρη στο σχολείο.
Σίγουρα τα 90 θα έφταναν αλλα θέλω να εχω το έξτρα περιθώριο για κοντινές αποδράσεις με τη σύζυγο.
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Help for correct spring rate selection.
Extra load up to 55 kg (luggage and/or passenger) can be added to each spring by adjusting the preload adjuster


  • 80 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 75 kg + luggage
  • 85 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 80-90 kg + luggage
  • 90 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 90-100 kg + luggage
  • 95 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 100 kg + passenger / luggage
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εχει ταξιδεψει κανεις φορτωμένος και με συνεπιβάτη να πει μια δυο εντυπώσεις? Αν μπορει να απαντήσει ο συνεπιβάτης ακομα καλυτερα...
Ο συνεπιβάτης το μόνο σχόλιο που έκανε είναι ότι πάλι λεφτά ξοδεύεις σε καινούργια μηχανή.

Οπότε η μόνη γνώμη διαθέσιμη που δεν περιλαμβάνει κλάψα είναι του οδηγου.

Ένα ελατήριο που σου επιτρέπει να έχεις το επιθυμητό sag για solo riding κοντά στην πιο μαλακή ρύθμιση της προφόρτισης σου δίνει το περιθωριο να το σφίξεις περισσότερο προς το σκληρό για έξτρα βάρος συνεπιβάτη, η άλλου φορτίου.
Φορτωμένος με συνεπιβάτη η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αισθάνεσαι την μηχανή να κάθεται πιο ισορροπημένη από πριν και με καλύτερη και λίγο πιο βαριά αίσθηση του τιμονιού αφού το σκληρότερο ελατήριο πίσω την κρατάει με το βάρος κατανεμημένο πιο όμοιόμορφα μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
Στον τομέα της άνεσης και με νορμάλ οδήγηση με συνεπιβάτη δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά στις ανωμαλίες του δρόμου από πριν εκτός αν πηγαίνεις τάπα σε καρόδρομο.
Με λίγα λόγια εκτός αν είσαι κάτω από 75 κιλά και δεν έχεις ποτέ συνεπιβάτη η πολλά μπαγκάζια αλλαξετο με το ανάλογο σκληρότερο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Είναι τα καλύτερα χρήματα που μπορείς να ξοδέψεις στο σύστημα της ανάρτησης συγκρινόμενα με το αποτέλεσμα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Φορτωμένος με συνεπιβάτη η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αισθάνεσαι την μηχανή να κάθεται πιο ισορροπημένη από πριν και με καλύτερη και λίγο πιο βαριά αίσθηση του τιμονιού αφού το σκληρότερο ελατήριο πίσω την κρατάει με το βάρος κατανεμημένο πιο όμοιόμορφα μεταξύ εμπρός και πίσω
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Βλεπω οτι η σελα του ειναι διαφορετικη απο το παλιο (xt660z) . Στο παλιο εκτος απο το μεγαλο υψος της σελας για τον οδηγο , του συνοδηγου εκανε σκαλοπατι ανεβάζοντας των συνοδηγο ελαφρα πιο πανω. Αυτο δημιουργει προβληματα στο ανεβα κατεβα ειδικα με μπαγκαζια. Επισης ανεβαζε το κεντρο βαρους ψηλα και οι μανουβρες παρκαρε ξεπαρκαρε, γινοντουσαν δυσκολα.
Παρολα αυτα ειναι ανετο και οδηγαω απο γεμισμα σε γεμισμα χωρις σταση.

Στο καινούργιο φαινεται η σελα στο ιδιο υψος και πιο χαμηλη απο το παλιο. Απο την αλλη βλεπω λιγοτερο υλικο και επιφάνεια για τον συνεπιβάτη σε συγκριση με το παλιο.

Το πιθανότερο ειναι αν ειναι οπως λες να αλλαξω ελλατηρια αν το αγορασω. Γιατι με το παλιο το ελλατηριο ηταν σιγουρα εκτος κιλων και με προφορτιση τερμα μπαγκαζια και συνεπιβατη το μηχανακι κοιταζε πανω απο τον οριζοντα , και η χριστοπαναγια τα βραδια επεφτε βροχη απο καθε αλλο οδηγο.
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Ο συνεπιβάτης το μόνο σχόλιο που έκανε είναι ότι πάλι λεφτά ξοδεύεις σε καινούργια μηχανή.

Οπότε η μόνη γνώμη διαθέσιμη που δεν περιλαμβάνει κλάψα είναι του οδηγου.

Ένα ελατήριο που σου επιτρέπει να έχεις το επιθυμητό sag για solo riding κοντά στην πιο μαλακή ρύθμιση της προφόρτισης σου δίνει το περιθωριο να το σφίξεις περισσότερο προς το σκληρό για έξτρα βάρος συνεπιβάτη, η άλλου φορτίου.
Φορτωμένος με συνεπιβάτη η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αισθάνεσαι την μηχανή να κάθεται πιο ισορροπημένη από πριν και με καλύτερη και λίγο πιο βαριά αίσθηση του τιμονιού αφού το σκληρότερο ελατήριο πίσω την κρατάει με το βάρος κατανεμημένο πιο όμοιόμορφα μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
Στον τομέα της άνεσης και με νορμάλ οδήγηση με συνεπιβάτη δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά στις ανωμαλίες του δρόμου από πριν εκτός αν πηγαίνεις τάπα σε καρόδρομο.
Με λίγα λόγια εκτός αν είσαι κάτω από 75 κιλά και δεν έχεις ποτέ συνεπιβάτη η πολλά μπαγκάζια αλλαξετο με το ανάλογο σκληρότερο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Είναι τα καλύτερα χρήματα που μπορείς να ξοδέψεις στο σύστημα της ανάρτησης συγκρινόμενα με το αποτέλεσμα.
Το μαμά ελατήριο άμα εσφιγγες την ανάρτηση δεν σε κάλυπτε?
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Το μαμά ελατήριο άμα εσφιγγες την ανάρτηση δεν σε κάλυπτε?
Το μαμά ελατήριο στα 70 N/mm στην συγγεκριμενη μότο είναι για αναβάτες μέχρι 75 κιλά το πολύ.
Το αρκετα καλό αμορτισερ του Τενερε 700 για το δικό μου βάρος των +100 κιλών +εξοπλισμό ακόμα και με την προφορτιση τέρμα (26 κλικ από τέρμα σε τερμα) δεν με άφηνε να ρυθμίσω το sag όπως ήθελα.
Και σε κάποια χωμάτινα κομμάτια με συνεχή αλματάκια τερματίζε συνεχεια και αποσυντονιζοτανε με αποτέλεσμα να κόβεις ρυθμό για να μην το "χάσεις" από την μαλακή και "μπερδεμένη"από τον συντονισμό ανάρτηση.
Επίσης με την γυναίκα μου συνεπιβάτη στα 58 κιλά ( μέχρι τόσα μου επιτρέπει να λέω) συν κάποια μπαγκάζια, η πίσω ανάρτηση συμπιεζοταν πάρα πολύ και όλη η μότο "έδειχνε" τον ουρανό λόγω του πολύ μαλακού εργοστασιακού ελατηρίου.
Και για να συνοψίσω,
το νέο ελατήριο στα 90 N/mm. είναι τα καλύτερα χρήματα που έχω επενδύσει ως τώρα σ αυτήν την μοτοσυκλέτα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τακαρίσια όψη...με χρωματικές επιλογές που θυμίζουν λίγο hrc...

Ωω το μπουρδελάκι ομορφιά που είναι το άτιμο!! Αυτό είναι μηχανάκι, όχι σαν τα άλλα τα τρανσφόρμερς τα καινούργια!

Στο xrv750 στον εξώστη αναφέρομαι! :p (πλάκα κάνω)
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το μαμά ελατήριο στα 70 N/mm στην συγγεκριμενη μότο είναι για αναβάτες μέχρι 75 κιλά το πολύ.
Το αρκετα καλό αμορτισερ του Τενερε 700 για το δικό μου βάρος των +100 κιλών +εξοπλισμό ακόμα και με την προφορτιση τέρμα (26 κλικ από τέρμα σε τερμα) δεν με άφηνε να ρυθμίσω το sag όπως ήθελα.
Με μια μικρή βόλτα που το έχω πάρει,χώμα +άσφαλτο, με την προφορτιση στη μέση μου είχε κάνει εξαιρετική εντύπωση η ανάρτηση,χωρίς να το πιέσω ιδιαίτερα.
Είμαι 90 κιλά + εξοπλισμό.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ψήνομαι να αρχίσω την αντιγραφή.
Αν και στα σίδερα κάτι καταφέρνω δεν έχω κολλήσει ποτέ αλουμίνιο.
Ίδωμεν...
Δύσκολο κομμάτι πάντως.
Αλλά δένει τόσο ωραία με το υπόλοιπο μηχανάκι.
Το οποίο από δω ειναι;
Ελληνικό;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
H φωτό είναι από τον Ιταλό που έφτιαξε τα πρωτότυπα μπρος πισω τεποζιτα που είναι σε αλλη φωτο στο παρόν θεμα. Υπάρχουν κι άλλες επιλογές που καλυπτουν εξίσου όπως της Touratech και νομιζω από CamelAdv και ισως από ακόμη εταιρία που δε μου έρχεται αυτή τη στιγμή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Η touratech δεν έχει ανοιγματα μπροστά και επίσης δεν προστατεύει το μοχλικό. είναι από αλουμίνιο και κοστίζει γύρω στα 300...

H CamelAdv έχει και ανοίγματα μπροστά για να αερίζονται οι σωλήνες της εξάτμισης και προστατεύει το μοχλικό. Επίσης αυτό που έχει από κάτω το βιδωτό πλαίσιο νομίζω βοηθάει και στο θεμα των κραδασμών. το εχουν και άλλοι κατασκευαστες. Αλουμινιένα και ταιριάζει και με yamaha διπλό σταντ και με κιτ χαμηλώματος...μακρύτερο μοχλικό. Θα είναι διαθέσιμη και από κατάστημα στην Αγγλία. δεν εχει ανακοινωθεί κόστος εντος ΕΕ...γυρω στα 300 ευρώ προβλέπω η τιμη.


Υπάρχει και η γαλλική AXP από πλαστικό...8 χιλιοστα και περίπου 2,5 κιλά


και ετοιμάζι και ο T7rally.com μια αντίστοιχη σαν την Touratech με πολύ μεγάλη κάλυψη η οποία θα κοστίζει κατω από 200 ευρω και θα έχει 7 σημεία στήριξης. μεσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμη...
 
Top Bottom