Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλοι μου, δεν υπάρχει καμία διαμάχη. Είναι όμορφο να θαυμάζουμε τη μοτοσυκλέτα του διπλανού μας, πολύ όμορφο. Η εκτίμηση και ο σεβασμός είναι πράγματα που κατακτώνται, είτε μιλάμε για μοτοσυκλέτες είτε για πρόσωπα, δεν χαρίζονται με βάση μια ετικέτα.

Στο κόσμο της μοτοσυκλέτας διακρίνω σχολές, με μεγαλύτερη ποικιλία στις Ευρωπαϊκές, όπου Γερμανοί, Ιταλοί και Αυστριακοί προσπαθούν να αφήσουν το δικό τους ξεχωριστό αποτύπωμα. Οι Ασιάτες φαίνεται να έχουν ενιαίο δόγμα λίγο-πολύ με μικρές αποκλίσεις μεταξύ τους, που όμως υπάρχουν για όσους γνωρίζουν καλά τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό.

Δεν είναι τυχαίο που πολλοί παραμένουν ορκισμένοι στις επιλογές συγκεκριμένων σχολών. Αυτό είναι αποτέλεσμα του καλού μάρκετινγκ, εκεί δηλαδή που ο καθένας από εμάς καταστάλαξε γιατί του προσφέρθηκε αυτό που είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία του. Δύσκολα ξεφεύγεις από το οικείο. Τυχεροί όσοι μπορούν και απολαμβάνουν τα πάντα και τονίζω το "απολαμβάνουν" γιατί είναι διαφορετικό απλά να είσαι ιδιοκτήτης και άλλο να απολαμβάνεις ουσιαστικά και συνειδητά ένα KTM 990 Super Moto και ένα ZRX1200R, με τις τόσο διαφορετικές συγκινήσεις που μπορούν να προσφέρουν. Οπότε πίσω από το χαβαλέ που κάνω δείξτε ανοχή και αντοχή, μη κάνετε δεύτερες σκέψεις σας παρακαλώ.

Για εμένα, η εικόνα μιας παρέας που μέσα της έχει μια Africa, ένα 990 ή 1190, ένα V-strom και ένα GS είναι μακράν πιο όμορφη από αυτήν μιας παρέας με 5 KTM. Δεν έχω πρόβλημα με το δεύτερο, αλλά σαν εικόνα, σαν λάτρης της μοτοσυκλέτας με κάνει και χαμογελάω το πρώτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To T7 ειναι εξαιρετικη δουλεια γιατι ειναι μια τελεια βαση για να χτισει ο καθενας ο,τι μηχανακι θελει. Ειναι ο,τι επρεπε να ηταν το νεο Αφρικα που εβγαλε η Χοντα. Ειναι βασικα ενα συγχρονο ΧRV750 κατα την ταπεινη μου αποψη. Και μαμα Αφρικα 750 θα δεις, και στημενα τουρισταδικα, και στημενα οφρονταδικα , μεχρι και κωλοφτιαγμενα εντουραδικα/ετοιμα για ραλλυ θα δεις. Γιατι η βασικη πλατφορμα ειχε ολες τις προυποθεσεις ωστε να σε βοηθησει να χτισεις πανω του. Ετσι και το Τ7, χωρις πολλα μπλιμπλικια και τρελες ιπποδυναμεις, και με μετριες αναρτησεις για να ικανοποιησουν τον μεσο αναβατη, με ωραια βαση ομως για οποιον θελει να βαλει χερι (και στην τσεπη) και να φτιαξει και ραλλυ μηχανακι, και ονοφαδικο, και ταξιδιαρικο και ο,τι θελει, ή ακομη και να το κρατησει μαμα για καθημερινη χρηση και την εκαστοτε βολτα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φίλοι μου, δεν υπάρχει καμία διαμάχη. Είναι όμορφο να θαυμάζουμε τη μοτοσυκλέτα του διπλανού μας, πολύ όμορφο. Η εκτίμηση και ο σεβασμός είναι πράγματα που κατακτώνται, είτε μιλάμε για μοτοσυκλέτες είτε για πρόσωπα, δεν χαρίζονται με βάση μια ετικέτα.

Στο κόσμο της μοτοσυκλέτας διακρίνω σχολές, με μεγαλύτερη ποικιλία στις Ευρωπαϊκές, όπου Γερμανοί, Ιταλοί και Αυστριακοί προσπαθούν να αφήσουν το δικό τους ξεχωριστό αποτύπωμα. Οι Ασιάτες φαίνεται να έχουν ενιαίο δόγμα λίγο-πολύ με μικρές αποκλίσεις μεταξύ τους, που όμως υπάρχουν για όσους γνωρίζουν καλά τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό.

Δεν είναι τυχαίο που πολλοί παραμένουν ορκισμένοι στις επιλογές συγκεκριμένων σχολών. Αυτό είναι αποτέλεσμα του καλού μάρκετινγκ, εκεί δηλαδή που ο καθένας από εμάς καταστάλαξε γιατί του προσφέρθηκε αυτό που είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία του. Δύσκολα ξεφεύγεις από το οικείο. Τυχεροί όσοι μπορούν και απολαμβάνουν τα πάντα και τονίζω το "απολαμβάνουν" γιατί είναι διαφορετικό απλά να είσαι ιδιοκτήττης και άλλο να απολαμβάνεις ουσιαστικά και συνειδητά ένα KTM 990 Super Moto και ένα ZRX1200R, με τις τόσο διαφορετικές συγκινήσεις που μπορούν να προσφέρουν. Οπότε πίσω από το χαβαλέ που κάνω δείξτε ανοχή και αντοχή, μη κάνετε δεύτερες σκέψεις σας παρακαλώ.

Για εμένα, η εικόνα μιας παρέας που μέσα της έχει μια Africa, ένα 990 ή 1190, ένα V-strom και ένα GS είναι μακράν πιο όμορφη από αυτήν μιας παρέας με 5 KTM. Δεν έχω πρόβλημα με το δεύτερο, αλλά σαν εικόνα, σαν λάτρης της μοτοσυκλέτας με κάνει και χαμογελάω το πρώτο.
Καπως ετσι ... , αλλα μονο KTM


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και κάπως έτσι χωρίς καθόλου ΚΤΜ στη πατρίδα της. Villacher Alpenstrasse, Αυστρία. Μου είχε φανεί πολύ περίεργο που στον νότο της Αυστρίας (όπου και οι καιρικές συνθήκες βοηθάνε) είδα ελάχιστα KTM και ήμουν εκεί περίπου 2 εβδομάδες. Την τιμητική τους είχαν τα BMW R1250GS, σε αναλογία που θα ξεπερνούσε το 70% και το 30% ήταν ποικιλία από όλες τις άλλες εταιρείες με σχεδόν μηδαμινή παρουσία από ΚΤΜ, τα 2-3 που είδα ήταν όλα 1290.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και κάπως έτσι χωρίς καθόλου ΚΤΜ στη πατρίδα της. Villacher Alpenstrasse, Αυστρία. Μου είχε φανεί πολύ περίεργο που στον νότο της Αυστρίας (όπου και οι καιρικές συνθήκες βοηθάνε) είδα ελάχιστα KTM και ήμουν εκεί περίπου 2 εβδομάδες. Την τιμητική τους είχαν τα BMW R1250GS, σε αναλογία που θα ξεπερνούσε το 70% και το 30% ήταν ποικιλία από όλες τις άλλες εταιρείες με σχεδόν μηδαμινή παρουσία από ΚΤΜ, τα 2-3 που είδα ήταν όλα 1290.

Μαλ@κες είναι? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
κανέναν δεν βλέπω να προβληματίζει το μικρό ρεζερβουάρ ούτε η σέλα του ....

Ίσως εγώ να περίμενα ένα νεο 660 τενερε πιο τουριστικό και άς έχανε στο χώμα λίγο ....



Καταπληκτικό μηχανάκι για όποιον του καλύπτει τις ανάγκες - ανησυχίες κτλ κτλ κτλ
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Είσαι βλάσφημος, αιρετικός και αντιπρόσωπος.




















































Και λέρα.
Και χέητερ.

Εγώ αυτά που βλέπω λέω :D:D:D

Το φορτώνεις στο τρέιλερ και το ξεφορτώνεις στο βουνό για να κάνεις την βόλτα σου .... :D:D:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ αυτά που βλέπω λέω :D:D:D

Το φορτώνεις στο τρέιλερ και το ξεφορτώνεις στο βουνό για να κάνεις την βόλτα σου .... :D:D:D
Πάρε καλύτερα ένα εντουρακι μοζέζα μου, άσε μας πχια..
Σαν κάτι τύπους που φορτώνουν τα 640 τους σε τρέιλορ... ονόματα δε λέμε υποληψίες δε θίγομαι..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ αυτά που βλέπω λέω :D:D:D

Το φορτώνεις στο τρέιλερ και το ξεφορτώνεις στο βουνό για να κάνεις την βόλτα σου .... :D:D:D
Μεγάλη ευκολία... Φορτώνεις και σωνεις λάστιχα, κούραση κλπ.
Ανεβαίνεις κυρία με τους καφέδες, σάντουιτς, κουτσομπολιό κλπ.
Οργωνεις ξεκούραστος και ξεφορτωτος τα χώματα κλπ
Ξαναφορτωνεις για επιστροφή... Βγάζεις τα λασπωμενα τα άπλυτα, παίρνεις freddo για επιστροφή και ξαναμανα κουτσομπολιό, πότε επιτέλους το πουλι θα σταματήσει να πέφτει σαν τον καραγκούνη.

Όλα αυτά αν υπάρχει τρέιλερ... Αν δεν υπάρχει Καβαλας ότι και να έχεις και κάνεις τα ίδια χωρίς freddo και κουτσομπολιό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μεγάλη ευκολία... Φορτώνεις και σωνεις λάστιχα, κούραση κλπ.
Ανεβαίνεις κυρία με τους καφέδες, σάντουιτς, κουτσομπολιό κλπ.
Οργωνεις ξεκούραστος και ξεφορτωτος τα χώματα κλπ
Ξαναφορτωνεις για επιστροφή... Βγάζεις τα λασπωμενα τα άπλυτα, παίρνεις freddo για επιστροφή και ξαναμανα κουτσομπολιό, πότε επιτέλους το πουλι θα σταματήσει να πέφτει σαν τον καραγκούνη.

Όλα αυτά αν υπάρχει τρέιλερ... Αν δεν υπάρχει Καβαλας ότι και να έχεις και κάνεις τα ίδια χωρίς freddo και κουτσομπολιό.
Είναι ένα άλλο είδος On/Off-άδας, με υποχρεωτικά κυκλικές διαδρομές. Σε χώρες που οι νόμοι και τα εδάφη δε βοηθάνε λογικό να είναι και πιο διαδεδομένο.

Στην Ελλάδα θα έκανα το ίδιο μόνο με μικρές On/Off ή καθαρόαιμα, ή αν συμμετείχα σε ένα event από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη.
Σε ότι με αφορά, μου κάνει "κάπως" να πηγαίνω με τρέιλερ στα βουνά και να ξεφορτώνω ένα δίκυκλο 180 ή 200 κιλών. Καταλαβαίνω όλα τα πλεονεκτήματα της άνεσης, το ξεκούραστο του πράγματος... αλλά από την άλλη, ξέρω 'γω... πιο ξεκούραστο είναι να μη πάρω καθόλου μηχανή.

Περί ορέξεως βέβαια...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μεγάλη ευκολία... Φορτώνεις και σωνεις λάστιχα, κούραση κλπ.
Ανεβαίνεις κυρία με τους καφέδες, σάντουιτς, κουτσομπολιό κλπ.
Οργωνεις ξεκούραστος και ξεφορτωτος τα χώματα κλπ
Ξαναφορτωνεις για επιστροφή... Βγάζεις τα λασπωμενα τα άπλυτα, παίρνεις freddo για επιστροφή και ξαναμανα κουτσομπολιό, πότε επιτέλους το πουλι θα σταματήσει να πέφτει σαν τον καραγκούνη.
:yew:

Η καλυτερη φαση ειναι αυτη :prft:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι ένα άλλο είδος On/Off-άδας, με υποχρεωτικά κυκλικές διαδρομές. Σε χώρες που οι νόμοι και τα εδάφη δε βοηθάνε λογικό να είναι και πιο διαδεδομένο.

Στην Ελλάδα θα έκανα το ίδιο μόνο με μικρές On/Off ή καθαρόαιμα, ή αν συμμετείχα σε ένα event από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη.
Σε ότι με αφορά, μου κάνει "κάπως" να πηγαίνω με τρέιλερ στα βουνά και να ξεφορτώνω ένα δίκυκλο 180 ή 200 κιλών. Καταλαβαίνω όλα τα πλεονεκτήματα της άνεσης, το ξεκούραστο του πράγματος... αλλά από την άλλη, ξέρω 'γω... πιο ξεκούραστο είναι να μη πάρω καθόλου μηχανή.

Περί ορέξεως βέβαια...
Πάνω από όλα η όρεξη.

Για παράδειγμα... Πριν τον Γράμμο με περιμένει διάβολο βδομάδα στη δουλειά
Τελειώνω Παρασκευή μεσημέρι σκοτωμένος από ένα φορτηγό μαρμαρα
Καβαλαω λοιπόν τον γκαντι και κάνω 500 και κάτι ψιλά για Γράμμο ή το φορτώνω και πίνω freddo.

Στέφανε.... Γνωρίζεις ότι τα έχω κάνει όλα σε όλες τις εκδοχές, αλλά κάποιες φορές πρέπει να κερδίζει η λογική.
Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανέναν και ιδίως στον εαυτό μας και προέχει η ασφάλεια σε ότι και να κανουμε
Και η αλήθεια είναι ότι όλα τα άσχημα και τα στραβά συμβαίνουν όταν υπάρχει κούραση.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
...... πρέπει να κερδίζει η λογική.
Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανέναν και ιδίως στον εαυτό μας και προέχει η ασφάλεια σε ότι και να κανουμε
Και η αλήθεια είναι ότι όλα τα άσχημα και τα στραβά συμβαίνουν όταν υπάρχει κούραση.
Με γνωμονα τα παραπανω, αποφασιζει ο καθενας μας, πως θα κινηθει!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με γνωμονα τα παραπανω, αποφασιζει ο καθενας μας, πως θα κινηθει!!!!
Μπορεί να κάνω και λάθος... Εδώ λέμε ο καθένας την άποψη του.
Ο στόχος είναι να βρισκόμαστε στις βόλτες, όπως μπορεί ο καθένας και με ότι μπορεί.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ΕΓΩ πλεον ειμαι σε αυτην τη φαση!
Οπως εχω πει, απ΄τον καιρο που πηρα το μικρο, εζησα τα ¨χωματα¨ απο μια αλλη τελειως διαφορετικη πλευρα.
Δυο ιδιοι κοσμοι, με διαφορετικη προσεγγιση ομως! Διαδρομες χωματινες ξεκουραστες, χωρις αγχος, πολυ γελιο, τρελη ευχαριστηση!
Η μεγαλη πλεον ειναι για ασφαλτο και για χωμα τυπου ¨εθνικου δρυμου¨! Να συνεχισω να ζω καταστασεις με την μεγαλη σε βουνο οπως το Καντηλι (με νεροφαγωματα, γουρνες, λασπες, σπρωξιμο και σηκωμα ελεεινο, απλα δεν υπαρχουν πια......... )! Το εκανα, το χορτασα, κουράστηκα! Το φοβερο ειναι πως το καταλαβα αυτο, μολις πηρα το μικρο. ¨Γιατι παιδευομουν ολα τα χρονια¨ ρωτουσα τον εαυτο μου!!!!!
Δεν λεω. αλλη κατασταση η μια, αλλη η αλλη. Για εμενα ομως, ο κυκλος ¨Βαρυ μηχανακι και βουνο¨..... εκλεισε!!!

Τωρα πλεον, απολαμβανω τις βολτες μου, και επιλεγω μηχανακι, με γνωμονα την ασφαλεια, την λιγοτερη κουραση μου, και την περισσοτερη διασκεδαση μου! Τοσο απλα!!!



Υ.Γ
Αυτο που ανεφερε ο κωστας, για το οτι βγαζεις τα λασπωμενα και ιδρωμενα ρουχα και βαζεις καθαρα και μυρωδατα, παιρνεις καφεδακι και γυρνας σπιτακι σου αρχοντας, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Μέχρι το 2005 με ένα tagbag και ένα σακίδιο , καβάλαγα το 999 και ξεκίναγα Παρασκευή αυγούλα απο Κόρινθο για πίστα Σέρρες. Έφτανα 11 , μισή ώρα καφέ και μετά βουρ στην πίστα. Κυριακή επιστροφή απογευματάκι με λάστιχα φιτίλια.
Μια (ανώδυνη) πτώση με μικρές ζημιές στην μότο που ευτυχώς δεν με ακινητοποίησε , με έκανε να αναθεωρήσω. Απο τότε , ακόμα και Μέγαρα με τρέιλερ και μόνο. Το ίδιο με τον Μπέργκο σε βόλτες Ζήρεια ή Γεράνια . Εχει πινακίδες κατατεθειμένες , όμως και να μην είχε , πάλι το ίδιο θα έκανα.
Θα ξεκίναγα με 640 π.χ. από Ναύπακτο να βγω Φλώρινα , όμως θα το φόρτωνα για να βρεθώ σε 2ημερο event εκεί. Με 9Χ0 μάλλον θα πήγαινα οδικώς και ο Θεός βοηθός
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μέχρι το 2005 με ένα tagbag και ένα σακίδιο , καβάλαγα το 999 και ξεκίναγα Παρασκευή αυγούλα απο Κόρινθο για πίστα Σέρρες. Έφτανα 11 , μισή ώρα καφέ και μετά βουρ στην πίστα. Κυριακή επιστροφή απογευματάκι με λάστιχα φιτίλια.
Μια (ανώδυνη) πτώση με μικρές ζημιές στην μότο που ευτυχώς δεν με ακινητοποίησε , με έκανε να αναθεωρήσω. Απο τότε , ακόμα και Μέγαρα με τρέιλερ και μόνο. Το ίδιο με τον Μπέργκο σε βόλτες Ζήρεια ή Γεράνια . Εχει πινακίδες κατατεθειμένες , όμως και να μην είχε , πάλι το ίδιο θα έκανα.
Θα ξεκίναγα με 640 π.χ. από Ναύπακτο να βγω Φλώρινα , όμως θα το φόρτωνα για να βρεθώ σε 2ημερο event εκεί. Με 9Χ0 μάλλον θα πήγαινα οδικώς και ο Θεός βοηθός
Όσο αφορά τα παραδείγματα που έθεσες. Θεωρώ εντελώς διαφορετικό πράγμα τη συμμετοχή σε πίστα ή σε οποιοδήποτε event, το ξεκαθάρισα νομίζω. Εγώ αναφέρομαι σε μια κλασική On/Off-άδα η οποία από τη φύση της είναι ON και OFF road...

Αλλά δεν ασκώ κριτική, όπως είπε και ο Κώστας ο maniac (πάει το GS, το έχασε μετά την απόκτηση του Γκάντι) συζήτηση κάνουμε. Πολλές φορές αν έχουμε καλή διάθεση, αντιλαμβανόμαστε πιο καλά τα πράγματα που βλέπουμε και δε στέκουν στο δικό μας μυαλό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΕΓΩ πλεον ειμαι σε αυτην τη φαση!
Οπως εχω πει, απ΄τον καιρο που πηρα το μικρο, εζησα τα ¨χωματα¨ απο μια αλλη τελειως διαφορετικη πλευρα.
Δυο ιδιοι κοσμοι, με διαφορετικη προσεγγιση ομως! Διαδρομες χωματινες ξεκουραστες, χωρις αγχος, πολυ γελιο, τρελη ευχαριστηση!
Η μεγαλη πλεον ειναι για ασφαλτο και για χωμα τυπου ¨εθνικου δρυμου¨! Να συνεχισω να ζω καταστασεις με την μεγαλη σε βουνο οπως το Καντηλι (με νεροφαγωματα, γουρνες, λασπες, σπρωξιμο και σηκωμα ελεεινο, απλα δεν υπαρχουν πια......... )! Το εκανα, το χορτασα, κουράστηκα! Το φοβερο ειναι πως το καταλαβα αυτο, μολις πηρα το μικρο. ¨Γιατι παιδευομουν ολα τα χρονια¨ ρωτουσα τον εαυτο μου!!!!!
Δεν λεω. αλλη κατασταση η μια, αλλη η αλλη. Για εμενα ομως, ο κυκλος ¨Βαρυ μηχανακι και βουνο¨..... εκλεισε!!!

Τωρα πλεον, απολαμβανω τις βολτες μου, και επιλεγω μηχανακι, με γνωμονα την ασφαλεια, την λιγοτερη κουραση μου, και την περισσοτερη διασκεδαση μου! Τοσο απλα!!!



Υ.Γ
Αυτο που ανεφερε ο κωστας, για το οτι βγαζεις τα λασπωμενα και ιδρωμενα ρουχα και βαζεις καθαρα και μυρωδατα, παιρνεις καφεδακι και γυρνας σπιτακι σου αρχοντας, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!
Κι εγώ Κώστα, δε ξαναγυρνάω σε μεγάλα και επίσης το κατάλαβα αυτό μόλις πήρα το μικρό. Είχα έναν παραπάνω λόγο να διστάζω γνωρίζοντας πως για ένα μεγάλο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση σε μεγάλο και από αυτό προκύπτει ένας άλλος συμβιβασμός στις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις.
 
Top Bottom