Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάνω από όλα η όρεξη.

Για παράδειγμα... Πριν τον Γράμμο με περιμένει διάβολο βδομάδα στη δουλειά
Τελειώνω Παρασκευή μεσημέρι σκοτωμένος από ένα φορτηγό μαρμαρα
Καβαλαω λοιπόν τον γκαντι και κάνω 500 και κάτι ψιλά για Γράμμο ή το φορτώνω και πίνω freddo.

Στέφανε.... Γνωρίζεις ότι τα έχω κάνει όλα σε όλες τις εκδοχές, αλλά κάποιες φορές πρέπει να κερδίζει η λογική.
Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανέναν και ιδίως στον εαυτό μας και προέχει η ασφάλεια σε ότι και να κανουμε
Και η αλήθεια είναι ότι όλα τα άσχημα και τα στραβά συμβαίνουν όταν υπάρχει κούραση.
Κώστα το ξέρω και έχουμε κάνει και κάποιες σύντομες συζητήσεις με κύριο μήνυμα το "ποιος είμαι εγώ που θα πω στον άλλον...." και για αυτό γνωρίζω...
Όπως επίσης το πόσο όμορφο είναι να υποχωρεί κάποιος, να μην τον τυφλώνει ο γραπτός εγωισμός. Όπως μια συγνώμη, όπως η σιωπή... μερικές φορές είναι χρυσός.

Εγώ μέχρι σήμερα δε θα μπορούσα να το σκεφτώ, αν υπήρχε κούραση απλά δε θα ξεκίναγα. Ούτε θα σκεφτόμουν να πάρω ένα τρέιλερ για τέτοιες περιπτώσεις. Δεν είναι επειδή θέλω ή δε θέλω να αποδείξω κάτι και σίγουρα η ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό.

Το πως σκεφτόμαστε και το πως πράττουμε δεν σημαίνει ότι κάνουμε λάθος, σημαίνει πως έτσι ταιριάζει σε εμάς. Καμιά φορά μια σειρά από γεγονότα μας οδηγεί στο να καταλάβουμε πως υπάρχει και άλλος τρόπος, όπως π.χ. η κούραση που ανέφερες και μετά να γίνεται κάτι άνευ κούρασης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και για να κλείσουμε το θέμα με το φορτωμένο Τ7.... Όλες οι δοκιμές και τα βιδεο - προώθηση, γίνονται έτσι για εμφανείς λογους.
Σιγά μην καβαλαγε ο "χερας" το Τ7, για να πάει από Αθήνα στα Βαρδούσια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και για να κλείσουμε το θέμα με το φορτωμένο Τ7.... Όλες οι δοκιμές και τα βιδεο - προώθηση, γίνονται έτσι για εμφανείς λογους.
Σιγά μην καβαλαγε ο "χερας" το Τ7, για να πάει από Αθήνα στα Βαρδούσια.
Ε ναι! Ο άνθρωπος σε ένα "γύρισμα" πήγε.

Παναγιώτη R.E.H όταν μιλάμε για Tenere 700 το πρότυπο σου θα είναι ο Sanders, ξέχνα ότι άλλο βλέπεις.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ε ναι! Ο άνθρωπος σε ένα "γύρισμα" πήγε.

Παναγιώτη R.E.H όταν μιλάμε για Tenere 700 το πρότυπο σου θα είναι ο Sanders, ξέχνα ότι άλλο βλέπεις.

Συγνώμη ρε φίλε τώρα.... Αλλά αυτά τα ταξίδια των μηνών και μηνών, χρειάζονται μόνο χρόνο.
Δεν έχει σημασία το σίδερο.

Έχουμε έναν δικό μας για πρότυπο... Που τα κάνει με παπι

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τωρα ταξιδευει ενας Πορτογάλος για το γυρο του κοσμου με εναν "μπομπο" .

Χρονος,χρημα και να μην εχεις σκοτουρες πισω και ολα γίνονται με οτιδήποτε.

Δεν θα ηθελα να φυγω με παπι , απο 600 κυβικά και πανω , ολα ειναι ωραια .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
κανέναν δεν βλέπω να προβληματίζει το μικρό ρεζερβουάρ ούτε η σέλα του ....

Ίσως εγώ να περίμενα ένα νεο 660 τενερε πιο τουριστικό και άς έχανε στο χώμα λίγο ....

Καταπληκτικό μηχανάκι για όποιον του καλύπτει τις ανάγκες - ανησυχίες κτλ κτλ κτλ
Η αλήθεια είναι ότι μαμά το μηχανάκι ειναι ελαφρώς χειρότερο τουριστικά απο το 660 μαμά.
Λιγότερη ανεμοκάλυψη, η σέλα έχει λιγότερο αφρώδες, η αυτονομία είναι αισθητά μικρότερη και η θέση της εξάτμισης περιορίζει λίγο τον όγκο αποσκευών με δυο βαλίτσες/σαμάρια.

Παρόλα αυτά το 660 τουριστικά εμένα με κουράζει πολύ σε συχνές στάσεις. Πχ να σταματήσεις να βγαλεις δυο φωτό και να ξαναφυγεις, να κανείς μια στάση να χαζέψεις κλπ.
Λίγο το υψος της σέλας λίγο το σκαλωπάτι του συνοδηγού κάνουν το καβάλα ξεκαβαλα κουραστικό.
Επίσης η πολύ βαρια αίσθηση στο τιμόνι κανουν την οδηγηση σε κλειστές στροφές και σε μανούβρα στο πάρκαρε ξεπαρκαρε πολύ κουραστικές. Στις στατικές μανούβρες το υψος της σέλας δεν βοηθάει ειδικά άμα εισαι δικάβαλος και φορτωμένος.

Για μένα, για το πως οδηγάω και τι κάνω με το μηχανάκι, το 660 με κουράζει.
Στο 700 η άισθηση του τιμονιού, το πόσο εύκολοτερα μανουβράρεις το μηχανάκι και το πόσο έυκολα ανεβάινεις και κατεβάινεις ήταν αυτό που μου έλειπε στο 660.
Κάποια πράγματα οπώς η ανεμοκάλυψη και το αφρωδες στη σέλα διορθώνονται. Κάποια άλλα ίσως όχι. Ειδικά τα 16 λίτρα και 300 χλμ αυτονομια μοιαζουν σαν αστείο, έχοντας καλομάθει με αυτονομίες 500+ στο 660 αλλά ακόμα και στο DR. Θα δούμε εν καιρώ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ετοιμάζεται τεποζιτο που δε θα μεταβάλει τις διαστάσεις όγκο της μηχανής και που θα προσθέσει άλλα 10 λίτρα. Κοινώς 26 λίτρα αυτονομία 500χλμ σε χαλαρούς ρυθμούς...υποτίθεται ο T7rally.com θα το έχει έτοιμο σε λίγο καιρό...αν όλα πάνε καλά.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Όσο αφορά τα παραδείγματα που έθεσες. Θεωρώ εντελώς διαφορετικό πράγμα τη συμμετοχή σε πίστα ή σε οποιοδήποτε event, το ξεκαθάρισα νομίζω. Εγώ αναφέρομαι σε μια κλασική On/Off-άδα η οποία από τη φύση της είναι ON και OFF road...

Αλλά δεν ασκώ κριτική, όπως είπε και ο Κώστας ο maniac (πάει το GS, το έχασε μετά την απόκτηση του Γκάντι) συζήτηση κάνουμε. Πολλές φορές αν έχουμε καλή διάθεση, αντιλαμβανόμαστε πιο καλά τα πράγματα που βλέπουμε και δε στέκουν στο δικό μας μυαλό.
Προφανώς και δεν τίθεται θέμα κριτικής παρά μόνο καλοπροαίρετης συζήτησης . Μια κλασσική on offαδα , όπως την αντιλαμβάνομαι και κρίνοντας από κάποιες του φόρουμ (π.χ. Μαίναλο) , περιλαμβάνουν και κάποια διεκπεραιωτικά χιλιόμετρα εθνικής. Αυτά για κάποιες μότο, ΧΤ παράδειγμα , μπορεί να μην σημαίνει τπτ παρά μόνο φθορά σε χωμάτινα ελαστικά (Αν φοράει) . Για τον αναβάτη σίγουρα σημαίνει χρόνο , άνεση , κούραση και γιατί όχι σιγουριά. Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε singles off on. Τα 2κύλινδρα on off είναι μια άλλη περίπτωση που μόνο για ένα super enduro ή ΗP2 θα έβλεπα χρήση τρέιλερ και αυτό υπό προϋποθέσεις. Τώρα γιατί κάποιος θα πάρει αυτά τα κτήνη για χώμα , είναι μια άλλη κουβέντα. Εγώ πάντως τους βγάζω το καπέλο όταν τα πάνε όπως τους πρέπει και μπορούν .
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ε ναι! Ο άνθρωπος σε ένα "γύρισμα" πήγε.

Παναγιώτη R.E.H όταν μιλάμε για Tenere 700 το πρότυπο σου θα είναι ο Sanders, ξέχνα ότι άλλο βλέπεις.

Ωραίο βίντεο...
Σε κάνει να θέλεις να ταξιδέψεις ...

Τους ζηλεύω όλους αυτός τους τύπους και τις τύπισσες που έχουν τον χρόνο να κάνουν τόσο μακρινά ταξίδια ...

Και για να είμαστε και εντός του θέματος, δεν θα με χάλαγε ενα Τ7 να γυρίσω τον κόσμο ...

Παρακολουθούσα την διαδρομή του Lolo Cochet με τα 2 Τ7




Συγνώμη ρε φίλε τώρα.... Αλλά αυτά τα ταξίδια των μηνών και μηνών, χρειάζονται μόνο χρόνο.
Δεν έχει σημασία το σίδερο.

Έχουμε έναν δικό μας για πρότυπο... Που τα κάνει με παπι

Πηγή έμπνευσης και ο Μιτσάκης καθώς όπως και ο Πάνος Magelanos, και ο Στέργιος με την vespa και ο Ηλίας με το xr και πάρα πολλοί άλλοι ....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Παντως αυτα που εκανε ο τυπος με το yamaha, με 990 δεν μπορουσε να τα κανει.... αυτο με τη μια κανει το Τ7 κλασεις ανωτερο απο το καλυτερο ΚΤΜ.....round 2.....fight!!!
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Για να επαρχόμαστε στο θέμα..ΠΣΚ περι τα 600 Km, Αθηνα - Πηγάδι (παραθαλάσσιο χωρίο κοντά σοτν Πτελεό Μαγνησίας). Η διαδρομή ήταν εθνική στην πλειοψηφία καθώς ο στόχος ήταν ξαπλωστρα-υπνος-μπύρα.. λίγο επαρχιακός δρόμος και ολιγον χώμα γιατί χαθήκα σε κατι λιοστασια μεχρι να βρω τον ξενώνα.

Εχω γράψει σχεδόν 6.000 Km μέχρι σήμερα, προφανώς κανένα πρόβλημα..Αυτή τη στιγμή το μόνο που μένει να κάνω στο μηχανάκι είναι να αλλάξω το ελατήριο στο πισω αμορτισέρ - με τέρμα προφόρτιση και περνάω για λιγο τα όριο δυναμικού SAG.

Κάποια σχόλια για ταξίδι σε εθνική..το εχουμε ξαναπει στα 130-140 σταθερό και ο αέρας αν δεν ειναι κοντρα μια χαρά. Στο συγκεκριμένο ταξίδι έπαιξα με μεγαλύτερες ταχυτητες, βάρεσα 160-170+ οπότε επαιζε σκύψιμο. Το θέμα δεν ήταν το κοπάνημα στα χέρια (που ήταν αρκετό) αλλά το κράνος με το γείσο. Επίσης κατανάλωση/αυτονομιά..προφανώς ciao bye.

Γενικά βλέπω να είναι στο 5,1-5,3 lt/100km με τον τρόπο οδήγησης μου (εκτός από αυτό το ΠΣΚ...)

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βλέποντας το βίντεο είναι σίγουρο πως όλοι μας σκεφθήκαμε πως δε μπορεί να είναι ένα stock μηχανάκι.

Παλιότερα θυμάμαι σε ένα άλλο βίντεο το οποίο ήταν δημιούργημα των Αυστραλών που ασχολούνται με τις βελτιώσεις αναρτήσεων σε κάποιο σημείο συνάντησαν τον Sanders και των ρώτησαν σχετικά. Με κάθε ειλικρίνεια ο άνθρωπος απάντησε πως ο ίδιος για το παγκόσμιο ταξίδι του φορούσε τις stock αναρτήσεις συμπληρώνοτας πως για το είδος της οδήγησης του και για τα κιλά του δεν θεωρεί πως η αντικατάσταση έστω και ελατηρίων είναι απαραίτητη. Το έγραψα κι εγώ νωρίτερα, είναι θέμα κιλών αναβάτη και όγκου μεταφοράς εξοπλισμού.

Πληροφορίες για το συγκεκριμένο βίντεο... (πρέπει να ομολογήσω πως αυτή η μηχανή συνεχώς ανεβάζει τις μετοχές της στο χρηματιστήριο του μυαλού μου).
Το παρακάτω είναι κομμάτι από ένα άρθρο σχετικό με το βίντεο του Tarres. Link από ολόκληρο το άρθρο σας βάζω κάτω από το απόσπασμα:

So Is It A Stock Tenere 700?
"Javi Echevarría, co-producer of the film, told us that the only thing they did was change the stock tires to Mitas knobbies, while the Tenere’s suspension was prepared by Erik Augé, with more oil in the fork for a stiffer, more stunt-proof ride. During some of the harshest landings you still hear both the front and especially the rear suspension clunk hard on the stops, yet Javi told us that after their week-long shoot the Yamaha “was totally in perfect condition after seven days of crazy riding to the limit.”

Επίσης μου άρεσε το κλείσιμο του άρθρου που είναι σχετικό με το μήνυμα που θέλει να μεταφέρει η ταινία:

"In the meantime, keep in mind the intentions of “The Seeker” and the storm before the quiet. The film’s most important message is about chasing life…on a motorcycle, of course."

Πηγή: Trials Champ Pol Tarres Defies Gravity Riding The Yamaha Tenere 700 - ADV Pulse
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πληροφορίες για το συγκεκριμένο βίντεο... (πρέπει να ομολογήσω πως αυτή η μηχανή συνεχώς ανεβάζει τις μετοχές της στο χρηματιστήριο του μυαλού μου).
Στέφανε, όταν θα είσαι ετοιμος και θα έχεις πάρει όλες τις μετοχές, πες μου να πάμε να ψωνίσουμε δύο να τελειώνουμε!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom