Yamaha T7 Tenere

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
MEGA TEST

Ειχα οδηγησει πριν καποια χρονια το ΜΤ-07 σε μια εκδηλωση του περιοδικου Μοτο σε ενα αυτοσχεδιο πιστακι στο Ελληνικο και το μοτερακι του μου ειχε κανει εξαιρετικη εντυπωση. Τον περασμενο Φλεβαρη πηρα και για μια μικρη βολτα μισαωρου στην ασφαλτο στο Λονδινο το Τ700, με σκοπο να το κανω εκτεταμενο τεστ στο χωμα την ανοιξη οταν θα ανοιγε ο καιρος, αλλα ο μαμημενος κορωνοιος ακυρωσε αυτο το longer test.

Την περασμενη Τεταρτη λοιπον κανονισαμε με τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα να παρουμε το προσωπικο Τ700 του Θοδωρη ωστε να το δω συγκριτικα με το CRF1000 με το οποιο εχω κανει 50Κ χμ σε καθε ειδους διαδρομες. Το ιδιο ηθελε να δει και ο συνχωματερος Κωστας adventsuras ο οποιος ειχε ηδη κανει ασφαλτινο τεστ το Τ700 αλλα ηθελε να το δει στο χωμα και σε συγκριση με το CRF1000. Να ευχαριστησουμε ΚΑΙ απο δω τον Θοδωρη Νουλα ο οποιος ειναι υποδειγματικος αντιπροσωπος και promoter των Yamaha στη Θεσσαλια για την γεναιοδωρη χειρονομια του να μας δωσει το προσωπικο του Τ700 για 3.5 ωρες να το “κυνηγησουμε” σε χωματινες αλλα και ασφαλτινες διαδρομες. Μας το παρεδωσε ετοιμο για χωμα, με πιεσεις ελαστικων 25-28 και σεταρισμενο πισω για το δικο του βαρος των 95 κιλων αλλα “προς το μαλακο”, οποτε θατανε ok στο χωμα για τα δικα μας 85 και 88 κιλα αντιστοιχα. Πριν παρουμε το ασπρο-κοκκινο Τενερε, χαλβαδιασαμε λιγο τηn εκδοση Rally στο μαγαζι του.




Το πηγαμε πρωτα στο γκαραζ μου με τον Κωστα ωστε να ντυθουμε χωματινα και να φυγουμε. Οι πρωτη εντυπωση στο βαλε/βγαλε απο γκαραζ ειναι οτι ειναι πολυ πιο μανιτζεβελο/ελαφροτερο απο το CRF1000: 30 κιλα διαφορά και το δικο μου εχει επιπλεον ποδιά και καγκελα, επισης το CRF ειχε σχεδον φουλαρισμενο ρεζερβουαρ ενω το T700 οχι. Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα.







Με το που ξεκινησαμε πηγαινοντας προς την αρχη της χωματινης διαδρομης, αρχισανε και οι δοκιμες στην ασφαλτο. Τα ανοιξαμε με 3η, 4η, 5η και 6η απο χαμηλες ταχυτητες για τα δουμε ελαστικοτητα και επιταχυνση. Το 700αρακι δε μασαει, πηγαινε συνεχως πλαι-πλαι με το CRF1000 και μονο οταν ανεβαινε αρκετα η ταχυτητα το CRF ξεκολαγε και απομακρυνοτανε. Ειδικα η 3η του Τ700 τα σπαει!!

Η διαδρομη που ειχα σχεδιασει περιελαμβανε ολων των ειδων τις χωματινες συνθηκες εκτος απο φλαταδουρες και ειναι μερος μιας διαδρομης που ειχε μπει παλια σε εναν αγωνα scrambler. Ειναι συνολικα 18χμ και εχει τα παντα, διαμηκη λουκια, φυτευτη πετρα, σαθρα κομματια, αποτoμες κατηφορες, ανηφορες με σκαλοπατια που δεν πρεπει να κλεισεις γκαζι, κλπ. Την καναμε δυο φορες, την πρωτη φορα πηρε ο Κωστας το Τ700 για να του δειξω τα δυσκολα σημεια της διαδρομης, και την δευτερη το πηρα εγω για να το τεσταρω στο χωμα. Αφου τελειωσαμε με το χωμα, καναμε και αλλα 25χμ στην ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Καναμε συνολικα 65χμ μεχρι που επιστρεψαμε το μηχανακι στον Θοδωρη, 35χμ απαιτητικου χωματος και 30χμ ασφάλτου.




Μπαινω κατ’ευθειαν στο ψητο ή οπως λεν και στο χωριο μου στο Summary: Το μηχανακι τα σπαει στο χωμα και ειναι απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο για καποιον που θα αποδεχτει τον χωματινο προσανοτολισμο του, μειον τα μακρινα δικαβαλα ταξιδια. Ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα, καθως συνδυαζει την ευκολια του 2κυλινδρου κινητηρα για σχετικα μακρινες αποστασεις στην ασφαλτο με σχετικα χαμηλο βαρος και επιθετικη θεση οδηγησης στο χωμα. Συνδυαζει τη γιαπωνεζικη αξιοπιστια, γραμμικοτητα και user friendly νοοτροπια με κατι απο την “μυωδη” επιθετικη συμπεριφορα ενος WR450 (κλοπυραιτ απο Κωστα kordix) και ειναι οτι πρεπει γι’αυτους που θελουν ενα πολυ ικανο μηχανακι στο χωμα αλλα οχι ready-to-race καθως το τελευταιο τους πεφτει πολυ και δε θα εκμεταλευτουν ποτε τις δυνατοτητες του στο επακρο (και δε θελουν και τις αναλογες θυσιες στην ασφαλτο).

Pros: Εξαιρετικος κινητηρας (που δε βγαζει ζεστη), βαρος και αισθηση ελαφροτητας, θεση οδηγησης, συμπεριφορα στο χωμα, απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, λιτο τοσο-οσο χωρις αχρειαστα ηλεκτρονικα. Cons: σχετικα budget αμορτισερ παρα τις ρυθμισεις, ποιοτητα πλαστικων, θεση ψυγειου που χρειαζεται καγκελα προστασιας, θεση εξατμισης που θα βρει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια, καπακι συμπλεκτη που ενοχλει το δεξι ποδι χωρις μποτα.



Γυρνωντας στο τεστ, να πω οτι πηρα το μηχανακι λιγο πριν το τελος της “πρωτης” χωματινης διαδρομης, μετα απο μια δευτερη σταση που καναμε για φωτο. Η συνεχεια απο κει ειναι αρκετα δυσκολη, με αποτομο ανεβασμα με μεγαλες φυτευτες πετρες και κατεβασμα με φυσικα σκαλοπατια απο την αλλη. Με το που ξεκινησα σκεφτηκα οτι πηρα το μηχανακι στο χειροτερο σημειο, αλλα το μηχανακι ανεβηκε/κατεβηκε το δυσκολο κομματι για πλακα! Μετα απο 5’, ενοιωθα οτι ξερω το μηχανακι για μηνες και η συμπεριφορα του μου θυμιζε 1κυλινδρο 600αρι. Λιγο παρακατω ειχε ενα ελαφρα κατηφορικο σαθρο κομματι με στροφες, που θελει αρκετη προσοχη. Το πηγα με ταχυτητες που δεν τολμαω να παω το CRF, τετοια ητανε η αισθηση ελαφροτητας και η εμπιστοσυνη που μου εδινε. Μαλιστα στο τελος αυτου του χωματινου κομματιου ηρθε ο Κωστας και μου λεει “Ρε συ πως πας ετσι ξενο μηχανακι που το παιρνεις πρωτη φορα, δε φοβασαι μη γινει καμια στραβη?” (Ελπιζω να μη διαβαζει ο Θοδωρης :rolleyes:).

Τεσπα, απο κει και μετα ξανακαναμε ολη τη χωματινη των 18χμ οπου τουδωσα και καταλαβε. Μαλιστα σε ενα σημειο εχει ενα σχετικα αποτομο ανεβασμα με φυτευτες πετρες οπου με το CRF ανεβαινω just με 2α και το γκαζι ανοιχτο, δε νομιζω οτι ανεβαινει με 3η αν και δεν τοχω δοκιμασει. Το Τ700 ανεβηκε τοσο ευκολα με 2α που γυρισα πισω και το ανεβηκα και με 3η! Το μονο θεμα που ειχα σε μερικα σημεια ητανε η συμπεριφορα του αμορτισερ, οπου περνωντας με ταχυτητα απο μεγαλες ανωμαλιες ειχε αποτομη συμπεριφορα και σε μερικα σημεια με πεταξε αγαρμπα αριστερα-δεξια. Γενικα οι αναρτησεις του δεν εχουν την ποιοτητα και ανεση των αναρτησεων του CRF το οποιο περναει ακλονητο και σαν Mercedes πανω απο ανωμαλιες, και αυτο ειναι κατι που μου ειπε και ο Κωστας μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα που εκανε στο χωμα με το CRF δηλ “Τι αναρτησεις ειν’αυτες!”. Απο την αλλη, μιλαμε για 10 vs 15 χιλιαρικα μηχανακι. Κατι αλλο: ειχα διαβασει οτι το μπροστινο φρενο ειναι πολυ δυνατο στο χωμα και μπορει να μπλοκαρει, εγω δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα και ητανε μια χαρα ακομα και οταν το τσαρουχωσα. Πληροφοριακα, το CRF εχει ακομη δυνατοτερα φρενα και ακομη κι’αυτα ειναι μια χαρα στο χωμα, βεβαια εκει δουλευει παντα το μπροστινo ABS το οποιο δε βγαινει ποτε, οταν βγαζεις το ABS βγαινει μονο το πισω.







Μετα το χωμα πηγαμε και μια καποια χιλιομετρα ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Αρχισαμε απο στριφτερα επαρχιακα κομματια και καταληξαμε σε αυτοκινητοδρομο για να τα δουμε σε ψηλες ταχυτητες. Ακομη κι’εκει το Τ700 μου φανηκε απολυτα αποδεκτο, εχοντας βεβαια στο μυαλο τον χωματινο προσανατολισμο του. Η προστασια του ειναι σχετικα ικανοποιητικη, τα φρενα επισης ικανοποιητικα και η ανεση καλυτερη απ’οτι τη φανταζομουνα. Το δε κινητηρακι του ειναι εξαιρετικο και στην ασφαλτο, ειδα πολυ ευκολα 170χμω 2-3 φορες που το ανοιξα. Βεβαια μου κουνησε λιγο πανω απο τα 160χμω (ειχε και καποιο αερα) αλλα οχι κατι τραγικο. Η δε σελα του δε με προβληματισε τις 2.5 ωρες που περασα πανω της, αν και σαφως πιο λιτη/χωματινη απο αλλες σελες. Πιθανα θα θελει φτιαξιμο για μακρινα ταξιδια. Παντως και η σελα του Rally που δοκιμασα στατικα δε μου φανηκε πολυ διαφορετικη απο τη στανταρ. Και ενα τελευταιο: το μηχανακι δε βγαζει καθολου ζεστη, κατι πολυ σημαντικο σε κλειστα κομματια στο χωμα και στην πολη.

Αυτα σχετικα με το μηχανακι, θα ειναι πιθανα η επομενη μου αγορα σε ελαφρα μεταχειρισμενο. Σε ερωτηξη φιλων αν αξιζει να τοχω παραλληλα με το CRF, φυσικα και αξιζει για μενα: για μακρινα adventure δικαβαλα ή και για μονοκαβαλα μακρινα ασφαλτινα ταξιδια θα παιρνω το CRF, για απαιτητικες χωματινες διαδρομες με καθολου ή με λιγες αποσκευες το Τ700 ειναι μανουλα, και ειναι και μια χαρα μονοκαβαλο στην ασφαλτο. Και το προτιμω απο ενα 701 ή 690 Adv αν και πιο βαρυ/”αδυναμο”, λογω των πλεονεκτηματων του στην ασφαλτο. Αν ηταν ναχω βεβαια ενα μονο μηχανακι, το CRF ειναι σιγουρα καλυτερο για τη χρηση που κανω εγω με συχνα μακρινα δικαβαλα. Τελειωνοντας, πιστευω η δυναμη του Τ700 στο χωμα ειναι υπερ-αρκετη για τον χομπιστα χωματερο, οπως ειμαστε οι περισοτεροι απο μας. Well done Yamaha και ευχαριστουμε και παλι τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα για την ευγενικη του χορηγια γι’αυτο το τεστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
MEGA TEST

Ειχα οδηγησει πριν καποια χρονια το ΜΤ-07 σε μια εκδηλωση του περιοδικου Μοτο σε ενα αυτοσχεδιο πιστακι στο Ελληνικο και το μοτερακι του μου ειχε κανει εξαιρετικη εντυπωση. Τον περασμενο Φλεβαρη πηρα και για μια μικρη βολτα μισαωρου στην ασφαλτο στο Λονδινο το Τ700, με σκοπο να το κανω εκτεταμενο τεστ στο χωμα την ανοιξη οταν θα ανοιγε ο καιρος, αλλα ο μαμημενος κορωνοιος ακυρωσε αυτο το longer test.

Την περασμενη Τεταρτη λοιπον κανονισαμε με τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα να παρουμε το προσωπικο Τ700 του Θοδωρη ωστε να το δω συγκριτικα με το CRF1000 με το οποιο εχω κανει 50Κ χμ σε καθε ειδους διαδρομες. Το ιδιο ηθελε να δει και ο συνχωματερος Κωστας adventsuras ο οποιος ειχε ηδη κανει ασφαλτινο τεστ το Τ700 αλλα ηθελε να το δει στο χωμα και σε συγκριση με το CRF1000. Να ευχαριστησουμε ΚΑΙ απο δω τον Θοδωρη Νουλα ο οποιος ειναι υποδειγματικος αντιπροσωπος και promoter των Yamaha στη Θεσσαλια για την γεναιοδωρη χειρονομια του να μας δωσει το προσωπικο του Τ700 για 3.5 ωρες να το “κυνηγησουμε” σε χωματινες αλλα και ασφαλτινες διαδρομες. Μας το παρεδωσε ετοιμο για χωμα, με πιεσεις ελαστικων 25-28 και σεταρισμενο πισω για το δικο του βαρος των 95 κιλων αλλα “προς το μαλακο”, οποτε θατανε ok στο χωμα για τα δικα μας 85 και 88 κιλα αντιστοιχα. Πριν παρουμε το ασπρο-κοκκινο Τενερε, χαλβαδιασαμε λιγο τηn εκδοση Rally στο μαγαζι του.




Το πηγαμε πρωτα στο γκαραζ μου με τον Κωστα ωστε να ντυθουμε χωματινα και να φυγουμε. Οι πρωτη εντυπωση στο βαλε/βγαλε απο γκαραζ ειναι οτι ειναι πολυ πιο μανιτζεβελο/ελαφροτερο απο το CRF1000: 30 κιλα διαφορά και το δικο μου εχει επιπλεον ποδιά και καγκελα, επισης το CRF ειχε σχεδον φουλαρισμενο ρεζερβουαρ ενω το T700 οχι. Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα.







Με το που ξεκινησαμε πηγαινοντας προς την αρχη της χωματινης διαδρομης, αρχισανε και οι δοκιμες στην ασφαλτο. Τα ανοιξαμε με 3η, 4η, 5η και 6η απο χαμηλες ταχυτητες για τα δουμε ελαστικοτητα και επιταχυνση. Το 700αρακι δε μασαει, πηγαινε συνεχως πλαι-πλαι με το CRF1000 και μονο οταν ανεβαινε αρκετα η ταχυτητα το CRF ξεκολαγε και απομακρυνοτανε. Ειδικα η 3η του Τ700 τα σπαει!!

Η διαδρομη που ειχα σχεδιασει περιελαμβανε ολων των ειδων τις χωματινες συνθηκες εκτος απο φλαταδουρες και ειναι μερος μιας διαδρομης που ειχε μπει παλια σε εναν αγωνα scrambler. Ειναι συνολικα 18χμ και εχει τα παντα, διαμηκη λουκια, φυτευτη πετρα, σαθρα κομματια, αποτoμες κατηφορες, ανηφορες με σκαλοπατια που δεν πρεπει να κλεισεις γκαζι, κλπ. Την καναμε δυο φορες, την πρωτη φορα πηρε ο Κωστας το Τ700 για να του δειξω τα δυσκολα σημεια της διαδρομης, και την δευτερη το πηρα εγω για να το τεσταρω στο χωμα. Αφου τελειωσαμε με το χωμα, καναμε και αλλα 25χμ στην ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Καναμε συνολικα 65χμ μεχρι που επιστρεψαμε το μηχανακι στον Θοδωρη μετα απο 35χμ απαιτητικου χωματος και 30χμ ασφαλτου.




Μπαινω κατ’ευθειαν στο ψητο ή οπως λεν και στο χωριο μου στο Summary: Το μηχανακι τα σπαει στο χωμα και ειναι απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο για καποιον που θα αποδεχτει τον χωματινο προσανοτολισμο του, μειον τα μακρινα δικαβαλα ταξιδια. Ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα, καθως συνδυαζει την ευκολια του 2κυλινδρου κινητηρα για σχετικα μακρινες αποστασεις στην ασφαλτο με σχετικα χαμηλο βαρος και επιθετικη θεση οδηγησης στο χωμα. Συνδυαζει τη γιαπωνεζικη αξιοπιστια, γραμμικοτητα και user friendly νοοτροπια με κατι απο την “μυωδη” επιθετικη συμπεριφορα ενος WR450 (κλοπυραιτ απο kordix) και ειναι οτι πρεπει γι’αυτους που θελουν ενα πολυ ικανο μηχανακι στο χωμα αλλα οχι ready-to-race καθως το τελευταιο τους πεφτει πολυ και δε θα εκμεταλευτουν ποτε τις δυνατοτητες του στο επακρο (και δε θελουν και τις αναλογες θυσιες στην ασφαλτο).

Pros: Εξαιρετικος κινητηρας (που δε βγαζει ζεστη), βαρος και αισθηση ελαφροτητας, θεση οδηγησης, συμπεριφορα στο χωμα, απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, λιτο τοσο-οσο χωρις αχρειαστα ηλεκτρονικα. Cons: σχετικα budget αμορτισερ παρα τις ρυθμισεις, ποιοτητα πλαστικων, θεση ψυγειου που χρειαζεται καγκελα προστασιας, θεση εξατμισης που θα βρει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια, καπακι συμπλεκτη που ενοχλει το δεξι ποδι χωρις μποτα.



Γυρνωντας στο τεστ, να πω οτι πηρα το μηχανακι λιγο πριν το τελος της “πρωτης” χωματινης διαδρομης, μετα απο μια δευτερη σταση που καναμε για φωτο. Η συνεχεια απο κει ειναι αρκετα δυσκολη, με αποτομο ανεβασμα με μεγαλες φυτευτες πετρες και κατεβασμα με φυσικα σκαλοπατια απο την αλλη. Με το που ξεκινησα σκεφτηκα οτι πηρα το μηχανακι στο χειροτερο σημειο, αλλα το μηχανακι ανεβηκε/κατεβηκε το δυσκολο κομματι για πλακα! Μετα απο 5’, ενοιωθα οτι ξερω το μηχανακι για μηνες και η συμπεριφορα του μου θυμιζε 1κυλινδρο 600αρι. Λιγο παρακατω ειχε ενα ελαφρα κατηφορικο σαθρο κομματι με στροφες, που θελει αρκετη προσοχη. Το πηγα με ταχυτητες που δεν τολμαω να παω το CRF, τετοια ητανε η αισθηση ελαφροτητας και η εμπιστοσυνη που μου εδινε. Μαλιστα στο τελος αυτου του χωματινου κομματιου ηρθε ο Κωστας και μου λεει “Ρε συ πως πας ετσι ξενο μηχανακι που το παιρνεις πρωτη φορα, δε φοβασαι μη γινει καμια στραβη?” (Ελπιζω να μη διαβαζει ο Θοδωρης :rolleyes:).

Τεσπα, απο κει και μετα ξανακαναμε ολη τη χωματινη των 18χμ οπου τουδωσα και καταλαβε. Μαλιστα σε ενα σημειο εχει ενα σχετικα αποτομο ανεβασμα με φυτευτες πετρες οπου με το CRF ανεβαινω just με 2α και το γκαζι ανοιχτο, δε νομιζω οτι ανεβαινει με 3η αν και δεν τοχω δοκιμασει. Το Τ700 ανεβηκε τοσο ευκολα με 2α που γυρισα πισω και το ανεβηκα και με 3η! Το μονο θεμα που ειχα σε μερικα σημεια ητανε η συμπεριφορα του αμορτισερ, οπου περνωντας με ταχυτητα απο μεγαλες ανωμαλιες ειχε αποτομη συμπεριφορα και σε μερικα σημεια με πεταξε αγαρμπα αριστερα-δεξια. Γενικα οι αναρτησεις του δεν εχουν την ποιοτητα και ανεση των αναρτησεων του CRF το οποιο περναει ακλονητο και σαν Mercedes πανω απο ανωμαλιες, και αυτο ειναι κατι που μου ειπε και ο Κωστας μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα που εκανε στο χωμα με το CRF δηλ “Τι αναρτησεις ειν’αυτες!”. Απο την αλλη, μιλαμε για 10 vs 15 χιλιαρικα μηχανακι. Κατι αλλο: ειχα διαβασει οτι το μπροστινο φρενο ειναι πολυ δυνατο στο χωμα και μπορει να μπλοκαρει, εγω δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα και ητανε μια χαρα ακομα και οταν το τσαρουχωσα. Πληροφοριακα, το CRF εχει ακομη δυνατοτερα φρενα και ακομη κι’αυτα ειναι μια χαρα στο χωμα, βεβαια εκει δουλευει παντα το μπροστινo ABS το οποιο δε βγαινει ποτε, οταν βγαζεις το ABS βγαινει μονο το πισω.







Μετα το χωμα πηγαμε και μια καποια χιλιομετρα ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Αρχισαμε απο στριφτερα επαρχιακα κομματια και καταληξαμε σε αυτοκινητοδρομο για να τα δουμε σε ψηλες ταχυτητες. Ακομη κι’εκει το Τ700 μου φανηκε απολυτα αποδεκτο, εχοντας βεβαια στο μυαλο τον χωματινο προσανατολισμο του. Η προστασια του ειναι σχετικα ικανοποιητικη, τα φρενα επισης ικανοποιητικα και η ανεση καλυτερη απ’οτι τη φανταζομουνα. Το δε κινητηρακι του ειναι εξαιρετικο και στην ασφαλτο, ειδα πολυ ευκολα 170χμω 2-3 φορες που το ανοιξα. Βεβαια μου κουνησε λιγο πανω απο τα 160χμω (ειχε και καποιο αερα) αλλα οχι κατι τραγικο. Η δε σελα του δε με προβληματισε τις 2.5 ωρες που περασα πανω της, αν και σαφως πιο λιτη/χωματινη απο αλλες σελες. Πιθανα θα θελει φτιαξιμο για μακρινα ταξιδια. Παντως και η σελα του Rally που δοκιμασα στατικα δε μου φανηκε πολυ διαφορετικη απο τη στανταρ. Και ενα τελευταιο: το μηχανακι δε βγαζει καθολου ζεστη, οπως επισης και το CRF, κατι πολυ σημαντικο σε κλειστα κομματια στο χωμα και στην πολη.

Αυτα σχετικα με το μηχανακι, θα ειναι πιθανα η επομενη μου αγορα σε ελαφρα μεταχειρισμενο (απο Νησι παντα). Σε ερωτηξη φιλων αν αξιζει να τοχω παραλληλα με το CRF, φυσικα και αξιζει για μενα: για μακρινα adventure δικαβαλα ή και για μονοκαβαλα μακρινα ασφαλτινα ταξιδια θα παιρνω το CRF, για απαιτητικες χωματινες διαδρομες με καθολου ή με λιγες αποσκευες το Τ700 ειναι μανουλα. Και σιγουρα το προτιμω απο ενα 701 ή 690 Adv αν και πιο βαρυ/”αδυναμο” λογω των πλεονεκτηματων του στην ασφαλτο. Αν ηταν ναχω βεβαια ενα μονο μηχανακι, το CRF ειναι σιγουρα καλυτερο για τη χρηση που κανω. Τελειωνοντας, πιστευω η δυναμη του Τ700 στο χωμα ειναι υπερ-αρκετη για τον χομπιστα χωματερο, οπως ειμαστε οι περισοτεροι απο μας. Well done Yamaha και ευχαριστουμε και παλι τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα για την ευγενικη του χορηγια γι’αυτο το τεστ.
Καταποπιστικότατος!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
XLGeorge

Εξαιρετικός ο Γιώργος όπως πάντα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είσαι ωραίος ρε Γιώργη.
Επρεπε να το ποσταρεις στο θέμα του τ700... Να μην χαθεί στη ροή του συμβαίνει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είσαι ωραίος ρε Γιώργη.
Επρεπε να το ποσταρεις στο θέμα του τ700... Να μην χαθεί στη ροή του συμβαίνει
Μακάρι να ξέραμε έναν διαχειριστή να το μεταφέρει.... (ή και στα τεστ ράιντ)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κωστα (και Αμυρου) στο θεμα του Τ700 ειμαστε και εδω ποσταρα, am I missing something?? :rolleyes:
Από τις πολλές τελικές τον βάρεσαν τα γεράματα, εγώ απλά τον πειράζω.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κωστα (και Αμυρου) στο θεμα του Τ700 ειμαστε και εδω ποσταρα, am I missing something?? :rolleyes:
Ε ναι αφού στο θέμα για το Τ700 διαβάζεις τα πάντα εκτός από Τ700.

Η περιγραφή ανάλυση είναι για μοτοπεριοδικο και άνω γιατί δυστυχώς δεν τα διαβάζουμε αυτά στα επίσημα review.

Για το μπροστινο φρένο είχα διαβάσει ότι έχει αίσθηση από χωμάτινο δηλαδή σε φρενάρισμα πανικού με λίγα χλμ δε θα ρίξει τον άπειρο αναβάτη που θα μαγκωσει τη μανέτα. Στην αρχή νόμιζα ότι το μηχανάκι δεν έχει φρένα παρά το διπλό μπροστά αλλά όταν το συνήθισα δεν το αλλάζω...είναι για να μην μπλοκάρει το μπροστά ούτε χωρίς abs.

Αυτό που γράφεις για την πίσω ανάρτηση νομίζω έχει να κάνει με το ότι το έφτιαξαν με σκοπό να κερδίσουν κάποιο διαγωνισμό άνεσης και με το ότι σας μαλάκωσε τη ρύθμιση. Εγώ έχω κάνει το αντίθετο και έχω δει διαφορά σημαντικη προς το καλύτερο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
MEGA TEST

Ειχα οδηγησει πριν καποια χρονια το ΜΤ-07 σε μια εκδηλωση του περιοδικου Μοτο σε ενα αυτοσχεδιο πιστακι στο Ελληνικο και το μοτερακι του μου ειχε κανει εξαιρετικη εντυπωση. Τον περασμενο Φλεβαρη πηρα και για μια μικρη βολτα μισαωρου στην ασφαλτο στο Λονδινο το Τ700, με σκοπο να το κανω εκτεταμενο τεστ στο χωμα την ανοιξη οταν θα ανοιγε ο καιρος, αλλα ο μαμημενος κορωνοιος ακυρωσε αυτο το longer test.

Την περασμενη Τεταρτη λοιπον κανονισαμε με τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα να παρουμε το προσωπικο Τ700 του Θοδωρη ωστε να το δω συγκριτικα με το CRF1000 με το οποιο εχω κανει 50Κ χμ σε καθε ειδους διαδρομες. Το ιδιο ηθελε να δει και ο συνχωματερος Κωστας adventsuras ο οποιος ειχε ηδη κανει ασφαλτινο τεστ το Τ700 αλλα ηθελε να το δει στο χωμα και σε συγκριση με το CRF1000. Να ευχαριστησουμε ΚΑΙ απο δω τον Θοδωρη Νουλα ο οποιος ειναι υποδειγματικος αντιπροσωπος και promoter των Yamaha στη Θεσσαλια για την γεναιοδωρη χειρονομια του να μας δωσει το προσωπικο του Τ700 για 3.5 ωρες να το “κυνηγησουμε” σε χωματινες αλλα και ασφαλτινες διαδρομες. Μας το παρεδωσε ετοιμο για χωμα, με πιεσεις ελαστικων 25-28 και σεταρισμενο πισω για το δικο του βαρος των 95 κιλων αλλα “προς το μαλακο”, οποτε θατανε ok στο χωμα για τα δικα μας 85 και 88 κιλα αντιστοιχα. Πριν παρουμε το ασπρο-κοκκινο Τενερε, χαλβαδιασαμε λιγο τηn εκδοση Rally στο μαγαζι του.




Το πηγαμε πρωτα στο γκαραζ μου με τον Κωστα ωστε να ντυθουμε χωματινα και να φυγουμε. Οι πρωτη εντυπωση στο βαλε/βγαλε απο γκαραζ ειναι οτι ειναι πολυ πιο μανιτζεβελο/ελαφροτερο απο το CRF1000: 30 κιλα διαφορά και το δικο μου εχει επιπλεον ποδιά και καγκελα, επισης το CRF ειχε σχεδον φουλαρισμενο ρεζερβουαρ ενω το T700 οχι. Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα.







Με το που ξεκινησαμε πηγαινοντας προς την αρχη της χωματινης διαδρομης, αρχισανε και οι δοκιμες στην ασφαλτο. Τα ανοιξαμε με 3η, 4η, 5η και 6η απο χαμηλες ταχυτητες για τα δουμε ελαστικοτητα και επιταχυνση. Το 700αρακι δε μασαει, πηγαινε συνεχως πλαι-πλαι με το CRF1000 και μονο οταν ανεβαινε αρκετα η ταχυτητα το CRF ξεκολαγε και απομακρυνοτανε. Ειδικα η 3η του Τ700 τα σπαει!!

Η διαδρομη που ειχα σχεδιασει περιελαμβανε ολων των ειδων τις χωματινες συνθηκες εκτος απο φλαταδουρες και ειναι μερος μιας διαδρομης που ειχε μπει παλια σε εναν αγωνα scrambler. Ειναι συνολικα 18χμ και εχει τα παντα, διαμηκη λουκια, φυτευτη πετρα, σαθρα κομματια, αποτoμες κατηφορες, ανηφορες με σκαλοπατια που δεν πρεπει να κλεισεις γκαζι, κλπ. Την καναμε δυο φορες, την πρωτη φορα πηρε ο Κωστας το Τ700 για να του δειξω τα δυσκολα σημεια της διαδρομης, και την δευτερη το πηρα εγω για να το τεσταρω στο χωμα. Αφου τελειωσαμε με το χωμα, καναμε και αλλα 25χμ στην ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Καναμε συνολικα 65χμ μεχρι που επιστρεψαμε το μηχανακι στον Θοδωρη μετα απο 35χμ απαιτητικου χωματος και 30χμ ασφαλτου.




Μπαινω κατ’ευθειαν στο ψητο ή οπως λεν και στο χωριο μου στο Summary: Το μηχανακι τα σπαει στο χωμα και ειναι απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο για καποιον που θα αποδεχτει τον χωματινο προσανοτολισμο του, μειον τα μακρινα δικαβαλα ταξιδια. Ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα, καθως συνδυαζει την ευκολια του 2κυλινδρου κινητηρα για σχετικα μακρινες αποστασεις στην ασφαλτο με σχετικα χαμηλο βαρος και επιθετικη θεση οδηγησης στο χωμα. Συνδυαζει τη γιαπωνεζικη αξιοπιστια, γραμμικοτητα και user friendly νοοτροπια με κατι απο την “μυωδη” επιθετικη συμπεριφορα ενος WR450 (κλοπυραιτ απο kordix) και ειναι οτι πρεπει γι’αυτους που θελουν ενα πολυ ικανο μηχανακι στο χωμα αλλα οχι ready-to-race καθως το τελευταιο τους πεφτει πολυ και δε θα εκμεταλευτουν ποτε τις δυνατοτητες του στο επακρο (και δε θελουν και τις αναλογες θυσιες στην ασφαλτο).

Pros: Εξαιρετικος κινητηρας (που δε βγαζει ζεστη), βαρος και αισθηση ελαφροτητας, θεση οδηγησης, συμπεριφορα στο χωμα, απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, λιτο τοσο-οσο χωρις αχρειαστα ηλεκτρονικα. Cons: σχετικα budget αμορτισερ παρα τις ρυθμισεις, ποιοτητα πλαστικων, θεση ψυγειου που χρειαζεται καγκελα προστασιας, θεση εξατμισης που θα βρει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια, καπακι συμπλεκτη που ενοχλει το δεξι ποδι χωρις μποτα.



Γυρνωντας στο τεστ, να πω οτι πηρα το μηχανακι λιγο πριν το τελος της “πρωτης” χωματινης διαδρομης, μετα απο μια δευτερη σταση που καναμε για φωτο. Η συνεχεια απο κει ειναι αρκετα δυσκολη, με αποτομο ανεβασμα με μεγαλες φυτευτες πετρες και κατεβασμα με φυσικα σκαλοπατια απο την αλλη. Με το που ξεκινησα σκεφτηκα οτι πηρα το μηχανακι στο χειροτερο σημειο, αλλα το μηχανακι ανεβηκε/κατεβηκε το δυσκολο κομματι για πλακα! Μετα απο 5’, ενοιωθα οτι ξερω το μηχανακι για μηνες και η συμπεριφορα του μου θυμιζε 1κυλινδρο 600αρι. Λιγο παρακατω ειχε ενα ελαφρα κατηφορικο σαθρο κομματι με στροφες, που θελει αρκετη προσοχη. Το πηγα με ταχυτητες που δεν τολμαω να παω το CRF, τετοια ητανε η αισθηση ελαφροτητας και η εμπιστοσυνη που μου εδινε. Μαλιστα στο τελος αυτου του χωματινου κομματιου ηρθε ο Κωστας και μου λεει “Ρε συ πως πας ετσι ξενο μηχανακι που το παιρνεις πρωτη φορα, δε φοβασαι μη γινει καμια στραβη?” (Ελπιζω να μη διαβαζει ο Θοδωρης :rolleyes:).

Τεσπα, απο κει και μετα ξανακαναμε ολη τη χωματινη των 18χμ οπου τουδωσα και καταλαβε. Μαλιστα σε ενα σημειο εχει ενα σχετικα αποτομο ανεβασμα με φυτευτες πετρες οπου με το CRF ανεβαινω just με 2α και το γκαζι ανοιχτο, δε νομιζω οτι ανεβαινει με 3η αν και δεν τοχω δοκιμασει. Το Τ700 ανεβηκε τοσο ευκολα με 2α που γυρισα πισω και το ανεβηκα και με 3η! Το μονο θεμα που ειχα σε μερικα σημεια ητανε η συμπεριφορα του αμορτισερ, οπου περνωντας με ταχυτητα απο μεγαλες ανωμαλιες ειχε αποτομη συμπεριφορα και σε μερικα σημεια με πεταξε αγαρμπα αριστερα-δεξια. Γενικα οι αναρτησεις του δεν εχουν την ποιοτητα και ανεση των αναρτησεων του CRF το οποιο περναει ακλονητο και σαν Mercedes πανω απο ανωμαλιες, και αυτο ειναι κατι που μου ειπε και ο Κωστας μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα που εκανε στο χωμα με το CRF δηλ “Τι αναρτησεις ειν’αυτες!”. Απο την αλλη, μιλαμε για 10 vs 15 χιλιαρικα μηχανακι. Κατι αλλο: ειχα διαβασει οτι το μπροστινο φρενο ειναι πολυ δυνατο στο χωμα και μπορει να μπλοκαρει, εγω δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα και ητανε μια χαρα ακομα και οταν το τσαρουχωσα. Πληροφοριακα, το CRF εχει ακομη δυνατοτερα φρενα και ακομη κι’αυτα ειναι μια χαρα στο χωμα, βεβαια εκει δουλευει παντα το μπροστινo ABS το οποιο δε βγαινει ποτε, οταν βγαζεις το ABS βγαινει μονο το πισω.







Μετα το χωμα πηγαμε και μια καποια χιλιομετρα ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Αρχισαμε απο στριφτερα επαρχιακα κομματια και καταληξαμε σε αυτοκινητοδρομο για να τα δουμε σε ψηλες ταχυτητες. Ακομη κι’εκει το Τ700 μου φανηκε απολυτα αποδεκτο, εχοντας βεβαια στο μυαλο τον χωματινο προσανατολισμο του. Η προστασια του ειναι σχετικα ικανοποιητικη, τα φρενα επισης ικανοποιητικα και η ανεση καλυτερη απ’οτι τη φανταζομουνα. Το δε κινητηρακι του ειναι εξαιρετικο και στην ασφαλτο, ειδα πολυ ευκολα 170χμω 2-3 φορες που το ανοιξα. Βεβαια μου κουνησε λιγο πανω απο τα 160χμω (ειχε και καποιο αερα) αλλα οχι κατι τραγικο. Η δε σελα του δε με προβληματισε τις 2.5 ωρες που περασα πανω της, αν και σαφως πιο λιτη/χωματινη απο αλλες σελες. Πιθανα θα θελει φτιαξιμο για μακρινα ταξιδια. Παντως και η σελα του Rally που δοκιμασα στατικα δε μου φανηκε πολυ διαφορετικη απο τη στανταρ. Και ενα τελευταιο: το μηχανακι δε βγαζει καθολου ζεστη, οπως επισης και το CRF, κατι πολυ σημαντικο σε κλειστα κομματια στο χωμα και στην πολη.

Αυτα σχετικα με το μηχανακι, θα ειναι πιθανα η επομενη μου αγορα σε ελαφρα μεταχειρισμενο (απο Νησι παντα). Σε ερωτηξη φιλων αν αξιζει να τοχω παραλληλα με το CRF, φυσικα και αξιζει για μενα: για μακρινα adventure δικαβαλα ή και για μονοκαβαλα μακρινα ασφαλτινα ταξιδια θα παιρνω το CRF, για απαιτητικες χωματινες διαδρομες με καθολου ή με λιγες αποσκευες το Τ700 ειναι μανουλα. Και σιγουρα το προτιμω απο ενα 701 ή 690 Adv αν και πιο βαρυ/”αδυναμο” λογω των πλεονεκτηματων του στην ασφαλτο. Αν ηταν ναχω βεβαια ενα μονο μηχανακι, το CRF ειναι σιγουρα καλυτερο για τη χρηση που κανω. Τελειωνοντας, πιστευω η δυναμη του Τ700 στο χωμα ειναι υπερ-αρκετη για τον χομπιστα χωματερο, οπως ειμαστε οι περισοτεροι απο μας. Well done Yamaha και ευχαριστουμε και παλι τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα για την ευγενικη του χορηγια γι’αυτο το τεστ.
:l2: . . . Με το Καλό:crs:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
MEGA TEST

Ειχα οδηγησει πριν καποια χρονια το ΜΤ-07 σε μια εκδηλωση του περιοδικου Μοτο σε ενα αυτοσχεδιο πιστακι στο Ελληνικο και το μοτερακι του μου ειχε κανει εξαιρετικη εντυπωση. Τον περασμενο Φλεβαρη πηρα και για μια μικρη βολτα μισαωρου στην ασφαλτο στο Λονδινο το Τ700, με σκοπο να το κανω εκτεταμενο τεστ στο χωμα την ανοιξη οταν θα ανοιγε ο καιρος, αλλα ο μαμημενος κορωνοιος ακυρωσε αυτο το longer test.

Την περασμενη Τεταρτη λοιπον κανονισαμε με τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα να παρουμε το προσωπικο Τ700 του Θοδωρη ωστε να το δω συγκριτικα με το CRF1000 με το οποιο εχω κανει 50Κ χμ σε καθε ειδους διαδρομες. Το ιδιο ηθελε να δει και ο συνχωματερος Κωστας adventsuras ο οποιος ειχε ηδη κανει ασφαλτινο τεστ το Τ700 αλλα ηθελε να το δει στο χωμα και σε συγκριση με το CRF1000. Να ευχαριστησουμε ΚΑΙ απο δω τον Θοδωρη Νουλα ο οποιος ειναι υποδειγματικος αντιπροσωπος και promoter των Yamaha στη Θεσσαλια για την γεναιοδωρη χειρονομια του να μας δωσει το προσωπικο του Τ700 για 3.5 ωρες να το “κυνηγησουμε” σε χωματινες αλλα και ασφαλτινες διαδρομες. Μας το παρεδωσε ετοιμο για χωμα, με πιεσεις ελαστικων 25-28 και σεταρισμενο πισω για το δικο του βαρος των 95 κιλων αλλα “προς το μαλακο”, οποτε θατανε ok στο χωμα για τα δικα μας 85 και 88 κιλα αντιστοιχα. Πριν παρουμε το ασπρο-κοκκινο Τενερε, χαλβαδιασαμε λιγο τηn εκδοση Rally στο μαγαζι του.




Το πηγαμε πρωτα στο γκαραζ μου με τον Κωστα ωστε να ντυθουμε χωματινα και να φυγουμε. Οι πρωτη εντυπωση στο βαλε/βγαλε απο γκαραζ ειναι οτι ειναι πολυ πιο μανιτζεβελο/ελαφροτερο απο το CRF1000: 30 κιλα διαφορά και το δικο μου εχει επιπλεον ποδιά και καγκελα, επισης το CRF ειχε σχεδον φουλαρισμενο ρεζερβουαρ ενω το T700 οχι. Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα.







Με το που ξεκινησαμε πηγαινοντας προς την αρχη της χωματινης διαδρομης, αρχισανε και οι δοκιμες στην ασφαλτο. Τα ανοιξαμε με 3η, 4η, 5η και 6η απο χαμηλες ταχυτητες για τα δουμε ελαστικοτητα και επιταχυνση. Το 700αρακι δε μασαει, πηγαινε συνεχως πλαι-πλαι με το CRF1000 και μονο οταν ανεβαινε αρκετα η ταχυτητα το CRF ξεκολαγε και απομακρυνοτανε. Ειδικα η 3η του Τ700 τα σπαει!!

Η διαδρομη που ειχα σχεδιασει περιελαμβανε ολων των ειδων τις χωματινες συνθηκες εκτος απο φλαταδουρες και ειναι μερος μιας διαδρομης που ειχε μπει παλια σε εναν αγωνα scrambler. Ειναι συνολικα 18χμ και εχει τα παντα, διαμηκη λουκια, φυτευτη πετρα, σαθρα κομματια, αποτoμες κατηφορες, ανηφορες με σκαλοπατια που δεν πρεπει να κλεισεις γκαζι, κλπ. Την καναμε δυο φορες, την πρωτη φορα πηρε ο Κωστας το Τ700 για να του δειξω τα δυσκολα σημεια της διαδρομης, και την δευτερη το πηρα εγω για να το τεσταρω στο χωμα. Αφου τελειωσαμε με το χωμα, καναμε και αλλα 25χμ στην ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Καναμε συνολικα 65χμ μεχρι που επιστρεψαμε το μηχανακι στον Θοδωρη μετα απο 35χμ απαιτητικου χωματος και 30χμ ασφαλτου.




Μπαινω κατ’ευθειαν στο ψητο ή οπως λεν και στο χωριο μου στο Summary: Το μηχανακι τα σπαει στο χωμα και ειναι απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο για καποιον που θα αποδεχτει τον χωματινο προσανοτολισμο του, μειον τα μακρινα δικαβαλα ταξιδια. Ειναι κατι που ελειπε απο την αγορα, καθως συνδυαζει την ευκολια του 2κυλινδρου κινητηρα για σχετικα μακρινες αποστασεις στην ασφαλτο με σχετικα χαμηλο βαρος και επιθετικη θεση οδηγησης στο χωμα. Συνδυαζει τη γιαπωνεζικη αξιοπιστια, γραμμικοτητα και user friendly νοοτροπια με κατι απο την “μυωδη” επιθετικη συμπεριφορα ενος WR450 (κλοπυραιτ απο kordix) και ειναι οτι πρεπει γι’αυτους που θελουν ενα πολυ ικανο μηχανακι στο χωμα αλλα οχι ready-to-race καθως το τελευταιο τους πεφτει πολυ και δε θα εκμεταλευτουν ποτε τις δυνατοτητες του στο επακρο (και δε θελουν και τις αναλογες θυσιες στην ασφαλτο).

Pros: Εξαιρετικος κινητηρας (που δε βγαζει ζεστη), βαρος και αισθηση ελαφροτητας, θεση οδηγησης, συμπεριφορα στο χωμα, απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, λιτο τοσο-οσο χωρις αχρειαστα ηλεκτρονικα. Cons: σχετικα budget αμορτισερ παρα τις ρυθμισεις, ποιοτητα πλαστικων, θεση ψυγειου που χρειαζεται καγκελα προστασιας, θεση εξατμισης που θα βρει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια, καπακι συμπλεκτη που ενοχλει το δεξι ποδι χωρις μποτα.



Γυρνωντας στο τεστ, να πω οτι πηρα το μηχανακι λιγο πριν το τελος της “πρωτης” χωματινης διαδρομης, μετα απο μια δευτερη σταση που καναμε για φωτο. Η συνεχεια απο κει ειναι αρκετα δυσκολη, με αποτομο ανεβασμα με μεγαλες φυτευτες πετρες και κατεβασμα με φυσικα σκαλοπατια απο την αλλη. Με το που ξεκινησα σκεφτηκα οτι πηρα το μηχανακι στο χειροτερο σημειο, αλλα το μηχανακι ανεβηκε/κατεβηκε το δυσκολο κομματι για πλακα! Μετα απο 5’, ενοιωθα οτι ξερω το μηχανακι για μηνες και η συμπεριφορα του μου θυμιζε 1κυλινδρο 600αρι. Λιγο παρακατω ειχε ενα ελαφρα κατηφορικο σαθρο κομματι με στροφες, που θελει αρκετη προσοχη. Το πηγα με ταχυτητες που δεν τολμαω να παω το CRF, τετοια ητανε η αισθηση ελαφροτητας και η εμπιστοσυνη που μου εδινε. Μαλιστα στο τελος αυτου του χωματινου κομματιου ηρθε ο Κωστας και μου λεει “Ρε συ πως πας ετσι ξενο μηχανακι που το παιρνεις πρωτη φορα, δε φοβασαι μη γινει καμια στραβη?” (Ελπιζω να μη διαβαζει ο Θοδωρης :rolleyes:).

Τεσπα, απο κει και μετα ξανακαναμε ολη τη χωματινη των 18χμ οπου τουδωσα και καταλαβε. Μαλιστα σε ενα σημειο εχει ενα σχετικα αποτομο ανεβασμα με φυτευτες πετρες οπου με το CRF ανεβαινω just με 2α και το γκαζι ανοιχτο, δε νομιζω οτι ανεβαινει με 3η αν και δεν τοχω δοκιμασει. Το Τ700 ανεβηκε τοσο ευκολα με 2α που γυρισα πισω και το ανεβηκα και με 3η! Το μονο θεμα που ειχα σε μερικα σημεια ητανε η συμπεριφορα του αμορτισερ, οπου περνωντας με ταχυτητα απο μεγαλες ανωμαλιες ειχε αποτομη συμπεριφορα και σε μερικα σημεια με πεταξε αγαρμπα αριστερα-δεξια. Γενικα οι αναρτησεις του δεν εχουν την ποιοτητα και ανεση των αναρτησεων του CRF το οποιο περναει ακλονητο και σαν Mercedes πανω απο ανωμαλιες, και αυτο ειναι κατι που μου ειπε και ο Κωστας μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα που εκανε στο χωμα με το CRF δηλ “Τι αναρτησεις ειν’αυτες!”. Απο την αλλη, μιλαμε για 10 vs 15 χιλιαρικα μηχανακι. Κατι αλλο: ειχα διαβασει οτι το μπροστινο φρενο ειναι πολυ δυνατο στο χωμα και μπορει να μπλοκαρει, εγω δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα και ητανε μια χαρα ακομα και οταν το τσαρουχωσα. Πληροφοριακα, το CRF εχει ακομη δυνατοτερα φρενα και ακομη κι’αυτα ειναι μια χαρα στο χωμα, βεβαια εκει δουλευει παντα το μπροστινo ABS το οποιο δε βγαινει ποτε, οταν βγαζεις το ABS βγαινει μονο το πισω.







Μετα το χωμα πηγαμε και μια καποια χιλιομετρα ασφαλτο για να δω εγω το Τ700 και ο Κωστας το CRF. Αρχισαμε απο στριφτερα επαρχιακα κομματια και καταληξαμε σε αυτοκινητοδρομο για να τα δουμε σε ψηλες ταχυτητες. Ακομη κι’εκει το Τ700 μου φανηκε απολυτα αποδεκτο, εχοντας βεβαια στο μυαλο τον χωματινο προσανατολισμο του. Η προστασια του ειναι σχετικα ικανοποιητικη, τα φρενα επισης ικανοποιητικα και η ανεση καλυτερη απ’οτι τη φανταζομουνα. Το δε κινητηρακι του ειναι εξαιρετικο και στην ασφαλτο, ειδα πολυ ευκολα 170χμω 2-3 φορες που το ανοιξα. Βεβαια μου κουνησε λιγο πανω απο τα 160χμω (ειχε και καποιο αερα) αλλα οχι κατι τραγικο. Η δε σελα του δε με προβληματισε τις 2.5 ωρες που περασα πανω της, αν και σαφως πιο λιτη/χωματινη απο αλλες σελες. Πιθανα θα θελει φτιαξιμο για μακρινα ταξιδια. Παντως και η σελα του Rally που δοκιμασα στατικα δε μου φανηκε πολυ διαφορετικη απο τη στανταρ. Και ενα τελευταιο: το μηχανακι δε βγαζει καθολου ζεστη, οπως επισης και το CRF, κατι πολυ σημαντικο σε κλειστα κομματια στο χωμα και στην πολη.

Αυτα σχετικα με το μηχανακι, θα ειναι πιθανα η επομενη μου αγορα σε ελαφρα μεταχειρισμενο (απο Νησι παντα). Σε ερωτηξη φιλων αν αξιζει να τοχω παραλληλα με το CRF, φυσικα και αξιζει για μενα: για μακρινα adventure δικαβαλα ή και για μονοκαβαλα μακρινα ασφαλτινα ταξιδια θα παιρνω το CRF, για απαιτητικες χωματινες διαδρομες με καθολου ή με λιγες αποσκευες το Τ700 ειναι μανουλα. Και σιγουρα το προτιμω απο ενα 701 ή 690 Adv αν και πιο βαρυ/”αδυναμο” λογω των πλεονεκτηματων του στην ασφαλτο. Αν ηταν ναχω βεβαια ενα μονο μηχανακι, το CRF ειναι σιγουρα καλυτερο για τη χρηση που κανω. Τελειωνοντας, πιστευω η δυναμη του Τ700 στο χωμα ειναι υπερ-αρκετη για τον χομπιστα χωματερο, οπως ειμαστε οι περισοτεροι απο μας. Well done Yamaha και ευχαριστουμε και παλι τη Yamaha Τρικαλων και τον Θοδωρη Νουλα για την ευγενικη του χορηγια γι’αυτο το τεστ.
Τύφλα να χουν οι συντάκτες ειδικού τύπου
...! ;)
Εξαιρετικός Γιώργη...!
Ένα "χωρίς" στον κύριο...:friendship:
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... εικασίες (;;; ) για μικρό τενερέ:
// Β
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Yamaha Ténéré 700 Rally Racer: Γίνεται πρωτότυπο στην Ιταλία


Το πανέμορφο αυτό Rally Racer είναι ένα ψηφιακό σχέδιο του γνωστού μπλόκερ Motosketches που συνέχεια φτιάχνει φανταστικά μοντέλα από τα οποία ζήτημα να έχουμε δημοσιεύσει ένα ή δύο όλα αυτά τα χρόνια. Κι αυτό γιατί θεωρούμε μεγάλο παράπτωμα να βγάζεις μία αληθοφανή, εξ ολοκλήρου ψηφιακή φωτογραφία, με τίτλο ερώτηση για το αν είναι αληθινό ή όχι και στόχο τα κλικ όπως βλέπουμε να συμβαίνει… Αυτή την φορά όμως, τα πράγματα για τον Oberdan Bezzi που σχεδιάζει στο Motosketches είναι αρκετά διαφορετικά καθώς συνεργάζεται με τον Mauro Gessi που δραστηριοποιείται μέσω της εταιρείας Gessimotociclette και έχουν ξεκινήσει την κατασκευή του πρωτότυπου με σκοπό να φτάσουν σε μία έκδοση με περιορισμένη παραγωγή όπως μπορεί να υποστηρίξει ο Gessi και μεγάλες δυνατότητες customizing στα μέτρα του αγοραστή.
Σύμφωνα με τον Mauro η φιλοσοφία είναι τελείως διαφορετική από την δική μας Aurora, για παράδειγμα, καθώς το Rally Racer θα γεννιέται με μη αναστρέψιμη διαδικασία από ένα νορμάλ Tenere. Αυτό σημαίνει πως εκτός από το εμπρός υποπολαίσιο που θα στηρίζει τον -μικρό- πύργο οργάνων (δεν φαίνεται σε αυτά τα σχέδια) θα γίνονται επεμβάσεις και στο πλαίσιο για να υποστηριχθεί το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που είναι απαραίτητο για Rally έκδοση.
Από εκεί και πέρα οι αναρτήσεις θα είναι φυσικά τελείως διαφορετικές με μεγαλύτερη διαδρομή, καλύτερα φρένα, ζάντες με μεγαλύτερη αντοχή τελείως διαφορετικό ψαλίδι με νέο μοχλικό, ενισχύσεις παντού και νέες τρύπες για το νέο κουστούμι. Το ρεζερβουάρ στις Rally μοτοσυκλέτες και ειδικά στις μετατροπές, που δεν έχουν εξ αρχής σχεδιαστεί για τέτοια χρήση, είναι το πιο σημαντικό και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη σπαζοκεφαλιά.

Υπάρχουν δύο ρεζερβουάρ εμπρός στην περίπτωση του σχεδίου που βλέπουμε, φτιαγμένα από αλουμίνιο αλλά και ένα τρίτο που λειτουργεί ως ρεζέρβα κάτω από την σέλα και που επίσης λειτουργεί και ως υποπλαίσιο, φτιαγμένο και αυτό από αλουμίνιο.
Το κουστούμι που βλέπουμε θα είναι από Carbon με Kevlar για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά κι αυτό σημαίνει πως το σκίτσο που την δείχνει ολόμαυρη χωρίς σχέδια, ανταποκρίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα, όταν με το καλό ετοιμαστεί.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν σημεία που αφήνουν ερωτηματικά στο σχεδιασμό, όπως το γεγονός πως μπροστά υπάρχουν τα κανονικά φώτα. Για πραγματική χρήση Rally πρέπει να αντικατασταθεί όλο αυτό από έναν πύργο για ένα ή καλύτερη δύο road books και μεγάλη διάφανη ζελατίνα που θα δίνει θέαση ακριβώς μπροστά προστατεύοντας κιόλας και δίχως να ενοχλεί καθόλου την κίνηση του αναβάτη. Για αυτό και αυτή την στιγμή ο Gessi λέει πως αυτό που βλέπουμε είναι μία μετατροπή, μόνιμη για να μην το ξεχνάμε, για όσους θέλουν καλύτερες επιδόσεις στο χώμα από την Tenere 700 με αυθεντικό Rally Look. Για τους λίγους από εκεί και πέρα που θα θέλουν πραγματικά να την τρέξουν σε κάποιο Rally ανά τον κόσμο, ιδιαίτερα τώρα που οι συμμετοχές σε αυτές τις εκδηλώσεις αυξάνονται φανερώνοντας μία τάση, ο Gessi θα πραγματοποιεί αλλαγές προσαρμόζοντας το κουστούμι στα θέλω του αναβάτη.
Από εμπορική σκοπιά, το Rally Look αλλά γνήσιο με όλες τις αλλαγές, πλην των οργάνων, φαναριών κτλ, στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή εμφάνιση, είναι η σωστή επιλογή για τον Gessi.

Πηγή: www.motomag.gr
 
Top Bottom