Yamaha T7 Tenere

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλημέρα!
Με το καλό εύχομαι...
Γνώμη μου να μην κάνεις τίποτα και να το συνηθίσεις έτσι όπως θα είναι.
Ίσως μια ποιο χαμηλή σέλα εάν υπάρχει.
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Υπαρχει ετοιμο σετ της yamaha που χαμηλωνει το μοχλικο (2 λαμακια ) χωρις να χανει η μηχανη πουθενα.Υπαρχει και η σελα η χαμηλοτερη.
Γνωμη μου ξεκινα με τη σελα αν σε ενοχλει να πατας στις μυτες αλλιως αστο οπως ειναι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Υπαρχει ετοιμο σετ της yamaha που χαμηλωνει το μοχλικο (2 λαμακια ) χωρις να χανει η μηχανη πουθενα.Υπαρχει και η σελα η χαμηλοτερη.
Γνωμη μου ξεκινα με τη σελα αν σε ενοχλει να πατας στις μυτες αλλιως αστο οπως ειναι.
Σε διαδρομή δεν χάνει ,αλλά...
Μαλακώνει λίγο (ακόμα) η (ήδη μαλακή) πίσω ανάρτηση (λόγω μεγαλύτερου μοχλού των μακρύτερων dog bones)
κάτι που κάνει απαραίτητη ,την άμεση αλλαγή του στανταρντ μαλακού πίσω ελατηρίου ,αν το φερόμενο βάρος (αναβάτης+εξοπλισμός) ξεπερνάει τα 70-75 κιλά
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είμαι 1,77 και το Τ7 το έφτανα μια χαρά. Μην το πειράξεις και δες μηπως το συνηθίσεις ως έχει.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε χωμάτινο μηχανάκι το να πατάς στις μύτες με τα 2 πόδια κάτω είναι τελείως φυσιολογικό. Αν μόνο με το 1 πέλμα πατάς κανονικά, μην κάνεις τίποτα.
Με 183 ύψος, είναι καθαρά θέμα συνήθειας μέχρι να το βολευτείς (εκτός κι αν έχεις πολύ ψηλό κορμό - πάιζει κι αυτό ρόλο σε μερικούς).
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου
¨Εχουμε το ίδιο ύψος, αλλά έχω καμμία 20αρια παραπάνω κιλά. Μην το χαμηλώσεις με dog bones, αλλά στην ανάγκη πάρε την χαμηλή σέλα (εγώ έχω την στάνταρ και πιο σκληρό ελατήριο). Η χαμηλή σέλα δεν θα σε βολέψει όμως στην γωνία που κάνουν τα πόδια σου με τα μαρσπιέ και θα σε κουράσει εκεί μακροπρόθεσμα.
Γνώμη μου είναι να μην χαλάσεις εκεί τα πρώτα σου χρήματα πάνω στην μηχανή. μαλάκωσε λίγο το ελατήριο (έχει ρυθμίσεις προφόρτισης) να κατέβεις πιο χαμηλά μέχρι να βρείς την κατάλληλη ισσοροπία μεταξύ ελατηρίου και ύψους μοτοσυκλέτας που σε βολεύει.
Ίσως ακούσεις κάτι για το ιδανικό sag, αλλά η απόψή μου είναι να πειραματιστείς πρώτα με τις ρυθμίεις και μετ΄ανα επενδύσεις χρήμα.
Τέλος αν σκοπεύεις να βάλεις σχάρα πίσω ή καγκελα, κάνε πρώτα αυτά ( θα αλλάξουν το συνολικό βάρος και θα συμπιέσουν το ελατήριο) και μετά πάρε σέλα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
¨Εχουμε το ίδιο ύψος, αλλά έχω καμμία 20αρια παραπάνω κιλά. Μην το χαμηλώσεις με dog bones, αλλά στην ανάγκη πάρε την χαμηλή σέλα (εγώ έχω την στάνταρ και πιο σκληρό ελατήριο). Η χαμηλή σέλα δεν θα σε βολέψει όμως στην γωνία που κάνουν τα πόδια σου με τα μαρσπιέ και θα σε κουράσει εκεί μακροπρόθεσμα.
Γνώμη μου είναι να μην χαλάσεις εκεί τα πρώτα σου χρήματα πάνω στην μηχανή. μαλάκωσε λίγο το ελατήριο (έχει ρυθμίσεις προφόρτισης) να κατέβεις πιο χαμηλά μέχρι να βρείς την κατάλληλη ισσοροπία μεταξύ ελατηρίου και ύψους μοτοσυκλέτας που σε βολεύει.
Ίσως ακούσεις κάτι για το ιδανικό sag, αλλά η απόψή μου είναι να πειραματιστείς πρώτα με τις ρυθμίεις και μετ΄ανα επενδύσεις χρήμα.
Τέλος αν σκοπεύεις να βάλεις σχάρα πίσω ή καγκελα, κάνε πρώτα αυτά ( θα αλλάξουν το συνολικό βάρος και θα συμπιέσουν το ελατήριο) και μετά πάρε σέλα
Η προφόρτηση και το sag ΔΕΝ είναι για να ρυθμίζουν το ύψος. Έχουν να κάνουν με το βάρος και τη σωστή λειτουργεία της ανάρτησης.
Αν η μοτοσυκλέτα που καβάλησε όμως ήταν σεταρισμένη για παραπάνω κιλά, θα μπορούσε να του φανεί ψηλή (αν και με 83 κιλά και με ελατήριο για 70-75, πόσο πια να την είχαν σκληρύνει?).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oτιδηποτε κανεις που θα χαμηλωσει την ουρα της μηχανης, ειτε προσθετοντας βαρος ειτε μειωνοντας προφορτιση, θα σου δωσει λανθασμενο σεταρισμα της αναρτησης, με αποτελεσμα ειτε κουνημα στην εθνικη, ειτε τερματισμα της αναρτησης εκτος δρομου.

Γνωμη μου ειναι παρε το μηχανακι, ασε τι κανει τωρα στατικα, ρυθμισε τις αναρτησεις για το βαρος σου, και απλα συνηθισε το. Αυτο που λενε τα παιδια παραπανω, αν φτανεις με δυο μυτες κατω , εισαι οκ. Το Τ7 ειναι και μανιτζεβελο, δεν θα σε δυσκολεψει πουθενα, γρηγορα θα το συνηθισεις και θα δεις οτι δεν εχεις θεμα με το υψος.

Οσο για το πως δυο ανθρωποι με το ιδιο υψος δεν βολευονται το ιδιο στην ιδια σελα, εχει να κανει με το μηκος των ποδιων τους σε σχεση με το υψος του κορμου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παιδιά αγοράζω οπου να ναι , το απλό t7 , ειμαι 1.83 ,83kg κ πατάω στις μύτες !!!
Θελω να το χαμηλώσω λιγο , οποτε τι προτείνετε ;
1.,Αγορά χαμηλότερης σέλας ή
2.αλλαγη θέσης , στο μοχλικο συςτημα της ανάρτησης , ωςτε να χαμηλώσει λιγο κ να πατάω με τα πέλματα των πόδιών μου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αμα δεν χρειαζεσαι το ground clearance, οσο πιο χαμηλο γινεται το μηχανακι, τοσο πιο καλο θα ειναι παντου απο οδικη συμπεριφορα, και τοσο περισσοτερο ανετο θα ειναι και για σενα στο να το κουμανταρεις.

Το κακο με τις πιο κοντες σελες ειναι οτι η γωνια των ποδιων γινεται πιο οξεια με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο βολικο οσο η στοκ σελες τουλαχιστον.

Εγω θα σου ελεγα να προχωρισεις με το χαμηλομα μπρος πισω, και να παρεις και ενα ελατηριο για τα κιλα σου, εξαλλου δε μιλαμε για κανενα τρομερο εξοδο, και η πισω αναρτηση με το σκληρο ελατηριο αν δεν ειναι προφορτισμενη θα δουλευει πιο ανετα και γλυκα
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εγω παντως που ειμαι 1.80 και 100 κιλα μετα απο ενα +χρονο και 15.000 χλμ. δεν αισθανομσι την αναγκη να το χαμηλωσω.
Ισως σε καποια πολυ αργα τεχνικα κοματια να βοηθουσε αλλα και παλι αν μαθεις να "βγαζεις κωλο" δεν ειναι μεγαλο προβλημα.
Βασικα τουλαχιστον για εμενα αν εισαι 1.83 δεν χρειαζεται.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ρε παιδια δεν καταλαβαινω πως καποιοι απο εσας λετε οτι οτι δεν ειναι προβλημα στο χωμα το να πατα καποιος με τις μυτες με ενα μηχανακι ον οφ ψηλοβαρο των 200+ κιλων
Εκτος πια και αν εννοειτε διαδρομες οπως διευλευση δασικων αντε και καμια τυπου troffy
Γιατι για οτιδηποτε πιο δυσκολο-τεχνικο- αργο και ακριβως λογω του ψηλου κεντρου βαρους και της αδυναμιας στηβαρου πατηματος οι τουμπες ειναι σιγουρες
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ρε παιδια δεν καταλαβαινω πως καποιοι απο εσας λετε οτι οτι δεν ειναι προβλημα στο χωμα το να πατα καποιος με τις μυτες με ενα μηχανακι ον οφ ψηλοβαρο των 200+ κιλων
Εκτος πια και αν εννοειτε διαδρομες οπως διευλευση δασικων αντε και καμια τυπου troffy
Γιατι για οτιδηποτε πιο δυσκολο-τεχνικο- αργο και ακριβως λογω του ψηλου κεντρου βαρους και της αδυναμιας στηβαρου πατηματος οι τουμπες ειναι σιγουρες
Μύτες είναι και μπαλέτου :p, μύτες είναι και να μην πατάνε και τα 2 πέλματα ολόκληρα καλα...
Με 183 στο τενερέ μάλλον εννοεί το 2ο το παιδί...
Με άνετο γερό πάτημα στο ένα πέλμα δεν έχεις πρόβλημα πουθενά, όσο τεχνικό και αν είναι το κομμάτι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μύτες είναι και μπαλέτου :p, μύτες είναι και να μην πατάνε και τα 2 πέλματα ολόκληρα καλα...
Με 183 στο τενερέ μάλλον εννοεί το 2ο το παιδί...
Με άνετο γερό πάτημα στο ένα πέλμα δεν έχεις πρόβλημα πουθενά, όσο τεχνικό και αν είναι το κομμάτι.
Πιθανον να εχεις δικιο και ισως εγω να ειμαι κουλαδι και να μαζευω συνεχεια τουμπες σε αργα "περιεργα" κομματια
Οπως και να ειναι παντως 200+ κιλα οταν δεν κινουνται ή δεν κινουνται με επαρκη ταχυτητα δυσκολα κρατιουνται ορθια μετα απο καποιες (οχι πολλες δυστυχως) μοιρες κλισης οταν το κεντρο βαρους βρισκεται ψηλα

Και το Τ700 αφου γι αυτο μιλαμε εδω οταν πεσει απο την δεξια πλευρα εστω και με μηδεν χλμ ενα απο τα πρωτα πραγματα που βρησκει κατω αν οχι το πρωτο ειναι δυστυχως η εξατμιση Και αυτη η ζημια συνηθως ποναει πολυ την τσεπη
Αποδεδειγμενο αυτο και απο μενα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδια δεν καταλαβαινω πως καποιοι απο εσας λετε οτι οτι δεν ειναι προβλημα στο χωμα το να πατα καποιος με τις μυτες με ενα μηχανακι ον οφ ψηλοβαρο των 200+ κιλων
Εκτος πια και αν εννοειτε διαδρομες οπως διευλευση δασικων αντε και καμια τυπου troffy
Γιατι για οτιδηποτε πιο δυσκολο-τεχνικο- αργο και ακριβως λογω του ψηλου κεντρου βαρους και της αδυναμιας στηβαρου πατηματος οι τουμπες ειναι σιγουρες
Και; Αν πας χώμα τούμπα θα φας έτσι και αλλιώς. Εγώ πάλι ποτέ δε κατάλαβα το άγχος με τις ψηλές μοτοσυκλέτες. Μήπως αν πατάει πολύ καλά κάτω και με τα δυο πόδια... οι τούμπες δεν είναι και πάλι σίγουρες; Το θέμα είναι να φοράει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και να μη λυπάται τη μηχανή, αν δεν ισχύσουν αυτά τα δυο πραγματάκια τσάμπα θα την χαμηλώσει. Με 1,83 ύψος σίγουρα πατάει κάτω καλύτερα από εμένα (όσο κοντά πόδια και να έχει), που δηλώνω 1,81 αλλά πρόσφατα μετρήθηκα στα 1,79 καθώς ηλικία και κοιλίτσα μου έφαγαν 2 πόντους τα τελευταία 15 χρόνια.

gk8719 μη πειράζεις τίποτα και όπου δε φτάνεις να πατήσεις... χούφτωσε το γκάζι :p ...και αν πέσεις θα λες ότι φταίει το ύψος της μηχανής :p

Υ.Γ.: konkost , όσο και να το χαμηλώσεις το Tenere όταν πέσει -και είναι σίγουρο πως θα πέσει- η εξάτμιση θα βρει. That's life... ή βάζεις κάγκελα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και; Αν πας χώμα τούμπα θα φας έτσι και αλλιώς. Εγώ πάλι ποτέ δε κατάλαβα το άγχος με τις ψηλές μοτοσυκλέτες. Μήπως αν πατάει πολύ καλά κάτω και με τα δυο πόδια... οι τούμπες δεν είναι και πάλι σίγουρες; Το θέμα είναι να φοράει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και να μη λυπάται τη μηχανή, αν δεν ισχύσουν αυτά τα δυο πραγματάκια τσάμπα θα την χαμηλώσει. Με 1,83 ύψος σίγουρα πατάει κάτω καλύτερα από εμένα (όσο κοντά πόδια και να έχει), που δηλώνω 1,81 αλλά πρόσφατα μετρήθηκα στα 1,79 καθώς ηλικία και κοιλίτσα μου έφαγαν 2 πόντους τα τελευταία 15 χρόνια.

gk8719 μη πειράζεις τίποτα και όπου δε φτάνεις να πατήσεις... χούφτωσε το γκάζι :p ...και αν πέσεις θα λες ότι φταίει το ύψος της μηχανής :p

Υ.Γ.: konkost , όσο και να το χαμηλώσεις το Tenere όταν πέσει -και είναι σίγουρο πως θα πέσει- η εξάτμιση θα βρει. That's life... ή βάζεις κάγκελα.
Μωρε δικιο εχεις Χωμα=τουμπες
Αλλα αλλο εφαγα τουμπα γιατι ειμαι κουλος, υπερεκτιμησα τις δυνατοτητες μου ή της μηχανης μου, ηταν δυσκολο το τερεν, ή οτιδηποτε αλλο ειναι απορροια της οδηγησης και αλλο δεν καταφερα να κρατησω ορθιο το γαμηδι ενω ημουν σταματημενος
Και προσωπικα στην πρωτη περιπτωση αν σηκωθω σωος μαλλον θα γελαω -μεχρι ισως να δω τον τιμοκαταλογο των ανταλακτικων
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Οδηγησα για λιγο το Τ7 σε χωμα και σε λιγο πιο μονοπατοειδες σημειο , με υψος 1.73 στην καλυτερη. Το προβλημα ειναι οταν σταματας και ειναι το εδαφος με παραξενες κλισεις, εκει ζοριστηκα λιγο αλλα μολις κουνησεις λιγο το σωμα σου ,οπως στα εντουρο ,πατας ανετος και το βαρος δε σε ενοχλει.
Φυσικα και ειναι ευκολο να σου πεσει αλλα θεωρω οτι δε θα μπεις με το Τ7 εκει που θα μπεις με ενα πιο ελαφρυ μηχανακι.
Παντως μου φανηκε πολυ ικανο σε χωματινο περιβαλλον, στησιμο και μοτερ τα θεωρω πολυ σωστα για χωματινη χρηση.

Οποτε μια ειναι η λυση για το βαρος της μηχανης και το υψος του αναβατη......απλα μην πεσεις! :laugh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οδηγησα για λιγο το Τ7 σε χωμα και σε λιγο πιο μονοπατοειδες σημειο , με υψος 1.73 στην καλυτερη. Το προβλημα ειναι οταν σταματας και ειναι το εδαφος με παραξενες κλισεις, εκει ζοριστηκα λιγο αλλα μολις κουνησεις λιγο το σωμα σου ,οπως στα εντουρο ,πατας ανετος και το βαρος δε σε ενοχλει.
Φυσικα και ειναι ευκολο να σου πεσει αλλα θεωρω οτι δε θα μπεις με το Τ7 εκει που θα μπεις με ενα πιο ελαφρυ μηχανακι.
Παντως μου φανηκε πολυ ικανο σε χωματινο περιβαλλον, στησιμο και μοτερ τα θεωρω πολυ σωστα για χωματινη χρηση.

Οποτε μια ειναι η λυση για το βαρος της μηχανης και το υψος του αναβατη......απλα μην πεσεις! :laugh:
Άρα;

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Πάρτε ένα CRF250L/CRF250L RALLY, KLX230, WR250R και θα μας θυμηθείτε!
 
Top Bottom