Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μωρε δικιο εχεις Χωμα=τουμπες
Αλλα αλλο εφαγα τουμπα γιατι ειμαι κουλος, υπερεκτιμησα τις δυνατοτητες μου ή της μηχανης μου, ηταν δυσκολο το τερεν, ή οτιδηποτε αλλο ειναι απορροια της οδηγησης και αλλο δεν καταφερα να κρατησω ορθιο το γαμηδι ενω ημουν σταματημενος
Και προσωπικα στην πρωτη περιπτωση αν σηκωθω σωος μαλλον θα γελαω -μεχρι ισως να δω τον τιμοκαταλογο των ανταλακτικων
ΟΚ, αντί να έχεις μαζέψει 10 τούμπες το χρόνο θα έχεις μαζέψει 15, σιγά τα ωά!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κατ εμέ, αν πατάς γερά με το ένα πέλμα κάτω είσαι ΟΚ... Ούτως ή άλλως οταν γέρνει και πάει να πέσει το μηχανάκι, τη δύναμη θα τη μετατοπίσεις και θα τη βάλεις από εκέινη την πλευρά με το ένα πόδι.
Στο δικό μου, που αφού ψήλωσε δεν πατάω άνετα ούτε με το ενα πόδι, σε δύσκολο κομμάτι απλά δε σταματάω... Και όταν σταματάω πέφτω... Και χωρίς να σταματήσω πέφτω πολλές φορές εδώ που τα λέμε... Και σε όχι δύσκολο κομμάτι πέφτω εδώ που τα ξαναλέμε...

Οπότε η λύση είναι μία:
Τεχνική, τεχνική, τεχνική, τεχνική
Τεχνική σηκώματος
Κάγκελα
Ε, άμα πατάς και κάτω βοηθάει...
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Κατ εμέ, αν πατάς γερά με το ένα πέλμα κάτω είσαι ΟΚ... Ούτως ή άλλως οταν γέρνει και πάει να πέσει το μηχανάκι, τη δύναμη θα τη μετατοπίσεις και θα τη βάλεις από εκέινη την πλευρά με το ένα πόδι.
Στο δικό μου, που αφού ψήλωσε δεν πατάω άνετα ούτε με το ενα πόδι, σε δύσκολο κομμάτι απλά δε σταματάω... Και όταν σταματάω πέφτω... Και χωρίς να σταματήσω πέφτω πολλές φορές εδώ που τα λέμε...
Και να πατας παλι θα καποια στιγμη θα πεσεις, ειναι ο νομος του Μερφυ. Πιο πολλες στατικες πτωσεις εχω παρα εν κινησει.
Ειδικα με το ΑΧ-1 που ειμαι σιγουρος οτι παταω με πελμα και χαλαρος εχω φαει τις περισσοτερες :ha
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω παλι υποθετω οτι ρωταει για ασφαλτο, αντε χωματοδρομο γιατι αν ρωτας για πατημα σε μυτες για μηχανακι 200+κιλων για χωμα-ΧΩΜΑ τοτε κατι δεν κανεις σωστα, μαλλον κοιτας λαθος μηχανακι πολυ εξω απο τα νερα σου.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εγω παλι υποθετω οτι ρωταει για ασφαλτο, αντε χωματοδρομο γιατι αν ρωτας για πατημα σε μυτες για μηχανακι 200+κιλων για χωμα-ΧΩΜΑ τοτε κατι δεν κανεις σωστα, μαλλον κοιτας λαθος μηχανακι πολυ εξω απο τα νερα σου.
Δηλαδή οι κάτω του 180 που δεν πατάνε πέλμα και με τα 2 κάτω δε μπαίνουνε με τα θηρία χωμα-ΧΩΜΑ?
Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε κύριοι διότι ξέρω πολλούς ζουμπάδες με θηρία των 200+ κιλών που κάνουνε παπάδες.
Ο καθένας βέβαια αναλόγως τη βολεψιά του..

υ.γ. Μην κολλάμε στα ψιλά γράμματα για το ποσο μύτες ειναι οι μύτες και οτι το 1 πέλμα κάτω εξυπακούεται...
υ.γ. 2. Ούτε ζουμπάς είμαι, ούτε κάνω παπάδες, ούτε πατάω με το ένα κάτω καλα καλα.. :rolleyes: :hungover:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δηλαδή οι κάτω του 180 που δεν πατάνε πέλμα και με τα 2 κάτω δε μπαίνουνε με τα θηρία χωμα-ΧΩΜΑ?
Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε κύριοι διότι ξέρω πολλούς ζουμπάδες με θηρία των 200+ κιλών που κάνουνε παπάδες.
Ο καθένας βέβαια αναλόγως τη βολεψιά του..

υ.γ. Μην κολλάμε στα ψιλά γράμματα για το ποσο μύτες ειναι οι μύτες και οτι το 1 πέλμα κάτω εξυπακούεται...
υ.γ. 2. Ούτε ζουμπάς είμαι, ούτε κάνω παπάδες, ούτε πατάω με το ένα κάτω καλα καλα.. :rolleyes::hungover:
Δεν καταλαβες τι λεω. Αυτοι που ειναι κατω απο 1.80 και βαζουν θηρια σε ΧΩΜΑ λεω οτι δεν νομιζω να τους απασχολησε και πολυ ποτε το θεμα υψους γιατι εχουν την εμπειρία. Λεω οτι εαν καποιος το σκέφτεται και τον απασχολει το θεμα παταω μονο μυτες , προφανως δεν ρωταει για χρηση σε εντουρο φαση...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δεν καταλαβες τι λεω. Αυτοι που ειναι κατω απο 1.80 και βαζουν θηρια σε ΧΩΜΑ λεω οτι δεν νομιζω να τους απασχολησε και πολυ ποτε το θεμα υψους γιατι εχουν την εμπειρία. Λεω οτι εαν καποιος το σκέφτεται και τον απασχολει το θεμα παταω μονο μυτες , προφανως δεν ρωταει για χρηση σε εντουρο φαση...
Ναι, δεν έχεις κι άδικο σ'αυτό... Απλά επειδή και το τενερέ είναι για ΧΩΜΑ, χάνομαι στην κουβέντα.
Βέβαια το παλικάρι εκτός του οτι ενώ είναι ψηλός, δεν πατάει καλά κάτω, δε μας έδωσε περισσότερες λεπτομέρεις τι και πως. Οπότε ας τον περιμένουμε να διευκρινίσει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θεωρώ πως είναι μια φυσιολογική κίνηση
Το εργαλείο έχει την δύναμη και το στήσιμο να ταξιδέυει .......
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ελπίζω να είναι αρκετά πάνω από τα 20 αλλιώς δεν θα έχει μεγάλη διαφορά όταν καταναλώνει 5-6, στα 3 λίτρα σου δίνει άλλα 50χλμ ....

αν το απλό κάνει 10 αυτό πόσο θα το δίνουν ...

Εχουν ξεφύγει οι τιμές η το δικό μου πορτοφόλι είναι άδειο ; (δεν έχει να κάνει με την τιμή του συγκεκριμένου)
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ελπίζω να είναι αρκετά πάνω από τα 20 αλλιώς δεν θα έχει μεγάλη διαφορά όταν καταναλώνει 5-6, στα 3 λίτρα σου δίνει άλλα 50χλμ ....

αν το απλό κάνει 10 αυτό πόσο θα το δίνουν ...

Εχουν ξεφύγει οι τιμές η το δικό μου πορτοφόλι είναι άδειο ; (δεν έχει να κάνει με την τιμή του συγκεκριμένου)
Την ιδια απορια ειχα κι εγω. Μεχρι που συνειδητοποίησα οτι πληθωριστικα οι τιμες ειναι οκ, οι μισθοι ειναι που εχουν παει στο διαολο.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Πότε έρχεται? Το 2022? Το πιρούνι το βλέπω να γίνεται 48...
κατά την σκέψη μου, λόγω έλευσης euro5 - υποχρέωσης από 2021, ίσως και να είναι κοντά, ανάλογα το stock που έχουν στο υπάρχον ή θα ξεστοκάρουν με αλλαγές μόνον στις προδιαγραφές, ή εάν έχουν πάει καλά και δέν έχουν πολλά να το ρίξουν στην αγορά γρήγορα, ώς νέα πρόταση γιατί θα έχουν και τον ανταγωνισμό των υπολοίπων με αυτά που θα παρουσιάσουν euro5 (πχ πάει το μυαλό μου στην Honda και στην μεσαία κατηγορία που φαντάζομαι όλο και κάτι θα βγάλει), πάντως εφόσον και εάν προχωρήσουν σε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, σίγουρα θα παίξει και κάποια αναβάθμιση σε αναρτήσεις που από την μία θα πρέπει να υποστηρίξει το επιπλέον βάρος, αλλά και από την άλλη παγκοσμίως ασχολούνται με τις αναρτήσεις, που δέν έχουν και το καλύτερο όνομα,
:thinking: οψόμεθα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σου λέει μου λέει η Γιαμαχαρα ktm 790 adventure το R το τακαρισιο 215 κιλά γεμάτο με 20λιτρο τεποζιτο πε εν φε f850gs ατβεντσουρ 23 λίτρα τεποζιτο 230 κιλά γεμάτο...εμείς θα μείνουμε στα 205; Μπορούμε χειρότερα...θα το φτάσουμε στα 15000 χιλιάρικα αλλά το δικό μας θα είναι αλεξίσφαιρο ασπαστο τέρας αξιοπιστίας και θα τους φάμε στη γωνία...έμπαινε Γιαμαχαρα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιακαχαρα μπορείς να φτιάξεις αυτό δικυλινδρο και να ζυγίζει 185 κιλά γεμάτο; Βγάλτο στην παραγωγη να ανέβεις κατηγορία...
Δεν κάνει για καφέ αυτό... Του λείπει ο ογκος
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Την ιδια απορια ειχα κι εγω. Μεχρι που συνειδητοποίησα οτι πληθωριστικα οι τιμες ειναι οκ, οι μισθοι ειναι που εχουν παει στο διαολο.
δεν θα ελεγα οτι ειναι οκ οι τιμες βασει πληθωρισμού...γενικα ολα εχουν παρει την ανηφορα, ειδικα αν μιλαμε για πιο ''βασικα'' προιοντα η ακινητα, οπου οι τιμες πλεον εχουν ξεφυγει, οπως συμβαινει και στα αυτοκινητα/μηχανακια, με ισως εξαιρεση να αποτελουν οι ηλεκτρονικες συσκευες, οι οποιες ομως σε αντιθεση με παλιοτερα, εχουν πλεον ημερομηνια ληξης.

Αυτο φανταζομαι γινεται διοτι το συστημα προσπαθει ξεκαθαρα να ωθησει τον κοσμο στον δανεισμο για το οτιδηποτε, απο αμαξι εως σπιτι, και στην ουσια να μην εχει ουτε ποτε τιποτα στην ιδιοκτησια του, ουτε να μπορει να ξεφυγει, ειδικα αν μιλαμε για μικρομεσσαιους με καποιο ανοιγμα, ωστε το κεφαλαιο του να αβγατίσει με καποιον τροπο. Ενας πιο χωμενος στα οικονομικα σιγουρα μπορει να δωσει μια πολυ καλυτερη εξηγηση, αλλα η οικονομια για την μεσσαια ταξη παει κατα διαολου σε παγκοσμιο επιπεδο, μιλοντας παντα για τις ανεπτυγμενες χωρες.
Μιλώντας τωρα για φυσιολογικες χωρες με φυσιολογικους μισθους, η Ελλαδα κοροιδευαμε πριν μερικα χρονια οτι θα γινει Βουλγαρια αλλα τελικα παει να γινει Ουγκαντα
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Μύτες είναι και μπαλέτου :p, μύτες είναι και να μην πατάνε και τα 2 πέλματα ολόκληρα καλα...
Με 183 στο τενερέ μάλλον εννοεί το 2ο το παιδί...
Με άνετο γερό πάτημα στο ένα πέλμα δεν έχεις πρόβλημα πουθενά, όσο τεχνικό και αν είναι το κομμάτι.
Ακριβώς και με τα δυο πόδια δεν πατάω με τα πέλματα , οποτε κινδυνεύω για να φαω σαβούρα .. θεωρώ με δυο άτομα αν δεν πατάνε κ τα δυο πόδια με τα πέλματα στην άσφαλτο η σαβούρα ειναι σίγουρη

Με το f850gs που εκανα test drive , αισθάνομαι πιο ασφαλής .. πατάω κανονικά
1.83, 84 κιλά ειμαι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ακριβώς και με τα δυο πόδια δεν πατάω με τα πέλματα , οποτε κινδυνεύω για να φαω σαβούρα .. θεωρώ με δυο άτομα αν δεν πατάνε κ τα δυο πόδια με τα πέλματα στην άσφαλτο η σαβούρα ειναι σίγουρη

Με το f850gs που εκανα test drive , αισθάνομαι πιο ασφαλής .. πατάω κανονικά
1.83, 84 κιλά ειμαι


Sent from my iPhone using Tapatalk


Στο ύψος και τα κιλά σου, καβαλώντας το συγκεκριμένο μηχανάκι η πρώτη φυσιολογική σου κίνηση θα ήταν να του σκληρήνεις τα ελατήρια μπρος πίσω κι όχι να το χαμηλώσεις.

Με 2 άτομα το μηχανάκι κάθεται αρκετά πάντως, όσο κατηγορία φτερού και να είναι ο συνεπιβάτης.

Αν έχεις όμως θέμα με το ύψος και το χειρισμό του τενερέ παρόλο που είσαι αρκετά ψηλός, μήπως κοιτάς λάθος μοτοσυκλέτα?

Ειδικά αν δεν την προορίζεις για αρκετή χωμάτινη χρήση, ίσως ένα f850 όπως λες κι εσύ ή κάποιο άλλο να σου ήταν πιο προσιτό από όλες τις απόψεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στο ύψος και τα κιλά σου, καβαλώντας το συγκεκριμένο μηχανάκι η πρώτη φυσιολογική σου κίνηση θα ήταν να του σκληρήνεις τα ελατήρια μπρος πίσω κι όχι να το χαμηλώσεις.

Με 2 άτομα το μηχανάκι κάθεται αρκετά πάντως, όσο κατηγορία φτερού και να είναι ο συνεπιβάτης.

Αν έχεις όμως θέμα με το ύψος και το χειρισμό του τενερέ παρόλο που είσαι αρκετά ψηλός, μήπως κοιτάς λάθος μοτοσυκλέτα?

Ειδικά αν δεν την προορίζεις για αρκετή χωμάτινη χρήση, ίσως ένα f850 όπως λες κι εσύ ή κάποιο άλλο να σου ήταν πιο προσιτό από όλες τις απόψεις.
Αυτο ελεγα ;)
 
Top Bottom