Yamaha T7 Tenere

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ποτέ δεν θυμάμαι, εκτός από το xt ,που είχα άντε και το dr να ακουμπάει κάτι περισσότερο από την μύτη του ενός ποδιού κάτω. Σε όλα τα χωμάτινα μόλις κυλούσε το ξεχνούσα . Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κοντοί που κάναμε βόλτες οδηγούσαν πιο τεχνικά από τους ψηλούς...δεν γινόταν αλλιώς!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δηλαδή,εγώ με 1.72 ύψος και κάτι λίγοτερο από 75 κιλά τι να κάνω...?
Την καλύτερη απάντηση στο ερώτημά σου μόνο ένας μπορεί να τη δώσει.
Φημίζεται και για την τέλεια εφαρμογή του πυθαγορείου θεωρήματος στο τρίγωνο καβάλος - γόνατο - πελμα.
Κάτσε να το δει και θα απαντησει.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Όχι οτι είναι και το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα, ούτε έχει και (άμεση) σχέση με το τενερέ... Αλλά μιας και έγινε τόση αναφορά στο ύψος, ορίστε ο Gaston Rahier, 164 με το τότε θηρίο R80 της bmw.
Καβάλαγε το μηχανάκι μόνο εν κινήσει... και κάπως έτσι (και με λιιιιιιγη τεχνική) νίκησε στα Dakar 84-85................. :oops:





 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι οτι είναι και το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα, ούτε έχει και (άμεση) σχέση με το τενερέ... Αλλά μιας και έγινε τόση αναφορά στο ύψος, ορίστε ο Gaston Rahier, 164 με το τότε θηρίο R80 της bmw.
Καβάλαγε το μηχανάκι μόνο εν κινήσει... και κάπως έτσι (και με λιιιιιιγη τεχνική) νίκησε στα Dakar 84-85................. :oops:





Για πτώσεις λόγω ύψους δε μιλάμε; Αυτό όμως είναι BMW ρε... δε πέφτει ποτέ, βρίσκει στα βυζιά αφού!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Χθες έκανα test ride το Tenere 700...
Δεν κάνω γενικά test rides... για να μην μπαίνω σε πειρασμούς, όμως το νέο Tenere πραγματικά μου έκανε "κλικ" από πρώτη στιγμή που βγήκε και ήθελα οπωσδήποτε να το οδηγήσω.
Η βόλτα ήταν σύντομη, 20λεπτη μόλις, από τον Νικολακόπουλο στη Βουλιαγμένης, κάτω την Αλίμου, παραλιακή και μέσω Συγγρού-Καλιρρόης πίσω.
Θα γράψω αυτά που αποκόμισα...

Η πρώτη θετική έκπληξη ήταν η εργονομία της μοτοσυκλέτας. Επειδή όλα τα προηγούμενα "χωματερά" μου μηχανάκια ήταν ΚΤΜ, μου άρεσε πολύ που κάθισα πάνω και όχι μέσα στην μοτοσυκλέτα (παρά το φαινομενικά ψηλό ρεζερβουάρ), γεγονός διευκολύνει αφάνταστα τη μετάβαση από την καθιστή στην όρθια θέση και πίσω. Προσωπικά για να μεγιστοποιήσω αυτό το φαινόμενο θα έβαζα κατευθείαν την ψηλή σέλα (την δοκίμασα στο rally μοντέλο εντός του καταστήματος και πατούσα και τα δύο πόδια με ολόκληρο το πέλμα - είμαι 1.85), παρότι η βασική σέλα που είχε το μοντέλο που οδήγησα δεν με ενόχλησε καθόλου - στο λίγο χρόνο του test ride - ούτε σε άνεση ούτε στη γωνία γονάτων (α ρε Αμυρού). Επίσης το τιμόνι είναι σχετικά ψηλά και κοντά στο σώμα μου, πράγμα που μου άρεσε και πιθανόν να μην χρειάζομαι καν αποστάτες στην χωμάτινη οδήγηση (ενώ χρειάστηκα σε κάθε προηγούμενο μηχανάκι που είχα!). Αξεσουάρ που σίγουρα χρειάζεται πάντως είναι τα πλαϊνά λάστιχα σε πλαίσιο-ρεζερβουάρ για να "γραπώνουν" τα γόνατα σε όρθια θέση. Απ' την άλλη, τα εργοστασιακά μαρσπιέ φαίνονται αρκούντως μεγάλα για χωμάτινη οδήγηση.

Ξεκινώντας... εντύπωση μου έκανε πόσο ευχάριστα compact, μαζεμένο και στενό είναι το μηχανάκι... σε σχέση ακόμα με άλλα μονοκύλινδρα (πόσο μάλλον με τα μεγάλα) όπως πχ με το XT660Z Tenere του φίλου που ήρθε μαζί μου στο τέστ ή ακόμη και με το 640Adv που οδηγώ τον τελευταίο καιρό. Συμπλέκτης βούτυρο αν και λίγο απότομος (συνήθεια θέλει προφανώς...), το κιβώτιο θετικό και φτάνουμε στον κινητήρα.... το μοτέρ είναι απολύτως ηλεκτρικό!!! Δυνατό όσο χρειάζεται και εύστροφο, ανεβάζει άμεσα στροφές από το μηδέν χωρίς καθόλου κραδασμό (ούτε καν το σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές που έχει το δικό μου L2 Duc ή το επίσης Ι2 F800gs πχ) και γεμίζει τις ταχύτητες γρήγορα μέχρι ψηλά μαζεύοντας αβίαστα χλμ, μόνο η 3η μου φάνηκε λιιίγο μακριά (ιδεά μου;). Όλα τα παραπάνω συντελούν σε μια απίστευτη αίσθηση "ελαφρότητας", η οποία σε ξεγελά για τα 200 πραγματικά κιλά του Tenere, αλλά και ομοιογένειας. Μου φάνηκε ελαφρύτερο (και πιο μανιτζέβελο) ακόμα και σε σχέση με το 640Adv που με γεμάτο ρεζερβουάρ δε ξεπερνάει τα 180-185 κιλά! Κάποια στιγμή σηκώθηκα όρθιος και έκανα σαν τον μ@λ@κ@ σλάλομ μεταξύ των αυτοκινήτων στην πηγμένη παραλιακή αβίαστα, εναλλάσσοντας απλά πίεση στα μαρσπιέ, με ένα μηχανάκι που οδηγούσα μόλις 10 λεπτά... Θα ναι διάολος στο χώμα γαμώτο (αλλά δεν είχα το χρόνο να το δω εκεί δυστυχώς) !!! Τέλος, αν και δεν είδα ούτε ασχολήθηκα με ρυθμίσεις στην ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης ήταν πολύ καλή, κατάπινε τα πάντα, δεν βυθίστηκε ιδιαίτερα το αμορτισερ από τα 90 κιλά μου (αναφορικά με το διαβόητο μαλακό ελατήριο του), και αν θα άλλαζα κάτι (στην άσφαλτο) θα ήταν να κάνω λίγο πιο αργή (ρύθμιση μόνο) την απόσβεση συμπίεσης στο πιρούνι για να μην βυθίζεται τόσο πολύ στο φρενάρισμα.

Καλά όλα σου άρεσαν ρε μεγάλε, θα μου πείτε... Μειονεκτήματα δεν είδες; Και ναι και όχι. Μειονεκτήματα σαφώς υπάρχουν αλλά για το ύφος της μηχανής και κυρίως για μένα δεν είναι ακριβώς... μειονεκτήματα! Να εξηγηθώ... Στη Συγγρού πήγα μέχρι τα 170+ και ο αέρας ήταν αρκετός, όχι τόσο στο κράνος που με απειροελάχιστο σκύψιμο ήταν ΟΚ αλλά κυρίως στους ώμους και τα χέρια. Δεν είχα ποτέ μοτο με "παρπρίζ" οπότε το θεωρώ φυσιολογικό και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάντως ζελατίνα δε θα άλλαζα σε καμία περίπτωση, ειδικά λαμβάνοντας το χώμα υπόψιν. Επίσης η σέλα είναι σχετικά μικρή, πρακτικά για έναν, αλλά αυτό προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν με ενδιέφερε το δικάβαλο ταξίδι ίσως να κοιτούσα αλλού. Τέλος δεν έχει πολλά μπλιμπλίκια και ηλεκτρονικά (πέραν του ABS φυσικά), αλλά αυτό συγχωρέστε με αλλά μόνο προσόν το θεωρώ... για τέτοιου τύπου μηχανή!

Τέλος είναι και σχετικά γυμνή, και δε μιλάω για τα μπλιμπλίκια αλλά ούτε σχάρα δεν έχει... ναι αλλά στα 10000 παίρνεις ένα μηχανάκι ΕΤΟΙΜΟ και από κει και πέρα εσύ θα το στήσεις με ότι παραπάνω χρειάζεσαι (και ΑΝ χρειάζεσαι). Εγώ για παράδειγμα θα έπαιρνα εξαρχής τη rally σέλα (ίσως σε ανταλλαγή με τη μαμά αν γίνεται), τα (φτηνά) ελαστικά πλαινά καλύμματα και τη πίσω σχάρα μόνο.... άντε κάποια στιγμά να βαζα και την Ακράπα γιατί δεν αντέχεται τόση ησυχία (πάντα είχα φασαριόζικα μηχανάκια)! Α, επίσης θα έβαζα και ένα σετ διάφανων επικαλύψεων που προστατεύουν τα πλαστικά από γδαρσίματα στις πτώσεις (κάποιος θα βγάζει για το Tenere, η ΚΤΜ τα είχε στα επίσημα powerparts για τα 950/990), καθώς τα κάγκελα δεν μου αρεσουν καθόλου.

Συνοψίζοντας... Το νέο Tenere 700 είναι απολαυστικό αν... το πάρει κάποιος γι' αυτό που είναι, ένα πραγματικό on-OFF! Σαφώς μπορεί να κάνει τα πάντα, και το παπί στην πόλη και το ασφάλτινο στροφιλίκι του και να ταξιδέψει, ακόμα και δικάβαλο με περιορισμούς. Για μένα όμως ο αγοραστής του πρέπει έχει το χώμα, και το μονοκάβαλο χωμάτινο ταξίδι ιδιαίτερα, σαν την σημαντικότερη παράμετρο της χρήσης του κι εκεί πιστεύω (κι ας μην το οδήγησα στο χώμα το ξαναλέω) το Tenere θα τον ανταμείψει. Σε αυτήν την περίπτωση οι "ελλείψεις" που ανέφερα παραπάνω μετατρέπονται σε προτερήματα. Αν θέλεις να παίρνεις και τη γυναίκα μαζί να δει τη βουνοκορφή (ακούς Stefos;) ή μεγάλη ζελατίνα για να μη πέφτει ούτε μυγάκι στο κράνος ή πιο ογκώδες υποπλαίσιο να φορτώσεις όλο το νοικοκυριό, τότε πολύ απλά πρέπει να δεις κάτι άλλο... Προσωπικά δε θα θελα ούτε καν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ούτε γενικά τίποτα που θα πρόσθετε βάρος, όγκο και πολυπλοκότητα. Είπαμε... LESS IS MORE!

Ψήνομαι άσχημα.... :dnl:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χθες έκανα test ride το Tenere 700...
Δεν κάνω γενικά test rides... για να μην μπαίνω σε πειρασμούς, όμως το νέο Tenere πραγματικά μου έκανε "κλικ" από πρώτη στιγμή που βγήκε και ήθελα οπωσδήποτε να το οδηγήσω.
Η βόλτα ήταν σύντομη, 20λεπτη μόλις, από τον Νικολακόπουλο στη Βουλιαγμένης, κάτω την Αλίμου, παραλιακή και μέσω Συγγρού-Καλιρρόης πίσω.
Θα γράψω αυτά που αποκόμισα...

Η πρώτη θετική έκπληξη ήταν η εργονομία της μοτοσυκλέτας. Επειδή όλα τα προηγούμενα "χωματερά" μου μηχανάκια ήταν ΚΤΜ, μου άρεσε πολύ που κάθισα πάνω και όχι μέσα στην μοτοσυκλέτα (παρά το φαινομενικά ψηλό ρεζερβουάρ), γεγονός διευκολύνει αφάνταστα τη μετάβαση από την καθιστή στην όρθια θέση και πίσω. Προσωπικά για να μεγιστοποιήσω αυτό το φαινόμενο θα έβαζα κατευθείαν την ψηλή σέλα (την δοκίμασα στο rally μοντέλο εντός του καταστήματος και πατούσα και τα δύο πόδια με ολόκληρο το πέλμα - είμαι 1.85), παρότι η βασική σέλα που είχε το μοντέλο που οδήγησα δεν με ενόχλησε καθόλου - στο λίγο χρόνο του test ride - ούτε σε άνεση ούτε στη γωνία γονάτων (α ρε Αμυρού). Επίσης το τιμόνι είναι σχετικά ψηλά και κοντά στο σώμα μου, πράγμα που μου άρεσε και πιθανόν να μην χρειάζομαι καν αποστάτες στην χωμάτινη οδήγηση (ενώ χρειάστηκα σε κάθε προηγούμενο μηχανάκι που είχα!). Αξεσουάρ που σίγουρα χρειάζεται πάντως είναι τα πλαϊνά λάστιχα σε πλαίσιο-ρεζερβουάρ για να "γραπώνουν" τα γόνατα σε όρθια θέση. Απ' την άλλη, τα εργοστασιακά μαρσπιέ φαίνονται αρκούντως μεγάλα για χωμάτινη οδήγηση.

Ξεκινώντας... εντύπωση μου έκανε πόσο ευχάριστα compact, μαζεμένο και στενό είναι το μηχανάκι... σε σχέση ακόμα με άλλα μονοκύλινδρα (πόσο μάλλον με τα μεγάλα) όπως πχ με το XT660Z Tenere του φίλου που ήρθε μαζί μου στο τέστ ή ακόμη και με το 640Adv που οδηγώ τον τελευταίο καιρό. Συμπλέκτης βούτυρο αν και λίγο απότομος (συνήθεια θέλει προφανώς...), το κιβώτιο θετικό και φτάνουμε στον κινητήρα.... το μοτέρ είναι απολύτως ηλεκτρικό!!! Δυνατό όσο χρειάζεται και εύστροφο, ανεβάζει άμεσα στροφές από το μηδέν χωρίς καθόλου κραδασμό (ούτε καν το σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές που έχει το δικό μου L2 Duc ή το επίσης Ι2 F800gs πχ) και γεμίζει τις ταχύτητες γρήγορα μέχρι ψηλά μαζεύοντας αβίαστα χλμ, μόνο η 3η μου φάνηκε λιιίγο μακριά (ιδεά μου;). Όλα τα παραπάνω συντελούν σε μια απίστευτη αίσθηση "ελαφρότητας", η οποία σε ξεγελά για τα 200 πραγματικά κιλά του Tenere, αλλά και ομοιογένειας. Μου φάνηκε ελαφρύτερο (και πιο μανιτζέβελο) ακόμα και σε σχέση με το 640Adv που με γεμάτο ρεζερβουάρ δε ξεπερνάει τα 180-185 κιλά! Κάποια στιγμή σηκώθηκα όρθιος και έκανα σαν τον μ@λ@κ@ σλάλομ μεταξύ των αυτοκινήτων στην πηγμένη παραλιακή αβίαστα, εναλλάσσοντας απλά πίεση στα μαρσπιέ, με ένα μηχανάκι που οδηγούσα μόλις 10 λεπτά... Θα ναι διάολος στο χώμα γαμώτο (αλλά δεν είχα το χρόνο να το δω εκεί δυστυχώς) !!! Τέλος, αν και δεν είδα ούτε ασχολήθηκα με ρυθμίσεις στην ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης ήταν πολύ καλή, κατάπινε τα πάντα, δεν βυθίστηκε ιδιαίτερα το αμορτισερ από τα 90 κιλά μου (αναφορικά με το διαβόητο μαλακό ελατήριο του), και αν θα άλλαζα κάτι (στην άσφαλτο) θα ήταν να κάνω λίγο πιο αργή (ρύθμιση μόνο) την απόσβεση συμπίεσης στο πιρούνι για να μην βυθίζεται τόσο πολύ στο φρενάρισμα.

Καλά όλα σου άρεσαν ρε μεγάλε, θα μου πείτε... Μειονεκτήματα δεν είδες; Και ναι και όχι. Μειονεκτήματα σαφώς υπάρχουν αλλά για το ύφος της μηχανής και κυρίως για μένα δεν είναι ακριβώς... μειονεκτήματα! Να εξηγηθώ... Στη Συγγρού πήγα μέχρι τα 170+ και ο αέρας ήταν αρκετός, όχι τόσο στο κράνος που με απειροελάχιστο σκύψιμο ήταν ΟΚ αλλά κυρίως στους ώμους και τα χέρια. Δεν είχα ποτέ μοτο με "παρπρίζ" οπότε το θεωρώ φυσιολογικό και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάντως ζελατίνα δε θα άλλαζα σε καμία περίπτωση, ειδικά λαμβάνοντας το χώμα υπόψιν. Επίσης η σέλα είναι σχετικά μικρή, πρακτικά για έναν, αλλά αυτό προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν με ενδιέφερε το δικάβαλο ταξίδι ίσως να κοιτούσα αλλού. Τέλος δεν έχει πολλά μπλιμπλίκια και ηλεκτρονικά (πέραν του ABS φυσικά), αλλά αυτό συγχωρέστε με αλλά μόνο προσόν το θεωρώ... για τέτοιου τύπου μηχανή!

Τέλος είναι και σχετικά γυμνή, και δε μιλάω για τα μπλιμπλίκια αλλά ούτε σχάρα δεν έχει... ναι αλλά στα 10000 παίρνεις ένα μηχανάκι ΕΤΟΙΜΟ και από κει και πέρα εσύ θα το στήσεις με ότι παραπάνω χρειάζεσαι (και ΑΝ χρειάζεσαι). Εγώ για παράδειγμα θα έπαιρνα εξαρχής τη rally σέλα (ίσως σε ανταλλαγή με τη μαμά αν γίνεται), τα (φτηνά) ελαστικά πλαινά καλύμματα και τη πίσω σχάρα μόνο.... άντε κάποια στιγμά να βαζα και την Ακράπα γιατί δεν αντέχεται τόση ησυχία (πάντα είχα φασαριόζικα μηχανάκια)! Α, επίσης θα έβαζα και ένα σετ διάφανων επικαλύψεων που προστατεύουν τα πλαστικά από γδαρσίματα στις πτώσεις (κάποιος θα βγάζει για το Tenere, η ΚΤΜ τα είχε στα επίσημα powerparts για τα 950/990), καθώς τα κάγκελα δεν μου αρεσουν καθόλου.

Συνοψίζοντας... Το νέο Tenere 700 είναι απολαυστικό αν... το πάρει κάποιος γι' αυτό που είναι, ένα πραγματικό on-OFF! Σαφώς μπορεί να κάνει τα πάντα, και το παπί στην πόλη και το ασφάλτινο στροφιλίκι του και να ταξιδέψει, ακόμα και δικάβαλο με περιορισμούς. Για μένα όμως ο αγοραστής του πρέπει έχει το χώμα, και το μονοκάβαλο χωμάτινο ταξίδι ιδιαίτερα, σαν την σημαντικότερη παράμετρο της χρήσης του κι εκεί πιστεύω (κι ας μην το οδήγησα στο χώμα το ξαναλέω) το Tenere θα τον ανταμείψει. Σε αυτήν την περίπτωση οι "ελλείψεις" που ανέφερα παραπάνω μετατρέπονται σε προτερήματα. Αν θέλεις να παίρνεις και τη γυναίκα μαζί να δει τη βουνοκορφή (ακούς Stefos;) ή μεγάλη ζελατίνα για να μη πέφτει ούτε μυγάκι στο κράνος ή πιο ογκώδες υποπλαίσιο να φορτώσεις όλο το νοικοκυριό, τότε πολύ απλά πρέπει να δεις κάτι άλλο... Προσωπικά δε θα θελα ούτε καν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ούτε γενικά τίποτα που θα πρόσθετε βάρος, όγκο και πολυπλοκότητα. Είπαμε... LESS IS MORE!

Ψήνομαι άσχημα.... :dnl:
Ακούω

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Χθες έκανα test ride το Tenere 700...
Δεν κάνω γενικά test rides... για να μην μπαίνω σε πειρασμούς, όμως το νέο Tenere πραγματικά μου έκανε "κλικ" από πρώτη στιγμή που βγήκε και ήθελα οπωσδήποτε να το οδηγήσω.
Η βόλτα ήταν σύντομη, 20λεπτη μόλις, από τον Νικολακόπουλο στη Βουλιαγμένης, κάτω την Αλίμου, παραλιακή και μέσω Συγγρού-Καλιρρόης πίσω.
Θα γράψω αυτά που αποκόμισα...

Η πρώτη θετική έκπληξη ήταν η εργονομία της μοτοσυκλέτας. Επειδή όλα τα προηγούμενα "χωματερά" μου μηχανάκια ήταν ΚΤΜ, μου άρεσε πολύ που κάθισα πάνω και όχι μέσα στην μοτοσυκλέτα (παρά το φαινομενικά ψηλό ρεζερβουάρ), γεγονός διευκολύνει αφάνταστα τη μετάβαση από την καθιστή στην όρθια θέση και πίσω. Προσωπικά για να μεγιστοποιήσω αυτό το φαινόμενο θα έβαζα κατευθείαν την ψηλή σέλα (την δοκίμασα στο rally μοντέλο εντός του καταστήματος και πατούσα και τα δύο πόδια με ολόκληρο το πέλμα - είμαι 1.85), παρότι η βασική σέλα που είχε το μοντέλο που οδήγησα δεν με ενόχλησε καθόλου - στο λίγο χρόνο του test ride - ούτε σε άνεση ούτε στη γωνία γονάτων (α ρε Αμυρού). Επίσης το τιμόνι είναι σχετικά ψηλά και κοντά στο σώμα μου, πράγμα που μου άρεσε και πιθανόν να μην χρειάζομαι καν αποστάτες στην χωμάτινη οδήγηση (ενώ χρειάστηκα σε κάθε προηγούμενο μηχανάκι που είχα!). Αξεσουάρ που σίγουρα χρειάζεται πάντως είναι τα πλαϊνά λάστιχα σε πλαίσιο-ρεζερβουάρ για να "γραπώνουν" τα γόνατα σε όρθια θέση. Απ' την άλλη, τα εργοστασιακά μαρσπιέ φαίνονται αρκούντως μεγάλα για χωμάτινη οδήγηση.

Ξεκινώντας... εντύπωση μου έκανε πόσο ευχάριστα compact, μαζεμένο και στενό είναι το μηχανάκι... σε σχέση ακόμα με άλλα μονοκύλινδρα (πόσο μάλλον με τα μεγάλα) όπως πχ με το XT660Z Tenere του φίλου που ήρθε μαζί μου στο τέστ ή ακόμη και με το 640Adv που οδηγώ τον τελευταίο καιρό. Συμπλέκτης βούτυρο αν και λίγο απότομος (συνήθεια θέλει προφανώς...), το κιβώτιο θετικό και φτάνουμε στον κινητήρα.... το μοτέρ είναι απολύτως ηλεκτρικό!!! Δυνατό όσο χρειάζεται και εύστροφο, ανεβάζει άμεσα στροφές από το μηδέν χωρίς καθόλου κραδασμό (ούτε καν το σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές που έχει το δικό μου L2 Duc ή το επίσης Ι2 F800gs πχ) και γεμίζει τις ταχύτητες γρήγορα μέχρι ψηλά μαζεύοντας αβίαστα χλμ, μόνο η 3η μου φάνηκε λιιίγο μακριά (ιδεά μου;). Όλα τα παραπάνω συντελούν σε μια απίστευτη αίσθηση "ελαφρότητας", η οποία σε ξεγελά για τα 200 πραγματικά κιλά του Tenere, αλλά και ομοιογένειας. Μου φάνηκε ελαφρύτερο (και πιο μανιτζέβελο) ακόμα και σε σχέση με το 640Adv που με γεμάτο ρεζερβουάρ δε ξεπερνάει τα 180-185 κιλά! Κάποια στιγμή σηκώθηκα όρθιος και έκανα σαν τον μ@λ@κ@ σλάλομ μεταξύ των αυτοκινήτων στην πηγμένη παραλιακή αβίαστα, εναλλάσσοντας απλά πίεση στα μαρσπιέ, με ένα μηχανάκι που οδηγούσα μόλις 10 λεπτά... Θα ναι διάολος στο χώμα γαμώτο (αλλά δεν είχα το χρόνο να το δω εκεί δυστυχώς) !!! Τέλος, αν και δεν είδα ούτε ασχολήθηκα με ρυθμίσεις στην ανάρτηση, η ποιότητα κύλισης ήταν πολύ καλή, κατάπινε τα πάντα, δεν βυθίστηκε ιδιαίτερα το αμορτισερ από τα 90 κιλά μου (αναφορικά με το διαβόητο μαλακό ελατήριο του), και αν θα άλλαζα κάτι (στην άσφαλτο) θα ήταν να κάνω λίγο πιο αργή (ρύθμιση μόνο) την απόσβεση συμπίεσης στο πιρούνι για να μην βυθίζεται τόσο πολύ στο φρενάρισμα.

Καλά όλα σου άρεσαν ρε μεγάλε, θα μου πείτε... Μειονεκτήματα δεν είδες; Και ναι και όχι. Μειονεκτήματα σαφώς υπάρχουν αλλά για το ύφος της μηχανής και κυρίως για μένα δεν είναι ακριβώς... μειονεκτήματα! Να εξηγηθώ... Στη Συγγρού πήγα μέχρι τα 170+ και ο αέρας ήταν αρκετός, όχι τόσο στο κράνος που με απειροελάχιστο σκύψιμο ήταν ΟΚ αλλά κυρίως στους ώμους και τα χέρια. Δεν είχα ποτέ μοτο με "παρπρίζ" οπότε το θεωρώ φυσιολογικό και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάντως ζελατίνα δε θα άλλαζα σε καμία περίπτωση, ειδικά λαμβάνοντας το χώμα υπόψιν. Επίσης η σέλα είναι σχετικά μικρή, πρακτικά για έναν, αλλά αυτό προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν με ενδιέφερε το δικάβαλο ταξίδι ίσως να κοιτούσα αλλού. Τέλος δεν έχει πολλά μπλιμπλίκια και ηλεκτρονικά (πέραν του ABS φυσικά), αλλά αυτό συγχωρέστε με αλλά μόνο προσόν το θεωρώ... για τέτοιου τύπου μηχανή!

Τέλος είναι και σχετικά γυμνή, και δε μιλάω για τα μπλιμπλίκια αλλά ούτε σχάρα δεν έχει... ναι αλλά στα 10000 παίρνεις ένα μηχανάκι ΕΤΟΙΜΟ και από κει και πέρα εσύ θα το στήσεις με ότι παραπάνω χρειάζεσαι (και ΑΝ χρειάζεσαι). Εγώ για παράδειγμα θα έπαιρνα εξαρχής τη rally σέλα (ίσως σε ανταλλαγή με τη μαμά αν γίνεται), τα (φτηνά) ελαστικά πλαινά καλύμματα και τη πίσω σχάρα μόνο.... άντε κάποια στιγμά να βαζα και την Ακράπα γιατί δεν αντέχεται τόση ησυχία (πάντα είχα φασαριόζικα μηχανάκια)! Α, επίσης θα έβαζα και ένα σετ διάφανων επικαλύψεων που προστατεύουν τα πλαστικά από γδαρσίματα στις πτώσεις (κάποιος θα βγάζει για το Tenere, η ΚΤΜ τα είχε στα επίσημα powerparts για τα 950/990), καθώς τα κάγκελα δεν μου αρεσουν καθόλου.

Συνοψίζοντας... Το νέο Tenere 700 είναι απολαυστικό αν... το πάρει κάποιος γι' αυτό που είναι, ένα πραγματικό on-OFF! Σαφώς μπορεί να κάνει τα πάντα, και το παπί στην πόλη και το ασφάλτινο στροφιλίκι του και να ταξιδέψει, ακόμα και δικάβαλο με περιορισμούς. Για μένα όμως ο αγοραστής του πρέπει έχει το χώμα, και το μονοκάβαλο χωμάτινο ταξίδι ιδιαίτερα, σαν την σημαντικότερη παράμετρο της χρήσης του κι εκεί πιστεύω (κι ας μην το οδήγησα στο χώμα το ξαναλέω) το Tenere θα τον ανταμείψει. Σε αυτήν την περίπτωση οι "ελλείψεις" που ανέφερα παραπάνω μετατρέπονται σε προτερήματα. Αν θέλεις να παίρνεις και τη γυναίκα μαζί να δει τη βουνοκορφή (ακούς Stefos;) ή μεγάλη ζελατίνα για να μη πέφτει ούτε μυγάκι στο κράνος ή πιο ογκώδες υποπλαίσιο να φορτώσεις όλο το νοικοκυριό, τότε πολύ απλά πρέπει να δεις κάτι άλλο... Προσωπικά δε θα θελα ούτε καν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ούτε γενικά τίποτα που θα πρόσθετε βάρος, όγκο και πολυπλοκότητα. Είπαμε... LESS IS MORE!

Ψήνομαι άσχημα.... :dnl:
Για δικαβαλο με εκδρομικό στυλ, ετοιμάζεται καινούρια έκδοση!!!


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Α, επίσης θα έβαζα και ένα σετ διάφανων επικαλύψεων που προστατεύουν τα πλαστικά από γδαρσίματα στις πτώσεις (κάποιος θα βγάζει για το Tenere, η ΚΤΜ τα είχε στα επίσημα powerparts για τα 950/990),
Όταν με το καλό το πάρεις,.μιας και τα χρώματα του είναι λίγο " βαρετά" ( εκτός του rallye), μπορείς να πας στον Ευτυχή ( ίσως και αλλού- δεν ξέρω άλλον) να του βάλεις ένα σετ χοντρά αυτοκόλλητα που το προστατεύουν και το ομορφαίνουν.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Παιδιά ξέρει κανείς τι να κάνω για να μην τερματίζει μπροστά??? Το τερμάτισα αρκετές φορές σε πίστάκι μοτκκροσ .....ρυθμίσεις είναι όλα μαμά, εκτός από την προφόρτιση πίσω για να φτιάξω sag....
 
Top Bottom