Yamaha T7 Tenere

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Είναι το τρίτο σετ που αλλάζω (στο Χ650)... πάρα πολύ καλό στο χώμα...σχεδόν χωμάτινο και με αξιώσεις στην άσφαλτο

Ακόμα και στο βρεγμένο συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά, τηρούμενων των αναλογιών...

Για χωμάτινη προσέγγιση αλλά με άριστη (για χωμάτινο) απόκριση στη άσφαλτο νομίζω είναι μονόδρομος.

Στα (-) η μικρή χιλιομετρική απόδοση, όταν το πας και άσφαλτο... ενδεικτικά αλλάζω το πίσω κάθε 3-4000χλμ και το εμπρός πάει
και 7000χλμ...

Εν κατακλείδι, ταξιδεύει άνετα και σταθερά με 100-120 (με πολύ λίγο θόρυβο) και ζωγραφίζει στις χωμάτινες διαδρομές...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
και στο φρενάρισμα το μηχανάκι στρηγκλίζει και πάει φρεναριστό καταπάνω στους άλλους.....Είναι να πάς μια διαδρομή σιγά-σιγά με 80 - 100 km/h το πολύ και να μπείς χώμα...
Κατα πανω στους αλλους παει μονο σε βρεγμενη ασφαλτο Σε στεγνη μια χαρα προσφυση εχει και στο φρεναρισμα
Και μεχρι περιπου τα 120 μια χαρα ταξιδευει καποιος χωρις να ψαχνει τα τακουνια
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Είναι το τρίτο σετ που αλλάζω (στο Χ650)... πάρα πολύ καλό στο χώμα...σχεδόν χωμάτινο και με αξιώσεις στην άσφαλτο

Ακόμα και στο βρεγμένο συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά, τηρούμενων των αναλογιών...

Για χωμάτινη προσέγγιση αλλά με άριστη (για χωμάτινο) απόκριση στη άσφαλτο νομίζω είναι μονόδρομος.

Στα (-) η μικρή χιλιομετρική απόδοση, όταν το πας και άσφαλτο... ενδεικτικά αλλάζω το πίσω κάθε 3-4000χλμ και το εμπρός πάει
και 7000χλμ...

Εν κατακλείδι, ταξιδεύει άνετα και σταθερά με 100-120 (με πολύ λίγο θόρυβο) και ζωγραφίζει στις χωμάτινες διαδρομές...
Θα διαφωνησω μονο οσον αφορα το βρεγμενο οπου θελει πολυυυυυ προσοχη (λογικο με τετοια τακουνια) ,και για τον θορυβο που οταν ειναι καινουρια περνει αυτια
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα διαφωνησω μονο οσον αφορα το βρεγμενο οπου θελει πολυυυυυ προσοχη (λογικο με τετοια τακουνια) ,και για τον θορυβο που οταν ειναι καινουρια περνει αυτια
Έχει Μεγάλη διαφορά σε ελαφρύ μηχανάκι όπως του Στέλιου.. Κωστη.
Σίγουρα θέλει πολύ μα πολύ προσοχή στο βρεγμένο φυσικά σε όλα τα μηχανάκια.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχει Μεγάλη διαφορά σε ελαφρύ μηχανάκι όπως του Στέλιου.. Κωστη.
Σίγουρα θέλει πολύ μα πολύ προσοχή στο βρεγμένο φυσικά σε όλα τα μηχανάκια.
Το ΜΤ21 το φοραγα και στο lc4 και στο ΧΤ και αρα το ξερω νομιζω καλα
Παντως σαφως σε βαρια μηχανακια θελει ακομα περισσοτερη προσοχη στο βρεγμενο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ΜΤ21 το φοραγα και στο lc4 και στο ΧΤ και αρα το ξερω νομιζω καλα
Παντως σαφως σε βαρια μηχανακια θελει ακομα περισσοτερη προσοχη στο βρεγμενο
Το είπα.. Γιατί στο domi είναι πιο ελεγχόμενο στο νερό, όχι μόνο το Mt αλλά όλα τα τακουνατα σε σχέση με το gs, στο οποίο είναι πολυ επικινδυνα
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Η διαφορά στη τιμή του mt21 μήπως καλύπτεται από το χρόνο αλλαγής από τα tkc80 ας πούμε?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Sorry, δεν προλαβαινα να γραψω πληρες κειμενο οποτε εβαλα μονο το εμοτζι.

Δηλαδη με λιγα λογια η Camel Adventure προσφερει με εξτρα χρηματα αυτο που το Τ7 δεν χρειαζοταν ποτε, ισα-ισα που το εκανε ανωτερο απο πχ το 790.
Και πλεον με αυτο το ντεποζιτο πιανει τα 21 λιτρα του 790 (που δεν τα ειχε αναγκη), τα κιλα του 790 αλλα με 5 κιλα παραπανω στην αριστερη πλευρα μονοπατα, και ψηλα ακριβως πανω απο τον πισω αξονα.

Χωρις να τα εχει αναγκη.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μπαίνει αλλά θα το φας μαλλον γρηγορότερα από ενα 150 και δεν βλέπω να κερδίζεις κάτι .
Γίνεται αρκετά πιο μανιτζέβελο με μικρότερο πλάτος και είναι αισθητό. Θα το πρότεινα το 140 σα διάσταση για χαμάτινη χρήση στο Τ7.

Η διαφορά στη τιμή του mt21 μήπως καλύπτεται από το χρόνο αλλαγής από τα tkc80 ας πούμε?
Μάλλον όχι. Το πίσω ίσως και να έχει το 1/4 της ζωής του tkc80 αλλά από την άλλη στο χώμα πραγματικά δε συγκρίνονται με την καμία (όπως και αντίστροφα στην άσφαλτο).
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γίνεται αρκετά πιο μανιτζέβελο με μικρότερο πλάτος και είναι αισθητό. Θα το πρότεινα το 140 σα διάσταση για χαμάτινη χρήση στο Τ7.



Μάλλον όχι. Το πίσω ίσως και να έχει το 1/4 της ζωής του tkc80 αλλά από την άλλη στο χώμα πραγματικά δε συγκρίνονται με την καμία (όπως και αντίστροφα στην άσφαλτο).
Γιατί όχι Ε10 η D908 που βγαίνουν σε 150/70?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γιατί όχι Ε10 η D908 που βγαίνουν σε 150/70?
Το πίσω Ε10 στο δικό μου κράτησε λιγότερο από 2000 χιλιόμετρα...:muted:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η διαφορά στη τιμή του mt21 μήπως καλύπτεται από το χρόνο αλλαγής από τα tkc80 ας πούμε?
Σπύρο βάλε μπροστά ΜΤ21 και πίσω tlc 80 ή wild michelin αν κάνεις αρκετή άσφαλτο αλλιώς βάλε και πίσω mt21 αλλά θα το φάει γρήγορα.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του 21 είναι πως ξεζαντάρει εύκολα για αλλαγή σαμπρέλας στο βουνό με λεβιεδακια.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Γιατί όχι Ε10 η D908 που βγαίνουν σε 150/70?
Για το D908 δεν έχω γνώμη καθώς δεν το έβαλα ποτέ (έχω ακούσει πολύ καλά λόγια όμως για το D606 το οποίο έχει μεγαλύτερη ζωή από το mt21 konkost ? ). To E10 το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο λάστιχο και δεν το προτείνω σε κανέναν (όπως ίσως και το Ε09 αλλά τουλάχιστον αυτό πάει χώμα).
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπαίνει αλλά θα το φας μαλλον γρηγορότερα από ενα 150 και δεν βλέπω να κερδίζεις κάτι .
To αντιθετο (θεωρητικα τουλαχιστον) συμβαινει! Αφου οσο πιο φαρδυ ειναι το λαστιχο τοσο πιο γρηγορα "τετραγωνιζει" Και με ενα πιο στενο λαστιχο κερδιζει καποιος σε ευελιξια (σημαντικο στο χωμα), αλλα κερδιζει και ...στην τσεπη
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για το D908 δεν έχω γνώμη καθώς δεν το έβαλα ποτέ (έχω ακούσει πολύ καλά λόγια όμως για το D606 το οποίο έχει μεγαλύτερη ζωή από το mt21 konkost ? ). To E10 το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο λάστιχο και δεν το προτείνω σε κανέναν (όπως ίσως και το Ε09 αλλά τουλάχιστον αυτό πάει χώμα).
Το D606 μαλλον βγαζει λιγα παραπανω χλμ σε μικτη χρηση αλλα δεν ειμαι και σιγουρος γιατι ποτε δεν κρατησα λογαριασμο στα οποια λαστιχα εβαζα αφου εχω δυο πισω τροχους και τους εναλλασω αναλογως χρησης
Σιγουρα ομως κραταει πολυ καλυτερα στην ασφαλτο απο το ΜΤ21 οταν εχουν λιωσει πλεον τα κεντρικα τακουνια του
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η μεγαλύτερη διάσταση που βγαίνει το D606 είναι 130/90-18 και το τενερέ 700 φοράει 150/70-18

Συνδυασμός που αξίζει για χώμα κ άσφαλτο είναι Pirelli MT21 μπροστά και πίσω Dunlop D908 που βγάζει αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Αλλά το μειονέκτημα είναι η τιμή του D908. Βέβαια επειδή βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα ίσως αξίζει και η αυξημένη τιμή να δικαιολογεί την αγορά του.

 
Top Bottom