Ερωτηξις: φανταζομαι οτι το αμορτισερ του Τ700 ειναι φουλ επισκευαζομενο, οποτε ανοιγεται για να κανει καποιος revalving αν εχει θεμα με τις αποσβεσεις, σωστα?
Κατι αλλο που διαπιστωσα: κοιτωντας το αμορτισερ της Ohlins S46PR1C1S για το Τ700, το οποιο βρισκει κανεις στο Νησι με περιπου 820 λιρες / 920€, ειδα οτι η Ohlins το δινει με ελατηριο 70 N/mm δηλ. το ιδιο με το μαμισιο, δειτε
ΕΔΩ, που σημαινει οτι χρειαζεται ακομη κανενα 140-150αρι € για πιο στιβαρο ελατηριο.
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η ιδια εταιρεια στο αμορτισερ που δινει για τo CRF1000 φοραει ελατηριο 95 N/mm οταν το μαμισιο του CRF ειναι 82.5 N/mm. Γιατι αραγε στο T700 δε βαζει σκληροτερο ελατηριο ?