Yamaha T7 Tenere

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Υπάρχει κανείς άλλος που έχει ζήσει το δράμα μου; Αμήχανος από Νοέμβρη κοντεύω να πηδηχτώ από το παράθυρο! Και δεν βλέπω και φως στο τούνελ, ο Ιανουάριος ήρθε και πέρασε και όπως άκουσα (?) θα περάσει και ο Φεβρουάριος μέχρι να δούμε Τ7 στην Ελλάδα (έχω ακούσει και για Μάρτιο).
...έχεις μάθει ότι δεν φέρνουν στις αντιπροσωπείες;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ε και συ πρώτη καινούρια και έπεσες σε κοβιδ και σε τέτοια περίοδο...Νομιζω πρεπει να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία για να μη σου πω κατευθειαν με Μοτοδυναμικη. Σε τι κατασταση είσαι; εχεις δωσει τα χρηματα, προκαταβολη; όλα;
Έχω δώσει προκαταβολή και αναμένω...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
...έχεις μάθει ότι δεν φέρνουν στις αντιπροσωπείες;
Τι εννοείς δεν φέρουν στις αντιπροσωπείες; Γενικά δεν υπαρχει Τ7, ουτε σε αντιπροσωπείες, ούτε σε συμβεβλημένα, ούτε σε συνεργαζόμενα, κλπ.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Φεβρουάριο οι πρώτες αφίξεις τα οποία εχουν και προπωληθει. 73 άλογα; Το ερηξαν κιόλας σε ιπποδύναμη.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Θα πάει να αγοράσει adidas terrex και μετά για trekking...
Τρέχω χαρκετά χρόνια μεσαίες και μεγάλες απόστάσεις, οπότε η ντουλάπα είναι γεμάτη από παπούτσια.

Μιλα με Μοτοδυναμική...μη σου πω κατευθειαν με Γαλλία!
Χαχαχα, να σου οτι δε το σκεφτηκα για τη Γαλλία θα πώ ψέμματα

Φεβρουάριο οι πρώτες αφίξεις τα οποία εχουν και προπωληθει. 73 άλογα; Το ερηξαν κιόλας σε ιπποδύναμη.
Γιατι λες όιτ έχασε; Ο ίδιος κινητήρας (EURO5) στο ΜΤ07 δεν εχει χάσει ιπποδύναμη. Αλλα μεταξύ μας και να έχει χάσει λίγο με απασχολεί :)
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έχω δώσει προκαταβολή και αναμένω...
Φαντάσου να έχεις δώσει προκαταβολή και εμείς αντί να σου γράφουμε από τους καναπέδες, να σου στελναμε φωτογραφίες και βιντεάκια απ τα βουνά.
Εγω είχα προπαραγγειλει online από τον Απρίλιο του, 19 και το πήρα Αυγούστο.
Θα το πάρεις πάνω στην ώρα όπως φαίνεται.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ερωτηξις: φανταζομαι οτι το αμορτισερ του Τ700 ειναι φουλ επισκευαζομενο, οποτε ανοιγεται για να κανει καποιος revalving αν εχει θεμα με τις αποσβεσεις, σωστα?


Κατι αλλο που διαπιστωσα: κοιτωντας το αμορτισερ της Ohlins S46PR1C1S για το Τ700, το οποιο βρισκει κανεις στο Νησι με περιπου 820 λιρες / 920€, ειδα οτι η Ohlins το δινει με ελατηριο 70 N/mm δηλ. το ιδιο με το μαμισιο, δειτε ΕΔΩ, που σημαινει οτι χρειαζεται ακομη κανενα 140-150αρι € για πιο στιβαρο ελατηριο.

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η ιδια εταιρεια στο αμορτισερ που δινει για τo CRF1000 φοραει ελατηριο 95 N/mm οταν το μαμισιο του CRF ειναι 82.5 N/mm. Γιατι αραγε στο T700 δε βαζει σκληροτερο ελατηριο ?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω όμως ότι όταν παραγγέλνεις ohlins μπορείς να ζητήσεις άλλο ελατήριο χωρίς εξτρα χρέωση. τουλάχιστον στα περισσότερα site που πουλάνε ohlins ετσι το διαφημιζουν.
Μαλλον οχι στα σαϊτ που το βρισκει κανεις σε χαμηλοτερες τιμες, θα ρωτησω στο Reb Brain εδω και θα αναφερω. Αν το πληρωσει κανεις ηδη 150€ παραπανω, δεν εχει νοημα. Στον Τασουλη που ειχα παρει Ohlins παλιοτερα, χρεωνε επιπλεον αν ηθελες διαφορετικο ελατηριο απ'το στανταρ που ειχε πανω το αμορτισερ.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
...αλλο που διαπιστωσα..

... μου κανει εντυπωση ειναι οτι η ιδια εταιρεια στο αμορτισερ που δινει για τo CRF1000 φοραει ελατηριο 95 N/mm οταν το μαμισιο του CRF ειναι 82.5 N/mm. Γιατι αραγε στο T700 δε βαζει σκληροτερο ελατηριο ?
Μαλλον γιατι δεν προοριζεται για δικαβαλη τουρινκ χρηση το Τ700
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
..για ποιο λόγο να πάρεις OHLINS, ενώ έχεις KY,B και όχι καμμία noname, αφού με revalving και νέο ελατήριο θα σου έρθει στο 1/3 της τιμής. Ρωτάω γιατί χωρίς revalving και με αλλαγμένο ελατήριο είδα σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Βέβαια δεν είμαι και κανένας οδηγός που θα πάει τη συγκεκριμένη μηχανή στα όρια της.
Εκτός και αν μπορείς να το πας το μηχανάκι όπως ο Buano( ακόμα και χωρίς να αυξάνεις την ταχύτητα του βίντεο).
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
..για ποιο λόγο να πάρεις OHLINS, ενώ έχεις KY,B και όχι καμμία noname, αφού με revalving και νέο ελατήριο θα σου έρθει στο 1/3 της τιμής. Ρωτάω γιατί χωρίς revalving και με αλλαγμένο ελατήριο είδα σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Βέβαια δεν είμαι και κανένας οδηγός που θα πάει τη συγκεκριμένη μηχανή στα όρια της.
Εκτός και αν μπορείς να το πας το μηχανάκι όπως ο Buano( ακόμα και χωρίς να αυξάνεις την ταχύτητα του βίντεο).
Για πες μας τι σεταρισμα έχεις κανεί στις αναρτήσεις ;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πρέπει να τις ξανασετάρω γιατί από την τελευταία φορά έβαλα κάγκελα Heed , διπλό stand και εφτά κιλά λόγω Γιορτών.
Με 95 Nm ελατήριο είχα προφόρτιση 4 κλικ από το soft και απόσβεση και επαναφορά στις εργοστασιακές τιμές. Σήμερα θα βάλω και bark busters, αν προλάβω γιατί πρέπει να βρω τρόπο να περάσω και το ελατήριο του διπλού stand που αντιστέκεται σθεναρά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με 95 Nm ελατήριο είχα προφόρτιση 4 κλικ από το soft και απόσβεση και επαναφορά στις εργοστασιακές τιμές. Σήμερα θα βάλω και bark busters, αν προλάβω γιατί πρέπει να βρω τρόπο να περάσω και το ελατήριο του διπλού stand που αντιστέκεται σθεναρά.
Ποσα κιλα εισαι Κλεαρχε, για τα δικα μου 87-88 κιλα το σαϊτ της RaceTech, που συνηθως δινει σωστες τιμες για το αμορτισερ (αλλα υπερβολικα σκληρες για μπροστινα ελατηρια), μου δινει 85 N/mm. Για ναχεις ελατηριο 95 N/mm, σημαινει οτι το τρως το φαγητο σου :D (Ισως τοχεις γραψει πιο πανω αλλα αυτο το νημα ειναι τεραστιο.)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
..για ποιο λόγο να πάρεις OHLINS, ενώ έχεις KYB και όχι καμμία noname, αφού με revalving και νέο ελατήριο θα σου έρθει στο 1/3 της τιμής. Ρωτάω γιατί χωρίς revalving και με αλλαγμένο ελατήριο είδα σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Βέβαια δεν είμαι και κανένας οδηγός που θα πάει τη συγκεκριμένη μηχανή στα όρια της.
Εννοειται, δεν εχω σκοπο ν'αλλαξω αμορτισερ οταν παρω το μηχανακι, ουτε στο CRF αλλαξα που εχει ποιοτικο πισω αμορτισερ - μονο ελατηριο. Απλα κοιταγα για ενα φιλο και μουκανε (κακη) εντυπωση που η Ohlins δινει το αμορτισερ με στανταρ ελατηριο για αναβατη 75-90kg ιδιας σκληροτητας με το μαμα.
 
Top Bottom