Yamaha T7 Tenere

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ποσα κιλα εισαι Κλεαρχε, για τα δικα μου 87-88 κιλα το σαϊτ της RaceTech, που συνηθως δινει σωστες τιμες για το αμορτισερ (αλλα υπερβολικα σκληρες για μπροστινα ελατηρια), μου δινει 85 N/mm. Για ναχεις ελατηριο 95 N/mm, σημαινει οτι το τρως το φαγητο σου :D (Ισως τοχεις γραψει πιο πανω αλλα αυτο το νημα ειναι τεραστιο.)
Τώρα είμαι 115 κιλά με τις πυτζάμες.
Κανονικά είμαι γύρω στα 107. Και φτάνω τα 112 με τον εξοπλισμό
Έχω πρόσθετο βάρος στη μηχανή, κάγκελα, σχάρα πίσω και διπλό Σταντ και θα βάλω ποδιά και βασεις για πλαϊνούς σάκους.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Σήμερα, όπως έγραψα και παραπάνω, έβαλα το ελατήριο (επιτέλους) στο κεντρικό stand και κυρίως τις μπάρες Barkbusters προσαρμοσμένες με τα μαμά πλαστικά όπως φαίνεται στις φωτογραφίες
 
Τελευταία επεξεργασία:

alekspall

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
alex
Μοτό
TENERE 700 - YZ 125
με ένα ελατήριο όποιος θέλει να ναι σωστό το sag του την κάνει τη δουλίτσα του. μετά μπορεί να δει τα πραγματικά χαρακτηριστικά της ανάρτησης του. το revalve είναι για πιο μετά αν υπάρχει κάτι που δε φεύγει με απλό ρύθμισμα.
Ερωτηξις: φανταζομαι οτι το αμορτισερ του Τ700 ειναι φουλ επισκευαζομενο, οποτε ανοιγεται για να κανει καποιος revalving αν εχει θεμα με τις αποσβεσεις, σωστα?


Κατι αλλο που διαπιστωσα: κοιτωντας το αμορτισερ της Ohlins S46PR1C1S για το Τ700, το οποιο βρισκει κανεις στο Νησι με περιπου 820 λιρες / 920€, ειδα οτι η Ohlins το δινει με ελατηριο 70 N/mm δηλ. το ιδιο με το μαμισιο, δειτε ΕΔΩ, που σημαινει οτι χρειαζεται ακομη κανενα 140-150αρι € για πιο στιβαρο ελατηριο.

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η ιδια εταιρεια στο αμορτισερ που δινει για τo CRF1000 φοραει ελατηριο 95 N/mm οταν το μαμισιο του CRF ειναι 82.5 N/mm. Γιατι αραγε στο T700 δε βαζει σκληροτερο ελατηριο ?

πάντως στο offroad.de που είχα ρωτήσει μου είπε για 85-95kg μονοκάβαλος κυρίως εκτός δρόμου χρήση...η ohlins προτίνει το 70nm. υποψιάζομαι επιδή το έμβολο είναι 46mm ενώ το stock είναι 40mm.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Γιατί για τα πλαστικά ήθελε αλλά 38 ευρώ και κυρίως γιατί είχα βάλει αυτοκόλλητα στα μαμίσια που έδεναν με την μηχανή. Στην πρώτη τούμπα που θα διαλυθούν οι χούφτες θα βάλω της Barkbusters
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Κατι ξες εσυ .
Για πες
Λύνεις όλο το μηχανάκι Γιάννη, δεν θέλω να σκέφτομαι την ρύθμιση βαλβίδων...
Χάζευα κάτι βιντεάκια και μου έπεσαν τα μαλλιά...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έχει αλλάξει κανείς μπουζί μόνος του;
Κατάφερε να βάλει τα πάντα όπως ήταν;
Είναι σχετικά εύκολο, ειδικά σ αυτήν την μότο και αυτόν τον κινητήρα.
Το τι είναι ευκολο βέβαια είναι σχετικό, π.χ. είναι πολύ δύσκολο ακόμα και να βράσεις νερό αν δεν ξερεις να ανάψεις φωτια.
Βασικά αν δεν αισθάνεσαι ότι ξέρεις τι κάνεις μην πειραματίζεσαι μόνος σου.
Κοίτα κάποιον που ξέρει και ακολούθησε τα βήματα του.
Προσωπικά το καλύτερο εργαλείο (και έχω αρκετά) που έχω, τα τελευταία χρόνια, είναι το YouTube.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Είναι σχετικά εύκολο, ειδικά σ αυτήν την μότο και αυτόν τον κινητήρα.
Το τι είναι ευκολο βέβαια είναι σχετικό, π.χ. είναι πολύ δύσκολο ακόμα και να βράσεις νερό αν δεν ξερεις να ανάψεις φωτια.
Βασικά αν δεν αισθάνεσαι ότι ξέρεις τι κάνεις μην πειραματίζεσαι μόνος σου.
Κοίτα κάποιον που ξέρει και ακολούθησε τα βήματα του.
Προσωπικά το καλύτερο εργαλείο (και έχω αρκετά) που έχω, τα τελευταία χρόνια, είναι το YouTube.
Αυτό είδα...


...και να σκεφτείς πως αλλάζω μπουζί στο XJ6 και στο CBR για πλάκα, anyway.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι εννοείς δεν φέρουν στις αντιπροσωπείες; Γενικά δεν υπαρχει Τ7, ουτε σε αντιπροσωπείες, ούτε σε συμβεβλημένα, ούτε σε συνεργαζόμενα, κλπ.
Εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε μίλησες μαζί μου όταν πήγες για παραγγελία; Rally παράγγειλες ή το κανονικό;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Είναι σχετικά εύκολο, ειδικά σ αυτήν την μότο και αυτόν τον κινητήρα.
Το τι είναι ευκολο βέβαια είναι σχετικό, π.χ. είναι πολύ δύσκολο ακόμα και να βράσεις νερό αν δεν ξερεις να ανάψεις φωτια.
Βασικά αν δεν αισθάνεσαι ότι ξέρεις τι κάνεις μην πειραματίζεσαι μόνος σου.
Κοίτα κάποιον που ξέρει και ακολούθησε τα βήματα του.
Προσωπικά το καλύτερο εργαλείο (και έχω αρκετά) που έχω, τα τελευταία χρόνια, είναι το YouTube.
Αυτό είδα...


...και να σκεφτείς πως αλλάζω μπουζί στο XJ6 και στο CBR για πλάκα, anyway.

Ποιό νερό να βράσεις και ποιό μακαρόνι να τηγανίσεις βρε καλέ μου άνθρωπε...

Το λατρεύω το μηχανάκι αυτό κι αν είχε βγει πριν αποφασίσω να φτιάξω τη δικιά μου, αυτό θα έπαιρνα 10000%.
Μετά τον πρόλογο γνωριμίας... ξενέρωσα πολύ με αυτό που είδα στο βίντεο!

Οκ, δεν είναι δίχρονο να λαδώνει μπουζί κάθε τρείς και λίγο, αλλά για να αλλάξεις ένα μπουζί, το να πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι και να θες μισή ώρα, είναι μεγάλη μαλακία ρε παιδιά! Μου μάμησε την λιτότητα! :hungover:

Κατά τα άλλα... είναι και πολύ καύλα αυτή που λύνουνε στο βίντεο! Δε θα χόρταινα να λύνω! :muted:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αυτό είδα...


...και να σκεφτείς πως αλλάζω μπουζί στο XJ6 και στο CBR για πλάκα, anyway.
Ετσι ειναι τα τελευταιας γενιας on-off, εχουν πολλα πραγματα στριμωγμενα κατω απο το ρεζερβουαρ για μειωση βαρους και τα μπουζι αλλαζονται οταν το μηχανακι λυνεται για βαλβιδες. Απ'οτι ειδα ομως το Τ700 δεν εχει μπουζι ιριδιου (γιατι αραγε?) και η Yamaha δινει 20000χμ διαστημα για μπουζι και 40000χμ για βαλβιδες. Οταν ειναι να ανοιχτει για βαλβιδες, μαλλον φτανει κανεις ευκολα και στα μπουζι αλλα ανοιγμα για τα μπουζι μονο φαινεται απαραδεκτα πολυπλοκο.

Στο CRF1000 ειναι παρομοια ιστορια, αλλα εχει μπουζι ιριδιου και αλλαζονται στα 48000χμ οταν το ανοιγει κανεις (θεωρητικα δευτερη φορα) για βαλβιδες. Να πω επισης οτι ενω κανω τα παντα στα μηχανακια μονος μου - ακομη και στο VFR800 που ειναι σχετικα στριμωγμενο και δυσκολουτσικο - το CRF1000 το εδωσα να μου αλλαξουν μπουζι και να ρυθμισουν βαλβιδες οταν ειδα τι επρεπε να βγει για να φτασω εκει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λύνεις όλο το μηχανάκι Γιάννη, δεν θέλω να σκέφτομαι την ρύθμιση βαλβίδων...
Χάζευα κάτι βιντεάκια και μου έπεσαν τα μαλλιά...
Καλώς όρισες στον κόσμο των ΚΤΜ... :roflmao:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ποιό νερό να βράσεις και ποιό μακαρόνι να τηγανίσεις βρε καλέ μου άνθρωπε...

Το λατρεύω το μηχανάκι αυτό κι αν είχε βγει πριν αποφασίσω να φτιάξω τη δικιά μου, αυτό θα έπαιρνα 10000%.
Μετά τον πρόλογο γνωριμίας... ξενέρωσα πολύ με αυτό που είδα στο βίντεο!

Οκ, δεν είναι δίχρονο να λαδώνει μπουζί κάθε τρείς και λίγο, αλλά για να αλλάξεις ένα μπουζί, το να πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι και να θες μισή ώρα, είναι μεγάλη μαλακία ρε παιδιά! Μου μάμησε την λιτότητα! :hungover:

Κατά τα άλλα... είναι και πολύ καύλα αυτή που λύνουνε στο βίντεο! Δε θα χόρταινα να λύνω! :muted:
Μία αλλαγή σε 990 και όλα θα σου φανούν πιο εύκολα. :hh:
Οταν , πρέπει να βγάλεις μέχρι ψυγείο για να αλλάξεις μπουζί, η να ρυθμίσεις βαλβίδες, αυτό δεν φαίνεται και τόσο φοβερό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για να λεμε την αληθεια, την ιδια δυσκολη θεση εχει και ο παππούς του, το ΧΤΖ750, απλα δεν εχει τοσα ηλεκτρονικα στη μεση. Ψυγειο παντως πρεπει και στο 750 να κανει στην παντα για να βάλεις χερι αλλα και παλι σφαζεσαι.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Για να λεμε την αληθεια, την ιδια δυσκολη θεση εχει και ο παππούς του, το ΧΤΖ750, απλα δεν εχει τοσα ηλεκτρονικα στη μεση. Ψυγειο παντως πρεπει και στο 750 να κανει στην παντα για να βάλεις χερι αλλα και παλι σφαζεσαι.
Πολύ σωστός.
Το πιο εύκολο πάντως σε μπουζί και βαλβίδες πρέπει να είναι το NC750..
Spam off.
 
Top Bottom