Το ΣΚ ξεκινήσαμε να γνωριζόμαστε με τα πρώτα 300χλμ. να μπαίνουν στο κοντέρ. Αρχικά στα θετικά θα πω (αφου πηγα και δικαβαλος βόλτα) η γεωμετρία της μηχανής είναι τέτοια που δεν καταλαβαίνεις το βάρος. Ισορροπεί πολύ εύκολα και δεν σου φαίνεται το βάρος. Ο κινητήρας, αν και στρώνεται, από χαμηλά είναι ηλεκτρικός. Σχεδόν αδιαφορεί τι ταχύτητα εχει στο κιβώτιο αφου ακόμα και από 2.000 στροφές ανεβαζει χωρίς διαμαρτυρία ή σκορτσαρισματα. Δεν έχεις λόγο να ανακατεύεις συνεχεία το κιβώτιο. Το γρανιτενιο πλαίσιο αφήνει τις αναρτήσεις να δουλεύουν, που εκτός απο την προφορτηση που της έδωσα τρία κλικ δεν θα κάνω κάτι μαζί της ακομα και θα το δουλέψω για κάποια χιλιόμετρα ετσι μέχρι να αρχίσω να ψάχνω τις ρυθμίσεις. Τα φρένα έστρωσαν και έχουν καλό δάγκωμα, αλλά το πισω είναι λίγο πιο νωθρο και θέλει δύναμη στην άσφαλτο.
Συνεχίζοντας στα αρνητικά θα πω πρώτα για τη σελα που θυμίζει σαμάρι γαιδαρου. Εύχομαι να εχει απλα ξεσυνηθισει ο κωλος μου, αλλά είναι θέμα η πολυ ωρα πάνω της. Το καλό είναι ότι εχει χώρο και κινησε εμπρός πισω και ξεμουδιαζεις αλλά μέχρι κάποια ώρα. Για εμένα το τιμόνι πέφτει λίγο μακριά και με αναγκάζει να τεντώνω τα χέρια μου και μετά από ώρα να πονάνε, όπως και η πλάτη. Προς το παρόν το ρίχνω στην αγυμνασια. Τελευταίο και χειρότερο από όλα η εξάτμιση. Ενώ γνώριζα ότι εχει θέμα στις ξάπλες από εκεί όταν την ξάπλωσα, δεν θυμήθηκα να κοιτάξω το ψαλίδι και φυσικά το εγδαρε. Για ένα μηχανάκι που είναι για να ξαπλώνει, λάθος που έχουν κάνει ετσι την εξάτμιση που υποχωρεί με το παραμικρό. Το διάκενο μεταξύ των δυο, είναι χιλιοστά...
Αυτά τα λίγα προς το παρόν σαν πρώτες σκέψεις. Ανυπομονώ να μας ξαμολυσουν εκτος νoμού.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk