Yamaha T7 Tenere

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390

TT43

Μέλος
Όνομα
Tony
Μοτό
Tenere 700
Για όποιον ενδιαφέρεται έχουν ένα euro 4 άσπρο κόκκινο στην yamaha πιπεριγκος στο Πολυγωνο
Euro 5 εννοείς; είναι σίγουρα διαθέσιμο ή από παραγγελία;
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Euro 5 εννοείς; είναι σίγουρα διαθέσιμο ή από παραγγελία;
Πήγα το δικό μου για σέρβις και ρώτησα αν είναι για πούλημα γιατι ξέρω ότι υπάρχει ελειψη και είπαν ότι είναι για πούλημα.
Πάρε τον Γιώργο (Πιπεριγκος) τηλ.
Είναι ο ιδιοκτήτης 693 7206040.
 

TT43

Μέλος
Όνομα
Tony
Μοτό
Tenere 700
Πήγα το δικό μου για σέρβις και ρώτησα αν είναι για πούλημα γιατι ξέρω ότι υπάρχει ελειψη και είπαν ότι είναι για πούλημα.
Πάρε τον Γιώργο (Πιπεριγκος) τηλ.
Είναι ο ιδιοκτήτης 693 7206040.
Επειδή τον ξέρω πολλά χρόνια και από τον Γιώργο έχω προπαραγγείλει και περιμένω ένα μαύρο εδώ και μήνες άλλα είπε σε μένα, ότι το άσπρο που πήρε τελικά είναι προπαραγγελία για κάποιον που περίμενε περισσότερο από μένα . Τέλος πάντων είναι καλό παιδί όμως και μια παπάντζα συγχωρείται , φαντάζομαι αυτό του δώσαν από yamaha αυτό πήρε
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετοιμάζονται οι νέες ποδιές για το Euro5 μοντέλα...ACD racing parts...
Νέες ποδιές, νέες αναρτήσεις, νέες εξατμίσεις, νέες χειρολαβές, νέες σελες... Ο μοντιε.. :nnj:
 

Saik8

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Καλησπέρα και χρόνια πολλα σε όλους! Χαρούμενος κάτοχος μιας μαύρης Καλλονής εδώ και ένα χρόνο με περίπου 9000χιλ! Ήδη τα πρώτα καλούδια έχουν μπει για να ομορφαίνει κι άλλο παιδιά είμαι πραγματικά ερωτευμένος με το εργαλείο! Δυο μήνες πριν της έβαλα και το dna το φιλτρακι και λαιμούς εξάτμισης arrow τιτάνιο! Το μηχανακι πλέον αρπάζει καλύτερα και ακούγεται πιο άγριο! Για τελικό περιμένω στωικά την ψηλή εξάτμιση από hpcorse! Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν χωρίς remap θα έχω κανα πρόβλημα στο μοτέρ;; Ο μάστορας λεει δε θέλει κάτι έχει τον αισθητήρα Λ και τα ρυθμίζει όλα το injection αλλά στα ξένα φόρουμ όλοι λένε για remap και έχω μπερδευτεί ρε μάγκες! Δλδ τι φάση ολα τα mt07 με ολόσωμη και φίλτρο έχουν πάνω πρόγραμμα; Στα κατεβάσματα όταν το τρέχω σκάει καμμία φορά πάντως επίσης όταν πάει να πέσει κάτω από 3000 στροφές κάνει και ένα μικρό σκασιματακι.. εσείς τι λέτε;;; καλές και όρθιες βόλτες σε όλους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ταπεινή μου γνώμη... όλες οι aftermarket εξατμίσεις -εκτός από την ακράπα της Yamaha η οποία είναι ειδικά κατασκευασμένη για να δουλεύει με το υπάρχον μίγμα- σε συνδυασμό μάλιστα με φίλτρο αέρα θέλουν remap. Κανένα πρόβλημα δεν έχεις ως προς την ασφάλεια του κινητήρα καθώς η Yamaha δίνουν πλούσιο μίγμα έτσι και αλλιώς. Αλλά η απόδοση του κινητήρα είναι άλλο πράγμα, όπως φτιάχνεις κάτι (π.χ. ροπή χαμηλά) με τον ίδιο τρόπο χαλάς κάτι.
Τα ίδια είχα κάνει στο ΧΤ660Ζ και νόμιζα ότι η μηχανή κέρδισε παντού.... γιατί για πολλές μόντες αυτό που συμβαίνει είναι ότι... αντιλαμβανόμαστε το "διαφορετικό" ως καλύτερο. Μερικά χρόνια μετά όταν έγδυσα τη μηχανή από όλα τα έξτρα (γιατί θα την πουλούσα) ξαναβάζοντας το εργοστασιακό τελικό διαπίστωσα ότι η μηχανή ήταν πολύ καλύτερη παντού και με περισσότερη δύναμη.

Remaping στην Ελλάδα.... χμ... με τις έτοιμες κονσέρβες και με τα λίγα που θέλουμε να πληρώνουμε... Γιατί να το κάνω;
Για μένα δε βγάζει νόημα, ειδικά σε καινούριες μοτό. Αν θέλω περισσότερη δύναμη μάλλον έχω αγοράσει λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω παλι θα ελεγα οτι πχ μονο με τελικο (ειδικα ταπωμενο) ή μονο με φιλτρο κανενα μηχανακι μετα απο euro3 δεν χρειαζεται χαρτογραφηση. Αν θελουμε να πειραξουμε κατι στη λειτουργια ναι, αλλα δεν το χρειαζεται.

Το Τ7 που εχεις ειναι euro4, που γενικα τα "στεγνωσανε" οι κατασκευαστες. Με ενα τελικο μονο δεν θα χρειαζοταν κατι. Αλλα μαζι με λαιμους (προφανως καταργηθηκε ο καταλυτης) και με φιλτρο, σιγουρα θα πρεπει να το ρυθμισεις. Οχι κονσερβα ομως οπως λεει κι ο Στεφανος, σοβαρο προγραμματισμο με δουλιτσα πανω σε δυναμομετρο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο "γνωστό" βίντεο.... έχει και κάποιες άλλες σκηνούλες στην αρχή.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Saik8

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Eγω παλι θα ελεγα οτι πχ μονο με τελικο (ειδικα ταπωμενο) ή μονο με φιλτρο κανενα μηχανακι μετα απο euro3 δεν χρειαζεται χαρτογραφηση. Αν θελουμε να πειραξουμε κατι στη λειτουργια ναι, αλλα δεν το χρειαζεται.

Το Τ7 που εχεις ειναι euro4, που γενικα τα "στεγνωσανε" οι κατασκευαστες. Με ενα τελικο μονο δεν θα χρειαζοταν κατι. Αλλα μαζι με λαιμους (προφανως καταργηθηκε ο καταλυτης) και με φιλτρο, σιγουρα θα πρεπει να το ρυθμισεις. Οχι κονσερβα ομως οπως λεει κι ο Στεφανος, σοβαρο προγραμματισμο με δουλιτσα πανω σε δυναμομετρο.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το ΣΚ ξεκινήσαμε να γνωριζόμαστε με τα πρώτα 300χλμ. να μπαίνουν στο κοντέρ. Αρχικά στα θετικά θα πω (αφου πηγα και δικαβαλος βόλτα) η γεωμετρία της μηχανής είναι τέτοια που δεν καταλαβαίνεις το βάρος. Ισορροπεί πολύ εύκολα και δεν σου φαίνεται το βάρος. Ο κινητήρας, αν και στρώνεται, από χαμηλά είναι ηλεκτρικός. Σχεδόν αδιαφορεί τι ταχύτητα εχει στο κιβώτιο αφου ακόμα και από 2.000 στροφές ανεβαζει χωρίς διαμαρτυρία ή σκορτσαρισματα. Δεν έχεις λόγο να ανακατεύεις συνεχεία το κιβώτιο. Το γρανιτενιο πλαίσιο αφήνει τις αναρτήσεις να δουλεύουν, που εκτός απο την προφορτηση που της έδωσα τρία κλικ δεν θα κάνω κάτι μαζί της ακομα και θα το δουλέψω για κάποια χιλιόμετρα ετσι μέχρι να αρχίσω να ψάχνω τις ρυθμίσεις. Τα φρένα έστρωσαν και έχουν καλό δάγκωμα, αλλά το πισω είναι λίγο πιο νωθρο και θέλει δύναμη στην άσφαλτο.

Συνεχίζοντας στα αρνητικά θα πω πρώτα για τη σελα που θυμίζει σαμάρι γαιδαρου. Εύχομαι να εχει απλα ξεσυνηθισει ο κωλος μου, αλλά είναι θέμα η πολυ ωρα πάνω της. Το καλό είναι ότι εχει χώρο και κινησε εμπρός πισω και ξεμουδιαζεις αλλά μέχρι κάποια ώρα. Για εμένα το τιμόνι πέφτει λίγο μακριά και με αναγκάζει να τεντώνω τα χέρια μου και μετά από ώρα να πονάνε, όπως και η πλάτη. Προς το παρόν το ρίχνω στην αγυμνασια. Τελευταίο και χειρότερο από όλα η εξάτμιση. Ενώ γνώριζα ότι εχει θέμα στις ξάπλες από εκεί όταν την ξάπλωσα, δεν θυμήθηκα να κοιτάξω το ψαλίδι και φυσικά το εγδαρε. Για ένα μηχανάκι που είναι για να ξαπλώνει, λάθος που έχουν κάνει ετσι την εξάτμιση που υποχωρεί με το παραμικρό. Το διάκενο μεταξύ των δυο, είναι χιλιοστά...

Αυτά τα λίγα προς το παρόν σαν πρώτες σκέψεις. Ανυπομονώ να μας ξαμολυσουν εκτος νoμού.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom