Yamaha T7 Tenere

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν και χαρακτηριζομαι ελαφρώς γιαμαχακιας,και το μηχανάκι όντως καλύπτει μια τρύπα που υπήρχε εκεί,δεν θα έπρεπε να είχε λίγο παραπάνω χώρο πίσω για μια σχαρουλα πχ;
Ίσως και δύο μικρές χειρολαβές για πίσω (περισσότερο για σημεία δεσίματος σάκων παρά για συνεπιβάτη);
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η μηχανή δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια σύγχρονη On/Off μηχανή με πολύ καλές δυνατότητες σε offroad οδήγηση.

Από όσο λέει το site της Yamaha θα είναι 250 κιλά πλήρης υγρών, αρκετά βαριά (ίσως είναι τυπογραφικό λάθος... ελπίζω να είναι). Αν ήταν 205 κιλά όπως αναφέρθηκε θα τη θεωρούσα ελαφριά και ιδανική για το χαρακτήρα της και την εποχή που ζούμε.

Πρόσεξα δυο (!) βίδες στο άνω μέρος των πίσω πλαϊνών καπακιών που προφανώς καταλήγουν στο υποπλαίσιο και θα υποστηρίξουν τη δυνατότητα για πλαϊνές σχάρες ή και σχάρα για να μπορείς να δένεις αποσκευές.
Το ντεπόζιτο έχει σηκωθεί αρκετά ψηλά για να φιλοξενήσει τα 16 λίτρα αλλά τουλάχιστον έχει διατηρηθεί η λεπτή σιλουέτα της μηχανής.
Το ύψος του τιμονιού φαίνεται πως θα προσφέρει αρκετά ξεκούραστη οδήγηση στη καθιστή θέση.
Ο ΜΤ-07 φαίνεται να είναι ιδανικός κινητήρας για αυτή τη χρήση πράγμα που είχα συμπτωματικά προβλέψει 2,5 χρόνια πριν και πριν καν αρχίσει η σεναριολογία για Τ7. Αν και μακρύς ο κινητήρας με γωνία 270 μοιρών είναι μια χαρά με μικρή θυσία τα 24 εκατοστά απόστασης από το έδαφος.
Σέλα ιδανική για εκτός χρώματος χρήση, μένει να δούμε αν θα είναι άνετη στην άσφαλτο.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στα 210/200 οι διαδρομές, όχι ιδανικά αλλά όχι και άσχημα για On/Off.
Μάλλον θα έχει πλήρως απενεργοποιούμενο ABS εν κινήσει...

Την περιμένω κατά τον Μαΐο μήνα του 2019 όπως είχε γίνει με το ΧΤ660Ζ και με τιμή ανάμεσα στις 10-11.000€.

Από σχεδιαστικής άποψης για τα δικά μου γούστα είναι έτη φωτός ομορφότερη από το KTM 790 Adventure R (συνεπής θέση για εμένα -αφού είμαι ολίγον Yamahaκιας- αλλά και υποκειμενικό).
Θα περιμένουμε και τις παρουσιάσεις των περιοδικών, τα test ride και τις απόψεις των πρώτων ιδιοκτητών. Μέχρι τότε υπομονή, πάντως κοντός ο ψαλμός...
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
205 κιλά όχι 250. Όντως φαίνεται πιο συμπαγές και δεμένο από το 790 R. Εμφανισιακα από μακριά φαίνεται πιο νορμάλ θυμίζει κάτι από Rallye...με μικρό crf1000 ή ένα πιο φουσκωμένο 450 Rallye...η μηχανή είναι on off δηλαδή 50 50...ούτε καθαρόαιμο εντούρο ούτε σπορτ Τούρινγκ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
205 κιλά όχι 250. Όντως φαίνεται πιο συμπαγές και δεμένο από το 790 R. Εμφανισιακα από μακριά φαίνεται πιο νορμάλ θυμίζει κάτι από Rallye...με μικρό crf1000 ή ένα πιο φουσκωμένο 450 Rallye...η μηχανή είναι on off δηλαδή 50 50...ούτε καθαρόαιμο εντούρο ούτε σπορτ Τούρινγκ...
Για διάβασε τι λέει στη 2η σελίδα από τις 12 (όπως είπα, ελπίζω να είναι τυπογραφικό λάθος): Ténéré 700 - Motorcycles - YME Website
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Το θεμα ειναι με αυτη τη σελα και χωρις καποια σχαρα πισω τι touring να κανεις, επισης 16lt τεποζιτο ??? Αναρτησεις με μικρη θεωρητικα διαδρομη για off road. Λιγα αλογα και ροπη για το βαρος
Λιγο μπερδεμενο μου κανει ολο αυτο το πακετο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατ'αρχάς εξαρτάται για τι Touring μιλάμε (βασικό).
Τι σημασία έχουν τα λίτρα; Τα 350 χλμ δεν φθάνουν;
Λίγα άλογα είναι τα 70;;; Μια χαρά είναι. Όσο για τη ροπή θα περιμένω να δω στη πράξη που τη βγάζει αν και όσοι έχουν οδηγήσει το πρωτότυπο (ο κινητήρας δεν αλλάζει) είναι υπερκαλυμμένοι.
Το πράγμα είναι λίγο μπερδεμένο γιατί το βλέπεις σαν ασφάλτινο On/Off, οι περισσότεροι ελπίζουμε σε ένα χωμάτινο On/Off επομένως εκεί το πράγμα ξεμπλέκει αρκετά.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
@STF Στο λινκ που βάζεις, επίσημη σελίδα της yamaha, 205 κιλά λέει στις διαστάσεις.
Λογικά ρε παιδιά χειρολαβές για συνεπιβάτη και υποδοχή για βαλίτσα-σχάρα θα παίρνει. Μπορεί να το βάλουν σαν έξτρα, σαν το διπλό σταντ κτλ για να ρίξουν-ανεβάσουν την τιμή αλλά σίγουρα θα έχει. Τώρα η σέλα όντως δεν είναι για ταξίδι. Μακάρι να έχουν σκεφτεί κάτι σε comfort pack.
Και εμένα για 50/50 ικανοποιητικό μου φαίνεται. Ίσως λίγο στις αναρτήσεις... θα δείξει στο test ride
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF Στο λινκ που βάζεις, επίσημη σελίδα της yamaha, 205 κιλά λέει στις διαστάσεις.
Λογικά ρε παιδιά χειρολαβές για συνεπιβάτη και υποδοχή για βαλίτσα-σχάρα θα παίρνει. Μπορεί να το βάλουν σαν έξτρα, σαν το διπλό σταντ κτλ για να ρίξουν-ανεβάσουν την τιμή αλλά σίγουρα θα έχει. Τώρα η σέλα όντως δεν είναι για ταξίδι. Μακάρι να έχουν σκεφτεί κάτι σε comfort pack.
Και εμένα για 50/50 ικανοποιητικό μου φαίνεται. Ίσως λίγο στις αναρτήσεις... θα δείξει στο test ride
Εμένα ακόμη 250 κιλά μου βγάζει. Πρέπει να έχει κρατήσει κάποιο παλιό cookies και το έχουν διορθώσει... ευτυχώς!
Οι διαδρομές είναι ΟΚ για 50/50, ακόμη και για 40/60 υπερ του χώματος. Η σέλα μη σας γελάει, παρά το σχήμα μπορεί να είναι ανεκτή. Παρόμοια φορούσε το 950. Μιλάμε για μια μηχανή που θα κάνεις κυρίως ενδοχώριο touring.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εσένα όταν θα πας να την αγοράσεις πρέπει να βάλουν κάτι κάτω από τη σέλα να ζυγίζει 250 κιλά... Αν ήμουν αντιπρόσωπος θα σου έλεγα κύριε STF φτιάξαμε μια Rallye έκδοση για σας επειδή είστε γιαμαχακιας...μείον 45 κιλά... αχαχαχαχ
 
Reactions: STF

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εμπ1 :prft:

Μια χαρά μου κάνει για τον μέσο χρήστη, πχ εγώ που έχω κόλλημα με το όνομα Τενερέ από 10 χρονών παιδί με ψήνει φούλ.
Χαμηλό να γίνεται να το φτάνουμε κι εμείς οι κονδούλιδες που θα του κάνουμε μια απλή μέση χρήση.
Με βλέπω σε κάνα 3άρι χρόνια να την γλυκοκοιτάζω για αγορά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ελα μια χαρα ειναι τα 210 διαδρομη στην αναρτηση, οποιος θελει απολυτα χωματινο παιρνει το 690r. Αυτο ειπαμε 50/50.

Τα κιλα ειναι οσα πρεπει,δεν μπορει να παει παρακατω και με abs για μια on off. Αποδειξη και το πιο εξωτικο 790 που ειναι τελικα βαρυτερο.

Το μοτερ ειναι τελειο και οικονομικο.

Η μηχανη ειναι πανεμορφη και οποιος θελει πιο ταξιδιαρα παιρνει αλλη.

Η μηχανη ειναι 90% οπως θα τη θελαμε για 50/50 μηχανη και μαλλον σε καπως λογικα λεφτα. Επιτελους ειδαμε φως, εγω αυτο λεω,μπραβο στη yamaha.

Αναμενουμε τα πρωτα τεστ οδηγησης
 

dimitris_

Μέλος
Περιοχή
Ξανθη
Όνομα
Dimitris
Μοτό
xt660z, '08
Μια χαρά μηχανάκι έφτιαξε η Yamaha και όπως ανέφερε ο @STF και πολύ πιο όμορφο απο το ΚΤΜ 790 (αποτελεί σύμπτωση το ότι είμαι κάτοχος tenere 660). Το 660 είναι 210 κιλά. Το 700 205 με 6 λίτρα λιγότερα βενζίνη. Για δικύλινδρο το λες και μια χαρα (καλύτερα από το 790)
Το συμπέρασμα είναι πως η Yamaha (κατ εμέ) διόρθωσε ό,τι πρόβλημα υπήρχε στο XT660Ζ (δύναμη, εμπρός ανάρτηση).
Θα ήθελα ένα.

Τιμή μιας και είναι Yamaha και όχι KTM να υπολογίζουμε γύρω στα 10000 ή λίγο λιγότερο χωρις extra?????? (Ελπίδα είναι όχι εκτίμηση :p)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εσένα όταν θα πας να την αγοράσεις πρέπει να βάλουν κάτι κάτω από τη σέλα να ζυγίζει 250 κιλά... Αν ήμουν αντιπρόσωπος θα σου έλεγα κύριε STF φτιάξαμε μια Rallye έκδοση για σας επειδή είστε γιαμαχακιας...μείον 45 κιλά... αχαχαχαχ
:pointu: ε ναι, κάπως έτσι και να ξέρεις... θα τσίμπαγα!

Εντάξει τώρα το είδα στις ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 205 κιλά λέει.... είπα κι εγώ! Πάντως στη περιγραφή στα ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ στη σελίδα 2/12 γράφουν "περίπου 250 κιλά..." θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο να το διορθώσουν... το θάβουν το εργαλείο, αυτά είναι τα κιλά της Africa Twin :friend:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ε όχι και τα κιλά της Αφρικα...205 κιλά στεγνή.
Μήπως τα 250 κιλά είναι το μέγιστο φορτίο; Τεσπά...ας έρθει στην Ελλάδα να ξεκινήσουν και τα τεστ ραιντ. Μακάρι να έχουν και μια λίγο πιο χαμηλή σέλα...
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μια χαρά μηχανάκι έφτιαξε η Yamaha και όπως ανέφερε ο @STF και πολύ πιο όμορφο απο το ΚΤΜ 790 (αποτελεί σύμπτωση το ότι είμαι κάτοχος tenere 660). Το 660 είναι 210 κιλά. Το 700 205 με 6 λίτρα λιγότερα βενζίνη. Για δικύλινδρο το λες και μια χαρα (καλύτερα από το 790)
Το συμπέρασμα είναι πως η Yamaha (κατ εμέ) διόρθωσε ό,τι πρόβλημα υπήρχε στο XT660Ζ (δύναμη, εμπρός ανάρτηση).
Θα ήθελα ένα.

Τιμή μιας και είναι Yamaha και όχι KTM να υπολογίζουμε γύρω στα 10000 ή λίγο λιγότερο χωρις extra?????? (Ελπίδα είναι όχι εκτίμηση :p)
Καλητερα από το 790 ως προς τι;
Αν εννοείς τα κιλά το γιαμαχα είναι 205 και το κτμ 187 στεγνά και τα δυο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom