Στέφανε, αν δε κάνω λάθος κάπου πήρε το μάτι μου έναν αντάπτορα που μετατρέπει τη δεξιά πίσω σχάρα (με το σκαλοπάτι) σε ίσια για να δέχεται διάφορες βαλίτσες ή σαμάρια. Δε θυμάμαι την εταιρεία όμως. Τώρα βέβαια, παλιά ξινά σταφύλια αφού πήρες την Givi.Δε διαφωνώ Γιώργο. Πράγματι είναι ωραία, αλλά από τη μεριά της εξάτμισης τα εργοστασιακά κάνουν εσοχή (σκαλάκι), δεν ειναι ισια η επιφάνεια όπως από την άντίθετη μεριά της εξάτμισης και οι βάσεις από τις πλαϊνές βαλίτσες της Mosko που έχω, θέλουν ίσια επιφάνεια. Όπως και να έχει μπήκαν τώρα, θα υποστούν τις συνέπειες!
Υ.Γ. και εγώ στο ΤΑ600 givi είχα
Μόνο ποδιάΤελικά αυτό το μηχανάκι πόσα εξτρά χρειάζεται για να πάει με ασφάλεια χώμα?
Και μη μου πείτε όλα πάνε κλπ κλπ, τι θα πρέπει να έχει ο κάτοχος έτσι ώστε να μην κλαίει σε κάθε χαζό πτώση ρωτάω!!
Το δίνει και μεμονωμένα. Γύρω στα 120 € έχει. Αυτό σκοπεύω να βάλω γιαυτό το ξέρω.Στέφανε, αν δε κάνω λάθος κάπου πήρε το μάτι μου έναν αντάπτορα που μετατρέπει τη δεξιά πίσω σχάρα (με το σκαλοπάτι) σε ίσια για να δέχεται διάφορες βαλίτσες ή σαμάρια. Δε θυμάμαι την εταιρεία όμως. Τώρα βέβαια, παλιά ξινά σταφύλια αφού πήρες την Givi.
EDIT: To βρήκα, είναι της Kriega. Μετά το 2ο λεπτό.
Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει δεν το δίνει ως μεμονωμένο αξεσουάρ αλλά μόνο combo μαζί με το σετ των "πιάτων" και των σαμαριών. Το αριστερό σαμάρι είναι 32 λίτρα, ενώ το δεξί σαμάρι είναι 22 λίτρα ώστε να εξισώνει λίγο τη διαφορά πλάτους.
KRIEGA | Official website - Online Store —OS-COMBO 54 - YAMAHA TENERE 700
AN ALTERNATIVE TO YAMAHA HARD LUGGAGE OS-SOFT PANNIERS share many of the features of traditional ADV ‘hard luggage’ with the added benefits of durability and safety for riding in demanding environments where there will be the inevitable scrape with the terrain. The structured box shape allows forkriega.com
Εξαρτάται από το πόσο απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός δρόμου , η πόσο σου αρέσει να το κοιτάς και να το γυαλίζεις.Τελικά αυτό το μηχανάκι πόσα εξτρά χρειάζεται για να πάει με ασφάλεια χώμα?
Και μη μου πείτε όλα πάνε κλπ κλπ, τι θα πρέπει να έχει ο κάτοχος έτσι ώστε να μην κλαίει σε κάθε χαζό πτώση ρωτάω!!
...δεν ξέρω αν θα τον εμπιστευόμουνα...Εγώ δεν έχω ακόμα μηχανάκι αλλά πήρα τις βαλίτσες της givi canyon 709 και τις βασεις της SW Motech , είδα αυτόν τον τύπο και κατάλαβα ότι μπάινουν γιατί δεν ήμουν σίγουρος.
Προσωπικά δεν την απολαμβάνω καθόλου!Εξαρτάται από το πόσο απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός δρόμου , η πόσο σου αρέσει να το κοιτάς και να το γυαλίζεις.
Αυτά τα κάγκελα πιστεύει κανείς ότι μια πτώση θα μείνουν πάνω στο μηχανάκι ;;;Εγώ δεν έχω ακόμα μηχανάκι αλλά πήρα τις βαλίτσες της givi canyon 709 και τις βασεις της SW Motech , είδα αυτόν τον τύπο και κατάλαβα ότι μπάινουν γιατί δεν ήμουν σίγουρος.
Ναι.Αυτά τα κάγκελα πιστεύει κανείς ότι μια πτώση θα μείνουν πάνω στο μηχανάκι ;;;
Στο ιντερνετ λεει 160$ το ενα μαγουλο και αλλα 45$ το σετ αυτοκολλητων του.Να κανω μια ερωτηση
Ποσο στιχιζουν τα πλαστικα του τ700? Αξιζει το εξτρα κοστος και βαρος?
Τοτε αν δεν σπανε κιολας ευκολα δεν ειναι και πολυ ακριβα νομιζωΣτο ιντερνετ λεει 160$ το ενα μαγουλο και αλλα 45$ το σετ αυτοκολλητων του.
Δέν είναι για την προστασία των πλαστικών όμως ,εγώ για την προστασία των ψυγείων θέλω να τα βάλω ...Τοτε αν δεν σπανε κιολας ευκολα δεν ειναι και πολυ ακριβα νομιζω
72 ευρώ τα πλαϊνά έκαστοςΝα κανω μια ερωτηση
Ποσο στιχιζουν τα πλαστικα του τ700? Αξιζει το εξτρα κοστος και βαρος?
Συστηνω τα SW Motech (μόνο το κάτω κομμάτι).Δέν είναι για την προστασία των πλαστικών όμως ,εγώ για την προστασία των ψυγείων θέλω να τα βάλω ...
Ωραία πληροφορία και αυτή. Και εγώ το ίδιο θα έκανα αν έβαζα κάτι. Είναι ωραίο συστηματάκι μιας που γενικότερα προτιμώ τα σαμάρια. Και η προστασία του ψαλιδιού σε περίπτωση που "πάρει" λίγο ο λαιμός της εξάτμισης και όλα καλά νομίζω.Το δίνει και μεμονωμένα. Γύρω στα 120 € έχει. Αυτό σκοπεύω να βάλω γιαυτό το ξέρω.
Η τιμη του πλαϊνού πλαστικου που εβαλες ειναι για το φρυδακι, το μάγουλο του ντεποζιτου εχει 160, που καθολου φτηνο δεν το λες. Βαλε και το κόστος των αυτοκόλλητων καθως κακα τα ψεματα αυτα δίνουν τόνο στο μηχανακι, πας στα 200€ την πλευρα. Και τα πλαστικα ειναι τα σκληρα, τυπου abs, σπανε ευκολα. Νομιζω τα καγκελα ανετα βγαζουν τα λεφτα τους.Γενικά οι τιμές ανταλλακτικών δεν είναι άσχημες. Τα πλαστικά είναι πολύ φθηνά και γενικά με τα κάγκελα, θα περίμενα να δω τι και πως. Κάποια δημιουργούν ήδη πρόβλημα σε πτώσεις. Δεν έχω δει σπασμένο ψυγείο εύκολα, μιας και είναι αρκετά 'μέσα' , έχω όμως δει τεπόζιτο που θέλει φαναρτζή και πλαϊνα γρατζουνισμένα αρκετά (φανάρι επίσης δεν έχω δει σπασμένο, απλά βάζω την τιμή του ενδεικτικά για να ξέρουμε πως θα πέφτουμε...)
Τεπόζιτο: 410 + 19%
Καπάκι τεπόζιτου: 28 + 19%
Πλαϊνό πλαστικό: 78 + 19% (η κάθε πλευρά)
Φανάρι: 456 + 19%
Αυτοκόλλητα: 30 + 19% (η κάθε πλευρά)
Είναι απο το site της KFM και οι τιμές είναι προσβάσιμες στο κοινό αν έχετε κωδικούς απο εδώ > YAMAHA Parts Catalogue
Προσωπικά δεν είμαι fan του είδους, βέβαια περι ορέξεως... Λόγω επαγγέλματος θα έπρεπε να δω ενδελεχός την κάθε λύση και να αποφασίσω αν μου κάνουν μιας και το να μεταφέρεις κρούση σε διάφορα σημεία δεν είναι ότι πιο εύκολο και συχνά γίνεται με αποτυχία. Δεν σε καλύπτει και τίποτα μετά οπότε είναι το κερασάκι στην τούρτα μου. Δεν είχα ποτέ κάγκελα σε μοτοσυκλέτα μου (απο το 1992) και θεωρώ ότι αν πέσεις και στραβώσουν είναι μεγάλο θέμα (και το έχω δει σε άλλους δηλαδή, δεν το έχω σαν θεωρία μόνο). Και θα ρωτήσεις. Θα σπάσει το ψυγείο? Όπως είπα, το Τ700 θεωρώ ότι έχει άλλα θέματα σε πτώσεις (αντλία νερού με σωλήνες - ακόμα και με ποδιά έχω δει να συναντάνε τον δημιουργό τους), εξάτμιση/ψαλίδι, βάση απο φώτα (που στραβώνει και κοιτάς λίγο όρτσα ακόμα και αν δεν χτυπήσει το φανάρι), και άλλα διάφορα μικρά πράγματα. Ψυγείο δεν έχω δει σε χαζοπτώσεις, προφανώς σε κάποια τεράστια να γίνει μακελειό. Όμως το Τ700 είναι απο τα λίγα που το έχουν αρκετά προστατευμένο.