Yamaha T7 Tenere

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Για αυτό σκεφτόμουν αν αλλάξω τον σωλήνα ( να κάνει μία έσω στροφή) της σε ένα εξατμισά και να την βάλω πιο μέσα και λίγο πιο ψηλά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε διαφωνώ Γιώργο. Πράγματι είναι ωραία, αλλά από τη μεριά της εξάτμισης τα εργοστασιακά κάνουν εσοχή (σκαλάκι), δεν ειναι ισια η επιφάνεια όπως από την άντίθετη μεριά της εξάτμισης και οι βάσεις από τις πλαϊνές βαλίτσες της Mosko που έχω, θέλουν ίσια επιφάνεια. Όπως και να έχει μπήκαν τώρα, θα υποστούν τις συνέπειες!;)

Υ.Γ. και εγώ στο ΤΑ600 givi είχα
Στέφανε, αν δε κάνω λάθος κάπου πήρε το μάτι μου έναν αντάπτορα που μετατρέπει τη δεξιά πίσω σχάρα (με το σκαλοπάτι) σε ίσια για να δέχεται διάφορες βαλίτσες ή σαμάρια. Δε θυμάμαι την εταιρεία όμως. Τώρα βέβαια, παλιά ξινά σταφύλια αφού πήρες την Givi.

EDIT: To βρήκα, είναι της Kriega. Μετά το 2ο λεπτό.



Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει δεν το δίνει ως μεμονωμένο αξεσουάρ αλλά μόνο combo μαζί με το σετ των "πιάτων" και των σαμαριών. Το αριστερό σαμάρι είναι 32 λίτρα, ενώ το δεξί σαμάρι είναι 22 λίτρα ώστε να εξισώνει λίγο τη διαφορά πλάτους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τελικά αυτό το μηχανάκι πόσα εξτρά χρειάζεται για να πάει με ασφάλεια χώμα?
Και μη μου πείτε όλα πάνε κλπ κλπ, τι θα πρέπει να έχει ο κάτοχος έτσι ώστε να μην κλαίει σε κάθε χαζό πτώση ρωτάω!!
Μόνο ποδιά
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Στέφανε, αν δε κάνω λάθος κάπου πήρε το μάτι μου έναν αντάπτορα που μετατρέπει τη δεξιά πίσω σχάρα (με το σκαλοπάτι) σε ίσια για να δέχεται διάφορες βαλίτσες ή σαμάρια. Δε θυμάμαι την εταιρεία όμως. Τώρα βέβαια, παλιά ξινά σταφύλια αφού πήρες την Givi.

EDIT: To βρήκα, είναι της Kriega. Μετά το 2ο λεπτό.



Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει δεν το δίνει ως μεμονωμένο αξεσουάρ αλλά μόνο combo μαζί με το σετ των "πιάτων" και των σαμαριών. Το αριστερό σαμάρι είναι 32 λίτρα, ενώ το δεξί σαμάρι είναι 22 λίτρα ώστε να εξισώνει λίγο τη διαφορά πλάτους.
Το δίνει και μεμονωμένα. Γύρω στα 120 € έχει. Αυτό σκοπεύω να βάλω γιαυτό το ξέρω.
 
Reactions: STF

TT43

Μέλος
Όνομα
Tony
Μοτό
Tenere 700
Εγώ δεν έχω ακόμα μηχανάκι αλλά πήρα τις βαλίτσες της givi canyon 709 και τις βασεις της SW Motech , είδα αυτόν τον τύπο και κατάλαβα ότι μπάινουν γιατί δεν ήμουν σίγουρος.

 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τελικά αυτό το μηχανάκι πόσα εξτρά χρειάζεται για να πάει με ασφάλεια χώμα?
Και μη μου πείτε όλα πάνε κλπ κλπ, τι θα πρέπει να έχει ο κάτοχος έτσι ώστε να μην κλαίει σε κάθε χαζό πτώση ρωτάω!!
Εξαρτάται από το πόσο απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός δρόμου , η πόσο σου αρέσει να το κοιτάς και να το γυαλίζεις.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Εγώ δεν έχω ακόμα μηχανάκι αλλά πήρα τις βαλίτσες της givi canyon 709 και τις βασεις της SW Motech , είδα αυτόν τον τύπο και κατάλαβα ότι μπάινουν γιατί δεν ήμουν σίγουρος.

...δεν ξέρω αν θα τον εμπιστευόμουνα...
μετά συγχωρήσεως δηλαδή, αλλά πολύ "φλούφλης" με φάνηκε...
/// Β
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Εξαρτάται από το πόσο απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός δρόμου , η πόσο σου αρέσει να το κοιτάς και να το γυαλίζεις.
Προσωπικά δεν την απολαμβάνω καθόλου!
Το Capo το έχω για on διαδρομές άιντε και για κανένα χωματόδρομο!

Κάνοντας λίγο χαβαλέ ρωτώντας σε τι έξοδα θα έμπαινα θεωρητικά για να προστατευτεί όσο γίνεται ένα τέτοιο μηχανάκι,έλαβα τις απαντήσεις μου!!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Εγώ δεν έχω ακόμα μηχανάκι αλλά πήρα τις βαλίτσες της givi canyon 709 και τις βασεις της SW Motech , είδα αυτόν τον τύπο και κατάλαβα ότι μπάινουν γιατί δεν ήμουν σίγουρος.

Αυτά τα κάγκελα πιστεύει κανείς ότι μια πτώση θα μείνουν πάνω στο μηχανάκι ;;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτά τα κάγκελα πιστεύει κανείς ότι μια πτώση θα μείνουν πάνω στο μηχανάκι ;;;
Ναι.


΄Η τουλαχιστον θα μεινουν τοσο οσο οποιοδηποτε αλλο καγκελο στην αγορα θα εμενε σε ιδια πτωση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Να κανω μια ερωτηση
Ποσο στιχιζουν τα πλαστικα του τ700? Αξιζει το εξτρα κοστος και βαρος?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να κανω μια ερωτηση
Ποσο στιχιζουν τα πλαστικα του τ700? Αξιζει το εξτρα κοστος και βαρος?
Στο ιντερνετ λεει 160$ το ενα μαγουλο και αλλα 45$ το σετ αυτοκολλητων του.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τοτε αν δεν σπανε κιολας ευκολα δεν ειναι και πολυ ακριβα νομιζω
Δέν είναι για την προστασία των πλαστικών όμως ,εγώ για την προστασία των ψυγείων θέλω να τα βάλω ...
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Να κανω μια ερωτηση
Ποσο στιχιζουν τα πλαστικα του τ700? Αξιζει το εξτρα κοστος και βαρος?
72 ευρώ τα πλαϊνά έκαστος
116 ευρώ η ουρά
157 ευρώ το κάλυμμα του τεποζιτου
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δέν είναι για την προστασία των πλαστικών όμως ,εγώ για την προστασία των ψυγείων θέλω να τα βάλω ...
Συστηνω τα SW Motech (μόνο το κάτω κομμάτι).
Tα εχω πάνω ενάμισι χρόνο και αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω.
Αρκετές πτώσεις αν και στατικές η σχεδόν στατικές, και σε συνδυασμό με την original Yamaha σχάρα πίσω με τις χειρολαβές να προεξέχουν δεν βρίσκει τίποτα εκτός από τιμόνι και εξάτμιση.
Επίσης αντίθετα με heed και άλλες μάρκες είναι τοποθετημένες χαμηλότερα με αποτέλεσμα να μην ψηλωνουν το κέντρο βάρους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το δίνει και μεμονωμένα. Γύρω στα 120 € έχει. Αυτό σκοπεύω να βάλω γιαυτό το ξέρω.
Ωραία πληροφορία και αυτή. Και εγώ το ίδιο θα έκανα αν έβαζα κάτι. Είναι ωραίο συστηματάκι μιας που γενικότερα προτιμώ τα σαμάρια. Και η προστασία του ψαλιδιού σε περίπτωση που "πάρει" λίγο ο λαιμός της εξάτμισης και όλα καλά νομίζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Γενικά οι τιμές ανταλλακτικών δεν είναι άσχημες. Τα πλαστικά είναι πολύ φθηνά και γενικά με τα κάγκελα, θα περίμενα να δω τι και πως. Κάποια δημιουργούν ήδη πρόβλημα σε πτώσεις. Δεν έχω δει σπασμένο ψυγείο εύκολα, μιας και είναι αρκετά 'μέσα' , έχω όμως δει τεπόζιτο που θέλει φαναρτζή και πλαϊνα γρατζουνισμένα αρκετά (φανάρι επίσης δεν έχω δει σπασμένο, απλά βάζω την τιμή του ενδεικτικά για να ξέρουμε πως θα πέφτουμε...)

Τεπόζιτο: 410 + 19%
Καπάκι τεπόζιτου: 28 + 19%
Πλαϊνό πλαστικό: 78 + 19% (η κάθε πλευρά)
Φανάρι: 456 + 19%
Αυτοκόλλητα: 30 + 19% (η κάθε πλευρά)

Είναι απο το site της KFM και οι τιμές είναι προσβάσιμες στο κοινό αν έχετε κωδικούς απο εδώ > Parts Catalogue
Προσωπικά δεν είμαι fan του είδους, βέβαια περι ορέξεως... Λόγω επαγγέλματος θα έπρεπε να δω ενδελεχΩς την κάθε λύση και να αποφασίσω αν μου κάνουν μιας και το να μεταφέρεις κρούση σε διάφορα σημεία δεν είναι ότι πιο εύκολο και συχνά γίνεται με αποτυχία. Δεν σε καλύπτει και τίποτα μετά οπότε είναι το κερασάκι στην τούρτα μου. Δεν είχα ποτέ κάγκελα σε μοτοσυκλέτα μου (απο το 1992) και θεωρώ ότι αν πέσεις και στραβώσουν είναι μεγάλο θέμα (και το έχω δει σε άλλους δηλαδή, δεν το έχω σαν θεωρία μόνο). Και θα ρωτήσεις. Θα σπάσει το ψυγείο? Όπως είπα, το Τ700 θεωρώ ότι έχει άλλα θέματα σε πτώσεις (αντλία νερού με σωλήνες - ακόμα και με ποδιά έχω δει να συναντάνε τον δημιουργό τους), εξάτμιση/ψαλίδι, βάση απο φώτα (που στραβώνει και κοιτάς λίγο όρτσα ακόμα και αν δεν χτυπήσει το φανάρι), και άλλα διάφορα μικρά πράγματα. Ψυγείο δεν έχω δει σε χαζοπτώσεις, προφανώς σε κάποια τεράστια να γίνει μακελειό. Όμως το Τ700 είναι απο τα λίγα που το έχουν αρκετά προστατευμένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γενικά οι τιμές ανταλλακτικών δεν είναι άσχημες. Τα πλαστικά είναι πολύ φθηνά και γενικά με τα κάγκελα, θα περίμενα να δω τι και πως. Κάποια δημιουργούν ήδη πρόβλημα σε πτώσεις. Δεν έχω δει σπασμένο ψυγείο εύκολα, μιας και είναι αρκετά 'μέσα' , έχω όμως δει τεπόζιτο που θέλει φαναρτζή και πλαϊνα γρατζουνισμένα αρκετά (φανάρι επίσης δεν έχω δει σπασμένο, απλά βάζω την τιμή του ενδεικτικά για να ξέρουμε πως θα πέφτουμε...)

Τεπόζιτο: 410 + 19%
Καπάκι τεπόζιτου: 28 + 19%
Πλαϊνό πλαστικό: 78 + 19% (η κάθε πλευρά)
Φανάρι: 456 + 19%
Αυτοκόλλητα: 30 + 19% (η κάθε πλευρά)

Είναι απο το site της KFM και οι τιμές είναι προσβάσιμες στο κοινό αν έχετε κωδικούς απο εδώ > YAMAHA Parts Catalogue
Προσωπικά δεν είμαι fan του είδους, βέβαια περι ορέξεως... Λόγω επαγγέλματος θα έπρεπε να δω ενδελεχός την κάθε λύση και να αποφασίσω αν μου κάνουν μιας και το να μεταφέρεις κρούση σε διάφορα σημεία δεν είναι ότι πιο εύκολο και συχνά γίνεται με αποτυχία. Δεν σε καλύπτει και τίποτα μετά οπότε είναι το κερασάκι στην τούρτα μου. Δεν είχα ποτέ κάγκελα σε μοτοσυκλέτα μου (απο το 1992) και θεωρώ ότι αν πέσεις και στραβώσουν είναι μεγάλο θέμα (και το έχω δει σε άλλους δηλαδή, δεν το έχω σαν θεωρία μόνο). Και θα ρωτήσεις. Θα σπάσει το ψυγείο? Όπως είπα, το Τ700 θεωρώ ότι έχει άλλα θέματα σε πτώσεις (αντλία νερού με σωλήνες - ακόμα και με ποδιά έχω δει να συναντάνε τον δημιουργό τους), εξάτμιση/ψαλίδι, βάση απο φώτα (που στραβώνει και κοιτάς λίγο όρτσα ακόμα και αν δεν χτυπήσει το φανάρι), και άλλα διάφορα μικρά πράγματα. Ψυγείο δεν έχω δει σε χαζοπτώσεις, προφανώς σε κάποια τεράστια να γίνει μακελειό. Όμως το Τ700 είναι απο τα λίγα που το έχουν αρκετά προστατευμένο.
Η τιμη του πλαϊνού πλαστικου που εβαλες ειναι για το φρυδακι, το μάγουλο του ντεποζιτου εχει 160, που καθολου φτηνο δεν το λες. Βαλε και το κόστος των αυτοκόλλητων καθως κακα τα ψεματα αυτα δίνουν τόνο στο μηχανακι, πας στα 200€ την πλευρα. Και τα πλαστικα ειναι τα σκληρα, τυπου abs, σπανε ευκολα. Νομιζω τα καγκελα ανετα βγαζουν τα λεφτα τους.
 
Top Bottom