Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και τα πλαστικα ειναι τα σκληρα, τυπου abs, σπανε ευκολα. Νομιζω τα καγκελα ανετα βγαζουν τα λεφτα τους.
Δε θα πάρω όρκο, αλλά κάθε φορά που πρεσάρω τα πλαστικά του Tenere 700 μου βγάζουν ότι είναι μαλακά. Τώρα αν με γελάει η μεγάλη επιφάνεια.... όπως είπα, δε θα πάρω όρκο.

Ότι και να ισχύει πάντως, και εγώ δε θα έβαζα μπάρες προστασίας στο Tenere 700 και μάλλον δε θα έβαζα ούτε πίσω για τα σαμάρια κάγκελα από τη στιγμή που μπορούν να στηριχθούν μια χαρά και χωρίς αυτά με άλλο τρόπο.

Για τα ψυγεία θα έβαζα μια προστασία ψυγείου σαν αυτή της ALTRIDER και τελείωσε.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η τιμη του πλαϊνού πλαστικου που εβαλες ειναι για το φρυδακι, το μάγουλο του ντεποζιτου εχει 160, που καθολου φτηνο δεν το λες. Βαλε και το κόστος των αυτοκόλλητων καθως κακα τα ψεματα αυτα δίνουν τόνο στο μηχανακι, πας στα 200€ την πλευρα. Και τα πλαστικα ειναι τα σκληρα, τυπου abs, σπανε ευκολα. Νομιζω τα καγκελα ανετα βγαζουν τα λεφτα τους.

Mιλάω για το

BW3-F835U-00-G8

Αυτό είναι όλο το πλαϊνό το μακρύ. ( BW3-F835U-00-G8 Yamaha Tafel 1 - KFM-Motorräder ) - Το φρύδι με τον αεραγωγό έχει 17.35 +ΦΠΑ.
Οι τιμές κατά την γνώμη μου, όπως είπα είναι απολύτως προσιτές και αν δεις τιμές για καπάκι κινητήρα που είναι σαν τραπεζάκι δεν θα το πιστεύεις. (140 το αριστερό, και, 76 ευρώ το δεξι το οποίο είναι σαν πιατέλα για ψάρι - +ΦΠΑ πάντα απο το παραπάνω site). Ξαναβάζω το site της γιαμαχα για κωδικούς γιατι το παραπάνω δεν δούλεψε. ( Parts Catalogue )

Τα πλαστικά, τα έχω λυμένα στο μαγαζί, είναι βαμμένα, καλής ποιότητας και διπλώνουν κοντά στις 45 μοίρες (μόλις το έκανα...) χωρίς να πουν κιΧ. Οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να είναι (1) ή σκληρότερα για μεγαλύτερη προστασία των πραγμάτων που βρίσκονται απο κάτω. (τα οποία όμως θα σπάσουν αν γίνει χαμός) ή (2) πολύ μαλακά απο ABS ή πολυεθυλαίνιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mιλάω για το

BW3-F835U-00-G8

Αυτό είναι όλο το πλαϊνό το μακρύ. ( BW3-F835U-00-G8 Yamaha Tafel 1 - KFM-Motorräder ) - Το φρύδι με τον αεραγωγό έχει 17.35 +ΦΠΑ.
Οι τιμές κατά την γνώμη μου, όπως είπα είναι απολύτως προσιτές και αν δεις τιμές για καπάκι κινητήρα που είναι σαν τραπεζάκι δεν θα το πιστεύεις. (140 το αριστερό, και, 76 ευρώ το δεξι το οποίο είναι σαν πιατέλα για ψάρι - +ΦΠΑ πάντα απο το παραπάνω site). Ξαναβάζω το site της γιαμαχα για κωδικούς γιατι το παραπάνω δεν δούλεψε. ( Parts Catalogue )

Τα πλαστικά, τα έχω λυμένα στο μαγαζί, είναι βαμμένα, καλής ποιότητας και διπλώνουν κοντά στις 45 μοίρες (μόλις το έκανα...) χωρίς να πουν κιΧ. Οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να είναι (1) ή σκληρότερα για μεγαλύτερη προστασία των πραγμάτων που βρίσκονται απο κάτω. (τα οποία όμως θα σπάσουν αν γίνει χαμός) ή (2) πολύ μαλακά απο ABS ή πολυεθυλαίνιο.
Oκ, εβλεπα τιμες απο το αμερικανικο/τζαπαν μοντελο, το ιδιο καπακι εχει κωδικο ανταλλακτικου BAU-2835U-00-P3 και λεει 160$. Kαι βασιζομενος σε αυτο το βιντεακι θεωρουσα οτι οι τιμες ισχυουν και Ευρωπη.

 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Oκ, εβλεπα τιμες απο το αμερικανικο/τζαπαν μοντελο, το ιδιο καπακι εχει κωδικο ανταλλακτικου BAU-2835U-00-P3 και λεει 160$. Kαι βασιζομενος σε αυτο το βιντεακι θεωρουσα οτι οι τιμες ισχυουν και Ευρωπη.

Μεγαλυτερο θεμα παντως ειναι αν σπασει το εσωτερικο πλαστικο BW3-F836L-00 σε μια απο τις πλευρες. Γιατι στηριζει ολο το πλαινο (πανελ, φλας) και επισης το φαναρι και τη μασκα. Παρεμπιπτόντως ειναι επισης σχετικα φτηνο 60ε περίπου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ενδιαφερον εχει οτι στο ιδιο πλαστικο στηριζει τις μεταλικες βασεις για τα προβολακια. Και δεν ξερω αν τα PIAA που πουλαει η yamaha ειναι ελαφριά αλλα ειναι σιγουρο οτι σε κοπανημα σε χωματόδρομο κατι ποιο μεγάλο (πχ ενα denali d4 που ζυγιζει 700 γραμμαρια...) σταδιακα θα ραγισει το πλαστικο. Σε αυτη την περιπτωση τα καγκελα ή αλλη κατασκευη για στηριξη φαιρινκ οργανων και αλλων φωτων κλπ ειναι μονοδρομος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ενδιαφερον εχει οτι στο ιδιο πλαστικο στηριζει τις μεταλικες βασεις για τα προβολακια. Και δεν ξερω αν τα PIAA που πουλαει η yamaha ειναι ελαφριά αλλα ειναι σιγουρο οτι σε κοπανημα σε χωματόδρομο κατι ποιο μεγάλο (πχ ενα denali d4 που ζυγιζει 700 γραμμαρια...) σταδιακα θα ραγισει το πλαστικο. Σε αυτη την περιπτωση τα καγκελα ή αλλη κατασκευη για στηριξη φαιρινκ οργανων και αλλων φωτων κλπ ειναι μονοδρομος.
Για προβολάκια στο Tenere 700 μιλάμε τώρα; Και μάλιστα σε συνδυασμό με χωμάτινες....

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:roflmao: Μπορείς να αναπτυξεις το συλλογισμό σου λίγο παραπάνω
Κατ' αρχάς να διευκρινίσω ότι ήθελα να αστειευτώ λιγάκι.
Αλλά θα αναπτύξω έναν συλλογισμό γιατί πράγματι τα προβολάκια στις μηχανές δεν είναι καθόλου του γούστου μου ακόμη και αν κάποιος έχει V-Strom :p

Για το Tenere 700 έχω γράψει πολλά κατά καιρούς και άσχετα με τις προσωπικές επιλογές, το προσωπικό μου γούστο κτλ είναι δικαίωμα του καθενός να βάλει ότι θέλει και να φτιάξει τη μηχανή του όπως θέλει. Ποιος είμαι εγώ που θα κάνω υποδείξεις πως να στήσει ο κάθε ένας τη μηχανή του.

Αν ζητηθεί η γνώμη μου θα τη πω, αλλά απλά θα είναι η γνώμη μου. Οπότε...
Ο συλλογισμός μου λοιπόν είναι ότι πολλές φορές διακρίνω μια άσκηση η οποία λαμβάνει διαστάσεις διατριβής στη μορφή "πως μπορείς να κάνεις μια μηχανή με rally look να μoιάσει σε αγροτικό μηχάνημα".
Έχουμε ένα σχετικά ελαφρύ 2Κ μηχανάκι -το οποίο θυμίζω ήταν ζητούμενο και ευχή όλων όταν το Τ7 ήταν ακόμη απλώς μια φήμη- και προσπαθούμε να του προσθέτουμε με εκατοντάδες ιδέες έξτρα βάρος. Ένα πανέμορφο μηχανάκι του οποίου την ομορφιά θέλουμε να καμουφλάρουμε πάση θυσία.
Rally fairing και προβολάκια = αγροτικό με αεροτομή. Εδώ είναι το σημείο που μου απαντάς "γιατί τι έχει η αεροτομή;" και με τελειώνεις με συνοπτικές διαδικασίες.:roflmao:
Ο αθεόφοβος ο Olsen (του οποίου βίντεο έβαλα παραπάνω) το πήγε ένα βήμα παραπέρα.... αποφάσισε να αγοράσει τη Rally edition και μετά να της φορέσει το πύργο του Άιφελ...

Στο πρακτικό κομμάτι.
Προβολάκια ποιοτικά = κόστος. Μαθηματικά σε χωμάτινες βόλτες δε θα αποφύγεις τις τούμπες (πληθυντικός). Οπότε αργά ή γρήγορα....
Προβολάκια Κινεζιές = μπλιαχ

Όλα αυτά όμως είναι η δική μου γνώμη η οποία δε σημαίνει τίποτα για κανέναν άλλον πλην εμού του ιδίου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν καταλαβαίνω τι ενοχλεί η αεροτομη ειλικρινα. :roflmao:
Εμενα το ονειρό μου ηταν Highland V2 950 σε motard. Τελικά μετά απο 20 χρόνια συμβιβάστικα με 20 αλογα λιγότερα και 45 κιλά περισσότερα. Θα κολλήσω στο να το κάνω αγροτικό με 10000 lumen παραπάνω ; Ετσι κιαλλιώς έχω γινει τόσο αργός που πάντα με πιάνει η νύχτα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλά είναι τα προβολάκια γιατί δίνουν έξτρα ασφάλεια στο σκοτάδι είτε χώμα είτε άσφαλτο, δεν κακό.
Αρκεί βέβαια να είναι σε σωστό σημείο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά είναι τα προβολάκια γιατί δίνουν έξτρα ασφάλεια στο σκοτάδι είτε χώμα είτε άσφαλτο, δεν κακό.
Αρκεί βέβαια να είναι σε σωστό σημείο.
Κατάλαβα...

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τσ προβολάκια, άσφαλτο, νύχτα, φωτίζουν εκεί που κόβει το συνηθισμένο φανάρι μέσα στην στροφή. Στο χώμα, νύχτα, επίσης βοηθάνε για να βλέπεις και τα κλαδιά (έχω δει σε βίντεο στο youtube, δεν έχει φτάσει η κουλαμάρα μου σε νυχτερινό χώμα). Ο "κώνος φωτός" του Χ είναι πολύ πιο ασφαλής (αν και ενοχλητικός για τους απέναντι) από τα φώτα κάθε αλλης μοτοσικλέτας που έχω οδηγήσει νύχτα. Φαντάζομαι ότι οι νέες με τα φώτα κλίσης καλύπτουν αυτή την ανάγκη, για άσφαλτο τουλάχιστον. Και αν μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε κανονικά, είναι βέβαιο ότι θα είχαν μπει στο XR.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως φαινεται οτι δεν εχετε αστιγματισμό ομως ε?
Νομίζω κάτι σχεδόν μηδέν, παρέα με την αρχή της πρεσβυωπίας. Που κολλάει στα προβολάκια;
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζω κάτι σχεδόν μηδέν, παρέα με την αρχή της πρεσβυοπίας. Που κολλάει στα προβολάκια;
Οταν εχεις αστιγματισμό, οσο πιο σκοτεινο το περιβαλλον τοσο πιο πολυ παλεύουν τα ματια να δουν και κουραζονται πολυ γρηγορα. Θες οσο περισσοτερο φως γινεται απο την πλευρα σου και οσο λιγοτερο γινεται απο απεναντι. Εγω προσωπικα δεν την παλευω σε σκοτεινη διαδρομη χωρις προβολακια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προσωπικά σε όλες μου τις βόλτες σχεδόν πάντα γυρίζω βράδυ, και είμαι και κουρασμένος, γνωστός σιδηροκωλης, άσφαλτο η χώμα. Το έξτρα φως πάντα είναι επιθυμητό....οποιος έχει οδηγήσει κουρασμένος σε δρόμο χωρίς επαρκή φωτισμό καταλαβαίνει τι εννοώ.

Το να έχεις ένα ζευγάρι καλά προβολάκια, σωστά ρυθμισμένα και μελετημένα σε σημείο ώστε να μην δυαλυθουν με την πρώτη τούμπα, νομίζω είναι καλή κίνηση.

Το βάρος είναι αμελητέο.
Πόσο;
Ένα κιλό;
Σε 210 κιλά μηχανάκι;
Με 80-90 κιλά αναβάτη;

Δηλαδή η αδράνεια στην κίνηση που προκαλούν 300 κιλά στο σύνολο, θα επηρεαστούν αρνητικά από έξτρα ένα κιλό βάρους;


Ρε θα κάτσετε καλά;;;
 
Top Bottom