Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ειστε έτοιμοι για Παρίσι-Τακάρ...
Ναι.










































































Να μείνετε στην άμμο γιατι στα σαθρά θα μαζεύετε εξατμίσεις.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ε τι να λέμε τώρα. Πήρατε καινούριο μηχανάκι και κολλήσατε στα προβολάκια...τελικα όλοι για πε εν φε είστε και δεν το ξέρετε
Είναι αυτό που λέμε...καλό το μηχανάκι αλλά δεν έχει προβολάκια...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε τι να λέμε τώρα. Πήρατε καινούριο μηχανάκι και κολλήσατε στα προβολάκια...τελικα όλοι για πε εν φε είστε και δεν το ξέρετε

Είναι αυτό που λέμε...καλό το μηχανάκι αλλά δεν έχει προβολάκια...
Σε πρώτη φάση κανένα μηχανάκι δεν θέλει τίποτα, κυρίως δεν θέλει να γίνει ο κλασικός καραγκιόζης με το ον-οφ λατέρνα/πιο πολλά λεντ και από ρέιβ.

Από εκεί και πέρα, όποιος την νύχτα οδηγεί, προβολάκια ενδέχεται να φορεί, γιατί έτσι έχει βολευτεί.

Όποιος την έχει μικρή, όσο πουλμουρτρουαντβέ φως και αν στο μηχανάκι προστεθεί, δεν θα του κάνει τον μεγεθυντή.
Την δέσμη ίσως ήθελα να πω.

Εννοείται ότι όλοι θέλουν πενφέ, αλλά βολεύονται μιά χαρά και με γενόσημα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτο λέω κι εγώ. ότι στη φάση που είμαστε τώρα... με καραντίνες κτλ ας γινει το στρωσιμο, ας γραψουν τις πρώτες εντυπώσεις τους οι κατοχοι και πανευτυχείς ιδιοκτητες και μετα γινεται ομαδικη για προβολακια και πολλα άλλα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Για τα πλαστικά τα εσωτερικά.

Το μπροστινό κομμάτι της μοτοσυκλέτας, είναι η ύστατη προσπάθεια να (1) έχουμε φθηνό ανταλλακτικό με μεγάλο αρχικό κόστος (καλούπια) και (2) να πέσει το βάρος. Το πρόβλημα είναι (όπως λογικά είδε η Yamaha και εμείς που το οδηγούμε...) η απώλεια σταθερότητας του συνόλου. Τέτοιο φανάρι και τέτοιο όργανο σε κραδασμούς, αλήθεια τώρα, δεν είχε το 640 Adventure που όταν το άφηνες στο κεντρικό σταντ και στο ρελαντί, έφευγε μόνο του. Εκεί έκαναν λάθος, το όργανο δεν διαβάζεται εύκολα αν όντως κάνεις καλή χρήση της μοτοσυκλέτας στο χώμα. Θα μου πεις "Θες να το βλέπεις? " . Μπορεί και όχι. Αλλά και μόνο που το βλέπω έτοιμο να απομακρυνθεί, είναι αγχωτικό.

Για τα προβολάκια, θα συμφωνήσω με ένα συμπλήρωμα με τον STF. Ιδίως στο χώμα είναι πρακτικά άχρηστα εκεί που συνήθως μπαίνουν (χαμηλά). Με το πρώτο πέρασμα απο λακούβα γέμισαν λάσπη, η οποία ψήθηκε απο την ζέστη και δεν βλέπεις τίποτα. Για μένα τα φωτα του Τενερε είναι σε πολύ καλό επίπεδο, πάσχουν απο αυτό το πρόβλημα όμως που έχουν όλα τα LED. Απίστευτο λευκό φώς με πολύ απότομο cut-off. Ένας προβολέας HID ή αλογόνου, θα ''γεμίσει'' πιο όμορφα το σύνολο. Μιλάμε πάντα για νόμιμα φώτα, αλλιώς ανοίγεις ενα Baja Designs και γίνεται μέρα το σύμπαν. Έχω κάνει πολλές μετρήσεις με φωτόμετρο στο εργαστήριο, και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να πει κάποιος αν ενα LED είναι καλό βάση των Lumens που αναφέρουν οι κατασκευαστές (που είναι σκέτη παραπλάνηση συνήθως). Μιας και ένας Maglite, τα ίδια Lumens βγάζει αλλά αναλόγως το πως είναι η δέσμη εστιασμένη, το μάτι μας αντιλαμβάνεται κάτι πιο φωτεινό (όταν τον εστιάζεις) ή κάτι πιο σκοτεινό (όταν ανοίγεις την δέσμη του). Θα έβαζα εγώ? Όχι. Τι θα έβαζα? Αν ήθελα κάτι καλό, θα έπαιρνα δύο φώτα που μπαίνουν στο κράνος. Αυτά είναι πραγματικά χρήσιμα σε μεγάλες διαδρομές νύχτα, που θες να βλέπεις εκεί που κοιτάς (που έχει νόημα δηλαδή) και όχι απλά εκεί που κοιτάει η μοτοσυκλέτα. Ιδίως σε ερημικά μέρη, τα φώτα που δεν στρίβουν με το τιμόνι ή δεν είναι στο κράνος μας είναι εντελώς άχρηστα.

Είχα τρέξει κάποτε στους δύο 24ωρους που έγιναν εδώ, με το 640. Στον ένα δεν πρόλαβα την νύχτα μιας και το μηχανάκι συνάντησε τον δημιουργό του κατά την διάρκεια της ημέρας. Είχα κάνει όμως αρκετή προπόνηση νύχτα για να έχω εικόνα στα φώτα που είχα. Την πρώτη χρονιά είχα τα μαμά φώτα, με λάμπες HID. την δέυτερη 4 LED (ADVmonster Model40 x2 και Model60 x2 ) . Η δεύτερη ήταν πολύ χειρότερη απο την πρώτη. Ιδίως το βράδυ στο χώμα, το πολύ λευκό φως θα κουράσει το μάτι στις πολλές ώρες. Στον πρώτο 24ωρο που τον έβγαλα, τα μάτια μου (μαζί με εναν φακό κράνους LED για να βλέπεις εκεί που κοιτάς) δεν κουράστηκαν καθόλου. Με τα LED, ακόμα και με τα καλά LED σήμερα, θα κουραστώ πιο γρήγορα απο το ''λευκό'' που βγάζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για τα πλαστικά τα εσωτερικά.

Το μπροστινό κομμάτι της μοτοσυκλέτας, είναι η ύστατη προσπάθεια να (1) έχουμε φθηνό ανταλλακτικό με μεγάλο αρχικό κόστος (καλούπια) και (2) να πέσει το βάρος. Το πρόβλημα είναι (όπως λογικά είδε η Yamaha και εμείς που το οδηγούμε...) η απώλεια σταθερότητας του συνόλου. Τέτοιο φανάρι και τέτοιο όργανο σε κραδασμούς, αλήθεια τώρα, δεν είχε το 640 Adventure που όταν το άφηνες στο κεντρικό σταντ και στο ρελαντί, έφευγε μόνο του. Εκεί έκαναν λάθος, το όργανο δεν διαβάζεται εύκολα αν όντως κάνεις καλή χρήση της μοτοσυκλέτας στο χώμα. Θα μου πεις "Θες να το βλέπεις? " . Μπορεί και όχι. Αλλά και μόνο που το βλέπω έτοιμο να απομακρυνθεί, είναι αγχωτικό.

Για τα προβολάκια, θα συμφωνήσω με ένα συμπλήρωμα με τον STF. Ιδίως στο χώμα είναι πρακτικά άχρηστα εκεί που συνήθως μπαίνουν (χαμηλά). Με το πρώτο πέρασμα απο λακούβα γέμισαν λάσπη, η οποία ψήθηκε απο την ζέστη και δεν βλέπεις τίποτα. Για μένα τα φωτα του Τενερε είναι σε πολύ καλό επίπεδο, πάσχουν απο αυτό το πρόβλημα όμως που έχουν όλα τα LED. Απίστευτο λευκό φώς με πολύ απότομο cut-off. Ένας προβολέας HID ή αλογόνου, θα ''γεμίσει'' πιο όμορφα το σύνολο. Μιλάμε πάντα για νόμιμα φώτα, αλλιώς ανοίγεις ενα Baja Designs και γίνεται μέρα το σύμπαν. Έχω κάνει πολλές μετρήσεις με φωτόμετρο στο εργαστήριο, και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να πει κάποιος αν ενα LED είναι καλό βάση των Lumens που αναφέρουν οι κατασκευαστές (που είναι σκέτη παραπλάνηση συνήθως). Μιας και ένας Maglite, τα ίδια Lumens βγάζει αλλά αναλόγως το πως είναι η δέσμη εστιασμένη, το μάτι μας αντιλαμβάνεται κάτι πιο φωτεινό (όταν τον εστιάζεις) ή κάτι πιο σκοτεινό (όταν ανοίγεις την δέσμη του). Θα έβαζα εγώ? Όχι. Τι θα έβαζα? Αν ήθελα κάτι καλό, θα έπαιρνα δύο φώτα που μπαίνουν στο κράνος. Αυτά είναι πραγματικά χρήσιμα σε μεγάλες διαδρομές νύχτα, που θες να βλέπεις εκεί που κοιτάς (που έχει νόημα δηλαδή) και όχι απλά εκεί που κοιτάει η μοτοσυκλέτα. Ιδίως σε ερημικά μέρη, τα φώτα που δεν στρίβουν με το τιμόνι ή δεν είναι στο κράνος μας είναι εντελώς άχρηστα.

Είχα τρέξει κάποτε στους δύο 24ωρους που έγιναν εδώ, με το 640. Στον ένα δεν πρόλαβα την νύχτα μιας και το μηχανάκι συνάντησε τον δημιουργό του κατά την διάρκεια της ημέρας. Είχα κάνει όμως αρκετή προπόνηση νύχτα για να έχω εικόνα στα φώτα που είχα. Την πρώτη χρονιά είχα τα μαμά φώτα, με λάμπες HID. την δέυτερη 4 LED (ADVmonster Model40 x2 και Model60 x2 ) . Η δεύτερη ήταν πολύ χειρότερη απο την πρώτη. Ιδίως το βράδυ στο χώμα, το πολύ λευκό φως θα κουράσει το μάτι στις πολλές ώρες. Στον πρώτο 24ωρο που τον έβγαλα, τα μάτια μου (μαζί με εναν φακό κράνους LED για να βλέπεις εκεί που κοιτάς) δεν κουράστηκαν καθόλου. Με τα LED, ακόμα και με τα καλά LED σήμερα, θα κουραστώ πιο γρήγορα απο το ''λευκό'' που βγάζουν.
Με πρόλαβες... και θα ήθελα να επιμείνω σε κάτι από αυτά που ανέφερες.
Πρώτον τι σημαίνει cut off και δεύτερον τι σημαίνει το ψυχρό φως των περισσότερων led προβολέων που συνήθως επιλέγουν να βάζουν οι φίλοι μας.

Cut off (line) έχει να κάνει με τη ρύθμιση της δέσμης του καθρέπτη των led που είναι κατασκευασμένος να ρίχνει της δέσμη φωτός χαμηλά για να μη στραβώνει τους απέναντι. Ή άνω γραμμή της δέσμης δηλαδή είναι κατασκευασμένη να πηγαίνει ευθεία και το κάτω τμήμα αναλαμβάνει τη διάχυση, πράγμα που δε βοηθάει και πολύ στις χωμάτινες διαδρομές που θέλεις να "διαβάζεις" ευρύτερα το περιβάλλον ακόμη και στη μεσαία σκάλα.

Τα τόσο χρήσιμα προβολάκια στις χωμάτινες διαδρομές σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού μπορούν να είναι χρήσιμα όταν:
α) δεν είναι λερωμένα
β) έχουν ελαφρά συστροφή δεξιά
γ) δεν έχουν ψυχρό φως (υπάρχουν led με θερμό φως, αλλά δεν είναι εντυπωσιακά με ότι αυτό συνεπάγεται...)

Θα μείνω στο τελευταία (γ) γιατί προφανώς είτε δεν το ξέρετε, είτε δεν σας έτυχε. Όταν έχεις μπροστά σου άλλη μηχανή (καθόλου σπάνιο στα γκρουπ που οργανώνονται στις βόλτες) τη σκόνη που σηκώνει η μοτοσυκλέτα που προηγείται δεν μπορεί να την διαπεράσει το ψυχρό φως των led, είναι σα να χτυπάει σε τοίχο και stop. Αν υπάρχει και αστιγματισμός (εγώ έχω) τότε το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.
Οπότε τα τόσο must προβολάκια, πρέπει να έχουν και σωστή δέσμη και θερμό φως.

Κώστα gsmaniac αυτό με τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δείχνουν συγκριτικά την απόδοση φώτων είναι λάθος. Δεν αμφισβητώ ότι στο παράδειγμα που έδωσες μπορεί να συμβαίνει ειδικά αν το είδες με τα μάτια σου. Απλά θέλω να επισημάνω πως όταν συγκρίνουμε φωτισμούς μεταξύ μοτοσυκλετών, φακών κτλ οι φωτογραφικές μηχανές ή οι κάμερες που τραβούν βίντεο πρέπει να είναι ρυθμισμένες στο manual σε συγκεκριμένα διαφράγματα και ταχύτητες και για τα δυο μέσα που παράγουν τον συγκρινόμενο φωτισμό. Και αυτό γιατί οι κάμερες αποτύπωσης προσαρμόζουν τα δεδομένα για να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, οπότε δεν αποτυπώνετε η πραγματική εικόνα (αυτό σημαίνει πως τα πράγματα μάλλον θα ήταν ακόμη χειρότερα από ότι μας έδειξες).
Αυτό το λάθος έχω διαπιστώσει ότι γίνετε στο 99% των περιπτώσεων ανθρώπων που θέλουν να δείξουν σε μοτοσυκλέτες τους π.χ. το πριν και το μετά (της τοποθέτησης νέων φωτιστικών σωμάτων) και στη πράξη βλέπουμε παρόμοιες επιδόσεις γιατί η φωτογραφική μηχανή έχει κάνει τη διόρθωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειστε έτοιμοι για Παρίσι-Τακάρ...
Ουαου, μακραν το πιο ασχημο Τ7 που εχω δει, ευγε στο παλικαρι...


Για τα πλαστικά τα εσωτερικά.

Το μπροστινό κομμάτι της μοτοσυκλέτας, είναι η ύστατη προσπάθεια να (1) έχουμε φθηνό ανταλλακτικό με μεγάλο αρχικό κόστος (καλούπια) και (2) να πέσει το βάρος. Το πρόβλημα είναι (όπως λογικά είδε η Yamaha και εμείς που το οδηγούμε...) η απώλεια σταθερότητας του συνόλου. Τέτοιο φανάρι και τέτοιο όργανο σε κραδασμούς, αλήθεια τώρα, δεν είχε το 640 Adventure που όταν το άφηνες στο κεντρικό σταντ και στο ρελαντί, έφευγε μόνο του. Εκεί έκαναν λάθος, το όργανο δεν διαβάζεται εύκολα αν όντως κάνεις καλή χρήση της μοτοσυκλέτας στο χώμα. Θα μου πεις "Θες να το βλέπεις? " . Μπορεί και όχι. Αλλά και μόνο που το βλέπω έτοιμο να απομακρυνθεί, είναι αγχωτικό.

Για τα προβολάκια, θα συμφωνήσω με ένα συμπλήρωμα με τον STF. Ιδίως στο χώμα είναι πρακτικά άχρηστα εκεί που συνήθως μπαίνουν (χαμηλά). Με το πρώτο πέρασμα απο λακούβα γέμισαν λάσπη, η οποία ψήθηκε απο την ζέστη και δεν βλέπεις τίποτα. Για μένα τα φωτα του Τενερε είναι σε πολύ καλό επίπεδο, πάσχουν απο αυτό το πρόβλημα όμως που έχουν όλα τα LED. Απίστευτο λευκό φώς με πολύ απότομο cut-off. Ένας προβολέας HID ή αλογόνου, θα ''γεμίσει'' πιο όμορφα το σύνολο. Μιλάμε πάντα για νόμιμα φώτα, αλλιώς ανοίγεις ενα Baja Designs και γίνεται μέρα το σύμπαν. Έχω κάνει πολλές μετρήσεις με φωτόμετρο στο εργαστήριο, και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να πει κάποιος αν ενα LED είναι καλό βάση των Lumens που αναφέρουν οι κατασκευαστές (που είναι σκέτη παραπλάνηση συνήθως). Μιας και ένας Maglite, τα ίδια Lumens βγάζει αλλά αναλόγως το πως είναι η δέσμη εστιασμένη, το μάτι μας αντιλαμβάνεται κάτι πιο φωτεινό (όταν τον εστιάζεις) ή κάτι πιο σκοτεινό (όταν ανοίγεις την δέσμη του). Θα έβαζα εγώ? Όχι. Τι θα έβαζα? Αν ήθελα κάτι καλό, θα έπαιρνα δύο φώτα που μπαίνουν στο κράνος. Αυτά είναι πραγματικά χρήσιμα σε μεγάλες διαδρομές νύχτα, που θες να βλέπεις εκεί που κοιτάς (που έχει νόημα δηλαδή) και όχι απλά εκεί που κοιτάει η μοτοσυκλέτα. Ιδίως σε ερημικά μέρη, τα φώτα που δεν στρίβουν με το τιμόνι ή δεν είναι στο κράνος μας είναι εντελώς άχρηστα.

Είχα τρέξει κάποτε στους δύο 24ωρους που έγιναν εδώ, με το 640. Στον ένα δεν πρόλαβα την νύχτα μιας και το μηχανάκι συνάντησε τον δημιουργό του κατά την διάρκεια της ημέρας. Είχα κάνει όμως αρκετή προπόνηση νύχτα για να έχω εικόνα στα φώτα που είχα. Την πρώτη χρονιά είχα τα μαμά φώτα, με λάμπες HID. την δέυτερη 4 LED (ADVmonster Model40 x2 και Model60 x2 ) . Η δεύτερη ήταν πολύ χειρότερη απο την πρώτη. Ιδίως το βράδυ στο χώμα, το πολύ λευκό φως θα κουράσει το μάτι στις πολλές ώρες. Στον πρώτο 24ωρο που τον έβγαλα, τα μάτια μου (μαζί με εναν φακό κράνους LED για να βλέπεις εκεί που κοιτάς) δεν κουράστηκαν καθόλου. Με τα LED, ακόμα και με τα καλά LED σήμερα, θα κουραστώ πιο γρήγορα απο το ''λευκό'' που βγάζουν.
Η κλασσικη φουστια που κανουν οι πωλητες σε ebay κτλ, αναφερουν lumens μονο (= η γενικη συνολικη ποσοτητα που βγαινει απο ενα προβολακι) και δεν αναφερουν δεσμη και Lux (=εστιασμενη ποσοτητα φωτος, θα μπορουσαν να αναφερουν εστω και ενα γενικο Lumens/m2 για να εχεις εικονα τι κανει το φως).

Αλλα, αν εχεις ενα σωστο προβολακι που διαχεει τη δεσμη οριζοντια μονο - οχι καθετα να χανεις και σε αποδοση αλλα και να τυφλωνει - βοηθαει παρα πολυ.

Τωρα , αν βοηθαει συγκεκριμενα στο χωμα ή οχι και αν ειναι χρησιμο στο χωμα ή οχι, ανηκει σε αλλη συζητηση...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα μείνω στο τελευταία (γ) γιατί προφανώς είτε δεν το ξέρετε, είτε δεν σας έτυχε. Όταν έχεις μπροστά σου άλλη μηχανή (καθόλου σπάνιο στα γκρουπ που οργανώνονται στις βόλτες) τη σκόνη που σηκώνει η μοτοσυκλέτα που προηγείται δεν μπορεί να την διαπεράσει το ψυχρό φως των led, είναι σα να χτυπάει σε τοίχο και stop. Αν υπάρχει και αστιγματισμός (εγώ έχω) τότε το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.
Οπότε τα τόσο Must προβολάκια, πρέπει να έχουν και σωστή δέσμη και θερμό φως.
Στεφανε το εχουμε ξανασυζητησει, αυτη η παραδοχη ειναι ενας μυθος και εχει αποδειχθει οτι το χρωμα/θερμοτητα του φωτος δεν επηρεαζει καθολου το κατα ποσο διαπερναει ομιχλες/σκονες κτλ Αυτο που κανει το οσο πιο θερμο/κιτρινο φως ειναι να αυξανει την αντιθεση των χρωματων των αντικειμενων που "χτυπαει" , με αποτελεσμα να γινεται πιο ξεκουραστο στο ματι και τον εγκεφαλο το να διακρινει τα ορια των αντικειμενων σε τετοιες συνθηκες. Με αλλα λογια εκει που ταλαιπωρειται ο εγκεφαλος να διακρινει μεσα στην ομιχλη, με κιτρινο φως θα ταλαιπωρηθει λιγοτερο. Ειναι ακριβως το ιδιο αποτελεσμα με το να φορας κιτρινους φακους σε συνθηκες πυκνης νεφωσης.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στα 9χ0 παντως μια κινεζολεντ λαμπα κανει θαυματα, δε χρειαζεσαι κατι παραπανω, φανταζομαι το ιδιο θα ειναι και για τα υπολοιπα μηχανακια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε το εχουμε ξανασυζητησει, αυτη η παραδοχη ειναι ενας μυθος και εχει αποδειχθει οτι το χρωμα/θερμοτητα του φωτος δεν επηρεαζει καθολου το κατα ποσο διαπερναει ομιχλες/σκονες κτλ Αυτο που κανει το οσο πιο θερμο/κιτρινο φως ειναι να αυξανει την αντιθεση των χρωματων των αντικειμενων που "χτυπαει" , με αποτελεσμα να γινεται πιο ξεκουραστο στο ματι και τον εγκεφαλο το να διακρινει τα ορια των αντικειμενων σε τετοιες συνθηκες. Με αλλα λογια εκει που ταλαιπωρειται ο εγκεφαλος να διακρινει μεσα στην ομιχλη, με κιτρινο φως θα ταλαιπωρηθει λιγοτερο. Ειναι ακριβως το ιδιο αποτελεσμα με το να φορας κιτρινους φακους σε συνθηκες πυκνης νεφωσης.
Μύθος δεν μπορεί να είναι γιατί το έχω αντιμετωπίσει εγώ προσωπικά. Όταν η σκόνη πούδρα σηκώθηκε μπροστά μου και δε μπορούσα να δω τίποτα πίσω από αυτήν. Μόλις γύρισα τη μεγάλη σκάλα η οποία είναι κίτρινη όλα ομαλοποιήθηκαν. Αυτό είναι ένα παράδειγμα άμεσης διαφοράς στο οπτικό μου πεδίο (δεν έχει να κάνει με προσαρμογή κόπωση κτλ). Προφανώς μέρος ευθύνης μπορεί να έχει και ο αστιγματισμός αλλά -κατά τη γνώμη μου πάντα- αυτό είναι παράγοντας ώστε οι επιλογές να είναι ακόμη πιο προσεκτικές. Από εκεί και πέρα εγώ καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία και ο καθένας πράττει όπως νομίζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μωρε οκ, δεν αντιλεγω, απλα αναφερω το πως δουλευουν τα φωτα. Και αυτος ειναι ο λογος που επειδη εχω κλασσικες κινεζολεντ λαμπες και στα δυο μηχανακια, εχω φροντισει για αυτο το ενδεχομενο. Στο μεν 1090 εχω βαλει κιτρινη μεμβρανη φαναριου στα προβολακια για να βγαζουν πιο θερμο φως, στο δε ΧΤΖ εχω βαλει στο ενα απο τα δυο φαναρια κιτρινη μεμβρανη ωστε να εχω ταυτοχρονα και λευκο και κιτρινο φως.

Απο εκει και περα, να τονισω πως εχει ξεφυγει λιγο η συζητηση γιατι απανταμε σε οσους θελουν προβολακια να μη βαλουν γιατι δεν κανουν για χωμα. Σαν να λεμε σε οσους θα παρουν το Τ7 για εκδρομικο να μην το πατανε ποτε ασφαλτο και νυχτα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μωρε οκ, δεν αντιλεγω, απλα αναφερω το πως δουλευουν τα φωτα. Και αυτος ειναι ο λογος που επειδη εχω κλασσικες κινεζολεντ λαμπες και στα δυο μηχανακια, εχω φροντισει για αυτο το ενδεχομενο. Στο μεν 1090 εχω βαλει κιτρινη μεμβρανη φαναριου στα προβολακια για να βγαζουν πιο θερμο φως, στο δε ΧΤΖ εχω βαλει στο ενα απο τα δυο φαναρια κιτρινη μεμβρανη ωστε να εχω ταυτοχρονα και λευκο και κιτρινο φως.

Απο εκει και περα, να τονισω πως εχει ξεφυγει λιγο η συζητηση γιατι απανταμε σε οσους θελουν προβολακια να μη βαλουν γιατι δεν κανουν για χωμα. Σαν να λεμε σε οσους θα παρουν το Τ7 για εκδρομικο να μην το πατανε ποτε ασφαλτο και νυχτα...
Εγώ φροντίζω να τονίζω πως αυτά που συζητάμε αφορούν τον Στέφανο. Ο καθένας κάνει ότι θέλει με τη μηχανή του.
Αλλά όταν εγώ ο ίδιος λέω κατ' επανάληψη ότι το βάρος δεν είναι πρόβλημα σε μια μεγάλη on/off αν είναι σωστά ζυγισμένη (για μένα είναι και επιθυμητό γιατί θα βγω και στην Εθνική και θέλω η ψηλή μηχανή να είναι σταθερή και όχι φτερό στον άνεμο)... ε, τότε να μην αναφερθώ στην εμμονή περί βάρους του ευρύτερου συνόλου (μακάρι να είναι κάτω από 200 κιλά κτλ) που την επόμενη της αγοράς κάνουν ότι περνάει από το χέρι μας ώστε τα 205 να γίνουν 255;
Εμένα μου φαίνεται εξηγήσιμο μεν, αντιφατικό δε.
Από εκεί και πέρα, όπως έχω γράψει επειδή είμαι 50 (και μάλλον φαίνεται πως αισθάνομαι σα να είμαι 60) δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να επιστρέψω με mega on/off σε χώμα, ειδικά με 2Κ. Οπότε αν -και εφόσον αξιωθώ- να πάρω ένα μεγαλύτερο μια μέρα, κάγκελα δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω και ο λόγος δε θα είναι το βάρος.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ τα προβολακια τα τοποθετω χαμηλά και προς τα έξω ώστε να φωτίσουν στις στροφές,εκεί που το φως του φαναριού τελειώνει.
Και έτσι ακόμα και σε ευθεία, πετυχαίνω το ότι φωτίζεται το και περιβάλλον περιφερειακά και ξεκουράζει τα μάτια.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ που έρχομαι από 990 όταν καβάλησα το Τ700 νύχτα νόμιζα ότι είχα ανάψει τη μεγάλη σκάλα......Τώρα για κάγκελα, ποδιές κλπ...δεν βάζω τίποτα για λόγους βάρους.......αμά βάλεις ποδιά, κάγκελα μπροστά, διπλό στάντ και κάγκελα πίσω πρέπει να μαζεύεις περίπου 20κιλά μόνο απο αυτά........
 
Top Bottom