Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να πάρεις αυτό το μηχανάκι και να το κάνεις όπως τη φώτο νομίζω είναι άκυρο.

Στα 10Κ βρίσκεις motard που που είναι πυροβόλα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πάρεις αυτό το μηχανάκι και να το κάνεις όπως τη φώτο νομίζω είναι άκυρο.

Στα 10Κ βρίσκεις motard που που είναι πυροβόλα.
Ναι βρε καπτεν... Δεν είπα να τα κάνουν ασφαλτινα
Η λύση της εξάτμισης φαίνεται καλή και σίγουρα είναι όμορφο το αποτέλεσμα το χρωματικο
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η παιρνεις το μτ που ειναι ετοιμο. Γενικα παντως τα μηχανακια με χωματινα λαστιχα αν τα κανεις supermoto, η συμπεριφορα στο δρομο ειναι επιεικως αισχος
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
2700Κ είναι μαναρι μου. Ότι λέει και ο Σπύρος.
Το ίδιο λέω και εγώ Γιάννη, από την αρχή.
Μπορεί να μη μιλούσα με αριθμητικές θερμοκρασίες χρώματος αλλά νόμιζα ότι όταν γράφω για θερμό και ψυχρό χρώμα, για λευκό και κίτρινο φως.... γινόμουν κατανοητός.
Εγώ δεν έχω προβολείς και παρά το αστιγματισμό δεν έχω αισθανθεί ότι χρειάζομαι. Με την εντουρόμασκα της μηχανής η δέσμη του φωτός πάει όπου και το τιμόνι. Η μεσαία σκάλα μου παράγει 6500Κ με 4000LM (ανακοινώσιμα, τώρα πόσα από αυτά είναι πραγματικά..) και 3000Κ στη μεγάλη σκάλα.
Τα 6500Κ νομίζω εξηγούν το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τη σκόνη των μπροστινών στο σούρουπο και βράδι. Φυσικά για τον ίδιο λόγω δεν ήταν τυχαία η επιλογή μου να έχω άλλο χρώμα και άλλη θερμοκρασία στη μεγάλη σκάλα.
Η λάμπα είναι η G7 Philips Led Dual Color η οποία σου δίνει τη δυνατότητα περιστροφής στον εσωτερικό άξονα της μέχρι να βρεις το καλύτερο δυνατό σημείο ενός συμβατικού καθρέπτη. Δες προς το τέλος του βίντεο.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι βρε καπτεν... Δεν είπα να τα κάνουν ασφαλτινα
Η λύση της εξάτμισης φαίνεται καλή και σίγουρα είναι όμορφο το αποτέλεσμα το χρωματικο
Δεν το κατάλαβα φιλε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το ίδιο λέω και εγώ Γιάννη, από την αρχή.
Μπορεί να μη μιλούσα με αριθμητικές θερμοκρασίες χρώματος αλλά νόμιζα ότι όταν γράφω για θερμό και ψυχρό χρώμα, για λευκό και κίτρινο φως.... γινόμουν κατανοητός.
Εγώ δεν έχω προβολείς και παρά το αστιγματισμό δεν έχω αισθανθεί ότι χρειάζομαι. Με την εντουρόμασκα της μηχανής η δέσμη του φωτός πάει όπου και το τιμόνι. Η μεσαία σκάλα μου παράγει 6500Κ με 4000LM (ανακοινώσιμα, τώρα πόσα από αυτά είναι πραγματικά..) και 3000Κ στη μεγάλη σκάλα.
Τα 6500Κ νομίζω εξηγούν το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τη σκόνη των μπροστινών στο σούρουπο και βράδι. Φυσικά για τον ίδιο λόγω δεν ήταν τυχαία η επιλογή μου να έχω άλλο χρώμα και άλλη θερμοκρασία στη μεγάλη σκάλα.
Η λάμπα είναι η G7 Philips Led Dual Color η οποία σου δίνει τη δυνατότητα περιστροφής στον εσωτερικό άξονα της μέχρι να βρεις το καλύτερο δυνατό σημείο ενός συμβατικού καθρέπτη. Δες προς το τέλος του βίντεο.

Δε μπορώ να δω βίντεο Στεφανή αλλά κατάλαβα τι λες.
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι βρε καπτεν... Δεν είπα να τα κάνουν ασφαλτινα
Η λύση της εξάτμισης φαίνεται καλή και σίγουρα είναι όμορφο το αποτέλεσμα το χρωματικο
Eγω επιμενω οτι ειναι φωτοσοπ και δεν γινεται στην πραξη αυτο που δειχνουν. Ειναι σαν να ειναι κενη η σελα απο κατω, σαν να μην εχει καν υποπλαισιο. Η γωνια και οι κουρμπες που χρειαζεται ο λαιμος της εξατμισης για να παει εκει και να κατσει δεν γινονται στην πραξη με τιποτα, στις 2 διαστασεις πολυ ομορφα το εκανε αλλα στις πραγματικες 3 δεν παιζει. Αλλα ακομα και αν γινει το θαυμα, ο λαιμος και το τελικο θα καψουν 100% το πλαινο πλαστικο. Ασε που το τελικο που δειχνουν ειναι μεγεθους παπιου, και πολυ λεω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eγω επιμενω οτι ειναι φωτοσοπ και δεν γινεται στην πραξη αυτο που δειχνουν. Ειναι σαν να ειναι κενη η σελα απο κατω, σαν να μην εχει καν υποπλαισιο. Η γωνια και οι κουρμπες που χρειαζεται ο λαιμος της εξατμισης για να παει εκει και να κατσει δεν γινονται στην πραξη με τιποτα, στις 2 διαστασεις πολυ ομορφα το εκανε αλλα στις πραγματικες 3 δεν παιζει. Αλλα ακομα και αν γινει το θαυμα, ο λαιμος και το τελικο θα καψουν 100% το πλαινο πλαστικο. Ασε που το τελικο που δειχνουν ειναι μεγεθους παπιου, και πολυ λεω.
Προσπαθώ να βρω την ανάρτηση στο φατσομπουκι... Ευχαριστεί ένας Γερμαναράς την εταιρεία κλπ
Θα το βρω

Και εμένα μου φαίνεται δύσκολο, αλλά αυτή η κουρμπα στην βάση του ψαλιδιου είναι κουκλα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προσπαθώ να βρω την ανάρτηση στο φατσομπουκι... Ευχαριστεί ένας Γερμαναράς την εταιρεία κλπ
Θα το βρω

Και εμένα μου φαίνεται δύσκολο, αλλά αυτή η κουρμπα στην βάση του ψαλιδιου είναι κουκλα
Kαλα γενικα ειναι κουκλα το συνολο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Χαιρετώ σας σύντροχοι! Μόλις επέστρεψα απο τήν πρώτη βόλτα με το τενερέ. Έφυγα απο την αντιπροσωπεία στίς 12 και έφτασα σπίτι στις 8. Σύνολο 250 χλμ. Πήγα απο Πάτρα πρός Ναύπακτο έστριψα για γέφυρα Μπανιά απο έκει Ανάληψη/Θέρμο/Μέγα Δένδρο/Ταξιάρχης/Λαμπίρι/ Προυσός/Καρπενήσι/Ανατολική Φραγκίστα/Γέφυρα Επισκοπής /Άγιος Βλάσιος /Αγρίνιο. Έκανα 4 μισάωρες στάσεις ...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλη αρχη, καλώς τα δέχτηκες. Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις. Οι στάσεις ήταν γιατι πιάστηκε ο πισινό σου;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χαιρετώ σας σύντροχοι! Μόλις επέστρεψα απο τήν πρώτη βόλτα με το τενερέ. Έφυγα απο την αντιπροσωπεία στίς 12 και έφτασα σπίτι στις 8. Σύνολο 250 χλμ. Πήγα απο Πάτρα πρός Ναύπακτο έστριψα για γέφυρα Μπανιά απο έκει Ανάληψη/Θέρμο/Μέγα Δένδρο/Ταξιάρχης/Λαμπίρι/ Προυσός/Καρπενήσι/Ανατολική Φραγκίστα/Γέφυρα Επισκοπής /Άγιος Βλάσιος /Αγρίνιο. Έκανα 4 μισάωρες στάσεις ...
Σωραίος αγόρι μου!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Υπαρχουν λυσεις.
Πραγματικά η συγκεκριμένη λύση του CamelADV είναι οπτικά και λειτουργικά άρτια. Το κόστος της όμως δεν είναι, που είναι περίπου 400 δολάρια με ένα πολύ μέτριο σε ποιότητα τελικό. Επίσης επειδή το τελικό δεν έχει πιστοποίηση δεν μπορούν να το τοθετησουν σε χώρες της Ευρώπης. Αν το πούλαγε το κιτ χωρίς το τελικό θα το αγοραζα μάλλον και θα έβαζα ένα ελληνικό χειροποίητο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πραγματικά η συγκεκριμένη λύση του CamelADV είναι οπτικά και λειτουργικά άρτια. Το κόστος της όμως δεν είναι, που είναι περίπου 400 δολάρια με ένα πολύ μέτριο σε ποιότητα τελικό. Επίσης επειδή το τελικό δεν έχει πιστοποίηση δεν μπορούν να το τοθετησουν σε χώρες της Ευρώπης. Αν το πούλαγε το κιτ χωρίς το τελικό θα το αγοραζα μάλλον και θα έβαζα ένα ελληνικό χειροποίητο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν δείχνει δύσκολο από τις φώτο, να φτιαχτεί η συγκεκριμένη διαδρομή εξάτμισης.
Υπάρχει χωρος
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το δύσκολο Κώστα σε αυτό είναι η βάση στήριξης. Είναι από ένα κομμάτι αλουμίνιο, το οποίο αφου κοντυνεις τη βάση το βιδώνεις απάνω. Έτσι αλλάζει το σημείο στήριξης.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom