Yamaha T7 Tenere

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μιας και παρέλαβα σήμερα τον γρύλλο ανύψωσης είπα να μετρήσω το sag μιας και δεν το είχα κοιτάξει καθόλου. H ανάρτηση μπρός -πίσω είναι στίς στάνταρ ρυθμίσεις. Το στατικό πίσω είναι 2cm και το δυναμικό ,με εμένα και άλλα 17 κιλά πάνω στην μηχανή, είναι στα 6.5 cm. Ήμουν χωρίς την στολή γιαυτό είπα να προσομοιώσω το βάρος της στόλής , της εργαλειοθήκης και των πίσω κάγκελων που πρόκειται να βάλω. Πιστεύω ότι και με τις(υφασμάτινες) βάλιτσες γεμάτες ,αν το προφορτίσω 2-3 κλικ πάνω απο το στάνταρ θα είναι εντάξει και ίσως γλιτώσω την αλλαγή ελατηρίου . Το βάρος μου είναι 73 κιλά. Με το μπροστινό θα ασχοληθώ αύριο όπως και με το γρασσάρισμα του μοχλικού.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μιας και παρέλαβα σήμερα τον γρύλλο ανύψωσης είπα να μετρήσω το sag μιας και δεν το είχα κοιτάξει καθόλου. H ανάρτηση μπρός -πίσω είναι στίς στάνταρ ρυθμίσεις. Το στατικό πίσω είναι 2cm και το δυναμικό ,με εμένα και άλλα 17 κιλά πάνω στην μηχανή, είναι στα 6.5 cm. Ήμουν χωρίς την στολή γιαυτό είπα να προσομοιώσω το βάρος της στόλής , της εργαλειοθήκης και των πίσω κάγκελων που πρόκειται να βάλω. Πιστεύω ότι και με τις(υφασμάτινες) βάλιτσες γεμάτες ,αν το προφορτίσω 2-3 κλικ πάνω απο το στάνταρ θα είναι εντάξει και ίσως γλιτώσω την αλλαγή ελατηρίου . Το βάρος μου είναι 73 κιλά. Με το μπροστινό θα ασχοληθώ αύριο όπως και με το γρασσάρισμα του μοχλικού.
Το μηχανακι ειναι ταμαμ για το βαρος σου (το οποιο παιζει να το ειδα τελευταια φορα 5η δημοτικου στη ζυγαρια...) μην κανεις τιποτα με ελατηρια! Παιξε μονο με τις ρυθμισεις αποσβεσης!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωχ,αν ανοιγε θεμα εδω μεσα με κιλα , θα θελαμε ενα νοσοκομειο για τα εγκεφαλικα
Χωράνε οι ζυγαριές στο χώρο μας...? :roflmao:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τόσα χρόνια λάθος το έκανα.
Με μια νέα τεχνική που μου έδειξε μια φίλη, και εμένα γύρω στα 70 kg.με δείχνει...

:secret:





Στάλθηκε από τον ηλεκτρονικό μου ρουφιάνο χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
73 κιλά? Τι θράσος θεέ μου...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δετε τι λεει ο Γιουρκας Σεϊταριδης για το Τ700:
"Τοδωσα και σε φιλους μου εντουραδες που κατεβαινουν και σε αγωνες, και σε εναν-δυο συγκεκριμενους που ειναι αρρωστοι με μια αλλη εταιρια χωματινη :D και οταν το οδηγησανε απλα ξετρελλαθηκανε :cool:"
(τα emoticons δικα μου).

Και εχει και μια ενδιαφερουσα συνεντευξη με τον Σακη Συνιωρη.


 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δετε τι λεει ο Γιουρκας Σεϊταριδης για το Τ700:
"Τοδωσα και σε φιλους μου εντουραδες που κατεβαινουν και σε αγωνες, και σε εναν-δυο συγκεκριμενους που ειναι αρρωστοι με μια αλλη εταιρια χωματινη :D και οταν το οδηγησανε απλα ξετρελλαθηκανε :cool:"
(τα emoticons δικα μου).

Και εχει και μια ενδιαφερουσα συνεντευξη με τον Σακη Συνιωρη.


...ο παρουσιαστής λέει ότι το "κουμπί" απενεργοποίησης του ABS,
απενεργοποιεί το πίσω φρένο,
αλλά όχι το εμπρός,
ι σ χ ύ ε ι ;;;
/// Β
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι από το Rallye και μετά πατώντας το κουμπι απενεργοποίησης το διατηρει εκτος ακομα και οταν σου σβήσει και ξαναβαλεις μπρος. Αν γυρισεις ομως το κλειδι και ξανανοιξεις τοτε επανενεργοποιείται. Δεν ξερω αν στο μοντελο του 2021 απενεργοποιεί μόνο το πίσω. δε νομίζω...
 
Top Bottom