Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τελικά καλύτερα να μην έχεις λεφτά. Γιατί άμα έχεις αναρωτιέσαι ποιο να πάρω; μηπως να πάρω το ασπρο μαυρο κόκκινο ή το μαύρο; ή μηπως να πάρω την KTMάρα; ή το BMW ή να τα πάρω όλα; και κάπως έτσι καταλήγεις στο τρελάδικο...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
200mm διαδρομή έχει το απλό GS ,το adve έχει 220, το χωμάτινο 800Gs έχει 230 και 220, το KTM 790 R Έχει 240mm ! Οπότε θεωρώ λίγα τα 200mm οταν το παρουσιάζετε 50-50.
Το 790 είναι 2 κιλα παραπάνω 207 αλλά με 4 λιτρα παραπάνω καύσιμο έχει επίσης 96 άλογα και 9,6 κιλα ροπή σε σχέση με τα 6,8 του τενερε.
Εμφανισιακα μπροστά μ αρέσει πολύ καλύτερα το τενερε αλλά η σέλα και το πίσω μέρος τα θεωρώ πολύ λεπτά σε σχέση με το ΚΤΜ
Η τιμή θα κρίνει πολλά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για εμένα τα άλογα δεν έχουν καμία σημασία αν τα υπόλοιπα είναι ΟΚ (σε αυτή τη κατηγορία). Εκτός αν κάποιος μου πει πως με 75 άλογα δε μπορεί να ταξιδεύει με 160 χλμ στην Εθνική ή αν μου πει πως θα φοράει τακουνάτα και θα συνεχίζει να θέλει να ταξιδεύει με 160... Επίσης θα ήθελα να μου πει κάποιος αν πραγματικά πιστεύει πως η απουσία 20 αλόγων στο χώμα θα είναι στα αλήθεια πρόβλημα. Από περιέργεια ρωτάω.
Σημασία έχει η ροπή αλλά όχι μόνο, γιατί σημασία έχει και το πως κατανέμεται αυτή. Αν και μπορεί να υστερεί σε αριθμούς η Yamaha, με τον MT-07 -όπως και με τον MT-09- έχει κάνει θαύματα.
Επίσης κατά τη γνώμη μου το πολύ λεπτό τελείωμα πίσω αλλά και συνολικά η λεπτή σιλουέτα μόνο ως αρνητικό στοιχείο δεν μπορεί να θεωρηθεί. Αυτές τις μηχανές δεν τις φορτώνεις στη σχάρα αλλά με πλαϊνά σαμάρια γιατί αυτή είναι σωστότερη κατανομή βάρους αν θες να πηγαίνεις χωματάδες. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος πως θα μπορεί να δεχθεί και σχάρα πίσω, εδώ υπήρχε πρόβλεψη για το δικό μου 250αράκι με τη κυριολεκτικά μίνι ουρά.
Το θέμα ανάρτηση έχει να κάνει και με τη ποιότητα αλλά ειδικά στα χώματα και με τις ρυθμίσεις. Οπότε ας κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι να το δούμε στη πράξη και αν είναι σουμιές (που αποκλείεται να είναι) το κράζουμε όλοι μαζί παρέα. Μην λέμε όμως πως οι 20 και 21 πόντοι διαδρομής δεν φθάνουν για χωμάτινη χρήση σε ένα On/Off 700 κυβικών. Πάντως θα συμφωνήσω πως 2-3 πόντοι ακόμη θα ήταν καλοδεχούμενοι.

Ενδιαφέρον έχει η τοποθέτηση του Adrian Van Beveren από το 6.08 και μετά. Με όση ειλικρίνεια μπορεί να έχει ένας αναβάτης της Yamaha δεν ακούς και παραλογισμούς, ΟΚ σίγουρα τα στρογγυλεύει τα πράγματα αλλά μου φάνηκε πολύ κοντά στην αλήθεια ειδικά όταν ξεκινάει και λέει πως με τη συγκεκριμένη μηχανή μπορείς να πας σε όλα τα ήδη τερέν και έδειξε να το τονίζει επειδή όπως είπε "the spirit of this bike is not racing..."


Εδώ έχουμε περίπτωση Ευρω-Ιαπωνικής μάχης και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους πιστεύω πως το T7 θα υστερεί ελαφρώς στο χώμα σε σχέση με το 790, αλλά με 2-3 χιλιάρικα λιγότερα στη τιμή κτήσης θα προτιμούσα το Tenere που μου αρέσει και περισσότερο και είμαι σίγουρος πως μια χαρά θα καλύψει τις χωμάτινες ανησυχίες.

Και για να το απλοποιήσω, όσοι είχαν και έχουν Tenere 660 το οποίο το βάζουν και λίγο στο χώμα φαίνεται πως θα βρουν στο Τ7 όλα όσα τους έλειπαν και η Yamaha τους δίνει με περίσσια δόση γενναιοδωρίας.

Θα ήθελα το Τ7 να είναι πιο ready to race από το KTM; Φυσικά και θα ήθελα!
Θα ήθελα το 790 να είναι φθηνότερο και ομορφότερο; Φυσικά και θα ήθελα!

Περί ορέξεως ο λόγος....
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσωπικά ενοχλούμαι για την έλλειψη ρύθμισης συμπίεσης πίσω. ΠΟΣΟ στο διάολο στοιχίζει μιά βαλβίδα ακόμα δηλαδή και την τσιγκουνεύονται όχι μόνο σε αυτό αλλά και σε άλλα ακριβότερα μοντέλα. Για το θέμα αποσκευές, από το facebook του David Fretigne

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το Yamaha είναι πραγματικά ξεχωριστό και όμορφο. Ειδικά ο ασπρο κοκκινο μαυρος συνδυασμός αναδεικνύει μια σιλουέτα τύπου rallye. ενα middleweight rallye σε εμφανιση προσβάσιμο όμως σε περισσότερους και με ακομη περισσότερους συμβιβασμούς. Δυστυχως με ψηλή σέλα κι έτσι οπως τη βλέπω δε νομίζω να βγει καποια πιο χαμηλή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Προσωπικά ενοχλούμαι για την έλλειψη ρύθμισης συμπίεσης πίσω. ΠΟΣΟ στο διάολο στοιχίζει μιά βαλβίδα ακόμα δηλαδή και την τσιγκουνεύονται όχι μόνο σε αυτό αλλά και σε άλλα ακριβότερα μοντέλα. Για το θέμα αποσκευές, από το facebook του David Fretigne

Νομιζω ότι όσοι πραγματικά αγαπήσουν αυτή τη μηχανή και την επιλέξουν θα δώσουν τα 7-8 κατοστάρικα για ενα πληρως ρυθμιζόμενο αμορτισερ σε κάποια φάση. Μακάρι το μπροστά να είναι ρυθμιζόμενο πλήρως. Πιστευω οτι η Yamaha προκειμένου να κρατήσει το κοστος χαμηλά και μια τιμή π.χ. 10000 θα κανει αρκετους συμβιβασμους στα περιφερειακα και στα ηλεκτρονικα σε σχεση με την KTM, BMW και Ducati. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα καλό abs και πλήρως και ευκολα ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπρος πισω, παρά π.χ. φουλ ηλεκτρονικά και μια ανάρτηση με προεπιλεγμένες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το Yamaha είναι πραγματικά ξεχωριστό και όμορφο. Ειδικά ο ασπρο κοκκινο μαυρος συνδυασμός αναδεικνύει μια σιλουέτα τύπου rallye. ενα middleweight rallye σε εμφανιση προσβάσιμο όμως σε περισσότερους και με ακομη περισσότερους συμβιβασμούς. Δυστυχως με ψηλή σέλα κι έτσι οπως τη βλέπω δε νομίζω να βγει καποια πιο χαμηλή.
Οι Γερμανοί του Motorrad πιστεύουν πως θα στοιχίζει από 10.000 μέχρι 11.500.


Εγώ πάντως θα περιμένω να δω τα χρώματα του 2021 :wtng:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομιζω ότι όσοι πραγματικά αγαπήσουν αυτή τη μηχανή και την επιλέξουν θα δώσουν τα 7-8 κατοστάρικα για ενα πληρως ρυθμιζόμενο αμορτισερ σε κάποια φάση. Μακάρι το μπροστά να είναι ρυθμιζόμενο πλήρως. Πιστευω οτι η Yamaha προκειμένου να κρατήσει το κοστος χαμηλά και μια τιμή π.χ. 10000 θα κανει αρκετους συμβιβασμους στα περιφερειακα και στα ηλεκτρονικα σε σχεση με την KTM, BMW και Ducati. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα καλό abs και πλήρως και ευκολα ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπρος πισω, παρά π.χ. φουλ ηλεκτρονικά και μια ανάρτηση με προεπιλεγμένες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.
"το κόστος χαμηλά" κοροϊδευόμαστε. (καταλαβαίνω πως το λες, απλά δεν συμφωνώ με την λογική των Ιαπώνων λογιστών)
Δηλαδή πες ότι έχει 10 ευρώ μιά βαλβίδα με την τοποθέτηση και την έξτρα κατεργασία στο αμορτισέρ, στα 3000 μηχανάκια που θέλει να φτιάξει ο μάνατζερ της ευρώπης πριν ξεκινήσουν οι πωλήσεις (δηλώσεις στο περιοδικό μοτό αν θυμάμαι σωστά) γλίτωσαν δηλαδή ΤΡΕΙΣ ολόκληρες μοτοσικλέτες σε κόστος. Wow θα έλεγε ο μπλαζέ πρώην υπουργός...

Εν τω μεταξύ αν ξεκινήσεις με το βάλε αμορτισέρ, βάλε στεφάνια excel, παίρνεις το 790 στα ίδια λεφτά στο τέλος.

Μάιο διάβασα ότι ξεκινάνε πωλήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι προφανές πως κάθε κατασκευαστής τιμά και ακολουθεί την γραμμή του..

Σαφώς και η yamaha θα έβγαζε ένα Tenere λιγότερο πολεμικό απο την KTM με το 790, το Tenere ουσιαστικά υπηρετεί και ακολουθεί το Concept CRF1000 και γενικότερα την Ιαπωνική φιλοσοφία. . Και ομολογώ πως εν τέλει η Yamaha εκανε υπέρβαση..! Ας δούμε το άλμα που έγινε απο το μοντέλο που αντικαθιστά, το 660!! Μιλάμε για άλμα! Εμφανισιακό, μοτερικά, περιφερειακά, είναι όλα ένα άλμα μπροστά και αν και δεν είναι τελικά όσο πολεμικό είναι το KTM μέσα μας οι περισότεροι ξέρουμε πως οι μοτοσυκλέτες μπορούν να έχουν πολλά χαρίσματα διαφορετικά η μία απο την άλλη.

Είναι ανούσιο να συζητάμε για τους 1 ή 2 πόντους διαδρομής στην ανάρτηση που θα μας άρεσαν περισσότερο, δεν τους τσιγγουνεύτηκαν προφανώς απλα΄εκεί κατέληξαν στο στήσιμο που έκαναν στην μηχανή για την συμπεριφορά που ήθελαν να πετύχουν.

Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι εγώ λέω με την τροπή που πήραν τα πράγματα εμείς οι φίλοι του Adventure Riding..

Πριν λίγα χρόνια μας είχαν ξεχάσει!! Όλες οι νεες μοτοσυκλέτες το γύριζαν στο ON!! Ας θυμηθούμε την απογοήτευση μας μόλις σταμάτησε το Concept 990 η ΚΤΜ και η μοτοσυκλέτα που είχε να παρουσιάσει σαν αντικαταστάτη ήταν ένα ασφάλτινο 1050! Ας δούμε τα χρόνια που είχε παρατημμένο το Tenere η Yamaha! Ας δούμε πόσα χρόνια κουβεντιάζαμε για το Africa Που κάποια στιγμή θα αναστηθεί!

Και τώρα έχεις επιλογές με γνήσια χωμάτινα γονίδια! Africa, Tenere, 790, 850GS, 1090R, και φυσικά ευτυχώς συνεχίζει ακάθεκτο το 690 κλπ κλπ.

Μέρες χαράς για εμάς λοιπόν αυτή η EICMA και ας έχει και 2 πόντους λιγότερους το Tenere απ ότι το είχαμε ονειρευτεί! Τουλάχιστον είναι εδώ και είναι αυτό που πρέπει.

Και το 790 ακριβό θα είναι αλλα΄είναι αυτό που πρέπει.. Ένα μηχανάκι on-off σχεδόν όπως θα το φτιάχναμε εμείς και θα το γουστάραμε! Όχι να διαβάζουμε τοπικ με πατέντες για το πως να κάνεις πιο χωμάτινο ένα Versys, τον γητευτή των βουνών που έλεγαν και στις διαφημίσεις,χαχα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πιστεύω ότι η Yamaha έκανε καλή δουλειά...στα χαρτιά πάντοτε... γιατί ακόμα δεν το οδηγήσαμε, αλλά προσωπικά καλύτερα που το Tenere 700 δεν είναι 790 R. Καθε εταιρια πρέπει να εχει τη δική της φιλοσοφία και τη δική της εκδοχή. όσο μεγαλύτερη ποικιλομορφία τόσο το καλύτερο.
 

dimitris_

Μέλος
Περιοχή
Ξανθη
Όνομα
Dimitris
Μοτό
xt660z, '08
Καλητερα από το 790 ως προς τι;
Αν εννοείς τα κιλά το γιαμαχα είναι 205 και το κτμ 187 στεγνά και τα δυο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ως προς τίποτα.
Έτσι το έγραψα για να τσιμπίσετε οι ΚΤΜαδες......;) :D:D:D:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παλικάρια όσοι πιστεύετε ότι τα 70 άλογα στο χώμα είναι λίγα, να το κοιτάξετε...εκτός αν είστε ντακαρισιοι και δεν εννοώ το αυτοκόλλητο Dakar στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Παλικάρια όσοι πιστεύετε ότι τα 70 άλογα στο χώμα είναι λίγα, να το κοιτάξετε...εκτός αν είστε ντακαρισιοι και δεν εννοώ το αυτοκόλλητο Dakar στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Λίγα είναι θελουμε κι άλλο γκαζιιιιιι πολύχρονος κάπτεν επι τις ευκαιρίας


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Πιστεύω ότι η Yamaha έκανε καλή δουλειά...στα χαρτιά πάντοτε... γιατί ακόμα δεν το οδηγήσαμε, αλλά προσωπικά καλύτερα που το Tenere 700 δεν είναι 790 R. Καθε εταιρια πρέπει να εχει τη δική της φιλοσοφία και τη δική της εκδοχή. όσο μεγαλύτερη ποικιλομορφία τόσο το καλύτερο.
Amen to that!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Παλικάρια όσοι πιστεύετε ότι τα 70 άλογα στο χώμα είναι λίγα, να το κοιτάξετε...εκτός αν είστε ντακαρισιοι και δεν εννοώ το αυτοκόλλητο Dakar στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για μηχανάκι 50-50. Άρα ΔΕΝ μιλάμε για "70 άλογα στο χώμα", μιλάμε για "70 άλογα γενικώς". Και για On και για Off και για φόρτωμα και για χιλιόμετρα και για δικαβαλιά και και και, εφόσον υποτίθεται ότι ψάχνουμε το απόλυτο all-in-one.

Και δεύτερον, μια χαρά φαίνεται το μηχανάκι και είναι και πανέμορφο. Σχολιάσαμε ως προς τα άλογα γιατί μας τσίγκλισε η μουσίτσα ο @dimitris_ ότι το yamaha φαίνεται καλύτερο. Ε, προσπαθήσαμε κι εμείς να καταλάβουμε που ακριβώς είναι καλύτερο, μήπως τυχόν ήταν προσόν η μικρότερη ιπποδύναμη :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λίγα είναι θελουμε κι άλλο γκαζιιιιιι πολύχρονος κάπτεν επι τις ευκαιρίας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστω πολύ φιλαράκι μου!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom