al800
Μέλος
Τελικά καλύτερα να μην έχεις λεφτά. Γιατί άμα έχεις αναρωτιέσαι ποιο να πάρω; μηπως να πάρω το ασπρο μαυρο κόκκινο ή το μαύρο; ή μηπως να πάρω την KTMάρα; ή το BMW ή να τα πάρω όλα; και κάπως έτσι καταλήγεις στο τρελάδικο...
Και καμία 25ρια άλογα δυνατότεροTo Tenere 700 είναι 205...ready to race...Το KTM είναι 187 χωρίς τα καύσιμα. 20 λίτρα x 0.75=15 κιλα αρα γυρω στα 205 κι αυτό.
Νομιζω ότι όσοι πραγματικά αγαπήσουν αυτή τη μηχανή και την επιλέξουν θα δώσουν τα 7-8 κατοστάρικα για ενα πληρως ρυθμιζόμενο αμορτισερ σε κάποια φάση. Μακάρι το μπροστά να είναι ρυθμιζόμενο πλήρως. Πιστευω οτι η Yamaha προκειμένου να κρατήσει το κοστος χαμηλά και μια τιμή π.χ. 10000 θα κανει αρκετους συμβιβασμους στα περιφερειακα και στα ηλεκτρονικα σε σχεση με την KTM, BMW και Ducati. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα καλό abs και πλήρως και ευκολα ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπρος πισω, παρά π.χ. φουλ ηλεκτρονικά και μια ανάρτηση με προεπιλεγμένες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.Προσωπικά ενοχλούμαι για την έλλειψη ρύθμισης συμπίεσης πίσω. ΠΟΣΟ στο διάολο στοιχίζει μιά βαλβίδα ακόμα δηλαδή και την τσιγκουνεύονται όχι μόνο σε αυτό αλλά και σε άλλα ακριβότερα μοντέλα. Για το θέμα αποσκευές, από το facebook του David Fretigne
Οι Γερμανοί του Motorrad πιστεύουν πως θα στοιχίζει από 10.000 μέχρι 11.500.Το Yamaha είναι πραγματικά ξεχωριστό και όμορφο. Ειδικά ο ασπρο κοκκινο μαυρος συνδυασμός αναδεικνύει μια σιλουέτα τύπου rallye. ενα middleweight rallye σε εμφανιση προσβάσιμο όμως σε περισσότερους και με ακομη περισσότερους συμβιβασμούς. Δυστυχως με ψηλή σέλα κι έτσι οπως τη βλέπω δε νομίζω να βγει καποια πιο χαμηλή.
"το κόστος χαμηλά" κοροϊδευόμαστε. (καταλαβαίνω πως το λες, απλά δεν συμφωνώ με την λογική των Ιαπώνων λογιστών)Νομιζω ότι όσοι πραγματικά αγαπήσουν αυτή τη μηχανή και την επιλέξουν θα δώσουν τα 7-8 κατοστάρικα για ενα πληρως ρυθμιζόμενο αμορτισερ σε κάποια φάση. Μακάρι το μπροστά να είναι ρυθμιζόμενο πλήρως. Πιστευω οτι η Yamaha προκειμένου να κρατήσει το κοστος χαμηλά και μια τιμή π.χ. 10000 θα κανει αρκετους συμβιβασμους στα περιφερειακα και στα ηλεκτρονικα σε σχεση με την KTM, BMW και Ducati. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα καλό abs και πλήρως και ευκολα ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπρος πισω, παρά π.χ. φουλ ηλεκτρονικά και μια ανάρτηση με προεπιλεγμένες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.
Ως προς τίποτα.Καλητερα από το 790 ως προς τι;
Αν εννοείς τα κιλά το γιαμαχα είναι 205 και το κτμ 187 στεγνά και τα δυο
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ως προς τίποτα.
Έτσι το έγραψα για να τσιμπίσετε οι ΚΤΜαδες......
Λίγα είναι θελουμε κι άλλο γκαζιιιιιι πολύχρονος κάπτεν επι τις ευκαιρίαςΠαλικάρια όσοι πιστεύετε ότι τα 70 άλογα στο χώμα είναι λίγα, να το κοιτάξετε...εκτός αν είστε ντακαρισιοι και δεν εννοώ το αυτοκόλλητο Dakar στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Amen to that!Πιστεύω ότι η Yamaha έκανε καλή δουλειά...στα χαρτιά πάντοτε... γιατί ακόμα δεν το οδηγήσαμε, αλλά προσωπικά καλύτερα που το Tenere 700 δεν είναι 790 R. Καθε εταιρια πρέπει να εχει τη δική της φιλοσοφία και τη δική της εκδοχή. όσο μεγαλύτερη ποικιλομορφία τόσο το καλύτερο.
Αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για μηχανάκι 50-50. Άρα ΔΕΝ μιλάμε για "70 άλογα στο χώμα", μιλάμε για "70 άλογα γενικώς". Και για On και για Off και για φόρτωμα και για χιλιόμετρα και για δικαβαλιά και και και, εφόσον υποτίθεται ότι ψάχνουμε το απόλυτο all-in-one.Παλικάρια όσοι πιστεύετε ότι τα 70 άλογα στο χώμα είναι λίγα, να το κοιτάξετε...εκτός αν είστε ντακαρισιοι και δεν εννοώ το αυτοκόλλητο Dakar στη ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστω πολύ φιλαράκι μου!Λίγα είναι θελουμε κι άλλο γκαζιιιιιι πολύχρονος κάπτεν επι τις ευκαιρίας
Sent from my iPhone using Tapatalk