Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα Michelin Tracker τα εχει φορέσει κάνεις, να πει εντυπώσεις, είναι και σε καλή τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Τα Michelin Tracker τα εχει φορέσει κάνεις, να πει εντυπώσεις, είναι και σε καλή τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Τα φοράω εγώ στο 690
Αλλά κάνει μόνο για λάσπη και μαλακό χώμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τα Michelin Tracker τα εχει φορέσει κάνεις, να πει εντυπώσεις, είναι και σε καλή τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Για μπροστινό το είχα στο Τ7 στο περσινό trophy και ήταν θαυμάσιο στο χώμα, και πολύ καλύτερο απ ότι περίμενα από ένα τέτοιο λάστιχο στην άσφαλτο.
Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση σε βρεγμένο ασφαλτινο κομμάτι που το πίεσα, και ενώ περίμενα ότι θα χαζογλισταει παντού, ήταν αξιοπρεπεστατο, για τρακτερωτό λάστιχο.
Για το πίσω αν και η τιμή ακούγεται δελεαστική, θα φαγωθει πολύ γρήγορα σε ένα βαρύ μηχανάκι σαν το T7, και σαν κόστος χρησης δεν είναι όσο φτηνό φαίνεται αρχικά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατοχοι Τ700, καλωσορισατε στο προβλημα των χωματινων ελαστικων για μηχανακι με 150-18 πισω λαστιχο που ειναι πανω απο 200 κιλα γεματο και που μπορει να ταξιδεψει ανετα και με συνεχη 150-160χμω στην ασφαλτο. Και που το πισω λαστιχο πρεπει να ειναι και σχετικα μαλακο ωστε να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Εχω το ιδιο προβλημα με το CRF1000 και δεν εχω βρει ακομα ακρη :rolleyes:

Για μπροστα δεν υπαρχει προβλημα, εχω χρησιμοποιησει ΜΤ21 και TKC80 με επιτυχια, ΜΤ21 για τις λασπες του χειμωνα και TKC80 σαν all-rounder που μπορει να τοχει καποιος μονιμα πανω, ακομη και για καθημερινο commuting σε ασφαλτο πολης. Το προβλημα ειναι το πισω. Τους καλοκαιρινους μηνες εχω χρησιμοποιησει το συνδυασμο TKC80 μπροστα - Pirelli STR πισω με πολυ καλα αποτελεσματα (το μπροστα STR δεν κανει για οτιδηποτε πιο απαιτητικο στο χωμα, ακομη και το καλοκαιρι). Τον τελευταιο χειμωνα πριν το lockdown τον εβγαλα με ΜΤ21 μπροστα και TKC80 πισω, το τελευταιο ειναι μεν ακριβο αλλα αν το "φυλαξει" κανεις στην ασφαλτο βγαζει ικανοποιητικα χμ και εχει το πλεονεκτημα οτι (ξε-)ζανταρεται πανευκολα. Αλλο λαστιχο που θαβαζα πισω ειναι το MITAS E-09 με μπροστινο MT21 (ή και TKC80). Αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να βρει κανεις το μη-Dakar στην Ελλαδα και εχω διαβασει οτι ακομη και το απλο ειναι δυσκολο να βγει/μπει με λεβιεδες. Απο την αλλη, αν το παρει κανεις αποφαση οτι ενα καρφι πιθανα θα του τελειωσει τη μερα (ή 2ημερο αν ειναι σ/κ, γιατι που να βρεις βουλκανιζατερ για μοτο), τοτε Ε09 Dakar (ή και Dunlop D908) ειναι πιθανη επιλογη για πισω. Αναφερω τα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησει / με εχουν απασχολησει.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Κατοχοι Τ700, καλωσορισατε στο προβλημα των χωματινων ελαστικων για μηχανακι με 150-18 πισω λαστιχο που ειναι πανω απο 200 κιλα γεματο και που μπορει να ταξιδεψει ανετα και με συνεχη 150-160χμω στην ασφαλτο. Και που το πισω λαστιχο πρεπει να ειναι και σχετικα μαλακο ωστε να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Εχω το ιδιο προβλημα με το CRF1000 και δεν εχω βρει ακομα ακρη :rolleyes:

Για μπροστα δεν υπαρχει προβλημα, εχω χρησιμοποιησει ΜΤ21 και TKC80 με επιτυχια, ΜΤ21 για τις λασπες του χειμωνα και TKC80 σαν all-rounder που μπορει να τοχει καποιος μονιμα πανω, ακομη και για καθημερινο commuting σε ασφαλτο πολης. Το προβλημα ειναι το πισω. Τους καλοκαιρινους μηνες εχω χρησιμοποιησει το συνδυασμο TKC80 μπροστα - Pirelli STR πισω με πολυ καλα αποτελεσματα (το μπροστα STR δεν κανει για οτιδηποτε πιο απαιτητικο στο χωμα, ακομη και το καλοκαιρι). Τον τελευταιο χειμωνα πριν το lockdown τον εβγαλα με ΜΤ21 μπροστα και TKC80 πισω, το τελευταιο ειναι μεν ακριβο αλλα αν το "φυλαξει" κανεις στην ασφαλτο βγαζει ικανοποιητικα χμ και εχει το πλεονεκτημα οτι (ξε-)ζανταρεται πανευκολα. Αλλο λαστιχο που θαβαζα πισω ειναι το MITAS E-09 με μπροστινο MT21 (ή και TKC80). Αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να βρει κανεις το μη-Dakar στην Ελλαδα και εχω διαβασει οτι ακομη και το απλο ειναι δυσκολο να βγει/μπει με λεβιεδες. Απο την αλλη, αν το παρει κανεις αποφαση οτι ενα καρφι πιθανα θα του τελειωσει τη μερα (ή 2ημερο αν ειναι σ/κ, γιατι που να βρεις βουλκανιζατερ για μοτο), τοτε Ε09 Dakar (ή και Dunlop D908) ειναι πιθανη επιλογη για πισω. Αναφερω τα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησει / με εχουν απασχολησει.
Η αλήθεια είναι ότι τώρα παίρνω μυρωδιά τι γίνεται. Ωραίο και περιεκτικό ποστ Γιώργο!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Κατοχοι Τ700, καλωσορισατε στο προβλημα των χωματινων ελαστικων για μηχανακι με 150-18 πισω λαστιχο που ειναι πανω απο 200 κιλα γεματο και που μπορει να ταξιδεψει ανετα και με συνεχη 150-160χμω στην ασφαλτο. Και που το πισω λαστιχο πρεπει να ειναι και σχετικα μαλακο ωστε να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Εχω το ιδιο προβλημα με το CRF1000 και δεν εχω βρει ακομα ακρη :rolleyes:

Για μπροστα δεν υπαρχει προβλημα, εχω χρησιμοποιησει ΜΤ21 και TKC80 με επιτυχια, ΜΤ21 για τις λασπες του χειμωνα και TKC80 σαν all-rounder που μπορει να τοχει καποιος μονιμα πανω, ακομη και για καθημερινο commuting σε ασφαλτο πολης. Το προβλημα ειναι το πισω. Τους καλοκαιρινους μηνες εχω χρησιμοποιησει το συνδυασμο TKC80 μπροστα - Pirelli STR πισω με πολυ καλα αποτελεσματα (το μπροστα STR δεν κανει για οτιδηποτε πιο απαιτητικο στο χωμα, ακομη και το καλοκαιρι). Τον τελευταιο χειμωνα πριν το lockdown τον εβγαλα με ΜΤ21 μπροστα και TKC80 πισω, το τελευταιο ειναι μεν ακριβο αλλα αν το "φυλαξει" κανεις στην ασφαλτο βγαζει ικανοποιητικα χμ και εχει το πλεονεκτημα οτι (ξε-)ζανταρεται πανευκολα. Αλλο λαστιχο που θαβαζα πισω ειναι το MITAS E-09 με μπροστινο MT21 (ή και TKC80). Αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να βρει κανεις το μη-Dakar στην Ελλαδα και εχω διαβασει οτι ακομη και το απλο ειναι δυσκολο να βγει/μπει με λεβιεδες. Απο την αλλη, αν το παρει κανεις αποφαση οτι ενα καρφι πιθανα θα του τελειωσει τη μερα (ή 2ημερο αν ειναι σ/κ, γιατι που να βρεις βουλκανιζατερ για μοτο), τοτε Ε09 Dakar (ή και Dunlop D908) ειναι πιθανη επιλογη για πισω. Αναφερω τα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησει / με εχουν απασχολησει.
Mitas e12
Είναι πρακτικά το ίδιο λάστιχο με το e09 (με ελάχιστα πιο αραιά τακούνια) αλλά έχει πιο μαλακό σκελετό.
Δύσκολο να το βρεις στην Ελλάδα.
Η αντιπροσωπεία της Μιτας εδώ είναι κάποιος Πατμανίδης που δε απαντάει σε emails και το site τους είναι για γέλια.
Το έχω βρει σε άλλα site που στέλνουν στην Ελλάδα αλλά με τελικό κόστος γύρω στα €150 για το 140/80-18 απλα δεν αξίζει.
Μήπως να ψαχτουμε να κάναμε μια ομαδική για mitas e - 12 ?
Ενα αλλο που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι τα pirelli scorpion rally.
Η Αυστραλεζικη Motoz φτιάχνει κάποια ενδιαφέροντα λάστιχα αλλά στην Ευρώπη είναι πανάκριβα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... Απο την αλλη, αν το παρει κανεις αποφαση οτι ενα καρφι πιθανα θα του τελειωσει τη μερα (ή 2ημερο αν ειναι σ/κ, γιατι που να βρεις βουλκανιζατερ για μοτο), τοτε Ε09 Dakar (ή και Dunlop D908) ειναι πιθανη επιλογη για πισω...
Ερώτηση του "αρχάριου" :
tubeless ζάντα, αποτελεί λύση ;;; (ακριβή μεν βραχυπρόθεσμα, ίσως μακροπρόθεσμα να αξίζει)
/// Β
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ενα αλλο που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι τα pirelli scorpion rally.
Η Αυστραλεζικη Motoz φτιάχνει κάποια ενδιαφέροντα λάστιχα αλλά στην Ευρώπη είναι πανάκριβα.
το pirelli scorpion rally λέγεται ότι είναι κορυφή για στεγνό χώμα και άμμο
αλλά είναι ακριβό και ακούγεται πάρα πολύ μετά τα 80 χλμ
(θέλω να το βάλω κι εγω στο 701 γι'αυτό το έχω ψάξει τόσο πολυ)

Η Μοτοζ δεν είναι ακριβή γιατί μπορείς να φέρεις από Ολλανδία και Πολωνία με μικρό κόστος στα μεταφορικά, που θα γίνει απόσβεση κατευθείαν μιας και κρατάνε αρκετά περισσότερα από άλλα λάστιχα.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι περιζήτητα και δεν υπάρχουν πουθενά...
Παράγονται Ταϊλάνδη και μετά στέλνονται Αυστραλία και από εκεί σε όλο τον κόσμο <- εγκυκλοπαιδική πληροφορία :)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Mitas e12
Είναι πρακτικά το ίδιο λάστιχο με το e09 (με ελάχιστα πιο αραιά τακούνια) αλλά έχει πιο μαλακό σκελετό.
Θενξ για την πληροφορία περι e12!
έχει πράσινη γραμμή αντί για την κίτρινη των dakar εκδόσεων.
Επειδή θα χρειαστώ πίσω λάστιχο σύντομα μπορεί να πάρω αυτό και να το ταιριάξω με το TKC80 μπροστά
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ερώτηση του "αρχάριου" :
tubeless ζάντα, αποτελεί λύση ;;; (ακριβή μεν βραχυπρόθεσμα, ίσως μακροπρόθεσμα να αξίζει)
/// Β
Αν και ειμουνα υπερ των tube-type ελαστικων για χωμα (αλλα με μηχανακια με πισω λαστιχο το πολυ 130 και για τα οποια παιζουν πιο μαλακα πισω λαστιχα, πχ D606, MT21, TKC80, T63 στο παρελθον κλπ.), μετα την εμπειρια με σχετικα σκληρα 150αρια λαστιχα στο CRF1000 αλλαξα γνωμη. Και νομιζω οτι tubeless ζαντα χρειαζεται κυριως το πισω γιατι για το μπροστα 90αρι λαστιχο δεν ειναι προβλημα ν'αλλαξει κανεις τη σαμπρελα με λεβιεδες.

Υπαρχουν διάφορες λυσεις για να γινει ο πισω τροχος tubeless και εχουν γραφτει πολλα αλλου, θα πω μονο οτι εχοντας ψαξει αρκετα νομιζω οτι η λυση της ιταλικης bartubeless ειναι σχετικα αξιοπιστη και φτηνη για τον πισω τροχο - 160€ με αποστολη/επιστροφη ζαντας απο Ελλαδα την τελευταια φορα που ρωτησα. Καθως εχω δυο πισω τροχους για το CRF, θα μετατρεψω οπωσδηποτε τον ενα σε tubeless ωστε να μην εχω αυτη την εγνοια του τι λαστιχο να βαλω, ιδιως χωματινο.

EDIT: για να γινει και ο μπροστα τροχος tubeless πρεπει ν'αλλαξει η ζαντα με ειδικη που εχει rim locks (δηλ. αυλακια στις ακρες οπου "πιανει" το TL λαστιχο), οποτε η αντιστοιχη μετατροπη ειναι της ταξης του 500αρικου τουλαχιστο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Οσο αφορα μεχρι στιγμης τα ελαστικα μου στο Τ7.
Εξαρχης οταν το πηρα εβγαλα κατευθειαν τα Str βαζοντας τα shinko να τα δοκιμασω για πρωτη φορα οπου μετα την 1 χωματινη τα εβγαλα τρεχοντας .
Εντελως ακυρα και ακρως επικινδυνα σε λιγο λασπη και φυσικα οταν πιεσεις παραπανω το μηχανακι.
Ετσι λοιπον αποφασισα να ξαναβαλω τα ANLAS CAPRA X οπου χρησιμοποιω γυρω στα 5 χρονια.
ευχαριστημενος οπως το περιμενα παντου λιγο στον πηλο λασπη στομωνει το μπροστινο.
Κατα τα αλλα μια χαρα και value for money ελαστικο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οσο αφορα μεχρι στιγμης τα ελαστικα μου στο Τ7.
Εξαρχης οταν το πηρα εβγαλα κατευθειαν τα Str βαζοντας τα shinko να τα δοκιμασω για πρωτη φορα οπου μετα την 1 χωματινη τα εβγαλα τρεχοντας .
Εντελως ακυρα και ακρως επικινδυνα σε λιγο λασπη και φυσικα οταν πιεσεις παραπανω το μηχανακι.
Ετσι λοιπον αποφασισα να ξαναβαλω τα ANLAS CAPRA X οπου χρησιμοποιω γυρω στα 5 χρονια.
ευχαριστημενος οπως το περιμενα παντου λιγο στον πηλο λασπη στομωνει το μπροστινο.
Κατα τα αλλα μια χαρα και value for money ελαστικο
Το οποίο Capra μοιάζει στο παλιό καλό carro T, από τα καλύτερα για βαριά on off.
Που το βρίσκεις Μάνο?
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Το οποίο Capra μοιάζει στο παλιό καλό carro T, από τα καλύτερα για βαριά on off.
Που το βρίσκεις Μάνο?
Τα φερνει ο φιλος μας Γαβριηλ εδω στη Λαρισα .......
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχω ακουσει παντως οτι και τα Anakee Wild ειναι σκληρα και δυσκολα στο βγαλε-βαλε, αν και δεν εχω δει γραμμενο κατι συγκεκριμενο καπου.
Επιβεβαιωνω οτι το anakee wild ειναι πολυ σκληρο Παρα πολυ σκληρο!
Αυτο το συμπερασμα εβγαλα μετα το με πολυ κοπο και ιδρωτα περασμα στην ζαντα του τρανσαλπ ενος μπροστινου 90/90/21
Δεν θα ηθελα με τιποτα λοιπον με ενα τετοιο λαστιχο να αναγκαστω να αλλαξω σαμπρελα Ποσο μαλλον αν μιλαμε για τον πισω τροχο

Επισης σημαντικοτατο!!
Διαπιστωσα κρατωντας το στο χερι ακομα οτι ειναι απιστευτα βαρυ! Σε τετοιο μαλιστα σημειο ωστε η αδρανεια του κατα την αλλαγη πορειας να ειναι εντονα εμφανης
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Διαπιστωσα κρατωντας το στο χερι ακομα οτι ειναι απιστευτα βαρυ! Σε τετοιο μαλιστα σημειο ωστε η αδρανεια του κατα την αλλαγη πορειας να ειναι εντονα εμφανης
Το επιβεβαιωνω, εχω ΜΤ21 σε δευτερες ζαντες και ειναι αρκετα βαρυτερο. Λογικα η τεχνολογια ραντιαλ που εχουν τα Anakee εχει τα συν και τα πλην.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως όσοι βάζετε τα μηχανάκια χώμα και υποστηρίζετε τα tubeless ελαστικά, θα πρέπει να έχετε και στεφάνια με καλή αντοχη γιατι αν σε κάνα κοτρώνι την ακούσει το χείλος και σπάσει η σφράγιση, σι γιου λέιτα αλιγκέιτα...
Προσωπικά μόνο σαμπρέλα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στην παρακάτω φώτο το στεφάνι έγινε τριαντάφυλλο αλλά το λαστιχο δεν έχασε καθόλου αέρα, με πήγε κανονικά σπίτι.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως όσοι βάζετε τα μηχανάκια χώμα και υποστηρίζετε τα tubeless ελαστικά, θα πρέπει να έχετε και στεφάνια με καλή αντοχη γιατι αν σε κάνα κοτρώνι την ακούσει το χείλος και σπάσει η σφράγιση, σι γιου λέιτα αλιγκέιτα...
Προσωπικά μόνο σαμπρέλα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στην παρακάτω φώτο το στεφάνι έγινε τριαντάφυλλο αλλά το λαστιχο δεν έχασε καθόλου αέρα, με πήγε κανονικά σπίτι.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός... Αλλά δεν έχουν όλοι τέτοια στεφανια
Μάλλον μόνο η σκατεμ το έχει καταφερει
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα στεφάνια της ΚΤΜ είναι για το πεο αλλά γενικά ένα στεφάνι τρώει τρελές σφαλιάρες στο χώμα. Προσωπικά δε θα το ρίσκαρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα μπροστινα tubeless στεφανια οπως της σκατεμ αν προσέξετε ειναι πολυ πιο φαρδια απο τα αντιστοιχα σαμπρελατα, για να χωρεσει και το χείλος ασφαλείας. Αν παρατηρήσετε ενα μπροστινο απο 21" 1Χ90 με πχ TKC80 θα δειτε ποσο πιο πλατυ κάθεται πανω στη ζαντα.

Επειδη ειναι και πιο πλατιες λοιπον , με μεγαλυτερη αποσταση του χείλους από το κεντρο που ειναι οι ακτίνες, είναι και πιο εύκολο να τσακισουν. Συν το οτι οι πρωτες ειδικα ηταν απο βούτυρο, ε, δε θελει και πολυ.
 
Top Bottom