Yamaha T7 Tenere

ilikeyourbike

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Monster 620
Καλημέρα, τα τελευταία χρόνια βάζω στο Transalp τα Mitas E09, τα απλά, όχι τα Dakar, σε βουλκανιζατερ στην Καλλιθέα. Στις 3 από τις 4 αλλάγες που έχω κάνει τα είχε άμεσα διαθέσιμα (την επόμενη μέρα δηλαδη). Δεν ξέρω αν θα συνέβαινε το ίδιο και σε άλλες διαστάεεις αλλά αν θέλει κάποιος μπορώ να του δώσω τα στοιχεία του συγκεκριμένου καταστήματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα στεφάνια της ΚΤΜ είναι για το πεο αλλά γενικά ένα στεφάνι τρώει τρελές σφαλιάρες στο χώμα. Προσωπικά δε θα το ρίσκαρα.
Είναι ευκολία να μην σε έχει πιάσει λάστιχο ποτέ με τα toubless λάστιχα του gs
Είναι θέμα ποιότητας ζαντας καπτεν
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είναι ευκολία να μην σε έχει πιάσει λάστιχο ποτέ με τα toubless λάστιχα του gs
Είναι θέμα ποιότητας ζαντας καπτεν
Βέβαια το λεω και πιο πάνω καρδιά μου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αμάν μαρή με τα τζιές, εδώ είναι γιαμαχα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πάντως όσοι βάζετε τα μηχανάκια χώμα και υποστηρίζετε τα tubeless ελαστικά, θα πρέπει να έχετε και στεφάνια με καλή αντοχη γιατι αν σε κάνα κοτρώνι την ακούσει το χείλος και σπάσει η σφράγιση, σι γιου λέιτα αλιγκέιτα...
Συμφωνω απολυτα για το μπροστινο. Αλλα το πισω τρωει λιγοτερο ζορι και ειναι και λογω διαστασης πιο rigid/ανθεκτικο, οποτε αν η ζαντα ειναι καλης ποιοτητας/αντοχης, πχ DID, τοτε δε νομιζω να υπαρξει προβλημα. Οπως ειπα, εχω σκοπο να το δοκιμασω στη μια πισω ζαντα του CRF1000, stay tuned.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οσο αφορα μεχρι στιγμης τα ελαστικα μου στο Τ7.
...
Ετσι λοιπον αποφασισα να ξαναβαλω τα ANLAS CAPRA X οπου χρησιμοποιω γυρω στα 5 χρονια.
ευχαριστημενος οπως το περιμενα παντου λιγο στον πηλο λασπη στομωνει το μπροστινο.
Κατα τα αλλα μια χαρα και value for money ελαστικο
Ναι, ξεχασα να αναφερω το Anlas Capra X, το οποιο ειναι κι'αυτο μια λυση, ειδικα για τον πισω τροχο (ταχω χρησιμοποιησει μπρος/πισω στο Τρανσαλπ) και σιγουρα value for money. Αλλα εχω την εντυπωση οτι εχουν επισης πολυ σκληρα πλαϊνα, θυμαμαι οταν τα ειχα βαλει πανω ο βουλκανιζατερας παιδευτηκε λιγο να ζανταρει το πισω 130αρι (με μηχανημα ΚΑΙ λεβιε) και θυμαμαι μουχε πει "Καλυτερα μην προσπαθησεις ν'αλλαξεις σαμπρελα στο πισω με λεβιεδες". Αν τοχει κανει καποιος στο δρομο, ας γραψει να ξερουμε.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ σκεφτόμουν για τα wild αλλά διαβάζω ότι δεν ξεμοντάρεται εύκολα οπότε μάλλον για TKC 80 με βλέπω. Με την λογική του να έχω ένα λάστιχο για όλα και με δεδομένο ότι άσφαλτο δεν περνάω τα 120-130...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πάντως όσοι βάζετε τα μηχανάκια χώμα και υποστηρίζετε τα tubeless ελαστικά, θα πρέπει να έχετε και στεφάνια με καλή αντοχη γιατι αν σε κάνα κοτρώνι την ακούσει το χείλος και σπάσει η σφράγιση, σι γιου λέιτα αλιγκέιτα...
Προσωπικά μόνο σαμπρέλα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στην παρακάτω φώτο το στεφάνι έγινε τριαντάφυλλο αλλά το λαστιχο δεν έχασε καθόλου αέρα, με πήγε κανονικά σπίτι.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλείστο και εσύ λίγο ρε κάπταιν το γκαζάκι...;)
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Είναι ευκολία να μην σε έχει πιάσει λάστιχο ποτέ με τα toubless λάστιχα του gs
Είναι θέμα ποιότητας ζαντας καπτεν
Πάντως μην νομίζεις ότι οι ζάντες των gs δεν στραβώνουν - έχω δει σε ταξίδι μετά από πάτημα πέτρας ( σχετικά μεγάλης ) να έχει στραβώσει , η οποία έγινε επαναφορά σε βουλκανιζατέρ για μην χαίνει αέρα ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως μην νομίζεις ότι οι ζάντες των gs δεν στραβώνουν - έχω δει σε ταξίδι μετά από πάτημα πέτρας ( σχετικά μεγάλης ) να έχει στραβώσει , η οποία έγινε επαναφορά σε βουλκανιζατέρ για μην χαίνει αέρα ...
Προφανώς... Όλες στραβωνουν
Έχω ένα ζευγάρι που το έχω δουλέψει μόνο σε χωμάτινες.
Η μπροστά είναι στραβή από χτυπήματα, σε αρκετά άσχημο σημείο, αλλά αέρα δεν χανει

Και ισχύει ότι λέγεται παραπάνω, οτι ένα κλατάρισμα μπορεί εύκολα να σου χαλάσει την βόλτα.
Είναι ευκολία το tubless
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διάβασα τα σχόλια των τελευταίων 2 σελίδων και λίγο δυσκολεύτηκα λόγω ανάγνωσης από κινητό και έλλειψης χρόνου (είμαι εκτός των τοιχών).

Θα συνιστούσα μια δοκιμή του συνδυασμού MT21 σε 90/90-21 και D606 σε 130/90-18 (παρόμοιο με 150/70-18). Συμβιβασμός ή Μ.Ω.Τ. στην άσφαλτο στα 120 χλμ/ω.

Ο συνδυασμός των συγκεκριμένων ελαστικών είναι πολυδουλεμένος στην Αμερική και προσφέρει τουλάχιστον μια ασφαλή επιλογή η οποία σίγουρα δε θα είναι ακραία άσχημη οπότε το ρίσκο μιας οικονομικής επένδυσης είναι πολύ χαμηλό.

Είναι ένα ελαστικό που θεωρώ ότι το έχω γνωρίσει αρκετά καλά και που συγκρινόμενο με άλλα στις ίδιες διαστάσεις -λόγω σχεδιασμού- είναι φαρδύτερο και με εξαιρετική συμπεριφορά στην άσφαλτο ακόμη και στις στροφές. Σε χωμάτινη έτυχε και άλλαξα σαμπρέλα 3 φορές την ίδια μέρα (η τελευταία σε βουλκανιζατέρ).

Για το μόνο που εκφράζω ένα ερωτηματικό είναι πως δε μπορώ να ξέρω το θόρυβο που παράγει στις υψηλές ταχύτητες σε μια μοτοσυκλέτα 200 κιλών.

Link με σύγκριση εργοστασιακού με 130/90-18 (θεωρείστε βέβαιο ότι το D606 θα βγει φαρδύτερο από το αποτέλεσμα του calculator):

 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγω έβαλα ΜΤ21 140/80/18 πίσω. Έχω 4000κμ από τα οποία τα 3000 είνια μόνο χώμα.....Το μπροστά έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.....το πίσω ζήτημα είναι να βγάλει άλλα 1000κμ μέχρι να είναι 100% άχρηστο......Μετά θα βάλω πίσω το tracker.....μόνο για χώμα εννοείται.....να δω τι ψάρια πιάνει σε αντοχή κυρίως.....αλλιώς αμα καταστραφεί σε 1000κμ τελείως δεν αξίζει ....πάω ξανά σε ΜΤ21.....
Τώρα τα άλλα πιο μοντέρνα ον-οφφ ελαστικά, άμα βάλεις 140/80/18 πίσω και όχι το 150 σε τιμή είναι παρόμοια με το ΜΤ21.....το θέμα είναι να τα βρείς γιατί όταν έψαχνα το μόνο μοντέρνο ον-οφφ λαστιχο που έβρισκα ήταν το KARROO......τώρα για το 130/90/18 που είπε ο φίλος πιο πάνω δεν ξέρω αν θα το έβαζα γιατί και το 140/80'/18 είναι σχεδόν τετράγωνο στην πίσω ζάντα.....
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πάντως παίδες σε ένα βίντεο που έβλεπα με τον χελιωτη και παρουσίαζε ένας πιτσιρικάς.
Ειναι πολύ καλή κατασκευή και πολύ απλή.
Είδα φίλτρο αέρα που βγαίνει άμεσα
Βαλβιδες ρύθμιση σε πααααρα πολλά χλμ
Αναρτήσεις σούπερ
Και ολίγα καύσιμα.
Το ονόμασαν wrf 700
Πάντα μιλάω (σαν κάτοχος 990)
Και σε σύγκριση ktm 990 με tenere 700
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πάντως παίδες σε ένα βίντεο που έβλεπα με τον χελιωτη και παρουσίαζε ένας πιτσιρικάς.
Ειναι πολύ καλή κατασκευή και πολύ απλή.
Είδα φίλτρο αέρα που βγαίνει άμεσα
Βαλβιδες ρύθμιση σε πααααρα πολλά χλμ
Αναρτήσεις σούπερ
Και ολίγα καύσιμα.
Το ονόμασαν wrf 700
Πάντα μιλάω (σαν κάτοχος 990)
Και σε σύγκριση ktm 990 με tenere 700
Ψήνεσαι για ανταλλαγη ?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πάντως παίδες σε ένα βίντεο που έβλεπα με τον χελιωτη και παρουσίαζε ένας πιτσιρικάς.
Ειναι πολύ καλή κατασκευή και πολύ απλή.
Είδα φίλτρο αέρα που βγαίνει άμεσα
Βαλβιδες ρύθμιση σε πααααρα πολλά χλμ
Αναρτήσεις σούπερ
Και ολίγα καύσιμα.
Το ονόμασαν wrf 700
Πάντα μιλάω (σαν κάτοχος 990)
Και σε σύγκριση ktm 990 με tenere 700
Αλλαγή μπουζί έχεις δει βίντεο να κλάψεις; :ha
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μια ερώτηση έχω. Κάθεται σωστά στη ζάντα το 130; Δεν είναι αρκετά στενό;
Προσωπικα δεν θαβαζα D606 για δυό λογους: πρωτο, ειναι παρομοιο σε γεωμετρια/μαλακοτητα με το ΜΤ21 πισω και ειναι κριμα με μηχανακι σαν το Τ700 να περιοριζεσαι στα 110-120χμω (ουτε ΜΤ21 θαβαζα με τη χρηση που κανω). Και δευτερο, δε νομιζω οτι το 130αρι θα καθησει σωστα στη ζαντα, ειναι δυο ποντους στενοτερο. Θα εβαζα 140αρι αλλα οχι 130αρι.

Στεφανε και λοιποι, καντε μια ερωτηξη στον Ελληνα αντιπροσωπο της Mitas αν εχει Ε12 ή αν σκεφτεται να φερει. Προσωπικα, μετα απ'αυτα που ειδα πιο πανω στο νημα και σε φορουμ/σαϊτ του εξωτερικου, το Ε12 ειναι το επομενο πισω χωματινο που θα δοκιμασω στο CRF1000. Βεβαια βγαινει μονο σε 140/80-18 αλλα νομιζω θα ειναι οριακα ok σε ζαντα για 150.
 
Top Bottom