ChristosGR
Σκουριασμένο Μέλος
.
Ο αντιπρόσωπος είναι ο Πατμανίδης.Στεφανε και λοιποι, καντε μια ερωτηξη στον Ελληνα αντιπροσωπο της Mitas αν εχει Ε12 ή αν σκεφτεται να φερει.
Τα D606 είναι πολύ πιο σκληρά από το ΜΤ21 και η φθορά τους αρκετά βραδύτερη στις ίδιες συνθήκες.
Μείον του πίσω D606 σε σχέση με τα ΜΤ21 είναι η έλειψη τακουνιού στα πλαινά.
Συνδιασμός MT 21 μπροστά και D606 πίσω πίσω δουλέυει όντως πάρα πολύ όμορφα στο χώμα και ικανοποιητικά με τους όποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Να πω οτι δεν εχω φορεσει το D606 (ακομη) και θεωρησα οτι εχει την ιδια αντοχη με το MT21 αλλα οτι ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα λογω πιο χωματινης χαραξης. Πολυ καλο το οτι φθειρεται πιο αργα απο το ΜΤ21, το οποιο φθειρεται αρκετα γρηγορα και ειδικα το πισω.Τα D606 είναι πολύ πιο σκληρά από το ΜΤ21 και η φθορά τους αρκετά βραδύτερη στις ίδιες συνθήκες.
Μείον του πίσω D606 σε σχέση με τα ΜΤ21 είναι η έλειψη τακουνιού στα πλαινά.
Συνδιασμός MT 21 μπροστά και D606 πίσω πίσω δουλέυει όντως πάρα πολύ όμορφα στο χώμα και ικανοποιητικά με τους όποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Βάζοντας τέτοιο λάστιχο θεωρώ πως η μετακίνηση σε άσφαλτο περιορίζεται κυρίως στο να μεταβείς κάπου για να μπεις στο χώμα.Να πω οτι δεν εχω φορεσει το D606 (ακομη) και θεωρησα οτι εχει την ιδια αντοχη με το MT21 αλλα οτι ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα λογω πιο χωματινης χαραξης. Πολυ καλο το οτι φθειρεται πιο αργα απο το ΜΤ21, το οποιο φθειρεται αρκετα γρηγορα και ειδικα το πισω.
Ακομα και αν ξεχασουμε παντως το θεμα της διαστασης, εγω προσωπικα δε θα φοραγα πισω D606 (ουτε και ΜΤ21) σε μηχανακια σαν το Τ700, CRF1000, 950/990 επειδη θεωρω απαραδεκτο να περιορισει κανεις τη μεγιστη ταχυτητα στην ασφαλτο στα 100-120χμω σε τετοια μηχανακια - και επισης το δεξι μου χερι δεν υπακουει παντα στο μυαλο
Οσον αφορα το κρατημα (φρενα και στριψιμο) στην στεγνη ασφαλτο τοσο το ΜΤ21 οσο και το D606 (το πισω δηλ. που εχω δοκιμασει) κατα την γνωμη μου ειναι καλυτερα απο τα ΤΚC80Μπορούμε να βάλουμε δοκιμασμένες λύσεις που υπάρχουν και σε νούμερα και δεν έχεις θέμα με ταχύτητα και κράτημα στην άσφαλτο. TKC80. Λεω...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Αν και μάλλον πρέπει να γίνει αλλού αυτή η αναλυτική κουβέντα για τα ελαστικά, Κώστα διαφώνώ σε αυτό από προσωπική εμπειρία και μάλιστα το TKC συνολικά δεν το συμπαθώ καθόλου φαντάσου... Αυτά τα λάστιχα off λάστιχα που αναφερουμε στα προηγούμενα post, τα θεωρώ σχεδόν επικίνδυνα για άσφαλτο-πόσο μάλλον σε βαριά μηχανάκια (αυτά φοράω btw, ΜΤ21-D606...). Όπως έχει ειπωθεί βέβαια η άποψη του κάθε ενός για το λάστιχο είναι αρκετά υποκειμενική.Οσον αφορα το κρατημα (φρενα και στριψιμο) στην στεγνη ασφαλτο τοσο το ΜΤ21 οσο και το D606 (το πισω δηλ. που εχω δοκιμασει) κατα την γνωμη μου ειναι καλυτερα απο τα ΤΚC80
Κωστα ακομα και με δυο πισω ζαντες (που εγω εχω στα μηχανακια μου), το θεμα ειναι να μπορεις να γυρισεις απο μια μακρινη χωματινη π.χ. στον Παρνωνα, στα Βαρδουσια, κλπ, χωρις να πρεπει να παρεις αντικαταθλιπτικα επειδη θα περιοριζεσαι στα 110χμω. Εκει με ενα πιο robust τακουνατο χτυπας συνεχη 140αρια και τελειωνεις σχετικα γρηγορα την εθνικη.Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, ιδίως στα βαριά on off, πρέπει να δώσεις προταιρεοτητα στην χρήση που κάνεις.
Η λύση από παλια, είναι 2 ζαντολαστιχα
Ξέρω έχει κόστος, αλλά ξεμπλεκεις από αυτά τα διλληματα
Τα έχουμε αναλύσει ΓιώργηΚωστα ακομα και με δυο πισω ζαντες (που εγω εχω στα μηχανακια μου), το θεμα ειναι να μπορεις να γυρισεις απο μια μακρινη χωματινη π.χ. στον Παρνωνα, στα Βαρδουσια, κλπ, χωρις να πρεπει να παρεις αντικαταθλιπτικα επειδη θα περιοριζεσαι στα 110χμω. Εκει με ενα πιο robust τακουνατο χτυπας συνεχη 140αρια και τελειωνεις σχετικα γρηγορα την εθνικη.
Θυμαμαι κατι παλιες μακρινες εντουραδες οπου καποιοι με πολυ "κοντα" ΚΤΜ 950 (Ταχυδρομος, Στρατηγος κλπ, θα τους θυμουνται μερικοι εδω μεσα) δεν πηγαινανε με τιποτα πανω απο 90-100χμω και το πηγαινελα απο ασφαλτο ητανε αρρωστεια..
Όπου και να πάω οι παπαράτσι καραδοκούν!!! Αφήστε με να τελειώσω το στρώσιμο επιτέλους
Μα και γω απο προσωπικη εμπειρια μιλαω Τα ΜΤ21 τα χρησιμοποιω πανω απο 20ετια σχεδον καθημερινα με διαλλειματα τα τελευταια χρονια κυριως με tkc80 Κατι που μαλλον επιβεβαιωνει πραγματι οτι η αποψη του καθενος για τα λαστιχα εμπεριεχει μεγαλο μερος υποκειμενικοτηταςΑν και μάλλον πρέπει να γίνει αλλού αυτή η αναλυτική κουβέντα για τα ελαστικά, Κώστα διαφώνώ σε αυτό από προσωπική εμπειρία και μάλιστα το TKC συνολικά δεν το συμπαθώ καθόλου φαντάσου... Αυτά τα λάστιχα off λάστιχα που αναφερουμε στα προηγούμενα post, τα θεωρώ σχεδόν επικίνδυνα για άσφαλτο-πόσο μάλλον σε βαριά μηχανάκια (αυτά φοράω btw, ΜΤ21-D606...). Όπως έχει ειπωθεί βέβαια η άποψη του κάθε ενός για το λάστιχο είναι αρκετά υποκειμενική.
Μπαίνει σε ζάντες 2.15 με συνιστώμενη την 2.50. Tο Tenere 700 έχει μεγαλύτερη νομίζω, 4.25 ή 4.50, οπότε έχεις δίκιο μάλλον δεν είναι καλή επιλογή.Μια ερώτηση έχω. Κάθεται σωστά στη ζάντα το 130; Δεν είναι αρκετά στενό;
Η άσφαλτος πονάει και καιειΕγώ πάλι σκέφτομαι ' τι πονάει πιο πολύ, μια σαβούρα σε βρεγμένη άσφαλτο απο μπροστινό ή ένα γλίστρημα ή χάσιμο με πολύ λιγότερα χλμ στο χώμα
Η τελευταία καλή σούπα ήταν σε βρεγμένο παράδρομο ΕΟ από μπροστινό, αυτό που ρωτάει ο άνθρωπος πιο πάνω, ούτε πόνεσε ούτε έκαψε, απλά σύρθηκα πολλά μέτρα. Με όλο τον εξοπλισμό παν/κατ κλπ εννοείται, όχι με φόρμες και ακάλτσωτο τρέντι σνίκερ. Και σιχτίρησα και είπα ότι το επόμενο θα έχει ABS όπως και έγινε.Η άσφαλτος πονάει και καιει
Μη τα λέμε και τα ξαναλέμε ρε παιδιά. Υπάρχει περιορισμός. Αν το θέλεις για χωμάτινη χρήση και θέλεις να απολαμβάνεις και όχι να τρομάζεις στις εναλλαγές των χωμάτινων τερέν πας πιο τακουνάτα και πιο προσεκτικά στην άσφαλτο.Εγώ πάλι σκέφτομαι ' τι πονάει πιο πολύ, μια σαβούρα σε βρεγμένη άσφαλτο απο μπροστινό ή ένα γλίστρημα ή χάσιμο με πολύ λιγότερα χλμ στο χώμα