Yamaha T7 Tenere

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Στεφανε και λοιποι, καντε μια ερωτηξη στον Ελληνα αντιπροσωπο της Mitas αν εχει Ε12 ή αν σκεφτεται να φερει.
Ο αντιπρόσωπος είναι ο Πατμανίδης.
Η ιστοσελίδα τους είναι για γέλια, και οι δύο ερωτήσεις που έστειλα δεν απαντήθηκαν ποτέ. (μια πέρυσι και μια φέτος)
Οπότε... καλή τύχη.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τα D606 είναι πολύ πιο σκληρά από το ΜΤ21 και η φθορά τους αρκετά βραδύτερη στις ίδιες συνθήκες.
Μείον του πίσω D606 σε σχέση με τα ΜΤ21 είναι η έλειψη τακουνιού στα πλαινά.
Συνδιασμός MT 21 μπροστά και D606 πίσω πίσω δουλέυει όντως πάρα πολύ όμορφα στο χώμα και ικανοποιητικά με τους όποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Αν και στενότερο ελαστικό έχει ξεκάθαρα οφέλη στο χώμα (Ελλάδα), κρατάω μια επιφύλαξη για το αν μπορεί να δουλέψει το 130 ελαστικό σε ζάντα για 150 που είναι του Τ7. Αν είναι ασφαλές, θεωρώ πως ο παραπάνω συνδυασμός ΜΤ21 και D606 είναι ότνως ιδανικός για τα Τ7. Διαφορετικά για πίσω θα κοίταζα και το D908 σε διάσταση 140.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τα D606 είναι πολύ πιο σκληρά από το ΜΤ21 και η φθορά τους αρκετά βραδύτερη στις ίδιες συνθήκες.
Μείον του πίσω D606 σε σχέση με τα ΜΤ21 είναι η έλειψη τακουνιού στα πλαινά.
Συνδιασμός MT 21 μπροστά και D606 πίσω πίσω δουλέυει όντως πάρα πολύ όμορφα στο χώμα και ικανοποιητικά με τους όποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
:like:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα D606 είναι πολύ πιο σκληρά από το ΜΤ21 και η φθορά τους αρκετά βραδύτερη στις ίδιες συνθήκες.
Μείον του πίσω D606 σε σχέση με τα ΜΤ21 είναι η έλειψη τακουνιού στα πλαινά.
Συνδιασμός MT 21 μπροστά και D606 πίσω πίσω δουλέυει όντως πάρα πολύ όμορφα στο χώμα και ικανοποιητικά με τους όποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Να πω οτι δεν εχω φορεσει το D606 (ακομη) και θεωρησα οτι εχει την ιδια αντοχη με το MT21 αλλα οτι ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα λογω πιο χωματινης χαραξης. Πολυ καλο το οτι φθειρεται πιο αργα απο το ΜΤ21, το οποιο φθειρεται αρκετα γρηγορα και ειδικα το πισω.

Ακομα και αν ξεχασουμε παντως το θεμα της διαστασης, εγω προσωπικα δε θα φοραγα πισω D606 (ουτε και ΜΤ21) σε μηχανακια σαν το Τ700, CRF1000, 950/990 επειδη θεωρω απαραδεκτο να περιορισει κανεις τη μεγιστη ταχυτητα στην ασφαλτο στα 100-120χμω σε τετοια μηχανακια - και επισης το δεξι μου χερι δεν υπακουει παντα στο μυαλο :D
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Να πω οτι δεν εχω φορεσει το D606 (ακομη) και θεωρησα οτι εχει την ιδια αντοχη με το MT21 αλλα οτι ειναι λιγο καλυτερο στο χωμα λογω πιο χωματινης χαραξης. Πολυ καλο το οτι φθειρεται πιο αργα απο το ΜΤ21, το οποιο φθειρεται αρκετα γρηγορα και ειδικα το πισω.

Ακομα και αν ξεχασουμε παντως το θεμα της διαστασης, εγω προσωπικα δε θα φοραγα πισω D606 (ουτε και ΜΤ21) σε μηχανακια σαν το Τ700, CRF1000, 950/990 επειδη θεωρω απαραδεκτο να περιορισει κανεις τη μεγιστη ταχυτητα στην ασφαλτο στα 100-120χμω σε τετοια μηχανακια - και επισης το δεξι μου χερι δεν υπακουει παντα στο μυαλο :D
Βάζοντας τέτοιο λάστιχο θεωρώ πως η μετακίνηση σε άσφαλτο περιορίζεται κυρίως στο να μεταβείς κάπου για να μπεις στο χώμα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση συμφωνώ πως είναι ακατάλληλα για ασφάλτινη χρήση, πρώτα από όλα λόγω ασφάλειας... και μετά για το πόσα km βγάζει και πόσο θόρυβο κάνει.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μπορούμε να βάλουμε δοκιμασμένες λύσεις που υπάρχουν και σε νούμερα και δεν έχεις θέμα με ταχύτητα και κράτημα στην άσφαλτο. TKC80. Λεω...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, ιδίως στα βαριά on off, πρέπει να δώσεις προταιρεοτητα στην χρήση που κάνεις.
Η λύση από παλια, είναι 2 ζαντολαστιχα
Ξέρω έχει κόστος, αλλά ξεμπλεκεις από αυτά τα διλληματα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορούμε να βάλουμε δοκιμασμένες λύσεις που υπάρχουν και σε νούμερα και δεν έχεις θέμα με ταχύτητα και κράτημα στην άσφαλτο. TKC80. Λεω...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Οσον αφορα το κρατημα (φρενα και στριψιμο) στην στεγνη ασφαλτο τοσο το ΜΤ21 οσο και το D606 (το πισω δηλ. που εχω δοκιμασει) κατα την γνωμη μου ειναι καλυτερα απο τα ΤΚC80
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Οσον αφορα το κρατημα (φρενα και στριψιμο) στην στεγνη ασφαλτο τοσο το ΜΤ21 οσο και το D606 (το πισω δηλ. που εχω δοκιμασει) κατα την γνωμη μου ειναι καλυτερα απο τα ΤΚC80
Αν και μάλλον πρέπει να γίνει αλλού αυτή η αναλυτική κουβέντα για τα ελαστικά, Κώστα διαφώνώ σε αυτό από προσωπική εμπειρία και μάλιστα το TKC συνολικά δεν το συμπαθώ καθόλου φαντάσου... Αυτά τα λάστιχα off λάστιχα που αναφερουμε στα προηγούμενα post, τα θεωρώ σχεδόν επικίνδυνα για άσφαλτο-πόσο μάλλον σε βαριά μηχανάκια (αυτά φοράω btw, ΜΤ21-D606...). Όπως έχει ειπωθεί βέβαια η άποψη του κάθε ενός για το λάστιχο είναι αρκετά υποκειμενική.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, ιδίως στα βαριά on off, πρέπει να δώσεις προταιρεοτητα στην χρήση που κάνεις.
Η λύση από παλια, είναι 2 ζαντολαστιχα
Ξέρω έχει κόστος, αλλά ξεμπλεκεις από αυτά τα διλληματα
Κωστα ακομα και με δυο πισω ζαντες (που εγω εχω στα μηχανακια μου), το θεμα ειναι να μπορεις να γυρισεις απο μια μακρινη χωματινη π.χ. στον Παρνωνα, στα Βαρδουσια, κλπ, χωρις να πρεπει να παρεις αντικαταθλιπτικα επειδη θα περιοριζεσαι στα 110χμω. Εκει με ενα πιο robust τακουνατο χτυπας συνεχη 140αρια και τελειωνεις σχετικα γρηγορα την εθνικη.

Θυμαμαι κατι παλιες μακρινες εντουραδες οπου καποιοι με πολυ "κοντα" ΚΤΜ 950 (Ταχυδρομος, Στρατηγος κλπ, θα τους θυμουνται μερικοι εδω μεσα) δεν πηγαινανε με τιποτα πανω απο 90-100χμω και το πηγαινελα απο ασφαλτο ητανε αρρωστεια..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα ακομα και με δυο πισω ζαντες (που εγω εχω στα μηχανακια μου), το θεμα ειναι να μπορεις να γυρισεις απο μια μακρινη χωματινη π.χ. στον Παρνωνα, στα Βαρδουσια, κλπ, χωρις να πρεπει να παρεις αντικαταθλιπτικα επειδη θα περιοριζεσαι στα 110χμω. Εκει με ενα πιο robust τακουνατο χτυπας συνεχη 140αρια και τελειωνεις σχετικα γρηγορα την εθνικη.

Θυμαμαι κατι παλιες μακρινες εντουραδες οπου καποιοι με πολυ "κοντα" ΚΤΜ 950 (Ταχυδρομος, Στρατηγος κλπ, θα τους θυμουνται μερικοι εδω μεσα) δεν πηγαινανε με τιποτα πανω απο 90-100χμω και το πηγαινελα απο ασφαλτο ητανε αρρωστεια..
Τα έχουμε αναλύσει Γιώργη
Οι μακρινές θέλουν τρέιλερ, για να σώσεις λάστιχο και κούραση
Τα μεγάλα δεν κάνουν για χωμα
Τα μικρά δεν μπορούν να πάνε στην ασφαλτο
Τα χτυπάει ο αέρας και δεν έχουν σελα
Τα μεγάλα τρώνε τα χωμάτινα λαστιχα
Από όπου και να το πιάσουμε, δεν βρίσκουμε άκρη.

Παντα θα βρίσκουμε ένα ελάττωμα και ένα προτέρημα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν και μάλλον πρέπει να γίνει αλλού αυτή η αναλυτική κουβέντα για τα ελαστικά, Κώστα διαφώνώ σε αυτό από προσωπική εμπειρία και μάλιστα το TKC συνολικά δεν το συμπαθώ καθόλου φαντάσου... Αυτά τα λάστιχα off λάστιχα που αναφερουμε στα προηγούμενα post, τα θεωρώ σχεδόν επικίνδυνα για άσφαλτο-πόσο μάλλον σε βαριά μηχανάκια (αυτά φοράω btw, ΜΤ21-D606...). Όπως έχει ειπωθεί βέβαια η άποψη του κάθε ενός για το λάστιχο είναι αρκετά υποκειμενική.
Μα και γω απο προσωπικη εμπειρια μιλαω Τα ΜΤ21 τα χρησιμοποιω πανω απο 20ετια σχεδον καθημερινα με διαλλειματα τα τελευταια χρονια κυριως με tkc80 Κατι που μαλλον επιβεβαιωνει πραγματι οτι η αποψη του καθενος για τα λαστιχα εμπεριεχει μεγαλο μερος υποκειμενικοτητας

Για τα ΤKC80 θα συμφωνησω οτι δεν ειναι δα και κατι εξαιρετικο Μου αρεσουν ομως σε πετρωδες χωμα
:friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια ερώτηση έχω. Κάθεται σωστά στη ζάντα το 130; Δεν είναι αρκετά στενό;
Μπαίνει σε ζάντες 2.15 με συνιστώμενη την 2.50. Tο Tenere 700 έχει μεγαλύτερη νομίζω, 4.25 ή 4.50, οπότε έχεις δίκιο μάλλον δεν είναι καλή επιλογή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάλι σκέφτομαι ' τι πονάει πιο πολύ, μια σαβούρα σε βρεγμένη άσφαλτο απο μπροστινό ή ένα γλίστρημα ή χάσιμο με πολύ λιγότερα χλμ στο χώμα :rolleyes:
Η άσφαλτος πονάει και καιει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η άσφαλτος πονάει και καιει
Η τελευταία καλή σούπα ήταν σε βρεγμένο παράδρομο ΕΟ από μπροστινό, αυτό που ρωτάει ο άνθρωπος πιο πάνω, ούτε πόνεσε ούτε έκαψε, απλά σύρθηκα πολλά μέτρα. Με όλο τον εξοπλισμό παν/κατ κλπ εννοείται, όχι με φόρμες και ακάλτσωτο τρέντι σνίκερ. Και σιχτίρησα και είπα ότι το επόμενο θα έχει ABS όπως και έγινε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πάλι σκέφτομαι ' τι πονάει πιο πολύ, μια σαβούρα σε βρεγμένη άσφαλτο απο μπροστινό ή ένα γλίστρημα ή χάσιμο με πολύ λιγότερα χλμ στο χώμα :rolleyes:
Μη τα λέμε και τα ξαναλέμε ρε παιδιά. Υπάρχει περιορισμός. Αν το θέλεις για χωμάτινη χρήση και θέλεις να απολαμβάνεις και όχι να τρομάζεις στις εναλλαγές των χωμάτινων τερέν πας πιο τακουνάτα και πιο προσεκτικά στην άσφαλτο.
Είναι απλά πράγματα αυτά, τα έγραψε παραπάνω ο gsmaniac
 
Top Bottom