Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η τελευταία καλή σούπα ήταν σε βρεγμένο παράδρομο ΕΟ από μπροστινό, αυτό που ρωτάει ο άνθρωπος πιο πάνω, ούτε πόνεσε ούτε έκαψε, απλά σύρθηκα πολλά μέτρα. Με όλο τον εξοπλισμό παν/κατ κλπ εννοείται, όχι με φόρμες και ακάλτσωτο τρέντι σνίκερ. Και σιχτίρησα και είπα ότι το επόμενο θα έχει ABS όπως και έγινε.
Ήσουν τυχερός.... Και στο βρεγμενο η πτώση στην άσφαλτο μπορεί να είναι μοιραια
Το χώμα έχει σχεδόν πάντα ανώδυνες τούμπες, λόγω αστακού εξοπλισμού, ταχύτητας και τερρεν
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...πάντως πολύ σύντομα οι προβληματισμοί για τη μέγιστη ταχύτητα μετακίνησης στην άσφαλτο αναμένεται να αρθούν...
...λόγω άνωθεν εντολών από ΕΕ περί 100 άντε 120 χλμ/ώρα max...
Ήδη στην Ολλανδία ισχύει 100, Βέλγιο 120...
... Έρχεται οσονούπω και το 4ήμερο, οπότε οι βόλτες θα μπορούν να επεκταθούν χρονικά, με χαμηλότερη μωτ.
Τα ... τσακάλια όλα τα σκέφτονται!
/// Β
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αυτό σκέφτομαι και εγώ. Επειδή θα έχω ένα λάστιχο για να τα κάνω όλα είναι δύσκολη η επιλογή. Δέν με απασχολεί η απόδοση σε χλμ γιατί το μηχανάκι το έχω μόνο για εκδρομές, ψάχνω για ένα 50/50 ή 60/40 άσφαλτο/χώμα που δέν θα με πουλήσει σε βρεγμένη άσφαλτο αλλά θα μπορώ να κάνω και την βόλτα στο χώμα χώρις να σιχτιρίσω...Αυτό το dunlop trailmax mission μου φαίνεται κοντά σε αυτά που ζητάω και παντού διαβάζω καλές κριτικές αλλά εδώ στο forum δεν ξέρω αν το έχει βάλει κανείς...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...πάντως πολύ σύντομα οι προβληματισμοί για τη μέγιστη ταχύτητα μετακίνησης στην άσφαλτο αναμένεται να αρθούν...
...λόγω άνωθεν εντολών από ΕΕ περί 100 άντε 120 χλμ/ώρα max...
Ήδη στην Ολλανδία ισχύει 100, Βέλγιο 120...
... Έρχεται οσονούπω και το 4ήμερο, οπότε οι βόλτες θα μπορούν να επεκταθούν χρονικά, με χαμηλότερη μωτ.
Τα ... τσακάλια όλα τα σκέφτονται!
/// Β
Τα έχω γράψει Βασίλη και εγώ αυτά. Εν τω μεταξύ σε βόλτες πληθυσμιακά μεγάλες, αυτές είναι έτσι και αλλιώς οι ταχύτητες που κινούνται αλλά είναι εγκεφαλικό το θέμα. Πουθενά (σχεδόν) στην Ευρώπη δε μπορείς πλέον να ταξιδέψεις με πάνω από 130 χωρίς να καραδοκεί η φλασιά.
Γιαυτό και τα μοτό-εργοστάσια ήδη έχουν ξεκινήσει να ακολουθούν το δρόμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και αρχίζουν το downsizing και στις μοτοσυκλέτες.
Στην Ελλάδα αυτά όμως με τους περιορισμούς ταχύτητας θα αργήσουν να έχουν εφαρμογή καθώς η κουλτούρα της αστυνόμευσης είναι εντελώς διαφορετική.

Από εκεί και πέρα μπορώ να καταλάβω όσους θέλουν να ταξιδεύουν με μεγάλες μ.ω.τ. γιατί π.χ. βαριούνται αλλά δεν είναι όλοι οι μοτοσυκλετιστές έτσι. Έγω π.χ. και μεγάλη μηχανή να είχα θα ταξίδευα -ειδικά στη χώρα μας- για πολλούς λόγους από τους επαρχιακούς δρόμους. Είναι πιο όμορφα, είναι πολύ πιο ασφαλές και τα λεφτά για τα διόδια θα τα έκανα ένα ωραίο τραπέζι σε ταβερνάκι της Ελληνικής επαρχίας. Όλα αυτά γιατί η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί πλέον το βασικό μου μεταφορικό μέσο και οι βόλτες όταν γίνονται, γίνονται για αναψυχή. Αλλά όλα αυτά είναι προσωπικές επιλογές του καθενός μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό σκέφτομαι και εγώ. Επειδή θα έχω ένα λάστιχο για να τα κάνω όλα είναι δύσκολη η επιλογή. Δέν με απασχολεί η απόδοση σε χλμ γιατί το μηχανάκι το έχω μόνο για εκδρομές, ψάχνω για ένα 50/50 ή 60/40 άσφαλτο/χώμα που δέν θα με πουλήσει σε βρεγμένη άσφαλτο αλλά θα μπορώ να κάνω και την βόλτα στο χώμα χώρις να σιχτιρίσω...Αυτό το dunlop trailmax mission μου φαίνεται κοντά σε αυτά που ζητάω και παντού διαβάζω καλές κριτικές αλλά εδώ στο forum δεν ξέρω αν το έχει βάλει κανείς...
Θα σιχτιρίσεις όμως.... αυτό είναι το πρόβλημα.

Αν μπορώ να σου συστήσω ένα ελαστικό για αυτή τη χρήση που θέλεις -με λίγη παραπάνω προσοχή στη βρεγμένη άσφαλτο- είναι τα Heidenau K60 στη Scout έκδοση που έχει λίγο πιο χειμωνιάτικο προορισμό και δε ξέρω κανένα άλλο που να βγάζει τόσο πολλά χιλιόμετρα.
Τα είχα βάλει στο XT660Z Tenere, δε με προβλημάτισαν ποτέ αλλά είχα και πάντα το νου μου στο βρεγμένο χωρίς να έχω κάποια στιγμή που να με τρόμαξε. Στο χώμα τα έβγαζαν πέρα αλλά σαφώς υστερούσαν, κυρίως στη λάσπη. Από το Trail Mission πολύ-πολύ καλύτερα για τη χρήση που περιγράφεις.

Συμφωνώ και εγώ με όσους λένε και γράφουν πως η επιλογή ελαστικού κρύβει μέσα της μεγάλη υποκειμενικότητα από αναβάτη σε αναβάτη και από μηχανή σε μηχανή.
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Χρησιμοποιώ τα TKC80 σε ένα 800GS adv και είμαι φουλ ευχαριστημένος

Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι κυρίως δικαβάλος με το κορίτσι σε χώμα και άσφαλτο.Δεν ένιωσα ποτέ κάποια ασάφεια ή κάποιο γλυστριμα στην άσφαλτο ούτε και σε βρεγμένο (βέβαια δεν το πίεζα και καθόλου).Στο χώμα σαν νεουδι που είμαι είδα το φως το αληθινό σε σχέση με τ ασφαλτινα που είχε το
μηχανάκι πριν(μιλάμε πάντα για ταξιδιωτικό χώμα και όχι κάτι extreme)

Τώρα όσον αφορά το μεγάλο μείον που διάβαζα και έχει να κάνει με τη συνάρτηση κόστος/φθορά θα σου πω ότι έχω μέχρι στιγμής 5.000χλμ το πίσω έχει πιστεύω αλλά 1500-2500 χλμ και το μπροστά δεν δείχνει καμία σοβαρή φθορά.Άρα ή εγώ πάω σα κότα όποτε δεν είμαι ο μέσος χρήστης ή οι άλλοι δεν κλείνουν το γκάζι ποτέ:)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τοχω γραψει αλλα θα το ξαναγραψω. Απ'ολα τα χωματινα που εχω δοκιμασει - και εχω δοκιμασει αρκετα: TW301/302, TW41/42, Karoo 3, Karoo 2T, T63, MT21, Anlas CapraX, TKC80 - μονο τα TK80 μου δινουν εμπιστοσυνη στη βρεγμενη ασφαλτο και ταχα κατα καιρους συνεχεια πανω και εκανα χρηση καθε μερα σε καθρεφτη-ασφαλτο πολης. Ναι, δεν ειναι οτι καλυτερο για λασπες, μαλακα χωματα και σαθρα κατηφορια, αλλα ειναι κατα τη γνωμη μου τα καλυτερα για all round χρηση. Και οπως εγραψε ο konkost πιο πανω ειναι εξαιρετικα σε σκληρα χωματα και πετρωδη εδαφη. Επισης βγαζουν και αρκετα χιλιομετρα με λιγη προσοχη και αντεχουν και ψηλες ταχυτητες 150-160χμω χωρις ραγαδες και κομμενα τακουνια. (Και αλλαζει κανεις και σαμπρελα ευκολα, ακομα και στο 150.)

Και επειδη εδω μιλαμε για λαστιχα για το Τ700 (και παρομοια μηχανακια), ενω το πισω 150/70-18 ειναι πανακριβο στην Ελλαδα (180+€ !!! o_O), το 140/80-18 το βρισκει κανεις με 120€. Αν δε βρω να βαλω πισω το Mitas E12 το οποιο θαθελα να δοκιμασω, θα βαλω παλι TKC80 140/80-18 (τωρα εχω πανω ενα 150/70-18 το οποιο ειχα παρει/φερει απο το Νησι με 140€).
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό σκέφτομαι και εγώ. Επειδή θα έχω ένα λάστιχο για να τα κάνω όλα είναι δύσκολη η επιλογή. Δέν με απασχολεί η απόδοση σε χλμ γιατί το μηχανάκι το έχω μόνο για εκδρομές, ψάχνω για ένα 50/50 ή 60/40 άσφαλτο/χώμα που δέν θα με πουλήσει σε βρεγμένη άσφαλτο αλλά θα μπορώ να κάνω και την βόλτα στο χώμα χώρις να σιχτιρίσω...Αυτό το dunlop trailmax mission μου φαίνεται κοντά σε αυτά που ζητάω και παντού διαβάζω καλές κριτικές αλλά εδώ στο forum δεν ξέρω αν το έχει βάλει κανείς...
Εγώ πάντως 2 βόλτες 50/50 τις έχω βγάλει με το μαμά λάστιχο.
Μια χαρά τα πήγε
Για αυτό που είναι δηλαδή. Προσέχεις στην λασπη και θα είσαι οκ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ πάντως 2 βόλτες 50/50 τις έχω βγάλει με το μαμά λάστιχο.
Μια χαρά τα πήγε
Για αυτό που είναι δηλαδή. Προσέχεις στην λασπη και θα είσαι οκ.
Βαλε ομως μπροστα καλυτερα κατι αλλο πιο τακουνατο. Το Rally STR σου δινει την εντυπωση οτι ειναι ok και ξαφνικα σε "πουλαει", και οταν αυτο συμβει με το μπροστινο σημαινει πτωση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συμφωνάω με τον αποπάνου τον γοητευτικό και κομψότατο gentleman. Despacito.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χαζεύοντας φωτογραφίες και ρεπορταζουάζ για το 950, είδα αυτή την φωτό του αγωνιστικού χωρίς τα κοστούμια. Μην πείτε ότι δεν έχει αποτελέσει έμπνευση για το Τ7. H θέση της εξάτμισης είναι μιά χαρά λέμε :D

 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Θα συμφωνήσω στο θέμα της εξωτερικής εμφάνισης. Κατά τα υπόλοιπα ούτε μοτέρ με ξηρό καρτερ έβαλε η γιαμαχα ούτε trellis πλαίσιο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα συμφωνήσω στο θέμα της εξωτερικής εμφάνισης. Κατά τα υπόλοιπα ούτε μοτέρ με ξηρό καρτερ έβαλε η γιαμαχα ούτε trellis πλαίσιο...
Γιαυτο και το δίνει 11000.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα συμφωνήσω στο θέμα της εξωτερικής εμφάνισης. Κατά τα υπόλοιπα ούτε μοτέρ με ξηρό καρτερ έβαλε η γιαμαχα ούτε trellis πλαίσιο...
Για την εμφάνιση και χωροταξία λέω, όχι για όλα τα μηχανικά μέρη, προφανές αυτό. Το πρωτότυπο Τ7 ήταν ακόμα πιο homage στο 950 του Meoni τώρα που το ξαναείδα, δεν το λέω αρνητικά προφανώς, το Τ7 ήταν "χάλια" στην έκθεση στην Αγγλία δεν ξέρω γιατί (πιθανολογώ κιτ χαμηλώματος φορεμένο όπως στα περισσότερα μηχανάκια εκεί) και κα-τα-πλη-κτι-κό στις Αφίδνες στο τεστ, είμαι φαν.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η εξατμιση μπαινει εκει πισω στα ραλυ μηχανακια κατ αναγκη, μιας και χρησιμοποιειται και ο χωρος στην ουρα για τα τεποζητα. Στην παραγωγη ειναι μονο για το rally wannabe λουκ, αλλα φυσικα αφηνει το τελικο εντελως εκτεθειμένο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει και πρακτικούς λόγους, να υπάρχει ένα σχετικά δροσερό σημείο για ηλεκτρονικά και να μην καίγεται ο πίσω καθήμενος και οι αποσκευές.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχει και πρακτικούς λόγους, να υπάρχει ένα σχετικά δροσερό σημείο για ηλεκτρονικά και να μην καίγεται ο πίσω καθήμενος και οι αποσκευές.
Στο 660 ο πισω καθημενος εχει τα τελικα ακριβώς απο κάτω του. Και οι αποσκευες επίσης ειναι δίπλα.
Παρεμπιπτόντως το 700 στην δεξιά πλευρά (την πλευρα της εξατμισης) στα κούφια πλαστικά έχει 2-3 ρελε. Την ηλεκτρονική την εχει αριστερα.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αυτό δείχνει ενδιαφέρον.
Έχει κάνει μια απλή μόντα στην γνήσια σχάρα της Yamaha που φοράει για την στήριξη του τελικού.
Τον λαιμό στον φτιάχνει ο Παπαγιάννης με περίπου €100 και βάζεις ότι τελικό θέλεις.

 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό δείχνει ενδιαφέρον.
Έχει κάνει μια απλή μόντα στην γνήσια σχάρα της Yamaha που φοράει για την στήριξη του τελικού.
Τον λαιμό στον φτιάχνει ο Παπαγιάννης με περίπου €100 και βάζεις ότι τελικό θέλεις.

Βαλτο στο θεμα με τις εξατμισεις
 
Top Bottom