Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βρήκα μια καλή ιδέα η οποία μάλλον γλιτώνει πολλά από τον πονοκέφαλο του θέματος με την "υποχώρηση" της εξάτμισης η οποία υποχώρηση με τη σειρά της δημιουργεί τα γνωστά προβλήματα στο ψαλίδι.
Η Βρετανική Rally Raid έχει ένα σετ από πίσω πλαϊνά καγκελάκια τα οποία μου άρεσαν αρκετά κυρίως λόγω των μαζεμένων διαστάσεων. Μέχρι εδώ όλα καλά και συνηθισμένα. Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι στη δεξιά πλευρά έχει κατασκευάσει και δίνει μια ενισχυμένη προέκταση η οποία ουσιαστικά προσφέρει ένα έξτρα μπράτσο σύνδεσης του τελικού της εργοστασιακής εξάτμισης χωρίς να καταργεί το "μαμά". Οπότε αν έχω αντιληφθεί καλά ναι μεν θα σημαδευτεί η εξάτμιση (πράγμα που ισχύει για τις περισσότερες μηχανές) αλλά δεν θα υποχωρήσει προς τα πίσω.


 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν ήξερα ότι το είχε σκεφτεί κάποιος. Κατι αντίστοιχο μελετάω να κάνω στα κάγκελα της givi που φοράω, αφού είναι πολύ κοντά στη βάση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πολυ ωραία και ποιοτική δουλειά, με οχι δυσανάλογο κόστος για τη δουλειά και μελέτη που έχει. Προσωπικά μου αρέσει που δεν κάνει καμια μη αναστρέψιμη αλλαγή. Όλα bolt-on. Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να δω την ποδια και την εξάτμιση που ετοιμάζουν...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Τα "νέα" καπάκια του ρεζερβουάρ τι νόημα έχουν; Μόνο αισθητικό;;;
Το όλο concept έχει τα παρακάτω πλεονεκτήματα.
Το μούτρο πήγε πιο μπροστά, αναγκαστικά, (λόγω χωροταξίας και εργονομίας), οπότε αναγκαστικά έγιναν καινούργια πλαϊνά. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Τα νέα πλαϊνά έχουν ως αποτέλεσμα να μπορείς να βγάλεις με 3 βίδες (και μία μισής στροφής) - στην καλυτερη ή 5 βίδες -στην χειρότερη το κάθε πλαϊνό μόνο του, μειώνοντας το κόστος του κάθε service (όπου τουλάχιστον κοστολογείται με την ώρα), βοηθάει στο να καθαρίσεις πολύ πιο εύκολα την μοτοσυκλέτα μετά απο χωμάτινη βόλτα, προστατεύει το τεπόζιτο σε πτώσεις. Το αισθητικό το αφήνω τελευταίο.

Λίγο να πω κάτι παραπάνω για την κατασκευή, για να γίνει γενικά μία στιβαρή κατασκευή, όπως έχουμε δει όλοι στο Tenere είναι τέζα στο πλαστικό, είναι πολύ πολύ δύσκολο εκτός και αν πιάσεις στο πλαίσιο μόνο. Όμως, ακόμα και τότε, κάνωντας στιβαρό κάποιο κομμάτι του συνόλου, σε πτώσεις υπάρχει πολύ μεγάλος κινδυνος να σπάσουν τα πλαστικά (μιλάω απο εμπειρία κατά την εξέλιξη), οπότε εμείς πήγαμε στην λύση ''Βάλε τα ΟΕΜ πράγματα σπίτι σε ένα κουτί και τα έχεις όταν τα χρειαστείς'' απο το να φτιάξουμε εναν πολύπλοκο πύργο, που πιθανά να δημιουργούσε προβλήματα, έστω και σε λίγους αριθμητικά πελάτες. Ακόμα και στην κατασκευή του πύργου που είναι όλο μασίφ αλουμίνιο, υπάρχουν στοιχεία που θα το κάνουν να στραβώσει (όπως ο τρόπος που χρησιμοποιούμε την έδραση στον λαιμό) προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην χειρότερη πλαίσιο και όργανα πλοήγησης.
Είναι η λογική της εταιρίας και εκτιμώ ότι κάποιοι θέλουν μόνο το look, αλλά είναι και η λογική ότι τα κιτ μας δεν έχουν προδώσει ποτέ ιδιοκτήτη ούτε κάνουν ζημιά στην μοτοσυκλέτα του απο το 2016. Εγώ, αν αγόραζα πχ. έναν πύργο, και έπεφτα και μου έσπαγαν τα πλαστικά, θα το ''έριχνα'' στην εταιρία, όπως για παράδειγμα γίνεται με τα προστατευτικά κάγκελα, προστασίες αντλίας νερού κλπ. που κάποια έχουν σπάσει πλαίσια και κάρτερ. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσαμε να το δώσουμε σαν λύση, έστω και αν αυτό μειώνει τις πωλήσεις/τζίρο.

Γενικά ετοιμάζουμε ένα φυλλάδιο που θα μπορούν να φανούν και οι λόγοι για τις αλλαγές, και η δουλειά που έχει γίνει, πιστεύω κι εγώ πάντως όπως είπε ο stefos ότι έχει γίνει προεργασία και η τιμή του κιτ δεν είναι δυσανάλογη της ποιότητας αν σκεφτείς ότι φίλοι μας Ιταλοί πουλάνε πύργους μόνο πιο ακριβούς απο το συγκεκριμένο κιτ. Είμαστε υπ ατμόν για ποδιά και φτερό και πρωτότυπα πίσω τεπόζιτα αλλά η κατάσταση δεν βοηθάει... (τουλάχιστον όχι ακόμα...)

Δ.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Υποθέτω ότι η λογική του κίτ είναι να χρησιμοποιηθεί χωρίς κάγγελα? Υπάρχει πρόβλεψει για στήριξη σε επιπλέον προβολείς?
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Γίνεται να μπουν κάγκελα, αναλόγως της εταιρίας βέβαια (εδώ κάποιος πελάτης που έβαλε: Τ7 - side bars ) . Καθώς τα κιτ συνήθως φτιάχνονται κατά παραγγελία, μιλάμε με τους πελάτες για να δούμε την χρήση του κιτ. Σε περίπτωση που κάποιος το χρησιμοποιήσει για αγώνες, που πτώσεις είναι πρόγραμμα αλλά θέλουμε και επιπλέον προστασία, η περιοχή που είναι στο ψυγείο γίνεται περίπου σαν την ποδιά που έχουμε στο 701. Επειδή είναι και πιο μπροστά, υπο άλλη γωνία σε εκείνο το σημείο, αυξάνεται η προστασία στο ψυγείο (σε σχέση με τα μαμά πλαϊνά πάντα - όχι με κάγκελα).
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το όλο concept έχει τα παρακάτω πλεονεκτήματα.
Το μούτρο πήγε πιο μπροστά, αναγκαστικά, (λόγω χωροταξίας και εργονομίας), οπότε αναγκαστικά έγιναν καινούργια πλαϊνά. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Τα νέα πλαϊνά έχουν ως αποτέλεσμα να μπορείς να βγάλεις με 3 βίδες (και μία μισής στροφής) - στην καλυτερη ή 5 βίδες -στην χειρότερη το κάθε πλαϊνό μόνο του, μειώνοντας το κόστος του κάθε service (όπου τουλάχιστον κοστολογείται με την ώρα), βοηθάει στο να καθαρίσεις πολύ πιο εύκολα την μοτοσυκλέτα μετά απο χωμάτινη βόλτα, προστατεύει το τεπόζιτο σε πτώσεις. Το αισθητικό το αφήνω τελευταίο.

Λίγο να πω κάτι παραπάνω για την κατασκευή, για να γίνει γενικά μία στιβαρή κατασκευή, όπως έχουμε δει όλοι στο Tenere είναι τέζα στο πλαστικό, είναι πολύ πολύ δύσκολο εκτός και αν πιάσεις στο πλαίσιο μόνο. Όμως, ακόμα και τότε, κάνωντας στιβαρό κάποιο κομμάτι του συνόλου, σε πτώσεις υπάρχει πολύ μεγάλος κινδυνος να σπάσουν τα πλαστικά (μιλάω απο εμπειρία κατά την εξέλιξη), οπότε εμείς πήγαμε στην λύση ''Βάλε τα ΟΕΜ πράγματα σπίτι σε ένα κουτί και τα έχεις όταν τα χρειαστείς'' απο το να φτιάξουμε εναν πολύπλοκο πύργο, που πιθανά να δημιουργούσε προβλήματα, έστω και σε λίγους αριθμητικά πελάτες. Ακόμα και στην κατασκευή του πύργου που είναι όλο μασίφ αλουμίνιο, υπάρχουν στοιχεία που θα το κάνουν να στραβώσει (όπως ο τρόπος που χρησιμοποιούμε την έδραση στον λαιμό) προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην χειρότερη πλαίσιο και όργανα πλοήγησης.
Είναι η λογική της εταιρίας και εκτιμώ ότι κάποιοι θέλουν μόνο το look, αλλά είναι και η λογική ότι τα κιτ μας δεν έχουν προδώσει ποτέ ιδιοκτήτη ούτε κάνουν ζημιά στην μοτοσυκλέτα του απο το 2016. Εγώ, αν αγόραζα πχ. έναν πύργο, και έπεφτα και μου έσπαγαν τα πλαστικά, θα το ''έριχνα'' στην εταιρία, όπως για παράδειγμα γίνεται με τα προστατευτικά κάγκελα, προστασίες αντλίας νερού κλπ. που κάποια έχουν σπάσει πλαίσια και κάρτερ. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσαμε να το δώσουμε σαν λύση, έστω και αν αυτό μειώνει τις πωλήσεις/τζίρο.

Γενικά ετοιμάζουμε ένα φυλλάδιο που θα μπορούν να φανούν και οι λόγοι για τις αλλαγές, και η δουλειά που έχει γίνει, πιστεύω κι εγώ πάντως όπως είπε ο stefos ότι έχει γίνει προεργασία και η τιμή του κιτ δεν είναι δυσανάλογη της ποιότητας αν σκεφτείς ότι φίλοι μας Ιταλοί πουλάνε πύργους μόνο πιο ακριβούς απο το συγκεκριμένο κιτ. Είμαστε υπ ατμόν για ποδιά και φτερό και πρωτότυπα πίσω τεπόζιτα αλλά η κατάσταση δεν βοηθάει... (τουλάχιστον όχι ακόμα...)

Δ.
Πότε αναμένουμε να δούμε την ποδια και την εξάτμιση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η εξάτμιση θέλουμε να είναι έτοιμη μέσα στον Μαίο και η ποδιά αρχές Ιουνίου μαζί με το ψηλό φτερό. Υπάρχει όμως απίστευτο backlog αυτήν την στιγμή όσον αφορά παραγγελίες συν το Euro 5 που μας έβαλε πάλι σε καινούργια σχέδια... Είναι ο στόχος μας πάντως.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διαβάζω το νήμα "προβλήματα 9Χ0", στην 20ή σελίδα και ήδη δύο πρώην ΚΤΜάδες έχουν Τ700 και ένας το ζαχαρώνει "το θέλω τεστ ράιντ" δεν λέω ποιός, ένας πήρε πενφέ, ένας απρίλια.

Φαντάσου πόσοι ακόμα θα βρεθούν στις υπόλοιπες 150 σελίδες... Για την Yamaha δουλεύει ο Στέφανος μέχρι στιγμής.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Διαβάζω το νήμα "προβλήματα 9Χ0", στην 20ή σελίδα και ήδη δύο πρώην ΚΤΜάδες έχουν Τ700 και ένας το ζαχαρώνει "το θέλω τεστ ράιντ" δεν λέω ποιός, ένας πήρε πενφέ, ένας απρίλια.

Φαντάσου πόσοι ακόμα θα βρεθούν στις υπόλοιπες 150 σελίδες... Για την Yamaha δουλεύει ο Στέφανος μέχρι στιγμής.
Εν Έτει 2021 πλέον ,τα 9Χ0 είναι μόνο για "Γνώσται"...! :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διακρίνω νέα Akrapovic για την Rally Edition. Προφανώς έχει να κάνει και αυτό με τη συμμόρφωση σε Euro 5.


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διαβάζω το νήμα "προβλήματα 9Χ0", στην 20ή σελίδα και ήδη δύο πρώην ΚΤΜάδες έχουν Τ700 και ένας το ζαχαρώνει "το θέλω τεστ ράιντ" δεν λέω ποιός, ένας πήρε πενφέ, ένας απρίλια.

Φαντάσου πόσοι ακόμα θα βρεθούν στις υπόλοιπες 150 σελίδες... Για την Yamaha δουλεύει ο Στέφανος μέχρι στιγμής.
H αλήθεια είναι πως μάλλον το ίδιο το Tenere 700 δουλεύει για τη Yamaha. Εγώ ήμουν αρκετά απαισιόδοξος για τις πωλήσεις του.
 
Top Bottom