Yamaha T7 Tenere

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Προφανώς και η τιμή του είναι απολύτως φυσιολογική.
To Μαμά τεπόζιτο έχει περίπου 500 Ευρώ και η Γιαμάχα τα έχει φτιάξει κατά πολλές χιλιάδες.
Το καλούπι για ένα τέτοιο τεπόζιτο, απο καλό υλικό (και όχι όπως κάτι άλλα Ιταλικά που μπορείς να τα στρίψεις τσιγάρο....) μπορεί να φτάσει εύκολα τα 1ο.οοο Ευρώ (μην πω 15.οοο) εδώ στην Ευρώπη.
Επίσης μπορούμε να δούμε πόσο έχει ενα τεπόζιτο για EXC που περίπου είναι στα ίδια χρήματα. Θα μου πεις, σκέφτεται ο απλός αναβάτης, του κοστίζει 50 Ευρώ? Ας πούμε ναι. Το πουλάει σου λέει 150 στον dealer, αρα έχει 100 κέρδος και στα 150 τεπόζιτα ρεφάρει το κόστος του και μετά έχει κέρδος.
Ναι, αλλά έβαλε 10 για να ρισκάρει και να δούμε πότε θα πουλήσει και τα 100 με το επόμενο Τενερέ που έρχεται μετά το καλοκαίρι...
Μην κοιτάμε μόνο την τιμή του προϊόντος σε σχέση με την τσέπη μας. Δεν είναι ακριβό ένα αυτοκίνητο επειδή δεν μπορώ εγώ προσωπικά να το αγοράσω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν νομιζω οτι ειπε κανεις οτι το ντεποζιτο ειναι ακριβο σαν πωληση. Το να δωσεις 400€ για να αλλαξεις ντεποζιτο σε καινουργιο μηχανακι ειναι το θεμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν νομιζω οτι ειπε κανεις οτι το ντεποζιτο ειναι ακριβο σαν πωληση. Το να δωσεις 400€ για να αλλαξεις ντεποζιτο σε καινουργιο μηχανακι ειναι το θεμα.
Έχει άλλη χρηση το πλαστικό, αλλά πολλοί θα τα δώσουν, να είσαι σιγουρος
Εδώ τα παίρνουν και αλλάζουν όλο τον χρωματικό σχεδιασμό με το καλημέρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μωρε καλα θα κανουν, δεν σχολιαζω αυτο. Δικο τους ειναι το μηχανακι , ας κανουν ο,τι θελουν. Αλλα μια 400αρα ειναι 5000χλμ βενζινης με αυτο το μηχανακι, οπως και να το κανεις. Kαι να πεις οτι σου αυξανει την εμβελεια δραματικα, παει στο καλο. Για 4 λιτρα παραπανω βενζινη θεωρω οτι δεν αξιζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ έδωσα 410 ευρώ για να φέρω το πλαστικό ντεπόζιτο 14 λίτρων της SAFARI από την Αυστραλία και να έχω αυτονομία 350-400 χλμ (η τιμή αυτή θεωρείται πάτωμα, αν σκεφτείς ότι δεν πλήρωσα επιπλέον φόρους και δασμούς). Ο OTR το ίδιο ντεπόζιτο το πουλάει 690 ευρώ συν έξοδα αποστολής. Έχει φάει και τις προβλεπόμενες τούμπες και είναι εντελώς αλώβητο και αυτό είναι ένα βασικό ζητούμενο σε σχέση με το μαμά, ελπίζω και η κατασκευή της Acerbis για το Tenere 700 να είναι παρόμοιας αντοχής καθώς έχει να διαχειριστεί περισσότερα κιλά στο πέσιμο.

Το να έχεις επιπλέον αυτονομία είναι πάντα πλεονέκτημα, ειδικά όταν βολτάρεις μεγάλες αποστάσεις και στα βουνά. Γεμίζεις διανύεις 200 χλμ στη άσφαλτο και μπαίνεις χώμα με μισογεμάτο το ρεζερβουάρ για να κάνεις με ασφάλεια άλλα τόσα. Όπως και να το κάνεις είναι ένας πονοκέφαλος λιγότερος.
Αλλά και στην άσφαλτο είναι πλεονέκτημα που το έχεις και το χρησιμοποιείς.
Για μένα είναι ΝΑΙ.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εξαρτάται και από το πως διαφοροποιείται η κατανομή του βάρους στην μοτοσυκλέτα...

Είχα κι εγώ το Safari tank στο 690, που ανέβαζε την χωρητικότητα καυσίμου από τα 12 στα 26 λίτρα! Στην περίπτωση μάλιστα του 690, το επιπλέον βάρος στον εμπρός άξονα, έκανε το πιρούνι (μοντ.08) να δουλεύει καλύτερα! Στο Tenere δεν το έχουμε δει ούτε φορεμένο στη μοτοσυκλέτα...

Επιβεβαιώνω το υψηλό κόστος ενός τέτοιου καλής ποιότητας ανταλλακτικού. Είχα πληρώσει θυμάμαι 500+ ευρώ με την έκπτωση της ΜΑΚΑΝ, αλλά σε αρκετή κακοποίηση δεν έκανε κιχ.

Πάντως και αυτό είναι καθαρά προσωπική γνώμη, για χρήση εντός Ελλάδας, εγώ ΔΕΝ θα έκανα μια τέτοια αγορά γιατί δεν πιστεύω ότι πραγματικά χρειάζεται, ειδικά όταν το Tenere έχει άνετα αυτονομία 300χλμ σε μεικτές συνθήκες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Το έχεις ξανα-αναφέρει αυτο..Υπάρχουν πληροφορίες παραπάνω για το τι ακριβως έρχεται;
Οι πληρφορίες που έχω είναι ότι στο Μιλάνο θα εμφανιστεί μοντέλο με διαφορές. Όχι τόσο στον κινητήρα όσο στα περιφερειακά/εμφάνιση. Προφανώς πιστεύω για να καλύψουν τα ''ηλεκτρονικά'' που έχουν οι ανταγωνιστές (790/890, Aprilia τώρα κλπ)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι πληρφορίες που έχω είναι ότι στο Μιλάνο θα εμφανιστεί μοντέλο με διαφορές. Όχι τόσο στον κινητήρα όσο στα περιφερειακά/εμφάνιση. Προφανώς πιστεύω για να καλύψουν τα ''ηλεκτρονικά'' που έχουν οι ανταγωνιστές (790/890, Aprilia τώρα κλπ)
Eicma το Νοέμβριο δηλαδη. Και υποθετω κυκλοφορία 23.
Μου κάνει εντύπωση πάντως για τη γιαμαχα μετά από ~4 χρονια ανάπτυξης να βγαίνει με αυτο το προϊόν και να κάνει τετοιο update 2 χρόνια μετά.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Eicma το Νοέμβριο δηλαδη. Και υποθετω κυκλοφορία 23.
Μου κάνει εντύπωση πάντως για τη γιαμαχα μετά από ~4 χρονια ανάπτυξης να βγαίνει με αυτο το προϊόν και να κάνει τετοιο update 2 χρόνια μετά.
Χα, έχει πέσει τέτοια διαφήμηση στο ΝΤΕΝΕΚΕ που η yamaha βρήκε την κότα με τα χρυσά αυγά.......εννοείται ότι θα το σπρώξει να πάει στα πρότυπα του ανταγωνισμού τώρα που εδραιώθηκε η φήμη του.....θα βάλει τα ηλεκτρονικά ένα πιο μεγάλο ντεπόζιτο καμιά πιο φαρδυα σέλλα, θα το πουλάει και 14.000 και θα λές και αυχαριστώ.......πλαίσια και αναρτήσεις δεν το κόβω να τα αλλάζουνε γιατί εκεί είναι κόστος.........
 
Top Bottom