Yamaha T7 Tenere

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Στο ταξιδι το μηχανακι πως ειναι? πας ανετα ? με ποσα κμ πας ανετα εθνικη πχ?
Φίλε μου πιστεύω είναι ανάλογα στον καθένα και τις αντοχές του ... Οι κοπέλα μου ήταν η πρώτη της εμπειρία σε τόσο μεγάλο ταξίδι και δεν είχα γκρίνιες το οποίο λέει πολλά ... Κάναμε Αθήνα Αλβανία με δύο στάσεις και με μεγάλες ταχύτητες (140-170) και για αρκετή ώρα με 170 μιας και ήθελα να δοκιμάσω τα νέα Dunlop mission (παρεπιπτόντως εξαιρετικά λάστιχα ) αλλά για να σου απαντήσω πέρα τα μαζεμένα χιλιόμετρα Αθήνα Αλβανία 600χλμ σχεδόν κάθε μέρα κάναμε 300 με 500 χλμ και ήμασταν μια χαρά μιας και κάναμε και μικρές πεζοπορίες ... Οπότε θα σου απαντήσω πως ναι σίγουρα είναι ένα άνετο μηχανάκι για ταξίδι το οποίο σίγουρα βελτιώθηκε από την αλλαγή του ελατηρίου πίσω σε πολύ σημαντικό βαθμό ! Αυτό που έχω σκοπό όμως είναι να κάνω κάτι με την σέλα ίσως ένα διχτακι που έχω δει που το κάνει ποιο μαλακό και ίσως κάποιο παντελόνι με προστασίες πχ ποδηλάτου που έχω διαβάσει πως κάνει πολύ καλή δουλειά μιας και σκέφτομαι το καλοκαίρι αν ήμαστε καλά να κάνω ένα ταξίδι προς Καππαδοκία και όσο αντέξουμε από εκεί και πέρα . Ελπίζω να βοήθησα :drt:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ελπίζω απλά να μην μοιάζει με αυτο :
Αυτό είναι έργο τέχνης...
Αυτό είναι όντως έργο τέχνης... o_O
Δεν ξέρω ποιος τρολλάρει και αν μόνο σε μένα αρέσει, αλλά έχω πάθει έρωτα με το συγκεκριμένο όπως ακριβώς είναι!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό είναι όντως έργο τέχνης... o_O
Δεν ξέρω ποιος τρολλάρει και αν μόνο σε μένα αρέσει, αλλά έχω πάθει έρωτα με το συγκεκριμένο όπως ακριβώς είναι!
Συγγνώμη αλλα αμα το δεις απο μπροστα
μοιάζει με τον Danny Trejo...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Συγγνώμη αλλα αμα το δεις απο μπροστα
μοιάζει με τον Danny Trejo...
το θέμα είναι να βγάλει καμιά machete και όχι κανέναν νυχοκόπτη....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Τα γραφικά που έχουν φτιαχτεί και αγοραστεί για αυτό το μηχανάκι είναι ίσως τα περισσότερα...από οποιοδήποτε άλλο στην ιστορία της μοτο...
Ασε ειναι τοσα πολλα τα σχέδια και τα χρωματα που εγω το εχω αλλαξει δυο φορες ! ! ! !!!!
Θελουμε ψηλο φτερο από AURORA τωρα ! ! !
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ασε ειναι τοσα πολλα τα σχέδια και τα χρωματα που εγω το εχω αλλαξει δυο φορες ! ! ! !!!!
Θελουμε ψηλο φτερο από AURORA τωρα ! ! !
Η aurora το ετοιμάζει το ψηλό φτερό...αλλά όσο προσθέτεις ανεβαίνει το βάρος και μετά θα πρέπει να αγοράσεις και τα carbon πλαϊνά κτλ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η aurora το ετοιμάζει το ψηλό φτερό...αλλά όσο προσθέτεις ανεβαίνει το βάρος και μετά θα πρέπει να αγοράσεις και τα carbon πλαϊνά κτλ...
Αφαιρείς πρώτα το χαμηλό και μετά προσθέτεις το ψηλό. No problem.
Επίσης μη σας πιάνει τέτοια μανούρα με το βάρος σε αυτή τη κατηγορία κιλών. Η φάση είναι "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Μικρό το κακό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Η aurora το ετοιμάζει το ψηλό φτερό...αλλά όσο προσθέτεις ανεβαίνει το βάρος και μετά θα πρέπει να αγοράσεις και τα carbon πλαϊνά κτλ...
Θεωρητικά αυτοί είναι κολλημένοι με το βάρος.....φαντάζομαι αυτό που θα φτιάξουν δεν θα είναι από πολυεστέρα και θα ζυγίζει όσο μισό μηχανάκι......Επίσης το χαμηλό φτερό θα το βγάλεις...........
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αφαιρείς πρώτα το χαμηλό και μετά προσθέτεις το ψηλό. No problem.
Επίσης μη σας πιάνει τέτοια μανούρα με το βάρος σε αυτή τη κατηγορία κιλών. Η φάση είναι "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Μικρό το κακό.
Θέλουμε να γίνει σαν το 690 σε βάρος, να φορτώνεται για δικάβαλα ταξίδια με 160 μουαγιεν ( o_Oo_O ) να είναι πιστόλι , να έχει OHLINS από τη μάνα του και να του βάζω μόνο λάδια κάθε 10.000κλμ και τίποτα άλλο ! ! !
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θέλουμε να γίνει σαν το 690 σε βάρος, να φορτώνεται για δικάβαλα ταξίδια με 160 μουαγιεν ( o_Oo_O ) να είναι πιστόλι , να έχει OHLINS από τη μάνα του και να του βάζω μόνο λάδια κάθε 10.000κλμ και τίποτα άλλο ! ! !
Αυτά τα διαβάζω σε κάθε παρουσίαση/αναμονή νέας μοτό. Μόνο που θέτει κάποιους περιορισμούς η Φυσική.
Όπως το περίφημο "θα είναι κάτω από 200 κιλά;"
Και όταν "ω του θαύματος" είναι κάτω από 200 κιλά αρχίζει το "τι κάγκελα να του βάλω;"....
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως στο συγκεκριμένο λέει ο RebelX ότι έριξε το βάρος κατά 15 κιλά…
Από το φέισμπουκ είναι παρμένα:



 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και εγώ δεν πείθομαι ότι γλίτωσε 15 κιλά γιατί δεν έβγαλε μόνο, έβαλε για παράδειγμα κάγκελα.
Αλλά ακόμη και αν γλίτωσε 15 κιλά δε νομίζω πως το μηχανάκι έγινε σημαντικά ελαφρύτερο στους χειρισμούς. Παραμένει μια μεγάλη On/Off.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
H αληθεια ειναι οτι οταν εβγαλα τα πανω καγκελα απο το 1090 των 245κιλων η διαφορα ηταν εμφανεστατη, παρ'ολο που ζυγιζαν μολις 5κιλα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H αληθεια ειναι οτι οταν εβγαλα τα πανω καγκελα απο το 1090 των 245κιλων η διαφορα ηταν εμφανεστατη, παρ'ολο που ζυγιζαν μολις 5κιλα.
Είμαι σίγουρος για αυτό που λες, όταν καβαλάς κάτι για πολύ καιρό ο εγκέφαλος καταγράφει αυτό που είναι. Αλλά "νομίζω" πως στη πράξη, στο βουνό τα 10-15 κιλά δε κάνουν τη διαφορά στους χειρισμούς, ειδικά όταν η χρήση είναι ερασιτεχνικής μορφής (χαμηλές ταχύτητες, ποδαράκια κάτω κτλ κτλ). Αν πηγαίνεις τέζα όλη μέρα σε ρυθμούς rallye τότε ναι, θα σου κάνει μια μεγάλη διαφορά στη κόπωση στο τέλος της ημέρας.
Και ποτέ να μη ξεχνάμε το ζύγισμα γιατί αν αφαιρείς 2,5 κιλά κάτω από τη σέλα με αλλαγή μπαταρίας, αφαιρείς άλλα 3-4 κιλά με αλλαγή εξάτμισης πίσω και χαμηλά αλλά.... προσθέτεις 5 κιλά με κάγκελα πάνω από το ύψος της σέλας και μπροστά.... μπορεί να σου βγει, μπορεί όμως και το κάνεις κώλος και να πρέπει να ακολουθήσουν άλλες αλλαγές.

Τες πα, πότε δεν έδινα τόση σημασία σε τέτοια πράγματα. Αν και εφόσον αποκτούσαν σημασία... σήμαινε ότι πρέπει να πάω "για άλλα". Πιο οικονομικό, πιο σωστό. Φυσικά τη πάτησα μέχρι να μάθω.
Αλλά εγώ είμαι εγώ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mπορει, απο την αλλη σιγουρα κανουν τη διαφορα στο να το σωσεις ή να πεσει, και απο εκει και περα στο να το σηκωσεις , ειδικα αν εισαι μονος σου.

Λεπτομερειες και προσωπικες προτιμησεις ολα, εννοειται.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Άμα το συγκεκριμένο έχει χάσει 15 κιλά, εγω είμαι παπάς στα Γιάννενα. Τέτοια παπάτζα, ούτε ο άλλος που εκτυπώνει τρισδιάστατες μπιέλες δεν έχει πει.
Ο τύπος είναι μάγος του μάρκετινγκ. Δηλαδή μιλάμε για ένα πράγμα που αν δεν είχε κάγκελα θα ήταν 187 κιλά γεμάτο? Βγάζω κάγκελα (5 κιλά), βγάζω ποδιά και βάζω Carbon (3 κιλά εύκολα) και βγάζω φανάρι (2 κιλά εύκολα). είμαι στα 177 γεμάτος? Βγάζω 13 βενζίνη και είμαι 167 κιλά? Μετά πάμε σε δραστικές λύσεις, τύπου κόβω υποπλαίσιο και πάω στα 150. Βάζω σέλλα απο ζετάκι κλπ. Σ

Τα αυτοκόλλητα ωστόσο τα έχει ο SKDA στο site του εδώ και μήνες, μάλιστα έχει και του 90 τα χρώματα. Εντάξει, η μάσκα οκ, όμορφη και ίσως παράξενη. Η RebelX γενικά κάνει ωραία αυτοκόλλητα, αλλά σε ότι έχει απο πίσω (σαν αξεσουάρ εννοώ), γίνεται του marketing το κάγκελο. Και το θεωρώ προσωπικά αυθάδες και αντιεπαγγελματικό, άσχετα με το αν είναι εταιρία που (θεωρητικά) ανταγωνίζεται εμάς. Το Carpe Iter που έβαλε είναι κοντά 1.5 κιλό ρε σεις και το έχω στα μαγαζί. και 5 τα κάγκελα 6.5 δηλαδή κανονικά αφαίρεσε ο τύπος 22 κιλά?! Τέλος πάντων. Με το ίντερνετ είμαι πολύ στενοχωρημένος τελευταία. Βάζω φωτογραφία κι εγώ το δικό μας με τα Carbon και γράφω 40 κιλά κάτω. Σαν το ανέκδοτο... Μόνο ο Καπριόνι έχει κάνει δουλειά στα πάντα κι εκεί πραγματικά έχει αφαιρέσει το σύμπαν.
Και θα σας πω το εξής. Απο την στιγμή που προσθέτεις πράγματα στο τενερέ και το 790 στην ψιλο στόκ του μορφή (πύργοι Boano, RebelX ας πούμε) προσθέτεις βάρος τελεία και παύλα. Και το Τ700 παιδιά και τα 790 είναι πλαστικά συναρμολογούμενα μπροστά. Δεν γίνεται λόγω της φυσικής (1) να προσθέσεις πράγματα και να χάσεις βάρος και (2) να βρείς πιο ελαφριά πράγματα απο τα μαμά.

Θα σας πω κάτι για το βάρος παιδιά, γιατί πολλοί πολύ μπερδευόμαστε.

Θα δώσω μία αναλογία. Βάλτε μία βαλίτσα, όχι βαριά. Τρία κιλά πχ. Πίσω στην μπαγκαζιέρα σας. Και πάτε βόλτα. Δείτε τι γίνεται ας πούμε όταν ο συνοδηγός κάθεται μακριά σας.
Τι θέλω να πω. Κάναμε στο μαγαζί μια πολύ συγκεκριμένη ανάλυση. Ένας πύργος απο αλουμίνιο με το 1.5 κιλό ταμπλετ ψηλά επάνω κι ένας Carbon, πάλι με το τάμπλετ στον θεό.
Οι πύργοι αυτοί, απο την στιγμή που μπήκαν, άλλαξαν το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Λίγο προς τα μπροστά και λίγο προς τα επάνω. Ο carbon σε αυτή την σύγκριση κερδίζει. Που όμως χάνει?
Χάνει στο εξής. Έχει μια πολύ ελαφριά βασική δομή (Carbon) κι ενα πολύ μεγάλο βάρος (σχετικά μιλώντας) πάνω και ψηλά. Άρα το κέντρο βάρους του συστήματος ''CArbon Πύργος και 1.5 κιλό τάμπλετ'' είναι ακόμα πιο μακριά απο το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι αυτό που παίζει ρόλο πάντα είναι πόσο πιο μακριά μπαίνουν τα βαριά αντικείμενα απο το κέντρο βάρους του συστήματος 'μοτό /αναβάτης'. Αν το κέντρο βάρους του συστήματος ''Αλουμίνιο πύργος +ταμπλετ'' είναι κοντά στον λαιμό, και ΠΙΟ βαριά να είναι τα εξαρτήματα ΔΕΝ θα το καταλάβουμε. το 99% του φόρουμ εννοώ. Το παραπάνω λέγεται mass centralization και σημαίνει ακριβώς αυτό. Να είναι όλα τα κέντρα βάρους όσο πιο κοντά γίνεται. Και πιο χαμηλά, ακόμα καλύτερα για να την σηκώνεις.

Όπως είπα και στον συνάδελφο για τα φώτα του 640 Adv. προσέχετε τι βλακεία διαβάζετε στο ιντερνετ (γιατί περί τέτοιας πρόκειται). Συμφωνώ απόλυτα με τον STF . Και κάτι τελευταίο παιδιά. Πάντα, μα πάντα, τα πάντα είναι στα χέρια μας. Ας κοιτάξουμε να βελτιωθούμε σαν αναβάτες, οδηγοί κλπ. Ξέρετε το χώμα δεν βοηθάει να συγκριθείς. Όταν πήγαινα Σέρρες, ήξερα ότι ένα στοκ F4i 600 μπορεί να γυρίσει στις Σέρρες (αν θυμάμαι καλά, είναι και 20 χρόνια πρίν σχεδόν... ) 1.26 . Ξέρεις λοιπόν αυτόματα τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Αν γυρνάς στο 1.29, δεν σου φταίνε τα φρένα. Δεν φταίνε οι αναρτήσεις, ούτε τα μασπιέ και οι μανέτες. Γίνεσαι ρόμπα χνουδωτή με πασουμάκια ροζ αν αρχίσεις τέτοια σχόλια για το βάρος. Έτσι είναι και το Τ700, 790.

Το φτερό το ξέρω κι εγώ παιδιά... Κοιτάμε μήπως το κάνουμε καλούπι κανονικό Injection και βγει ποίημα. Για να δούμε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Θεωρητικά αυτοί είναι κολλημένοι με το βάρος.....φαντάζομαι αυτό που θα φτιάξουν δεν θα είναι από πολυεστέρα και θα ζυγίζει όσο μισό μηχανάκι......Επίσης το χαμηλό φτερό θα το βγάλεις...........
Όχι τόσο με το βάρος καθεαυτό. Όσο με το που είναι το βάρος.
Υπάρχει σχέδιο για το δικό μας για να μείνει όσο το δυνατόν στα πολιτικά πρότυπα και να γίνει όσο το δυνατόν ελαφρύτερο εκεί που χρειάζεται. Το δικό μας θα είναι στο επόμενο τεύχος του μοτό και θα δούμε αν μέχρι τα Χριστούγενα καταφέρουμε να έχουμε την superleggera έκδοση που λένε και οι φίλοι μας οι Ιταλοί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο νήμα του Λίντον για το δικό του 950 τον ρώτησαν γιατί φοράει κάγκελα αφού είναι βαριά. Ο άνθρωπος απάντησε ότι για την χρήση που κάνει, δεν τον παίρνει να χάσει ένα ντεπόζιτο και να πρέπει να το κόψει ποδαράτο μέχρι οπουδήποτε. Επέμεναν μα έχεις τρία στο δικό σου μηχανάκι. Ναι ΟΚ, δεν τον παίρνει να χάσει ούτε λίτρο, το βάρος της προστασίας το θεωρούσε αμελητέο μπροστά στο ρίσκο. Ομοίως περίεργο θα είναι να χάσεις ένα ψυγείο από πέσιμο, καλή ώρα αυτό προστατεύουν τα κάγκελα στο Τ7. Ή την αντλία νερού του Τ7 ή το πλαϊνό καπάκι στο άφρικα ή στο πενφέ. Έχω και εγώ μιά εμμονή με τα κιλά (όχι με τα δικά μου δηλαδή, είναι σταθερά ψηλά :p ) αλλά κάπου έχω δει ότι είναι κουβέντα να γίνεται η μείωση ΑΝ είναι σωστά κατανεμημένα. Το πόσο εύκολα σηκώθηκε το 950 από κάτω μου έκανε εντύπωση, ίσως πιο εύκολα από το fazer που είναι πιο ελαφρύ στα χαρτιά.
 
Top Bottom