Άμα το συγκεκριμένο έχει χάσει 15 κιλά, εγω είμαι παπάς στα Γιάννενα. Τέτοια παπάτζα, ούτε ο άλλος που εκτυπώνει τρισδιάστατες μπιέλες δεν έχει πει.
Ο τύπος είναι μάγος του μάρκετινγκ. Δηλαδή μιλάμε για ένα πράγμα που αν δεν είχε κάγκελα θα ήταν 187 κιλά γεμάτο? Βγάζω κάγκελα (5 κιλά), βγάζω ποδιά και βάζω Carbon (3 κιλά εύκολα) και βγάζω φανάρι (2 κιλά εύκολα). είμαι στα 177 γεμάτος? Βγάζω 13 βενζίνη και είμαι 167 κιλά? Μετά πάμε σε δραστικές λύσεις, τύπου κόβω υποπλαίσιο και πάω στα 150. Βάζω σέλλα απο ζετάκι κλπ. Σ
Τα αυτοκόλλητα ωστόσο τα έχει ο SKDA στο site του εδώ και μήνες, μάλιστα έχει και του 90 τα χρώματα. Εντάξει, η μάσκα οκ, όμορφη και ίσως παράξενη. Η RebelX γενικά κάνει ωραία αυτοκόλλητα, αλλά σε ότι έχει απο πίσω (σαν αξεσουάρ εννοώ), γίνεται του marketing το κάγκελο. Και το θεωρώ προσωπικά αυθάδες και αντιεπαγγελματικό, άσχετα με το αν είναι εταιρία που (θεωρητικά) ανταγωνίζεται εμάς. Το Carpe Iter που έβαλε είναι κοντά 1.5 κιλό ρε σεις και το έχω στα μαγαζί. και 5 τα κάγκελα 6.5 δηλαδή κανονικά αφαίρεσε ο τύπος 22 κιλά?! Τέλος πάντων. Με το ίντερνετ είμαι πολύ στενοχωρημένος τελευταία. Βάζω φωτογραφία κι εγώ το δικό μας με τα Carbon και γράφω 40 κιλά κάτω. Σαν το ανέκδοτο... Μόνο ο Καπριόνι έχει κάνει δουλειά στα πάντα κι εκεί πραγματικά έχει αφαιρέσει το σύμπαν.
Και θα σας πω το εξής. Απο την στιγμή που προσθέτεις πράγματα στο τενερέ και το 790 στην ψιλο στόκ του μορφή (πύργοι Boano, RebelX ας πούμε) προσθέτεις βάρος τελεία και παύλα. Και το Τ700 παιδιά και τα 790 είναι πλαστικά συναρμολογούμενα μπροστά. Δεν γίνεται λόγω της φυσικής (1) να προσθέσεις πράγματα και να χάσεις βάρος και (2) να βρείς πιο ελαφριά πράγματα απο τα μαμά.
Θα σας πω κάτι για το βάρος παιδιά, γιατί πολλοί πολύ μπερδευόμαστε.
Θα δώσω μία αναλογία. Βάλτε μία βαλίτσα, όχι βαριά. Τρία κιλά πχ. Πίσω στην μπαγκαζιέρα σας. Και πάτε βόλτα. Δείτε τι γίνεται ας πούμε όταν ο συνοδηγός κάθεται μακριά σας.
Τι θέλω να πω. Κάναμε στο μαγαζί μια πολύ συγκεκριμένη ανάλυση. Ένας πύργος απο αλουμίνιο με το 1.5 κιλό ταμπλετ ψηλά επάνω κι ένας Carbon, πάλι με το τάμπλετ στον θεό.
Οι πύργοι αυτοί, απο την στιγμή που μπήκαν, άλλαξαν το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Λίγο προς τα μπροστά και λίγο προς τα επάνω. Ο carbon σε αυτή την σύγκριση κερδίζει. Που όμως χάνει?
Χάνει στο εξής. Έχει μια πολύ ελαφριά βασική δομή (Carbon) κι ενα πολύ μεγάλο βάρος (σχετικά μιλώντας) πάνω και ψηλά. Άρα το κέντρο βάρους του συστήματος ''CArbon Πύργος και 1.5 κιλό τάμπλετ'' είναι ακόμα πιο μακριά απο το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι αυτό που παίζει ρόλο πάντα
είναι πόσο πιο μακριά μπαίνουν τα βαριά αντικείμενα απο το κέντρο βάρους του συστήματος 'μοτό /αναβάτης'. Αν το κέντρο βάρους του συστήματος ''Αλουμίνιο πύργος +ταμπλετ'' είναι κοντά στον λαιμό, και ΠΙΟ βαριά να είναι τα εξαρτήματα ΔΕΝ θα το καταλάβουμε. το 99% του φόρουμ εννοώ. Το παραπάνω λέγεται mass centralization και σημαίνει ακριβώς αυτό. Να είναι όλα τα κέντρα βάρους όσο πιο κοντά γίνεται. Και πιο χαμηλά, ακόμα καλύτερα για να την σηκώνεις.
Όπως είπα και στον συνάδελφο για τα φώτα του 640 Adv. προσέχετε τι βλακεία διαβάζετε στο ιντερνετ (γιατί περί τέτοιας πρόκειται). Συμφωνώ απόλυτα με τον
STF . Και κάτι τελευταίο παιδιά. Πάντα, μα πάντα, τα πάντα είναι στα χέρια μας. Ας κοιτάξουμε να βελτιωθούμε σαν αναβάτες, οδηγοί κλπ. Ξέρετε το χώμα δεν βοηθάει να συγκριθείς. Όταν πήγαινα Σέρρες, ήξερα ότι ένα στοκ F4i 600 μπορεί να γυρίσει στις Σέρρες (αν θυμάμαι καλά, είναι και 20 χρόνια πρίν σχεδόν... ) 1.26 . Ξέρεις λοιπόν αυτόματα τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Αν γυρνάς στο 1.29, δεν σου φταίνε τα φρένα. Δεν φταίνε οι αναρτήσεις, ούτε τα μασπιέ και οι μανέτες. Γίνεσαι ρόμπα χνουδωτή με πασουμάκια ροζ αν αρχίσεις τέτοια σχόλια για το βάρος. Έτσι είναι και το Τ700, 790.
Το φτερό το ξέρω κι εγώ παιδιά... Κοιτάμε μήπως το κάνουμε καλούπι κανονικό Injection και βγει ποίημα. Για να δούμε...