Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως με το 990 όταν το έβαζα χώμα, θυμάμαι σε απότομα γλιστερα ανηφορικά ότι έπρεπε να δώσω αρκετό γκάζι για να ανέβω και παίρνοντας φόρα αλλά και διατηρώντας το γκάζι ανοιχτό στη διάρκεια της ανηφόριας με τον πίσω τροχό να χορεύει δεξιά αριστερά σπινιαροντας. Δε θα ήθελα κάτι να με κόψει εκείνη τη στιγμή, όπως το TC.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μα το ερώτημα που έθεσα εξαρχής έχει να κάνει με το αν αξίζει σε αυτά τα χρήματα που πλασάρεται το Τ700, να προτιμήσω κάτι πιο ολοκληρωμένο. Το αν θα είναι πρώτο ή δεύτερο είναι άσχετο.
Εγώ ανέφερα το 640 γιατί το θεωρώ ένα ολοκληρωμένο αντβε εργαλείο για χώμα. Οπότε έχεις το περιθώριο για ένα δεύτερο πιο πασπαρτού και κυρίως πιο ταξιδιάρικο. Εγώ διάλεξα το τενερε γιατί ένα μοτορι μπορώ να έχω Οπότε πρέπει να τα κάνει όλα καλά .
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη αυτό είναι ερώτηση που απαντάει για τον εαυτό του ο καθε πιθανός αγοραστής. Για εμένα τα αξιζε/αξίζει γιατί έχει τη σπαρτιατικη λογική και αξιοπιστία που θέλω, είναι τόσο όσο και κανω τα πάντα μαζί του με συμβιβασμούς. Για εμένα είναι ένα πολυεργαλειο. Την εποχή που ημουν έτοιμος για αγορά, δεν ήθελα να πάρω το 790 που ήταν σε προσφορά τοτε. Πρώτον ήταν μερικά χιλιάρικα πιο πάνω, που δεν είχα, επίσης ειμαι σίγουρος ότι είναι κλάσης ανώτερο μηχανάκι από το Τ7 (δεν το έχω καβαλησει μόνο ότι εχω διαβάσει). Δεύτερον αν με αφηνε σε κάποιο βουνό, δε δουλευε η οθόνη, έσπαγε η βαση της πισω δαγκάνες και ένα σωρό άλλα θεματακια που έχω κατα καιρούς διαβάσει, θα το είχα λουσει με βενζίνη και θα το εκαιγα από τα νεύρα μου. Όπως ειπα στην αρχή, το τι θέλει ο καθένας έχει διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα. Για τους παραπάνω λόγους για εμενα ήταν μονόδρομος. Αν τα λεφτά δεν ήταν θέμα θα αγοραζα τη βασικη ΑΤ1100 αλλα οχι 790/890. Για τους ίδιους λόγους.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Συμφωνούμε Στεφανε, το έγραψα και ποιο πάνω ότι γουστάρω τους ανθρώπους που αγοράζουν συνειδητά και το δουλεύουν το μηχανάκι όπως πρέπει.
Δεν έβαλα οποιοδήποτε ΚΤΜ στην εξίσωση, σκοπίμως έβαλα το 1190 το οποίο έχει αποδειχθεί σκυλί.

Το 790/890 ούτε εγώ τα θεωρώ ως μηχανήματα που θα έχεις το κεφάλι σου υσηχο. Και όπως έγραψε και ο STF πιο πάνω, πολλοί κατεμαδες με 950/990 πήγαν στο Τ700 για να έχουν το κεφάλι τους υσηχο, το οποίο ισχύει.
Γενικά με την ΚΤΜ είσαι στην τσίτα όπως και να το κάνουμε, δεν το έχει αρνηθεί αυτό κάνεις.

Απλά η συγκεκριμένη σειρά μοντέλων lc8, από το 13 μέχρι και το 16 έχει αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως με το 990 όταν το έβαζα χώμα, θυμάμαι σε απότομα γλιστερα ανηφορικά ότι έπρεπε να δώσω αρκετό γκάζι για να ανέβω και παίρνοντας φόρα αλλά και διατηρώντας το γκάζι ανοιχτό στη διάρκεια της ανηφόριας με τον πίσω τροχό να χορεύει δεξιά αριστερά σπινιαροντας. Δε θα ήθελα κάτι να με κόψει εκείνη τη στιγμή, όπως το TC.
Δεν νομίζω ότι λειτουργεί όπως το περιγράφεις.
Υπάρχει και η επιλογή απεμπλοκής φυσικα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Και εγώ για 990 πήγαινα, όσο ποιο καινούργιο μοντέλο θα έβρισκα του 10-11 με έξτρα κλπ αλλά όταν είδα το τενερε από κοντά μου άρεσε πάρα πολύ οπότε όλα τα άλλα μπήκαν σε δεύτερη μοίρα. Για μένα πρέπει να σου άρεσει το μηχανάκι όταν το κοιτάς πάνω απ όλα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ ανέφερα το 640 γιατί το θεωρώ ένα ολοκληρωμένο αντβε εργαλείο για χώμα. Οπότε έχεις το περιθώριο για ένα δεύτερο πιο πασπαρτού και κυρίως πιο ταξιδιάρικο. Εγώ διάλεξα το τενερε γιατί ένα μοτορι μπορώ να έχω Οπότε πρέπει να τα κάνει όλα καλά .
Καλά έκανες Γιάννη.
Και εγώ όταν είχα ένα μηχανάκι, με αυτό έκανα τα πάντα, και χώμα και ασφάλτινες και πόλη. Μα αυτή είναι και η χρήση τους.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εγώ για 990 πήγαινα, όσο ποιο καινούργιο μοντέλο θα έβρισκα του 10-11 με έξτρα κλπ αλλά όταν είδα το τενερε από κοντά μου άρεσε πάρα πολύ οπότε όλα τα άλλα μπήκαν σε δεύτερη μοίρα. Για μένα πρέπει να σου άρεσει το μηχανάκι όταν το κοιτάς πάνω απ όλα
Καλύτερα φιλε Γιάννη γιατί τα 990 είναι απαιτητικά μηχανήματα, πρέπει να είσαι διαρκώς από πάνω τους.
Αυτο με την εμφάνιση είναι το πιο σωστό.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιάννη αυτό είναι ερώτηση που απαντάει για τον εαυτό του ο καθε πιθανός αγοραστής. Για εμένα τα αξιζε/αξίζει γιατί έχει τη σπαρτιατικη λογική και αξιοπιστία που θέλω, είναι τόσο όσο και κανω τα πάντα μαζί του με συμβιβασμούς. Για εμένα είναι ένα πολυεργαλειο. Την εποχή που ημουν έτοιμος για αγορά, δεν ήθελα να πάρω το 790 που ήταν σε προσφορά τοτε. Πρώτον ήταν μερικά χιλιάρικα πιο πάνω, που δεν είχα, επίσης ειμαι σίγουρος ότι είναι κλάσης ανώτερο μηχανάκι από το Τ7 (δεν το έχω καβαλησει μόνο ότι εχω διαβάσει). Δεύτερον αν με αφηνε σε κάποιο βουνό, δε δουλευε η οθόνη, έσπαγε η βαση της πισω δαγκάνες και ένα σωρό άλλα θεματακια που έχω κατα καιρούς διαβάσει, θα το είχα λουσει με βενζίνη και θα το εκαιγα από τα νεύρα μου. Όπως ειπα στην αρχή, το τι θέλει ο καθένας έχει διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα. Για τους παραπάνω λόγους για εμενα ήταν μονόδρομος. Αν τα λεφτά δεν ήταν θέμα θα αγοραζα τη βασικη ΑΤ1100 αλλα οχι 790/890. Για τους ίδιους λόγους.
Πεστα Στεφανε για να κατανοηθει οτι η εξισωση KTM+αλογα+readyToRaceSuspension δεν ειναι το μοναδικο κριτηριο για την αγορα για την αγορα μηχανης on-OFF. Υπαρχουν αλλοι παραγοντες οπως peace of mind ή δεν ασχολουμαι / αλλαζω λαδια και φευγω για το πουθενα, δε μου τη σπαει με μικρες ή και σοβαρες βλαβες, δε βγαζει ζεστη στην πολη και στο στριμοκωλο χωμα και δεν αρρωσταινεις με το βεντιλατερ που δουλευει υπερωριες, ειναι ανετη και φιλικη για μακρινα ταξιδια με τη συνεπιβατηδα (ακομη και στο χωμα), δεν εισαι Chris Birch και δε θα κανεις ποτε αυτα που κανει αυτος και αλλοι τετοιοι στον σωληνα δηλ το readyToRaceSuspension σου πεφτει πολυ, κλπ κλπ.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πεστα Στεφανε για να κατανοηθει οτι η εξισωση KTM+αλογα+readyToRaceSuspension δεν ειναι το μοναδικο κριτηριο για την αγορα για την αγορα μηχανης on-OFF. Υπαρχουν αλλοι παραγοντες οπως peace of mind ή δεν ασχολουμαι / αλλαζω λαδια και φευγω για το πουθενα, δε μου τη σπαει με μικρες ή και σοβαρες βλαβες, δε βγαζει ζεστη στην πολη και στο στριμοκωλο χωμα και δεν αρρωσταινεις με το βεντιλατερ που δουλευει υπερωριες, ειναι ανετη και φιλικη για μακρινα ταξιδια με τη συνεπιβατηδα (ακομη και στο χωμα), δεν εισαι Chris Birch και δε θα κανεις ποτε αυτα που κανει αυτος και αλλοι τετοιοι στον σωληνα δηλ το readyToRaceSuspension σου πεφτει πολυ, κλπ κλπ.
Γιώργο ο καθένας είναι ελεύθερος να κανει οτι θέλει. Θέλει ready to race για τους Χ λόγους, το παίρνει. Εγω ετσι και αλλιως πολύ αμφιβάλλω οτι θα φτάσω στο έπακρο τις δυνατότητες του Τ7, ποσο δε μάλλον ενός ακόμα πιο ικανου ΚΤΜ. Δυστυχώς ή ευτυχώς προσωπικά την αξιοπιστία την βάζω πολύ υψηλά στη λίστα μου, ενώ πολύ χαμηλά βάζω οθόνες, υδραυλικούς συμπλεκτες,quick shifter και ένα σωρό καλουδια που μπορει να αρέσουν σε κάποιον άλλο. Βέβαια καταλαβαίνω και το σχόλιο παραπάνω του Γιάννη, αλλά έχει να κάνει με το τι θέλει και αναζητά ο καθε αναβάτης. Περι ορέξεως...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πεστα Στεφανε για να κατανοηθει οτι η εξισωση KTM+αλογα+readyToRaceSuspension δεν ειναι το μοναδικο κριτηριο για την αγορα για την αγορα μηχανης on-OFF. Υπαρχουν αλλοι παραγοντες οπως peace of mind ή δεν ασχολουμαι / αλλαζω λαδια και φευγω για το πουθενα, δε μου τη σπαει με μικρες ή και σοβαρες βλαβες, δε βγαζει ζεστη στην πολη και στο στριμοκωλο χωμα και δεν αρρωσταινεις με το βεντιλατερ που δουλευει υπερωριες, ειναι ανετη και φιλικη για μακρινα ταξιδια με τη συνεπιβατηδα (ακομη και στο χωμα), δεν εισαι Chris Birch και δε θα κανεις ποτε αυτα που κανει αυτος και αλλοι τετοιοι στον σωληνα δηλ το readyToRaceSuspension σου πεφτει πολυ, κλπ κλπ.
Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Γιώργη.
Μου φαίνεται δεν διάβασες καν αυτά που γράφω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Γιώργη.
Μου φαίνεται δεν διάβασες καν αυτά που γράφω.
Ρε Γιαννο, φυσικα και διαβασα αυτα που εγραψες και απλα θεωρω πρωτον οτι η συγκριση που κανεις μεταξυ 1190R μεταχειρισμενου και καινουργιου T700 ειναι ακυρη αλλα το κυριοτερο, η θεση σου οτι το 1190 ειναι 2013-16 ειναι το καλυτερο on-OFF ειναι καθαρα απο τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ οπτικη γωνια και υπαρχουν τελειως διαφορετικες οπτικες. Παρεπιπτοντως, το 1190R μου αρεσει πολυ και ειναι εξαιρετικο μηχανακι για καποιους το ιεραρχουν ψηλα αυτα που προσφερει - και μαλιστα εγραψες καπου αλλου οτι το πρωτο κριτηριο για σενα ειναι η ιπποδυναμη - αλλα αλλοι ιεραρχουν τα πραγματα διαφορετικα, οπως εγραψε ο Στεφανος stefos και συμπληρωσα κι'εγω.

ΥΓ Προσωπικα, θα ζουσα ανετα με το Τ700 αν δεν εκανα τοσα δικαβαλα σε ασφαλτο και χωμα και αν εβρισκα μια λυση στο θεμα της εξατμισης (η ελλειψη TC δε με χαλαει, αυτο που εγραψα πριν στο νημα ειναι οτι χαλαει καποιους και θατανε καλο να υπαρχει σε μια στοιχειωδη μορφη).
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Λίγο άκυρη η σύγκριση από την αρχή......αυτά τα μηχανάκια είναι η μέρα με τη νύχτα.......πρακτικά είναι σα να συγκρίνετε το ΜΤ07 με το duke1290......άλλο πορτοφόλι το ένα άλλο το άλλο.......εκεί νομίζω τελειώνει η κουβέντα.........Ποιός θα ευχαριστηθεί περισσότερο το μηχανάκι του.....??? Εξαρτάται από τον καβαλάρη....Εγώ που δεν είμαι χεράς με βοηθάει το Τ7 να κάνω πράματα που φαντάζουν απίστευτα με ΟΝ-OFF....
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

Βρεεεε, που πήγατε όλοι; Πάνω που σας είχαμε συνηθίσει. Μεταφέρατε την όμορφη αυτή συζήτηση στον πορτοκαλί κόσμο;


.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?

Βρεεεε, που πήγατε όλοι; Πάνω που σας είχαμε συνηθίσει. Μεταφέρατε την όμορφη αυτή συζήτηση στον πορτοκαλί κόσμο;


.
Τρέχουν να θαυμάσουν το επόμενο απόκτημα του μάνιακ...πε εν φε ουμπερ αλλες...
 
Top Bottom