Yamaha T7 Tenere

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
το υθεμα δεν ειναι οι φυσικοχημικες ιδιοτητες των λαδιων….. το θεμα ειναι γιατι ο μαδτορας εβαλε 15αρι αντι για 10 αρι λαδι!!!!! γιατι ????? οι ξεροκεφαλοι!!!! την αλλη φορα θα του παω εγω τα λαδια να δει τι παει να πει γυφτος!!!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
το υθεμα δεν ειναι οι φυσικοχημικες ιδιοτητες των λαδιων….. το θεμα ειναι γιατι ο μαδτορας εβαλε 15αρι αντι για 10 αρι λαδι!!!!! γιατι ????? οι ξεροκεφαλοι!!!! την αλλη φορα θα του παω εγω τα λαδια να δει τι παει να πει γυφτος!!!!
αλλα αμα δουλευε σε κανα βαπορι και το εκανε αυτο σε καμια αντλια θα τον πεαγε στη θαλασσα ο chief…. αλλα ετσι ειναι οταν δεν εχουνε το βουρδουλα απο πανω κανουν οτι τους γουσταρει
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στην πράξη, γιατί με την θεωρία δεν τα πήγαινα ποτέ καλά, στο boxer που ψώνισα το μακρινό 2007 ξεκίνησα να τους πηγαίνω δικά μου λάδια με ίδιο ιξώδες τα πρώτα χρόνια στο επίσημο σέρβις και μετά λίγα χρόνια η ίδια η εταιρεία πρότεινε αλλαγή ιξωδους και γενικά σε όλη την πορεία πρότεινε διαφορετικά λάδια γιατί η τεχνολογία των λαδιων προοδευσε.
Αποτέλεσμα μετά τα αρχικά ορυκτελαια που έβαζε η εταιρεία, τώρα βάζει φουλ συνθετικα
Το "καλύτερο" λάδι σίγουρα μόνο καλό κάνει στον κινητηρα.

Διοτι απλα οι κατασκευαστες εχουν συνεργασιες, και προτεινουν οτι εχει/φτιαχνει ο συνεργατης τους. Η ντουκατι για χρονια προτεινε λαδια shell, μιας και με αυτους ειχαν συνεργασια. Μετα το γυρισαν, γιατι αλλαξαν προμηθευτή. Η δικαιολογια προφανως ειναι μια βαρυγδουπη φανφαρα με τεχνολογιες κλπ, αλλα η πραγματικοτητα ειναι αρκετα πιο απλη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Διοτι απλα οι κατασκευαστες εχουν συνεργασιες, και προτεινουν οτι εχει/φτιαχνει ο συνεργατης τους. Η ντουκατι για χρονια προτεινε λαδια shell, μιας και με αυτους ειχαν συνεργασια. Μετα το γυρισαν, γιατι αλλαξαν προμηθευτή. Η δικαιολογια προφανως ειναι μια βαρυγδουπη φανφαρα με τεχνολογιες κλπ, αλλα η πραγματικοτητα ειναι αρκετα πιο απλη.
Για διαφορετικό ιξώδες μίλησα, όχι κατασκευαστη.
Να σημειωθεί ότι για τα λάδια που τους πήγαινα εγώ στα σέρβις(bardhal κονσέρβα) μου έλεγαν τα καλύτερα στην αντιπροσωπεια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για διαφορετικό ιξώδες μίλησα, όχι κατασκευαστη.
Να σημειωθεί ότι για τα λάδια που τους πήγαινα εγώ στα σέρβις(bardhal κονσέρβα) μου έλεγαν τα καλύτερα στην αντιπροσωπεια.

Εχει να κανει με το τι θελει ο εκαστοτε κατασκευαστης να προωθήσει την καθε περιοδο. Η κτμ πχ αποφασισε οτι μετα απο τοσα χρονια, το καταλληλο λαδι ειναι το 60αρι της μοτορεξ. Και ολως περιεργως, το 50αρι που ηταν προτεινομενο τοσα χρονια, ηταν για μεγαλο διαστημα σε ελλειψη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aκομα το 15-50 της Μοτορεξ δινει η ΚΤΜ, τουλαχιστον για τα 1ΧΧ0 μεχρι και 2020.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Aκομα το 15-50 της Μοτορεξ δινει η ΚΤΜ, τουλαχιστον για τα 1ΧΧ0 μεχρι και 2020.
Μια περιοδο, 2-3 χρονια πριν, εδιναν το 60αρι. Δυο αντιπροσωποι ειπαν ακριβως την ιδια ιστορια περι καλυτερου λαδιου, παραλληλα το 50αρι ηταν σε ελλειψη. Τωρα πλεον το βρισκεις κανονικα παντως.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tι να σου πω, απο το 2017 μεχρι το 2019 που το πηγαινα αντιπροσωπεια ελεω εγγυησης το 50αρι βαζανε, και εκτοτε το 50αρι βαζω κι εγω, δε μου ειχε τυχει ποτε ελλειψη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμα
Εχθές το θεριο 690 με τρακτιον έβγαινε παντού και το Τ700 χόρευε σαν την σακιρα.
Και τα 2 είχαν κακά λαστιχα
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθούν... Και δεν είναι άχρηστα σε καμμια περιπτωση
Οντως στο συγκεκριμένο ανηφορικό λασποκομματι τα ηλεκτρονικά βοηθούν.
Υπήρχαν σημεία που το Τ7 με τα Mitas E09 (με στρογγυλεμένα και φαγωμένα από προηγουμενες κοτρωνοβολτες τακούνια) πέρναγε από επίπεδες λασποπαγιδες η ανηφορικά κοτρώνια σαν τρακτέρ, και το 690 έμενε πίσω, ίσως και λόγω του traction.
Με λίγα λόγια σε συνθήκες πάρα πάρα πολύ χαμηλής πρόσφυσης θα το ήθελα το traction.
Αλλά πέρα από εκεί (για μένα τουλάχιστον) δεν θα είχε καμία ιδιαίτερη χρησιμότητα στο T-7.
 
Top Bottom