Νομιζω δικαιολογείται. Αν πάς να βαλεις τα ίδια στο απλό (αναρτήσεις, σταμπιλιζατερ,νεο abs, και tft) θα δώσεις πολύ παραπάνω.Ωστόσο η χρηματική διαφορά τους δεν δικαιολογείται από τις διάφορες τους.
Νομίζω ότι γνώμες και να πούμε θα είναι εντελώς θεωρητικές μιας και το Raid δεν το χει καβαλήσει και κανείς....καμία παρεξήγηση.... δεν το αρνούμαι... αλλά έλα μου ντε που υπάρχει... σόρυ αν βγαίνω OT!!
Θα ήθελα αν έχετε την καλοσύνη λίγες περισσότερες γνώμες για το "απλό" vs WR!
Ευχαριστώ!!
Κοίτα για να υπάρχει σύγκριση αντικειμενική και όχι από φωτογραφίες θα πρέπει να κυκλοφορήσει και το άλλο για να δούμε αν είναι καλύτερα μοιρασμένο το βάρος, αν οι αναρτήσεις είναι πιο καλές με πιο σφιχτά ελατήρια και καλύτερο valving κλπ. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι με το raid πας σε τιμοκατάλογο 900 κυβικών χωρίς το ανάλογο γκάζι. Είναι και πιο ψηλό από το απλό. Αν φτάσεις στα 14000 γιατί δεν κοιτάς V Strom 1050 xt; Ποιο vfm πρόταση κατ εμέ..καμία παρεξήγηση.... δεν το αρνούμαι... αλλά έλα μου ντε που υπάρχει... σόρυ αν βγαίνω OT!!
Θα ήθελα αν έχετε την καλοσύνη λίγες περισσότερες γνώμες για το "απλό" vs WR!
Ευχαριστώ!!
Με άλλο προσανατολισμό όμως το ΧΤ, ασφάλτινο τουρισμό με λίγο χωματόδρομο όπου χρειάζεται.Κοίτα για να υπάρχει σύγκριση αντικειμενική και όχι από φωτογραφίες θα πρέπει να κυκλοφορήσει και το άλλο για να δούμε αν είναι καλύτερα μοιρασμένο το βάρος, αν οι αναρτήσεις είναι πιο καλές με πιο σφιχτά ελατήρια και καλύτερο valving κλπ. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι με το raid πας σε τιμοκατάλογο 900 κυβικών χωρίς το ανάλογο γκάζι. Είναι και πιο ψηλό από το απλό. Αν φτάσεις στα 14000 γιατί δεν κοιτάς V Strom 1050 xt; Ποιο vfm πρόταση κατ εμέ..
Aprilia Recall of certain RS 660 and Tuono 660 motorcycles - Motor Sports NewsWireΓνωστός αρκετά μέσα στα μοτοσικλετιστικά πράγματα μόλις μου είπε πως ο κινητήρας που φοράει το Τουαρέγκ όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει τουλάχιστον είχε συμβεί να σπάει.. τύπου να κάνει "μπαμ". Έχετε ακούσει κάτι;
εχει γινει ανακληση μοτερ,δεν καθησαν να το ανοιξουν,το αλλαξαν ολο και τελος στις πρωτες σειρες περυσι..Γνωστός αρκετά μέσα στα μοτοσικλετιστικά πράγματα μόλις μου είπε πως ο κινητήρας που φοράει το Τουαρέγκ όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει τουλάχιστον είχε συμβεί να σπάει.. τύπου να κάνει "μπαμ". Έχετε ακούσει κάτι;
Δεν ξέρω αν φταίνε αυτοί η εμείς.Αυτή η εξειδίκευση μας έχει φάει, γαμ@ το μάρκετινγκ των εταιρειών...
Πες τα το κέρατο μου!!!!!!!Αυτή η εξειδίκευση μας έχει φάει, γαμ@ το μάρκετινγκ των εταιρειών...
Αυτό είναι αλήθεια. Εγώ πήρα το απλό και αν ήταν να πάρω τώρα πάλι το απλό θα έπαιρνα. Με ένα ελατήριο πίσω για τα κιλά σού και ένα ζευγάρι λάστιχα 50/50 η και πιο χωμάτινα έχεις ένα πολύ καλό σύνολο . Το θέμα άνεσης είναι λίγο υποκειμενικό. Εγώ μια χαρά άνετο το βρίσκω, το ίδιο και η γυναίκα μου και στο χώμα οδηγώ όρθιος οπότε μια χαρά μου φαίνεται η κατανομή βάρους. Τα ηλεκτρονικά δεν ξέρω τι μπορούν να προσφέρουν σε ένα μηχανάκι με 62-65 άλογα στον τροχό...Ναι αλλά από την άλλη είναι σαφές ότι το στρομ δεν πάει χώμα .. δλδ αναλογικά το Τ πάει πιο καλά στην άσφαλτο από ότι το Στρομ στο χώμα.
Μία χαρά πάει και το καινούριο ακόμα καλύτεραΝαι αλλά από την άλλη είναι σαφές ότι το στρομ δεν πάει χώμα .. δλδ αναλογικά το Τ πάει πιο καλά στην άσφαλτο από ότι το Στρομ στο χώμα.
Εννοείς το στρομ;Μία χαρά πάει και το καινούριο ακόμα καλύτερα
ΝαιΕννοείς το στρομ;
Αυτό ακριβώς.Αν το πάρεις τώρα (2022) πάρε το απλό και φτιάξτε όπως θέλεις. Εγώ με ένα πιο σκληρό ελατήριο (90€) και ίσως μια επέμβαση στη σέλα αργότερα (υπολογίζω κοντά στα 120€) έχω την ιδανική μηχανή για βόλτες παντού στην Ελλάδα, (και δικάβαλος) για κάθε μέρα μετακίνηση και στο συνεργείο μόνο για καφέ με τον Χελιώτη (το μηχανάκι το παρκάρω απέξω).
Το Aprilia καλό χρυσό, αλλά ας αποδείξει άλλος πόσο καλό και αξιόπιστο είναι.
Είμαι 110 κιλά 185 ( και έχω και κάγκελα μπρος πίσω και διπλό στάντ σαν έξτρα βάρος) το Τ7 πετάει δεν θέλω παραπάνω άλογα. Ξυπνάω το πρωί και φτάνω όπου θέλω στην Ελλάδα, χωρίς να σκεφτώ αν έχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή αν θα πρέπει να τσεκάρω όλα τα συστήματα πριν.
Πάρε το Τ7 και κρατά λεφτά για ταξίδια.