Yamaha T7 Tenere

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θες να σου πω δυο λογάκια που τα έχω και τα 2?
Επίσης ο τύπος έιναι κρυφο-γκουζέος...
Να πεις, δεν έχει αξία στην Ελλάδα που δεν υπάρχει dr
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εχει 2 στο ψαρ...Όποιος προλάβει! :roflmao:

Ο κύριος στο σωλήνα εναποθέτει επιχειρήματα κύρια με γνώμονα την ρετρό αισθητική που βρίσκεται σε περίοδο αναγέννησης τα τελευταία χρόνια. Και με βάση αυτά κατέληξε και στο τι ήθελε να αγοράσει περισσότερο.

Αντικειμενικά όμως δεν τίθεται σύγκριση μεταξύ των δύο. Είναι 2 τελείως διαφορετικά μηχανάκια. Και παραμένουν διαφορετικά όσες τροποποιήσεις και να κάνει ο ιδιοκτήτης.

Πάντα υπάρχουν χρήστες που μπορούν να κάνουν την ίδια χρήση και με τα 2. Η εμπειρία (όχι η πείρα) τους όμως θα είναι εντελώς διαφορετική.

Νομίζω μπλέκουμε την χρήση και την απόλαυση του καθενός με νούμερα και μάρκετινγκ από έμπειρους οδηγούς. Και εγώ αν ήμουν πρώην trialας ενδεχομένως θα έπαιρνα αφρικα με dct να βγάλω χορηγία.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
sw-motech vs givi μπρος πίσω κάγκελα έχει κάποιος άποψη;
αξίζουν τα πιο πολλά λεφτά τα πρώτα;
το δεδομένο είναι πως οι μπαγκαζιέρες μου είναι givi αλλά αν δεν κάνω λάθος μπαίνουν και στα sw-m.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
sw-motech vs givi μπρος πίσω κάγκελα έχει κάποιος άποψη;
αξίζουν τα πιο πολλά λεφτά τα πρώτα;
το δεδομένο είναι πως οι μπαγκαζιέρες μου είναι givi αλλά αν δεν κάνω λάθος μπαίνουν και στα sw-m.
touratech ?
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για πίσω εγώ προτείνω τα sw motech που αφαιρούνται πολύ εύκολα με βίδες μισής στροφής.
αυτό από τη μια είναι καλό -αισθητικά σίγουρα - από την άλλη δεν ξέρω κιόλας...
μια σχετική προστασία δεν προσφέρουν σε περίπτωση πτώσης αν υπάρχουν;
και επίσης δεν παίζει κάποιος να στα τσιμπίσει πάνω από το μηχανάκι;
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Δίνει η εταιρία και βίδες - κλειδαριά για μια υποτυπώδη ασφάλεια.

Έτσι και αλλιώς θεωρητικά οτιδήποτε μπορούν α σου πάρουν από την μοτοσυκλέτα....
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
sw-motech vs givi μπρος πίσω κάγκελα έχει κάποιος άποψη;
αξίζουν τα πιο πολλά λεφτά τα πρώτα;
το δεδομένο είναι πως οι μπαγκαζιέρες μου είναι givi αλλά αν δεν κάνω λάθος μπαίνουν και στα sw-m.
Τα sw motech για μπροστά ήμουν έτοιμος να τα βάλω αλλά είδα ότι έχουν σημείο στήριξης επάνω στο μοτέρ οπότε τα απέρριψα. Για πίσω τα μαμίσια είναι κατ εμέ τα ποιο βολικά γιατί έχουν και την χειρολαβή περιμετρικά που είναι πολύ βολική αλλά παίρνουν μόνο τις μαμά βαλίτσες οπότε ανεβαίνει το κόστος.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τα sw motech για μπροστά ήμουν έτοιμος να τα βάλω αλλά είδα ότι έχουν σημείο στήριξης επάνω στο μοτέρ οπότε τα απέρριψα. Για πίσω τα μαμίσια είναι κατ εμέ τα ποιο βολικά γιατί έχουν και την χειρολαβή περιμετρικά που είναι πολύ βολική αλλά παίρνουν μόνο τις μαμά βαλίτσες οπότε ανεβαίνει το κόστος.
ναι τα μαμά πίσω είναι καλά όπως και η βάση για το top case ... όχι ωραία αλλά καλά χαχα ειδικά η σχάρα είναι λίγο γκουμούτσα με εξαιρετική λαβή βέβαια
όμως δυστυχώς δεν μπαίνουν οι βαλίτσες μου στα πλαϊνά

υπάρχουν κάγκελα που δεν εδράζονται ΚΑΙ στο μοτέρ;
βέβαια από την άλλη οι δύο Γάλλοι που πήγαν από Nord Cap στο Cape Town είχαν τα SW-M και με όοοτι κοπάνημα φάγανε δεν έπαθε κάτι το μοτέρ
νομίζω δλδ!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Για εμπρός κάγκελα (και πίσω) δείτε την πολωνική Heed. Έχω τα basic εμπρός και είναι νταμάρι. Έχουν φάει πολλές ντουμπες και εκτός από γραντζουνιες δεν έχουν πάθει τίποτα, ούτε καν έχει χρειαστεί να σφίξω βίδες. Εξαιρετική ποιότητα για το κόστος τους.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για εμπρός κάγκελα (και πίσω) δείτε την πολωνική Heed. Έχω τα basic εμπρός και είναι νταμάρι. Έχουν φάει πολλές ντουμπες και εκτός από γραντζουνιες δεν έχουν πάθει τίποτα, ούτε καν έχει χρειαστεί να σφίξω βίδες. Εξαιρετική ποιότητα για το κόστος τους.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
εμένα στα sw μου αρέσει που η βασική τους έκδοση δείχνει να κάνει δουλειά και να παραμένουν σχετικά "αφανή" συν το ότι αν θες βάζεις και τα πάνω κάποια στιγμή...

Για τα outback motortech έχουμε άποψη; (αν και το αντίθετο από αυτό που είπα πιο πάνω περί "αφάνειας" )


Επίσης να ενημερώσω πως σε λίγες ώρες παραλαμβάνω ... :ll:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
εμένα στα sw μου αρέσει που η βασική τους έκδοση δείχνει να κάνει δουλειά και να παραμένουν σχετικά "αφανή" συν το ότι αν θες βάζεις και τα πάνω κάποια στιγμή...

Για τα outback motortech έχουμε άποψη; (αν και το αντίθετο από αυτό που είπα πιο πάνω περί "αφάνειας" )


Επίσης να ενημερώσω πως σε λίγες ώρες παραλαμβάνω ... :ll:
Το αφάνεια είναι το αντίθετο του προστασία. Αν θες κάγκελα που δεν φαίνονται, σε καλή ξάπλα θα φας τα πλαστικά. Εμένα έχουν γραντζουνιες αρκετά ψηλά, σίγουρα ψηλότερα από εκεί που φτάνουν τα SW. Αφού θα έχεις το βάρος, για εμένα βάλε αυτό που προσφέρει καλύτερη προστασία, αλλιώς τσάμπα το βάρος και το κόστος. My two cents.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για τα outback motortech έχουμε άποψη;
Γενικά είναι οκ.
5.5κιλά με 22άρη σωλήνα 2mm κολλήσεις με mig. Σε διάφορα χρώματα.
Στηρίζεται μόνο στο πλαίσιο. Έχει μια έξτρα λάμα για στήριξη στο λαιμό. Πράγμα που κάνει περίπλοκη την υπόθεση αν θέλεις να βάλεις βάσεις για προβολάκια στο ίδιο σημείο.
Είναι γενικά περίπλοκη κατασκευή και θέλει ώρα στο δέσιμο, αλλά η συναρμογή είναι καλή μιας και επειδή έχουν πολλούς συνδέσμους έχει βαθμούς ελευθερίας ωστε να κουμπώσουν σωστα.
Η προστασία είναι πολύ καλή.

Επειδή τα κολλάνε στο χέρι, έχω παρατηρήσει ότι καμιά φορα δεν δίνουν πολύ προσοχή στις κλίσεις στα γωνιακά κομμάτια. Στα κάγκελα μπροστά πχ, το πάνω κομμάτι της δεξιάς πλευράς στο σετ που μου ήρθε βγαίνει 1 cm πιο έξω. Ενώ τα πίσω που είχα πάρει ήταν οκ.
Δεν υπάρχει καποιο πρόβλημα αλλά περιμένεις για την τιμή τους να μην έχουν τέτοια θέματα. Εγώ το άφησα έτσι γιατί βαρέθηκα την διαδικασία να το στείλω πίσω ή να μπω στην διαδικασία κοπτοραπτικής. Σε aftersales service πάντως είναι πολύ καλοί. δλδ απαντάνε σε email, απορίες κλπ.

Έχε υπόψη σου ότι για το euro 5 θέλει ή να βγάλεις το κάλυμμα του καταλύτη ή να κόψεις ένα κομμάτι.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Γενικά είναι οκ.
5.5κιλά με 22άρη σωλήνα 2mm κολλήσεις με mig. Σε διάφορα χρώματα.
Στηρίζεται μόνο στο πλαίσιο. Έχει μια έξτρα λάμα για στήριξη στο λαιμό. Πράγμα που κάνει περίπλοκη την υπόθεση αν θέλεις να βάλεις βάσεις για προβολάκια στο ίδιο σημείο.
Είναι γενικά περίπλοκη κατασκευή και θέλει ώρα στο δέσιμο, αλλά η συναρμογή είναι καλή μιας και επειδή έχουν πολλούς συνδέσμους έχει βαθμούς ελευθερίας ωστε να κουμπώσουν σωστα.
Η προστασία είναι πολύ καλή.

Επειδή τα κολλάνε στο χέρι, έχω παρατηρήσει ότι καμιά φορα δεν δίνουν πολύ προσοχή στις κλίσεις στα γωνιακά κομμάτια. Στα κάγκελα μπροστά πχ, το πάνω κομμάτι της δεξιάς πλευράς στο σετ που μου ήρθε βγαίνει 1 cm πιο έξω. Ενώ τα πίσω που είχα πάρει ήταν οκ.
Δεν υπάρχει καποιο πρόβλημα αλλά περιμένεις για την τιμή τους να μην έχουν τέτοια θέματα. Εγώ το άφησα έτσι γιατί βαρέθηκα την διαδικασία να το στείλω πίσω ή να μπω στην διαδικασία κοπτοραπτικής. Σε aftersales service πάντως είναι πολύ καλοί. δλδ απαντάνε σε email, απορίες κλπ.

Έχε υπόψη σου ότι για το euro 5 θέλει ή να βγάλεις το κάλυμμα του καταλύτη ή να κόψεις ένα κομμάτι.
Σε ευχαριστώ πολύ snpl
Τα σκέφτομαι κ αυτά είναι η αλήθεια.
Ε αν πάω εκεί λογικά θα παίξει και η ποδιά οπότε το προστατευτικό του καταλύτη θα βγει έτσι κι αλλιώς!

Ένα άλλο θέμα είναι το 2πλο Σταντ.
Το Yamaha αν και η προφανής επιλογή και απίστευτη κατασκευή από ότι βλέπω, όμως πέρα από το βάρος που οκ δεν είναι το 1ο θέμα εξέχει υπερβολικά από την αριστερή μεριά,
και κλείνει και αρκετά κάτω από το ψαλίδι.
Βλέπω πχ το sw-m έρχεται πιο διαγωνια και πάνω.
Θα εκτιμούσα κάποιες απόψεις και για αυτό.
Γενικά το 2πλο σταντ το θεωρώ πολύ σημαντικό για την μοτοσυκλέτα αλλά για το εν λόγω μηχανάκι προβληματίζομαι αν τελικά θα βάλω.

Ευχαριστώ κ πάλι για τα σχόλια σας!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γενικά το 2πλο σταντ το θεωρώ πολύ σημαντικό για την μοτοσυκλέτα αλλά για το εν λόγω μηχανάκι προβληματίζομαι αν τελικά θα βάλω.
Εγώ δεν έχω διπλό σταντ, αν και το θεωρώ βοηθητικό.
Αυτό που να έχεις στο νου σου είναι οτι δεν ταιριάζουν όλα τα διπλά σταντ με όλες τις ποδιές και όλες οι ποδιές δεν ταιριάζουν με όλα τα εμπρός κάγκελα.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Για διπλό σταντ heavy duties. Και τα μπροστά κάγκελα τους φαίνονται αξιόλογα αλλα δεν εχω προσωπική εμπειρία.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Πόσο μπορεί να ζυγίζει μία καλή ποδιά αστακός για το τενερρε???

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Του outback με 4mm αλουμίνιο βγαινει 4 κιλα...
Του camel adv με 4.75mm αλουμίνιο βγαινει 3.3 κιλά...
Της AXP με 8mm HDPE βγαινει 2.9 κιλα...

Άρα γύρω στο 3κιλο.
 
Top Bottom